№ у/п |
Дата пров |
Прим |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти |
Зміст навчального матеріалу
|
Завдання під час дистанційного навчання |
Дата виконання |
І семестр
|
||||||
Тема 1. Узагальнення і систематизація знань за курс математики 5 класу (10 год.) |
||||||
1 |
|
|
Учень/учениця відтворює послідовність чисел у межах мільйона; читає і записує числа та дроби; порівнює числа та дроби з однаковими знаменниками; володіє навичками письмового додавання, віднімання, множення та ділення чисел у межах мільйона; розуміє спосіб одержання дробу, суть чисельника і знаменника дробу; застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за значенням його дробу; правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; знає одиниці вимірювання довжини, маси, місткості, часу та співвідношення між ними; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; перетворює величини, подані в двох одиницях найменувань, в одну, і навпаки; виконує арифметичні дії з іменованими числами; записує математичні вирази і твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; розв’язує рівняння з одним невідомим на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; перевіряє, що одержане значення невідомого є розв’язком рівняння; розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; називає істотні ознаки прямокутника (квадрата); будує прямокутник (квадрат); коло, круг за заданим значенням радіуса, діаметра;знаходить периметр многокутника та площу прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях. |
Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел. Округлення натуральних чисел. Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості.
|
|
|
2 |
|
|
Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння. Текстові задачі. |
|
|
|
3 |
|
|
Геометричні фігури і величини. |
|
|
|
4 |
|
|
Подільність натуральних чисел. |
|
|
|
5 |
|
|
Подільність натуральних чисел. Звичайні дроби. |
|
|
|
6 |
|
|
Звичайні дроби. |
|
|
|
7 |
|
|
Десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів. Округлення десяткових дробів. |
|
|
|
8 |
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами. |
|
|
|
9 |
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами. Самостійна робота. |
|
|
|
10 |
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота за темою: «Узагальнення та систематизація знань за курс математики 5 класу»
|
|
|
|
Тема 2. Звичайні дроби (41 год.) |
||||||
Тема 2.1. Відсотки. Скорочення дробів. Порівняння, додавання і віднімання дробів. Перетворення звичайних дробів у десятков (23 год) |
||||||
11 |
|
|
Учень/учениця наводить приклади: скінченних та дробів; взаємно обернених чисел; розрізняє: скінченні та нескінченні періодичні десяткові дроби; читає і записує: нескінченні періодичні дроби; розуміє правила: порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; знаходження дробу від числа та числа дробом; формулює основну властивість дробу, означення відсотка; подає звичайний або десятковий дріб у відсотках і навпаки, перетворює відсотки у звичайний або десятковий дріб; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника, порівняння дробів; додавання, віднімання, запис звичайного дробу у вигляді десяткового дробу; розуміє співвідношення між числами на основі значень їх відсотків та відповідність між частинами числа і його відсотками (чверть, половина тощо).
|
Аналіз контрольної роботи. Поняття про відсотки. |
|
|
12 |
|
|
Знаходження відсотків від числа. |
|
|
|
13 |
|
|
Знаходження відсотків від числа. |
|
|
|
14 |
|
|
Знаходження числа за значенням його відсотків. |
|
|
|
15 |
|
|
Знаходження числа за значенням його відсотків. |
|
|
|
16 |
|
|
Знаходження відсотків від числа і числа за значенням його відсотків. Самостійна робота. |
|
|
|
17 |
|
|
Основна властивість дробу. |
|
|
|
18 |
|
|
Зведення дробу до нового знаменника. Скорочення дробів. |
|
|
|
19 |
|
|
Зведення дробу до нового знаменника. Скорочення дробів. |
|
|
|
20 |
|
|
Найменший спільний знаменник. Зведення дробів до спільного знаменника. |
|
|
|
21 |
|
|
Зведення дробів до спільного знаменника. |
|
|
|
22 |
|
|
Порівняння дробів. Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
|
|
|
23 |
|
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
|
|
|
24 |
|
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. Самостійна робота. |
|
|
|
25 |
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел. |
|
|
|
26 |
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел. |
|
|
|
27 |
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел. |
|
|
|
28 |
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел. |
|
|
|
29 |
|
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові. |
|
|
|
30 |
|
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові. Десяткове наближення звичайного дробу. |
|
|
|
31 |
|
|
Десяткове наближення звичайного дробу. Самостійна робота. |
|
|
|
32 |
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання. |
|
|
|
33 |
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота №2 за темою: «Відсотки. Скорочення дробів. Порівняння, додавання і віднімання дробів. Перетворення звичайних дробів у десяткові». |
|
|
|
Тема 2.2. Множення і ділення звичайних дробів (19 год) |
||||||
34 |
|
|
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають множення і ділення звичайних дробів; знаходження дробу від числа та числа за значенням його дробу; знаходження відсотків від числа та числа за його відсотками; застосовує прийоми раціональних обчислень; розв’язує сюжетні задачі з реальними даними на: прийняття рішень у сфері фінансових операцій, пов’язані із відсотками, розрахунок власних та родинних фінансів, комунальних платежів; обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; створює допоміжну модель задачі різними способами.
|
Аналіз контрольної роботи. Множення звичайних дробів. |
|
|
35 |
|
|
Множення звичайних дробів. |
|
|
|
36 |
|
|
Множення звичайних дробів. |
|
|
|
37 |
|
|
Знаходження дробу від числа. |
|
|
|
38 |
|
|
Знаходження дробу від числа. |
|
|
|
39 |
|
|
Знаходження дробу від числа. Взаємно обернені числа. |
|
|
|
40 |
|
|
Взаємно обернені числа. Самостійна робота. |
|
|
|
41 |
|
|
Ділення звичайних дробів. |
|
|
|
42 |
|
|
Ділення звичайних дробів. |
|
|
|
43 |
|
|
Ділення звичайних дробів. |
|
|
|
44 |
|
|
Знаходження числа за значенням його дробу. |
|
|
|
45 |
|
|
Знаходження числа за значенням його дробу. |
|
|
|
46 |
|
|
Знаходження числа за значенням його дробу. |
|
|
|
47 |
|
|
Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами. |
|
|
|
48 |
|
|
Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами. |
|
|
|
49 |
|
|
Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами. Самостійна робота. |
|
|
|
50 |
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання. |
|
|
|
51 |
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота №3 за темою: «Множення і ділення звичайних дробів». |
|
|
|
Тема 3. Відношення і пропорції (29 год.) |
||||||
Тема 3.1. Відношення. Пропорція. Пряма пропорційна залежність. Масштаб. Поділ числа в даному відношенні (13 год) |
||||||
52 |
|
|
Учень/учениця: наводить приклади пропорційних величин; розрізняє: пряму та обернену пропорційність; розуміє, що таке: відношення; пряма та обернена пропорційна залежність; члени пропорції; масштаб; формулює: означення пропорції; основну властивість пропорції; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження відношення чисел і величин; використання масштабу; знаходження невідомого члена пропорції; розв’язує: основні задачі на відсотки; задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ; прогнозує очікуваний результат; розв'язує сюжетні задачі з реальними даними на: розрахунок відсоткового відношення різних величин, розпоряджання коштами, в простих ситуаціях оцінювати очікувані та реальні витрати тощо. |
Аналіз тематичної контрольної роботи. Відношення. Основна властивість відношення. |
|
|
53 |
|
|
Відношення. Пропорція. |
|
|
|
54 |
|
|
Пропорція. Основна властивість пропорції. |
|
|
|
55 |
|
|
Пропорція. Основна властивість пропорції. |
|
|
|
56 |
|
|
Пряма пропорційна залежність. |
|
|
|
57 |
|
|
Пряма пропорційна залежність. Самостійна робота. |
|
|
|
58 |
|
|
Масштаб. Знаходження відстаней на карті. |
|
|
|
59 |
|
|
Масштаб. Знаходження відстаней на карті. |
|
|
|
60 |
|
|
Масштаб. Знаходження відстаней на карті. |
|
|
|
61 |
|
|
Поділ числа у даному відношенні. |
|
|
|
62 |
|
|
Поділ числа у даному відношенні. Самостійна робота. |
|
|
|
63 |
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання. |
|
|
|
64 |
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота №4 за темою: «Відношення. Пропорція. Пряма пропорційна залежність. Масштаб. Поділ числа в даному відношенні»
|
|
|
|
Тема 3.2. Обернена пропорційність. Відсоткові розрахунки. Коло. Круг. Кругові діаграми ( 13 год.) |
||||||
65 |
|
|
Учень/учениця: наводить приклади пропорційних величин; розрізняє: коло і круг; пряму та обернену пропорційність; розуміє, що таке: відношення; пряма та обернена пропорційна залежність; члени пропорції; масштаб; коло, круг, радіус кола (круга), діаметр кола (круга); круговий сектор; кут кругового сектора; кругова діаграма; формулює: означення пропорції; основну властивість пропорції; зображує та знаходить на малюнках: коло і круг; круговий сектор; зображує кругові діаграми; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження відношення чисел і величин; знаходження невідомого члена пропорції; знаходження довжини кола і площі круга; розв’язує вправи, що передбачають: аналіз кругових діаграм; розв’язує: основні задачі на відсотки; задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ; прогнозує очікуваний результат; розв'язує сюжетні задачі з реальними даними на: розрахунок відсоткового відношення різних величин, розпоряджання коштами, в простих ситуаціях оцінювати очікувані та реальні витрати тощо. |
Аналіз контрольної роботи. Обернена пропорційна залежність. |
|
|
66 |
|
|
Обернена пропорційна залежність. |
|
|
|
67 |
|
|
Відсоткове відношення двох чисел. |
|
|
|
68 |
|
|
Зміна величини у відсотках. |
|
|
|
69 |
|
|
Відсоткові розрахунки. |
|
|
|
70 |
|
|
Відсоткові розрахунки. Самостійна робота. |
|
|
|
71 |
|
|
Коло. Довжина кола. |
|
|
|
72 |
|
|
Коло. Довжина кола. |
|
|
|
73 |
|
|
Коло. Площа круга. |
|
|
|
74 |
|
|
Площа круга. Круговий сектор. Кругові діаграми. |
|
|
|
75 |
|
|
Кругові діаграми. Самостійна робота. |
|
|
|
76 |
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання. |
|
|
|
77 |
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота №5 за темою: «Обернена пропорційність. Відсоткові розрахунки. Коло. Круг. Кругові діаграми». |
|
|
|
78 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань за перший семестр. |
|
|
|
79 |
|
|
Узагальнення та систематизація знань за перший семестр. |
|
|
|
80 |
|
|
Підбиття підсумків першого семестру. |
|
|
|
ІІ семестр |
||||||
Тема 4. Раціональні числа та дії з ними (77 год.) |
||||||
Тема 4.1. Додатні та від’ємні числа. Координатна пряма. Модуль числа. Порівняння раціональних чисел (14 год) |
||||||
81 |
|
|
Учень/учениця: наводить приклади: додатних та від’ємних чисел; протилежних чисел; цілих та раціональних чисел; розуміє, що таке: модуль числа; протилежні числа; цілі числа; раціональні числа; формулює означення: модуля числа, протилежних чисел; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження модуля числа; порівняння раціональних чисел. |
Додатні та від’ємні числа. Число нуль. |
|
|
82 |
|
|
Додатні та від’ємні числа. Координатна пряма. |
|
|
|
83 |
|
|
Координатна пряма. |
|
|
|
84 |
|
|
Координатна пряма. |
|
|
|
85 |
|
|
Протилежні числа. Цілі числа. Раціональні числа. |
|
|
|
86 |
|
|
Раціональні числа. Самостійна робота. |
|
|
|
87 |
|
|
Модуль числа. |
|
|
|
88 |
|
|
Модуль числа. |
|
|
|
89 |
|
|
Модуль числа. |
|
|
|
90 |
|
|
Порівняння раціональних чисел. |
|
|
|
91 |
|
|
Порівняння раціональних чисел. |
|
|
|
92 |
|
|
Порівняння раціональних чисел. Самостійна робота. |
|
|
|
93 |
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання. |
|
|
|
94 |
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 6 за темою: «Додатні та від’ємні числа. Координатна пряма. Модуль числа. Порівняння раціональних чисел». |
|
|
|
Тема 4.2. Додавання і віднімання раціональних чисел. Розкриття дужок. (17 год.) |
||||||
95 |
|
|
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають: додавання, віднімання раціональних чисел; обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа; розкриття дужок. |
Аналіз тематичної контрольної роботи. Додавання від’ємних чисел. |
|
|
96 |
|
|
Додавання від’ємних чисел. |
|
|
|
97 |
|
|
Додавання чисел з різними знаками. |
|
|
|
98 |
|
|
Додавання чисел з різними знаками. |
|
|
|
99 |
|
|
Додавання чисел з різними знаками. |
|
|
|
100 |
|
|
Додавання чисел з різними знаками. Властивості додавання. |
|
|
|
101 |
|
|
Властивості додавання. |
|
|
|
102 |
|
|
Властивості додавання. Самостійна робота. |
|
|
|
103 |
|
|
Віднімання раціональних чисел. |
|
|
|
104 |
|
|
Віднімання раціональних чисел. |
|
|
|
105 |
|
|
Віднімання раціональних чисел. |
|
|
|
106 |
|
|
Віднімання раціональних чисел. |
|
|
|
107 |
|
|
Розкриття дужок. |
|
|
|
108 |
|
|
Розкриття дужок. |
|
|
|
109 |
|
|
Розкриття дужок. Самостійна робота. |
|
|
|
110 |
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання. |
|
|
|
111 |
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 7 за темою: Додавання і віднімання раціональних чисел. Розкриття дужок». |
|
|
|
Тема 4.3. Множення раціональних чисел. Подібні доданки та їх зведення (13 год.) |
||||||
112 |
|
|
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають: множення раціональних чисел; обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа; розкриття дужок, зведення подібних доданків. |
Аналіз тематичної контрольної роботи. Множення раціональних чисел. |
|
|
113 |
|
|
Множення раціональних чисел. |
|
|
|
114 |
|
|
Множення раціональних чисел. |
|
|
|
115 |
|
|
Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт буквеного виразу. |
|
|
|
116 |
|
|
Переставна і сполучна властивості множення. |
|
|
|
117 |
|
|
Самостійна робота. Розподільна властивість множення. |
|
|
|
118 |
|
|
Розподільна властивість множення. |
|
|
|
119 |
|
|
Розподільна властивість множення. |
|
|
|
120 |
|
|
Подібні доданки та їх зведення. |
|
|
|
121 |
|
|
Подібні доданки та їх зведення. |
|
|
|
122 |
|
|
Подібні доданки та їх зведення. Самостійна робота. |
|
|
|
123 |
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання. |
|
|
|
124 |
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 8 за темою: «Множення раціональних чисел. Подібні доданки та їх зведення». |
|
|
|
Тема 4.4. Ділення раціональних чисел. Розв’язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь. Вправи на всі дії з раціональними числами (14 год.) |
||||||
125 |
|
|
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають: ділення раціональних чисел; обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа; розв’язує: рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння; текстові задачі за допомогою рівнянь; перевіряє правильність розв’язку задачі. |
Аналіз тематичної контрольної роботи. Ділення раціональних чисел. |
|
|
126 |
|
|
Ділення раціональних чисел. |
|
|
|
127 |
|
|
Ділення раціональних чисел. |
|
|
|
128 |
|
|
Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь. |
|
|
|
129 |
|
|
Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь. |
|
|
|
130 |
|
|
Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь. |
|
|
|
131 |
|
|
Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь. |
|
|
|
132 |
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
|
|
|
133 |
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
|
|
|
134 |
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
|
|
|
135 |
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Самостійна робота. |
|
|
|
136 |
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання. |
|
|
|
137 |
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 9 за темою: «Ділення раціональних чисел. Розв’язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь. Вправи на всі дії з раціональними числами». |
|
|
|
Тема 4.5. Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина. Графіки. Прямокутний паралелепіпед. Куб (20 год.) |
||||||
138 |
|
|
Учень/учениця: розуміє, що таке: координатна пряма, координата точки на прямій; координатна площина, координати точки на площині; формулює означення: паралельних та перпендикулярних прямих; будує: координатну пряму; координатну площину; перпендикулярні й паралельні прямі за допомогою лінійки і косинця; будує: графіки залежностей між величинами по точках; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження координат точки та побудову точки за її координатами; знаходження об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба; розв’язує вправи, що передбачають: аналіз графіків залежностей між величинами (відстань, час; температура, час тощо) застосовує прийоми раціональних обчислень; розпізнає у просторі та співвідносить з об’єктами навколишньої дійсності: куб, прямокутний паралелепіпед; пояснює, що таке куб, прямокутний паралелепіпед; вершини, ребра, грані куба та прямокутного паралелепіпеда; рівняння; має уявлення про розгортку прямокутного паралелепіпеда, яке формується на реальних об’єктах навколишнього середовища; знає одиниці вимірювання об’єму; записує і пояснює формули об’єму куба й прямокутного паралелепіпеда та співвідношення між одиницями вимірювання об’єму; розв’язує сюжетні задачі з реальними даними на: знаходження об'єму об'єктів, що мають форму прямокутного паралелепіпеда. |
Аналіз тематичної контрольної роботи. Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами. |
|
|
139 |
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами. |
|
|
|
140 |
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами. |
|
|
|
141 |
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами. |
|
|
|
142 |
|
|
Перпендикулярні прямі. |
|
|
|
143 |
|
|
Перпендикулярні та паралельні прямі. |
|
|
|
144 |
|
|
Паралельні прямі. Самостійна робота. |
|
|
|
145 |
|
|
Координатна площина. |
|
|
|
146 |
|
|
Координатна площина. |
|
|
|
147 |
|
|
Координатна площина. |
|
|
|
148 |
|
|
Координатна площина. |
|
|
|
149 |
|
|
Приклади графіків залежності між величинами. |
|
|
|
150 |
|
|
Приклади графіків залежності між величинами. |
|
|
|
151 |
|
|
Куб. Прямокутний паралелепіпед. Розгортка прямокутного паралелепіпеда. |
|
|
|
152 |
|
|
Куб. Прямокутний паралелепіпед. Розгортка прямокутного паралелепіпеда. |
|
|
|
153 |
|
|
Об’єм куба і прямокутного паралелепіпеда. Одиниці вимірювання об’єму. |
|
|
|
154 |
|
|
Об’єм куба і прямокутного паралелепіпеда. Одиниці вимірювання об’єму. |
|
|
|
155 |
|
|
Об’єм куба і прямокутного паралелепіпеда. Одиниці вимірювання об’єму. |
|
|
|
156 |
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання. Самостійна робота. |
|
|
|
157 |
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 10 за темою: «Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина. Графіки. Прямокутний паралелепіпед. Куб». |
|
|
|
Тема 5. Повторення і систематизація навчального матеріалу ( 18 год)
|
||||||
158 |
|
|
|
Аналіз тематичної контрольної роботи. Відсотки. Звичайні дроби. |
|
|
159 |
|
|
|
Звичайні дроби. |
|
|
160 |
|
|
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом. |
|
|
161 |
|
|
|
Відношення і пропорції |
|
|
162 |
|
|
|
Відсоткові розрахунки. |
|
|
163 |
|
|
|
Коло. Круг. Додатні та від’ємні числа. |
|
|
164 |
|
|
|
Додатні та від’ємні числа. Модуль числа. |
|
|
165 |
|
|
|
Додавання і віднімання раціональних чисел. |
|
|
166 |
|
|
|
Додавання і віднімання раціональних чисел. |
|
|
167 |
|
|
|
Множення раціональних чисел. |
|
|
168 |
|
|
|
Ділення раціональних чисел. Основні властивості рівнянь. |
|
|
169 |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота. |
|
|
170 |
|
|
|
Аналіз результатів підсумкової контрольної роботи. |
|
|
171 |
|
|
|
Найпростіші комбінаторні задачі. |
|
|
172 |
|
|
|
Логічні задачі. Піраміда. |
|
|
173 |
|
|
|
Ймовірність випадкової події. Найпростіші задачі на знаходження ймовірності. |
|
|
174 |
|
|
|
Ймовірність випадкової події. Найпростіші задачі на знаходження ймовірності. |
|
|
175 |
|
|
|
Підсумковий урок. |
|
|