Календарно-тематичне планування з математики для 6 класу НУШ Істер 2023-2024

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики для 6 класу НУШ 2023-2024 н.р. по навчальній програмі Істера
Перегляд файлу

у/п

Дата

пров

Прим

Очікувані результати

навчально-пізнавальної

діяльності здобувачів освіти

Зміст навчального матеріалу

 

Завдання під час дистанційного навчання

Дата

виконання

І семестр

 

Тема 1. Узагальнення і систематизація знань за курс математики 5 класу (10 год.)

1

 

 

Учень/учениця  відтворює послідовність чисел у межах мільйона; читає і записує числа та дроби; порівнює числа та дроби з однаковими знаменниками; володіє навичками письмового додавання, віднімання, множення та ділення чисел у межах мільйона; розуміє спосіб одержання дробу, суть чисельника і знаменника дробу; застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за значенням його дробу; правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; знає одиниці вимірювання довжини, маси, місткості, часу та співвідношення між ними; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; перетворює величини, подані в двох одиницях найменувань, в одну, і навпаки; виконує арифметичні дії з іменованими числами; записує математичні вирази і твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; розв’язує рівняння з одним невідомим на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; перевіряє, що одержане значення невідомого є розв’язком рівняння; розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; називає істотні ознаки прямокутника (квадрата); будує прямокутник (квадрат); коло, круг за заданим значенням радіуса, діаметра;знаходить периметр многокутника та площу прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях.

Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел. Округлення натуральних чисел. Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості.

 

 

 

2

 

 

Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння. Текстові задачі.

 

 

3

 

 

Геометричні фігури і величини.

 

 

4

 

 

Подільність натуральних чисел. 

 

 

5

 

 

Подільність натуральних чисел. Звичайні дроби. 

 

 

6

 

 

Звичайні дроби.

 

 

7

 

 

Десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів. Округлення десяткових дробів.

 

 

8

 

 

Арифметичні дії з десятковими дробами.

 

 

9

 

 

Арифметичні дії з десятковими дробами. Самостійна робота.

 

 

10

 

 

Тематична контрольна (діагностична) робота за темою: «Узагальнення та систематизація знань за курс математики 5 класу»

 

 

 

Тема 2. Звичайні дроби (41 год.)

Тема 2.1. Відсотки. Скорочення дробів. Порівняння, додавання і віднімання дробів. Перетворення звичайних дробів у десятков (23 год)

11

 

 

Учень/учениця наводить приклади: скінченних та
нескінченних періодичних десяткових

дробів; взаємно обернених чисел;

розрізняє: скінченні та нескінченні

періодичні десяткові дроби;

читає і записує: нескінченні

періодичні дроби;

розуміє правила: порівняння,

додавання, віднімання, множення і

ділення звичайних дробів;

знаходження дробу від числа та числа

дробом;

формулює основну властивість

дробу, означення відсотка;

подає звичайний або десятковий дріб

у відсотках і навпаки, перетворює

відсотки у звичайний або десятковий

дріб;

розв’язує вправи, що передбачають:

скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника,

порівняння дробів; додавання, віднімання,

запис звичайного дробу у вигляді

десяткового дробу;

розуміє співвідношення між числами

на основі значень їх відсотків та

відповідність між частинами числа і

його відсотками (чверть, половина

тощо).

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз контрольної роботи. Поняття про відсотки.

 

 

12

 

 

Знаходження відсотків від числа.

 

 

13

 

 

Знаходження відсотків від числа.

 

 

14

 

 

Знаходження числа за значенням його відсотків.

 

 

15

 

 

Знаходження числа за значенням його відсотків.

 

 

16

 

 

Знаходження відсотків від числа і числа за значенням його відсотків. Самостійна робота.

 

 

17

 

 

Основна властивість дробу.

 

 

18

 

 

Зведення дробу до нового знаменника. Скорочення дробів.

 

 

19

 

 

Зведення дробу до нового знаменника. Скорочення дробів.

 

 

20

 

 

Найменший спільний знаменник. Зведення дробів до спільного знаменника.

 

 

21

 

 

Зведення дробів до спільного знаменника.

 

 

22

 

 

Порівняння дробів. Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.

 

 

23

 

 

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.

 

 

24

 

 

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. Самостійна робота.

 

 

25

 

 

Додавання і віднімання мішаних чисел.

 

 

26

 

 

Додавання і віднімання мішаних чисел.

 

 

27

 

 

Додавання і віднімання мішаних чисел.

 

 

28

 

 

Додавання і віднімання мішаних чисел.

 

 

29

 

 

Перетворення звичайних дробів у десяткові.

 

 

30

 

 

Перетворення звичайних дробів у десяткові. Десяткове наближення звичайного дробу.

 

 

31

 

 

Десяткове наближення звичайного дробу. Самостійна робота.

 

 

32

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання.

 

 

33

 

 

Тематична контрольна (діагностична) робота №2 за темою: «Відсотки. Скорочення дробів. Порівняння, додавання і віднімання дробів. Перетворення звичайних дробів у десяткові».

 

 

Тема 2.2. Множення і ділення звичайних дробів (19 год)

34

 

 

    Учень/учениця:

розв’язує вправи, що передбачають

множення і ділення звичайних дробів;

знаходження дробу від числа та числа

за значенням його дробу; знаходження

відсотків від числа та числа за його

відсотками;

застосовує прийоми раціональних

обчислень;

розв’язує сюжетні задачі з

реальними даними на: прийняття

рішень у сфері фінансових операцій,

пов’язані із відсотками, розрахунок

власних та родинних фінансів,

комунальних платежів;

обирає числові дані, необхідні і

достатні для відповіді на

запитання задачі;

створює допоміжну модель задачі

різними способами.

 

 

 

 

 

Аналіз контрольної роботи. Множення звичайних дробів.

 

 

35

 

 

Множення звичайних дробів.

 

 

36

 

 

Множення звичайних дробів.

 

 

37

 

 

Знаходження дробу від числа.

 

 

38

 

 

Знаходження дробу від числа.

 

 

39

 

 

Знаходження дробу від числа. Взаємно обернені числа.

 

 

40

 

 

Взаємно обернені числа. Самостійна робота.

 

 

41

 

 

Ділення звичайних дробів.

 

 

42

 

 

Ділення звичайних дробів.

 

 

43

 

 

Ділення звичайних дробів.

 

 

44

 

 

Знаходження числа за значенням його дробу.

 

 

45

 

 

Знаходження числа за значенням його дробу.

 

 

46

 

 

Знаходження числа за значенням його дробу.

 

 

47

 

 

Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами.

 

 

48

 

 

Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами.

 

 

49

 

 

Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами. Самостійна робота.

 

 

50

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання.

 

 

51

 

 

Тематична контрольна (діагностична) робота №3 за темою: «Множення і ділення звичайних дробів».

 

 

Тема 3. Відношення і пропорції (29 год.)

Тема 3.1. Відношення. Пропорція. Пряма пропорційна залежність. Масштаб. Поділ числа в даному відношенні (13 год)

52

 

 

    Учень/учениця:

наводить приклади пропорційних  величин;  розрізняє: пряму та  обернену пропорційність;  розуміє, що таке: відношення; пряма  та обернена пропорційна залежність;  члени пропорції; масштаб;   формулює: означення пропорції;  основну властивість пропорції;  розв’язує вправи, що  передбачають: знаходження  відношення чисел і величин;  використання масштабу; знаходження  невідомого члена пропорції;  розв’язує: основні задачі на відсотки;  задачі на пропорційні величини і  пропорційний поділ;  прогнозує очікуваний результат;  розв'язує сюжетні задачі з  реальними даними на: розрахунок  відсоткового відношення різних  величин, розпоряджання коштами, в  простих ситуаціях оцінювати очікувані та реальні витрати тощо.

Аналіз тематичної контрольної роботи. Відношення. Основна властивість відношення.

 

 

53

 

 

Відношення. Пропорція.

 

 

54

 

 

Пропорція. Основна властивість пропорції.

 

 

55

 

 

Пропорція. Основна властивість пропорції.

 

 

56

 

 

Пряма  пропорційна залежність.

 

 

57

 

 

Пряма  пропорційна залежність. Самостійна робота.

 

 

58

 

 

Масштаб. Знаходження відстаней на карті.

 

 

59

 

 

Масштаб. Знаходження відстаней на карті.

 

 

60

 

 

Масштаб. Знаходження відстаней на карті.

 

 

61

 

 

Поділ числа у даному відношенні.

 

 

62

 

 

Поділ числа у даному відношенні. Самостійна робота.

 

 

63

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання.

 

 

64

 

 

Тематична контрольна (діагностична) робота №4 за темою: «Відношення. Пропорція. Пряма пропорційна залежність. Масштаб. Поділ числа в даному відношенні»

 

 

 

Тема 3.2. Обернена пропорційність. Відсоткові розрахунки. Коло. Круг. Кругові діаграми ( 13 год.)

65

 

 

    Учень/учениця:

наводить приклади пропорційних  величин;  розрізняє: коло і круг; пряму та  обернену пропорційність;  розуміє, що таке: відношення; пряма  та обернена пропорційна залежність;  члени пропорції; масштаб; коло, круг,  радіус кола (круга), діаметр кола  (круга); круговий сектор; кут  кругового сектора; кругова діаграма;  формулює: означення пропорції;  основну властивість пропорції;  зображує та знаходить на  малюнках: коло і круг; круговий  сектор;  зображує кругові діаграми;  розв’язує вправи, що  передбачають: знаходження  відношення чисел і величин;   знаходження  невідомого члена пропорції;  знаходження довжини кола і площі  круга;  розв’язує вправи, що  передбачають: аналіз кругових  діаграм;  розв’язує: основні задачі на відсотки;  задачі на пропорційні величини і  пропорційний поділ;  прогнозує очікуваний результат;  розв'язує сюжетні задачі з  реальними даними на: розрахунок  відсоткового відношення різних  величин, розпоряджання коштами, в  простих ситуаціях оцінювати очікувані та реальні витрати тощо.

Аналіз контрольної роботи. Обернена пропорційна залежність.

 

 

 66

 

 

Обернена пропорційна залежність.

 

 

67

 

 

Відсоткове відношення двох чисел.

 

 

68

 

 

Зміна величини у відсотках.

 

 

69

 

 

Відсоткові розрахунки.

 

 

70

 

 

Відсоткові розрахунки. Самостійна робота.

 

 

71

 

 

Коло. Довжина кола.

 

 

72

 

 

Коло. Довжина кола.

 

 

73

 

 

Коло. Площа круга.

 

 

74

 

 

Площа круга. Круговий сектор. Кругові діаграми.

 

 

75

 

 

Кругові діаграми. Самостійна робота.

 

 

76

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання.

 

 

77

 

 

Тематична контрольна (діагностична) робота №5 за темою: «Обернена пропорційність. Відсоткові розрахунки. Коло. Круг. Кругові діаграми».

 

 

78

 

 

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань за перший семестр.

 

 

79

 

 

Узагальнення та систематизація знань за перший семестр.

 

 

80

 

 

Підбиття підсумків першого семестру.

 

 

ІІ семестр

Тема 4. Раціональні числа та дії з ними (77 год.)

Тема 4.1. Додатні та від’ємні числа. Координатна пряма. Модуль числа. Порівняння раціональних чисел (14 год)

81

 

 

Учень/учениця:

наводить приклади: додатних та від’ємних чисел; протилежних чисел; цілих та раціональних чисел; розуміє, що таке: модуль числа; протилежні числа; цілі числа; раціональні числа;  формулює означення: модуля числа, протилежних чисел;  розв’язує вправи, що передбачають: знаходження модуля числа; порівняння раціональних чисел.

Додатні та від’ємні числа. Число нуль.

 

 

82

 

 

Додатні та від’ємні числа. Координатна пряма.

 

 

83

 

 

Координатна пряма.

 

 

84

 

 

Координатна пряма.

 

 

85

 

 

Протилежні числа. Цілі числа. Раціональні числа.

 

 

86

 

 

Раціональні числа. Самостійна робота.

 

 

87

 

 

Модуль числа.

 

 

88

 

 

Модуль числа.

 

 

89

 

 

Модуль числа.

 

 

90

 

 

Порівняння раціональних чисел.

 

 

91

 

 

Порівняння раціональних чисел.

 

 

92

 

 

Порівняння раціональних чисел. Самостійна робота.

 

 

93

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання.

 

 

94

 

 

Тематична контрольна (діагностична) робота № 6 за темою: «Додатні та від’ємні числа. Координатна пряма. Модуль числа. Порівняння раціональних чисел».

 

 

Тема 4.2. Додавання і віднімання раціональних чисел. Розкриття дужок. (17 год.)

95

 

 

Учень/учениця:

розв’язує вправи, що передбачають:  додавання, віднімання раціональних  чисел; обчислення значень числових   виразів, що містять додатні й від’ємні числа; розкриття дужок.

Аналіз тематичної контрольної роботи. Додавання від’ємних чисел.

 

 

96

 

 

Додавання від’ємних чисел.

 

 

97

 

 

Додавання чисел з різними знаками.

 

 

98

 

 

Додавання чисел з різними знаками.

 

 

99

 

 

Додавання чисел з різними знаками.

 

 

100

 

 

Додавання чисел з різними знаками. Властивості додавання.

 

 

101

 

 

Властивості додавання.

 

 

102

 

 

Властивості додавання. Самостійна робота.

 

 

103

 

 

Віднімання раціональних чисел.

 

 

104

 

 

Віднімання раціональних чисел.

 

 

105

 

 

Віднімання раціональних чисел.

 

 

106

 

 

Віднімання раціональних чисел.

 

 

107

 

 

Розкриття дужок.

 

 

108

 

 

Розкриття дужок.

 

 

109

 

 

Розкриття дужок.  Самостійна  робота.

 

 

110

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання.

 

 

111

 

 

Тематична контрольна (діагностична) робота № 7 за темою: Додавання і віднімання раціональних чисел. Розкриття дужок».

 

 

Тема 4.3. Множення раціональних чисел. Подібні доданки та їх зведення (13 год.)

112

 

 

Учень/учениця:

розв’язує вправи, що передбачають:  множення раціональних  чисел; обчислення значень числових   виразів, що містять додатні й від’ємні числа; розкриття дужок, зведення подібних доданків.

Аналіз тематичної контрольної роботи. Множення раціональних чисел.

 

 

113

 

 

Множення раціональних чисел.

 

 

114

 

 

Множення раціональних чисел.

 

 

115

 

 

Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт буквеного виразу.

 

 

116

 

 

Переставна і сполучна властивості множення.

 

 

117

 

 

Самостійна робота.  Розподільна властивість множення.

 

 

118

 

 

Розподільна властивість множення.

 

 

119

 

 

Розподільна властивість множення.

 

 

120

 

 

Подібні доданки та їх зведення.

 

 

121

 

 

Подібні доданки та їх зведення.

 

 

122

 

 

Подібні доданки та їх зведення. Самостійна робота.

 

 

123

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання.

 

 

 

124

 

 

Тематична контрольна (діагностична) робота № 8 за темою: «Множення раціональних чисел. Подібні доданки та їх зведення».

 

 

Тема 4.4. Ділення раціональних чисел. Розв’язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь. Вправи на всі дії з раціональними числами (14 год.)

125

 

 

Учень/учениця:

розв’язує вправи, що передбачають:   ділення раціональних  чисел; обчислення значень числових   виразів, що містять додатні й від’ємні числа; розв’язує: рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння; текстові задачі за допомогою рівнянь; перевіряє правильність розв’язку задачі.

Аналіз тематичної контрольної роботи. Ділення раціональних чисел.

 

 

126

 

 

Ділення раціональних чисел.

 

 

127

 

 

Ділення раціональних чисел.

 

 

128

 

 

Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь.

 

 

129

 

 

Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь.

 

 

130

 

 

Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь.

 

 

131

 

 

Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь.

 

 

132

 

 

Розв’язування задач за допомогою рівнянь.

 

 

133

 

 

Розв’язування задач за допомогою рівнянь.

 

 

134

 

 

Розв’язування задач за допомогою рівнянь.

 

 

135

 

 

Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Самостійна робота.

 

 

136

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання.

 

 

137

 

 

Тематична контрольна (діагностична) робота № 9 за темою: «Ділення раціональних чисел. Розв’язування рівнянь та задач за допомогою рівнянь. Вправи на всі дії з раціональними числами».

 

 

Тема 4.5. Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина. Графіки.

Прямокутний паралелепіпед. Куб (20 год.)

138

 

 

Учень/учениця:

 розуміє, що таке:  координатна пряма, координата точки на прямій; координатна площина, координати точки на площині; формулює означення:  паралельних та перпендикулярних прямих; будує: координатну пряму; координатну площину; перпендикулярні й паралельні прямі за допомогою лінійки і косинця; будує: графіки залежностей між величинами по точках; розв’язує вправи, що передбачають:  знаходження координат точки та побудову точки за її координатами; знаходження об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба; розв’язує вправи, що передбачають: аналіз графіків залежностей між величинами (відстань, час; температура, час тощо) застосовує прийоми раціональних обчислень; розпізнає у просторі та співвідносить з об’єктами навколишньої дійсності: куб, прямокутний паралелепіпед; пояснює, що таке куб, прямокутний паралелепіпед; вершини, ребра, грані куба та прямокутного паралелепіпеда; рівняння; має уявлення про розгортку прямокутного паралелепіпеда, яке формується на реальних об’єктах навколишнього середовища; знає одиниці вимірювання об’єму; записує і пояснює формули об’єму куба й прямокутного паралелепіпеда та співвідношення між одиницями вимірювання об’єму; розв’язує сюжетні задачі з реальними даними на: знаходження об'єму об'єктів, що мають форму прямокутного паралелепіпеда.

Аналіз тематичної контрольної роботи. Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами.

 

 

139

 

 

Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами.

 

 

140

 

 

Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами.

 

 

141

 

 

Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами.

 

 

142

 

 

Перпендикулярні прямі.

 

 

143

 

 

Перпендикулярні та паралельні прямі.

 

 

144

 

 

Паралельні прямі. Самостійна робота.

 

 

145

 

 

Координатна площина.

 

 

146

 

 

Координатна площина.

 

 

147

 

 

Координатна площина.

 

 

148

 

 

Координатна площина.

 

 

149

 

 

Приклади графіків залежності між величинами.

 

 

150

 

 

Приклади графіків залежності між величинами.

 

 

151

 

 

Куб. Прямокутний паралелепіпед. Розгортка прямокутного паралелепіпеда.

 

 

152

 

 

Куб. Прямокутний паралелепіпед. Розгортка прямокутного паралелепіпеда.

 

 

153

 

 

Об’єм куба і прямокутного паралелепіпеда. Одиниці вимірювання об’єму.

 

 

154

 

 

Об’єм куба і прямокутного паралелепіпеда. Одиниці вимірювання об’єму.

 

 

155

 

 

Об’єм куба і прямокутного паралелепіпеда. Одиниці вимірювання об’єму.

 

 

156

 

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання. Самостійна робота.

 

 

157

 

 

Тематична контрольна (діагностична) робота № 10 за темою: «Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина. Графіки. Прямокутний паралелепіпед. Куб».

 

 

Тема 5. Повторення  і систематизація навчального матеріалу ( 18 год)

 

158

 

 

 

Аналіз тематичної контрольної роботи.  Відсотки. Звичайні дроби.

 

 

159

 

 

 

Звичайні дроби.

 

 

160

 

 

 

Знаходження дробу від числа і числа за його дробом.

 

 

161

 

 

 

Відношення і пропорції

 

 

162

 

 

 

Відсоткові розрахунки.

 

 

163

 

 

 

Коло. Круг. Додатні та від’ємні числа.

 

 

164

 

 

 

Додатні та від’ємні числа. Модуль числа.

 

 

165

 

 

 

Додавання і віднімання раціональних чисел.

 

 

166

 

 

 

Додавання і віднімання раціональних чисел.

 

 

167

 

 

 

Множення раціональних чисел.

 

 

168

 

 

 

Ділення раціональних чисел. Основні властивості рівнянь.

 

 

169

 

 

 

Підсумкова контрольна робота.

 

 

170

 

 

 

Аналіз результатів підсумкової контрольної роботи.

 

 

171

 

 

 

Найпростіші комбінаторні задачі.

 

 

172

 

 

 

Логічні задачі. Піраміда.

 

 

173

 

 

 

Ймовірність випадкової події. Найпростіші задачі на знаходження ймовірності.

 

 

174

 

 

 

Ймовірність випадкової події. Найпростіші задачі на знаходження ймовірності.

 

 

175

 

 

 

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Огняник Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Письменна Ирина
    Від усієї душі дякую за безкоштовно викладений матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
11 вересня 2023
Переглядів
20066
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку