Відповідно до Модельної навчальної програми для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.), «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»
Математика (інтегрований курс), 7 клас
(4 год на тиждень; 2,5 год/тиж. – алгебраїчна складова, 1,5 год/тиж. – геометрична складова. Всього 140 годин)
№ уроку |
Дата проведення |
Теми уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС МАТМАТИКИ 5-6 класів (7 год ) |
|||
|
|
Натуральні числа. Арифметичні дії над натуральними числами. Подільність натуральних чисел |
|
|
|
Десятковий дріб. Арифметичні дії над десятковими дробами |
|
|
|
Звичайні дроби. Арифметичні дії зі звичайними дробами |
|
|
|
Арифметичні дії зі звичайними дробами. Відсотки |
|
|
|
Відношення і пропорції. Раціональні числа та дії над ними |
|
|
|
Раціональні числа та дії над ними |
|
|
|
Раціональні числа та дії над ними. Самостійна робота № 1 |
|
Тема 1. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ З ОДНІЄЮ ЗМІННОЮ (9 год) Алгебраїчна складова інтегрованого курсу |
|||
|
|
Загальні відомості про рівняння |
|
|
|
Загальні відомості про рівняння. Лінійне рівняння з однією змінною |
|
|
|
Лінійне рівняння з однією змінною |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі. Самостійна робота № 2 |
|
|
|
Систематизація знань і підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 1 |
|
Тема 2. ЕЛЕМЕНТАРНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ. СУМІЖНІ ТА ВЕРТИКАЛЬНІ КУТИ (11 год) Геометрична складова інтегрованого курсу |
|||
|
|
Геометричні фігури. Точка, пряма, промінь |
|
|
|
Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками |
|
|
|
Відрізок. Кут. Вимірювання кутів |
|
|
|
Кут. Вимірювання кутів. Бісектриса кута |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 3 |
|
|
|
Аксіоми, теореми, означення |
|
|
|
Суміжні кути |
|
|
|
Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються |
|
|
|
Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються. Самостійна робота № 4 |
|
|
|
Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 2 |
|
Тема 3. ВИРАЗИ ЗІ ЗМІННИМИ. СТЕПІНЬ З НАТУРАЛЬНИМ ПОКАЗНИКОМ. ОДНОЧЛЕН (13 год) Алгебраїчна складова інтегрованого курсу |
|||
|
|
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу |
|
|
|
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу. Тотожні вирази. Тотожності |
|
|
|
Тотожні перетворення виразів. Доведення тотожностей |
|
|
|
Степінь з натуральним показником |
|
|
|
Властивості степеня з натуральним показником |
|
|
|
Властивості степеня з натуральним показником |
|
|
|
Властивості степеня з натуральним показником. Самостійна робота № 5 |
|
|
|
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена |
|
|
|
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня |
|
|
|
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня |
|
|
|
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня. Самостійна робота № 6 |
|
|
|
Систематизація знань і підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 3 |
|
Тема 4. ВЗАЄМНЕ РОЗМІЩЕННЯ ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ (10 год) Геометрична складова інтегрованого курсу |
|||
|
|
Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої |
|
|
|
Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої |
|
|
|
Паралельні прямі |
|
|
|
Паралельні прямі. Самостійна робота № 7 |
|
|
|
Кути, утворені при перетині двох паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих |
|
|
|
Кути, утворені при перетині двох паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих |
|
|
|
Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною |
|
|
|
Властивість паралельних прямих. Самостійна робота №8 |
|
|
|
Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 4 |
|
Тема 5. МНОГОЧЛЕН (16 год) Алгебраїчна складова інтегрованого курсу |
|||
|
|
Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена |
|
|
|
Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена |
|
|
|
Додавання і віднімання многочленів |
|
|
|
Додавання і віднімання многочленів. Множення одночлена на многочлен |
|
|
|
Множення одночлена на многочлен |
|
|
|
Самостійна робота № 9. Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки |
|
|
|
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки |
|
|
|
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки |
|
|
|
Множення многочлена на многочлен |
|
|
|
Множення многочлена на многочлен |
|
|
|
Розкладання многочленів на множники способом групування |
|
|
|
Розкладання многочленів на множники способом групування. Самостійна робота № 10 |
|
|
|
Систематизація знань і підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 5 |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань за перший семестр |
|
|
|
Підбиття підсумків першого семестру |
|
II СЕМЕСТР |
|||
Тема 6. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ (11 год) Геометрична складова інтегрованого курсу |
|||
|
|
Трикутник і його елементи . Види трикутників |
|
|
|
Рівність геометричних фігур |
|
|
|
Перша та друга ознаки рівності трикутників |
|
|
|
Перша та друга ознаки рівності трикутників. Самостійна робота № 11 |
|
|
|
Рівнобедрений трикутник |
|
|
|
Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника |
|
|
|
Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника |
|
|
|
Третя ознака рівності трикутників |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 12 |
|
|
|
Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 6 |
|
Тема 7. ФОРМУЛИ СКОРОЧЕНОГО МНОЖЕННЯ (14 год) Алгебраїчна складова інтегрованого курсу |
|||
|
|
Квадрат суми та квадрат різниці |
|
|
|
Квадрат суми та квадрат різниці |
|
|
|
Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми та квадрата різниці |
|
|
|
Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми та квадрата різниці |
|
|
|
Множення різниці двох виразів на їх суму |
|
|
|
Множення різниці двох виразів на їх суму. Самостійна робота № 13 |
|
|
|
Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів |
|
|
|
Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів |
|
|
|
Сума і різниця кубів |
|
|
|
Сума і різниця кубів |
|
|
|
Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники |
|
|
|
Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники. Самостійна робота № 14 |
|
|
|
Систематизація знань і підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 7 |
|
Тема 8. СУМА КУТІВ ТРИКУТНИКА. ПРЯМОКУТНІ ТРИКУТНИКИ (9 год) Геометрична складова інтегрованого курсу |
|||
|
|
Сума кутів трикутника |
|
|
|
Зовнішній кут трикутника та його властивості |
|
|
|
Зовнішній кут трикутника та його властивості. Співвідношення між сторонами і кутами трикутника |
|
|
|
Самостійна робота № 15. Прямокутні трикутники |
|
|
|
Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників |
|
|
|
Нерівність трикутника |
|
|
|
Нерівність трикутника. Самостійна робота № 16 |
|
|
|
Систематизація знань і підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 8 |
|
Тема 9. ФУНКЦІЇ (8 год) Алгебраїчна складова інтегрованого курсу |
|||
|
|
Означення функції. Область визначення та область значень функції. Способи задання функції. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних явищ |
|
|
|
Означення функції. Область визначення та область значень функції. Способи задання функції. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних явищ |
|
|
|
Графік функції. Графічний спосіб задання функції |
|
|
|
Лінійна функція, її графік і властивості |
|
|
|
Лінійна функція, її графік і властивості |
|
|
|
Лінійна функція, її графік і властивості. Самостійна робота № 17 |
|
|
|
Систематизація знань і підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 9 |
|
Тема 10. КОЛО І КРУГ(10 год) Геометрична складова інтегрованого курсу |
|||
|
|
Коло. Круг. |
|
|
|
Дотична до кола, її властивості |
|
|
|
Коло, вписане у трикутник |
|
|
|
Коло, вписане у трикутник. Самостійна робота № 18 |
|
|
|
Коло, описане навколо трикутника. Центральні та вписані кути |
|
|
|
Центральні та вписані кути. Взаємне розміщення двох кіл |
|
|
|
Взаємне розміщення двох кіл |
|
|
|
Основні задачі на побудову. Самостійна робота № 19 |
|
|
|
Систематизація знань і підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 10 |
|
Тема 11. СИСТЕМИ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ З ДВОМА ЗМІННИМИ (14 год) Алгебраїчна складова інтегрованого курсу |
|||
|
|
Лінійне рівняння з двома змінними |
|
|
|
Графік лінійного рівняння з двома змінними |
|
|
|
Графік лінійного рівняння з двома змінними |
|
|
|
Системи двох лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язок. Графічний спосіб розв’язування систем |
|
|
|
Системи двох лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язок. Графічний спосіб розв’язування систем |
|
|
|
Самостійна робота № 20. Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки |
|
|
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки |
|
|
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки |
|
|
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання |
|
|
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними. Самостійна робота № 21 |
|
|
|
Систематизація знань і підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 11 |
|
Тема 12. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (8 год) |
|||
|
|
Лінійне рівняння з однією змінною |
|
|
|
Тотожні перетворення виразів. Доведення тотожностей |
|
|
|
Лінійна функція. Побудова графіка лінійної функції |
|
|
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними різними способами (графічний, додавання, підстановка) |
|
|
|
Елементарні геометричні фігури та їх властивості. Суміжні та вертикальні кути. Коло і круг |
|
|
|
Перпендикулярність і паралельність прямих. Ознаки та властивості паралельних прямих. Ознаки рівності трикутників |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота за 7 клас |
|
|
|
Підсумковий урок |
|