Конспект уроку математики з використанням навчального посібника «Листопад Н.П.» 4 клас
Урок № 10. Множення у стовпчик. Знаходження значень виразів.
Мета: удосконалити навички множення у стовпчик; знаходити значення виразів; розв’язувати задачі; виховувати інтерес до математики.
Обладнання. Блоки з майн крафт, комп’ютер, картки
Каліграфічна хвилинка: 9105 Усний рахунок: порахуй від 1100 до 1200
Зміст уроку
с. 19,20,21
усно 88,89
письмово 90,91,92,
Оргмомент
Панда бамбуки зривала,
Спритно в корзину складала.
Зразу 7 та ще 4.
Потім сіла, відпочила,
2 бамбуки з’їла.
Скільки діткам залишила?
Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
Подивилися за підручником завдання 88,89. Згадали дію множення.
РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ
Робота за підручником і картками
Завдання 1.
Давайте пограємо. Постав відповідь на правильне місце.
Відповіді:
Завдання 2. Колективне опрацювання матеріалу. Скористайся блоками.
Халепа! Потрібна
допомога! Все супер!
Завдання 3. Розв’язуємо задачу
Діти аналізують умову задачі.
Ознайомившись з умовою задачі, учні виконують схематичний малюнок та розв’язують задачу.
Привезли - ? кг, 3 к по 125 кг
Розв’язання
125*3= (100+20+5)*3= 375 (кг)
Відповідь: привезли 375 кг капусти.
Завдання 4
Розв’яжи дією множення у стовпчик
Фізкультхвилинка (під музику)
Завдання 5. Розв’язуємо задачу
Діти аналізують умову задачі.
Ознайомившись з умовою задачі, учні виконують схематичний малюнок та самостійно розв’язують задачу.
Витратила – 235 грн, це 1/3 від
Було - ? грн
Розв’язання
235*2=468 (грн)
Відповідь: 468 грн. було у Насті.
Завдання 6. Склеїти макет землі. Яка фігура вийшла?
Підсумок уроку.
Домашнє завдання
Учні отримують диплом про звільнення від Д/з з математики за те що відкопали свої знання.
Діти, ви супер, неймовірні. Наразі ми дуже важливі. Ми робимо свій вклад в перемогу нашої країни. Поки Ви діти, Ви маєте вчитися. І Ви це робити з великим захопленням і відданості своїй справі. Я вами пишаюсь.
Слава Україні!
Використовувала:
Підручник математики Листопад Н.П.
Інтернет ресурси