Календарно-тематичне планування з математики у 6 класі на 2020-2021 навчальний рік з урахуванням рекомендацій МОН щодо корегуючого навчання за період карантину у 5 класі
Математика
6 клас
(4 години на тиждень,усього 140 год.)
Програма. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. – Київ, 2017.
Підручник. Н. А. Тарасенкова, І.М. Богатирьова, О.П. Бочко, О.М. Коломієць, З.О. Сердюк Математика: Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К: Видавничий дім «Освіта», 2014.
Тематичний план
№ |
Тема |
Кількість годин |
Контрольні роботи |
|
за програмою |
за планом |
|
||
1 |
Повторення |
- |
16 |
1 вхідна |
2 |
Подільність чисел |
10 |
10 |
1 |
3 |
Звичайні дроби |
26 |
30 |
2 |
4 |
Відношення і пропорції |
24 |
24 |
2 |
5 |
Раціональні числа та дії над ними |
40 |
48 |
5 |
6 |
Резерв |
40 |
|
|
7 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|
12 |
1 |
Усього |
140 |
140 |
|
|
Контрольні роботи |
11+вхідна |
11+вхідна |
11+вхідна |
Календарне планування математики в 6 класі
(4 години на тиждень)
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
||
проведення |
скоригована |
||||
Повторення (16год.) |
|||||
1 |
Розв’язування задач і вправ на всі дії з натуральними числами. |
|
|
|
|
2 |
Розв’язування задач і вправ на всі дії зі звичайними дробами. |
|
|
|
|
3 |
Розв’язування задач і вправ на всі дії зі звичайними дробами |
|
|
|
|
4 |
Розв’язування задач і вправ на всі дії з десятковими дробами |
|
|
|
|
5 |
Розв’язування задач і вправ на всі дії з десятковими дробами |
|
|
|
|
6 |
Що таке відсоток Знаходження відсотка від числа |
|
|
|
|
7 |
Знаходження відсотка від числа |
|
|
|
|
8 |
Знаходження числа за його відсотком |
|
|
|
|
9 |
Розв'язування задач на відсотки |
|
|
|
|
10 |
Розв'язування задач на відсотки Самостійна робота. |
|
|
|
|
11 |
Розв'язування задач на відсотки |
|
|
|
|
12 |
Розв'язування задач на відсотки |
|
|
|
|
13 |
Середнє арифметичне Середнє значення величин |
|
|
|
|
14 |
Розв'язування задач Самостійна робота. |
|
|
|
|
15 |
Розв'язування задач |
|
|
|
|
16 |
Діагностична контрольна робота. |
|
|
|
|
Тема 1. Подільність чисел (10год.) |
|||||
17 |
Аналіз контрольної роботи . Дільники натурального числа. Прості і складені числа . |
|
|
|
|
18 |
Ознаки подільності на 2, 5 і 10 |
|
|
|
|
19 |
Ознаки подільності на 3 і 9. |
|
|
|
|
20 |
Прості і складені числа. Самостійна робота. |
|
|
|
|
21 |
Розкладання чисел на прості множники. |
|
|
|
|
22 |
Найбільший спільний дільник. |
|
|
|
|
23 |
Найбільший спільний дільник. |
|
|
|
|
24 |
Найменше спільне кратне. Самостійна робота. |
|
|
|
|
25 |
Розв'язування задач і вправ. |
|
|
|
|
26 |
Контрольна робота №1 з теми «Подільність чисел». |
|
|
|
|
Тема 2. Звичайні дроби (30 год.) |
|||||
Тема 2.1. Звичайні дроби. Додавання та віднімання звичайних дробів (14 год.). |
|||||
27 |
Аналіз контрольної роботи. Основна властивість дробу. |
|
|
|
|
28 |
Скорочення дробу. |
|
|
|
|
29 |
Скорочення дробу. |
|
|
|
|
30 |
Найменший спільний знаменник дробів. Зведення дробів до спільного знаменника. |
|
|
|
|
31 |
Найменший спільний знаменник дробів. Зведення дробів до спільного знаменника. |
|
|
|
|
32 |
Порівняння звичайних дробів. |
|
|
|
|
33 |
Розв'язування вправ. Самостійна робота. |
|
|
|
|
34 |
Додавання та віднімання звичайних дробів. |
|
|
|
|
35 |
Додавання та віднімання звичайних дробів. |
|
|
|
|
36 |
Додавання та віднімання звичайних дробів. |
|
|
|
|
37 |
Додавання та віднімання звичайних дробів. |
|
|
|
|
38 |
Додавання та віднімання звичайних дробів. Самостійна робота. |
|
|
|
|
39 |
Розв'язування задач і вправ. |
|
|
|
|
40 |
Контрольна робота № 2 з теми «Звичайні дроби. Додавання та віднімання звичайних дробів ». |
|
|
|
|
Тема 2.2. Множення і ділення звичайних дробів (16 год.) |
|||||
41 |
Аналіз контрольної роботи. Множення звичайних дробів. |
|
|
|
|
42 |
Множення звичайних дробів. Знаходження дробу від числа. |
|
|
|
|
43 |
Множення звичайних дробів. Знаходження дробу від числа. |
|
|
|
|
44 |
Множення звичайних дробів. Знаходження дробу від числа. |
|
|
|
|
45 |
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота. |
|
|
|
|
46 |
Ділення звичайних дробів. |
|
|
|
|
47 |
Ділення звичайних дробів. Знаходження числа за його дробом. |
|
|
|
|
48 |
Ділення звичайних дробів. Знаходження числа за його дробом. |
|
|
|
|
49 |
Ділення звичайних дробів. Знаходження числа за його дробом. |
|
|
|
|
50 |
Ділення звичайних дробів. |
|
|
|
|
51 |
Розв’язування вправ і задач. Самостійна робота. |
|
|
|
|
52 |
Перетворення звичайних дробів у десяткові. |
|
|
|
|
53 |
Нескінченні періодичні десяткові дроби. Десяткові наближення звичайного дробу. |
|
|
|
|
54 |
Розв'язування задач і вправ на всі дії зі звичайними дробами . Самостійна робота. |
|
|
|
|
55 |
Розв'язування задач і вправ на всі дії зі звичайними дробами . |
|
|
|
|
56 |
Контрольна робота № 3 з теми «Множення і ділення звичайних дробів». |
|
|
|
|
Тема 3. Відношення та пропорції (24год.) |
|||||
Тема 3.1. Відношення та пропорції (14 год.) |
|||||
57 |
Аналіз контрольної роботи. Відношення та його властивості. |
|
|
|
|
58 |
Пропорція та її властивості. |
|
|
|
|
59 |
Розв'язування рівнянь з використанням властивостей пропорції. Самостійна робота. |
|
|
|
|
60 |
Пряма та обернена пропорційні залежності. |
|
|
|
|
61 |
Поділ числа в даному відношенні. Масштаб. |
|
|
|
|
62 |
Поділ числа в даному відношенні. Масштаб. |
|
|
|
|
63 |
Відсоткове відношення двох чисел. Відсоткові розрахунки. |
|
|
|
|
64 |
Відсоткове відношення двох чисел. Відсоткові розрахунки. |
|
|
|
|
65 |
Розв'язування текстових задач на відсотки. |
|
|
|
|
66 |
Розв'язування текстових задач на відсотки. |
|
|
|
|
67 |
Розв'язування текстових задач на відсотки. |
|
|
|
|
68 |
Розв'язування текстових задач на відсотки. Самостійна робота. |
|
|
|
|
69 |
Розв'язування задач і вправ. |
|
|
|
|
70 |
Контрольна робота № 4 з теми « Відношення та пропорції» . |
|
|
|
|
Тема 3.2. Коло, круг.( 10 год.) |
|||||
71 |
Аналіз контрольної роботи Коло. Довжина кола. |
|
|
|
|
72 |
Круг. Площа круга. Круговий сектор. |
|
|
|
|
73 |
Круг. Площа круга. |
|
|
|
|
74 |
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
|
75 |
Стовпчасті та кругові діаграми. |
|
|
|
|
76 |
Стовпчасті та кругові діаграми. |
|
|
|
|
77 |
Розв'язування задач і вправ. |
|
|
|
|
78 |
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота. |
|
|
|
|
79 |
Розв'язування задач і вправ |
|
|
|
|
80 |
Контрольна робота № 5 з теми «Коло, круг». |
|
|
|
|
Тема 4. Раціональні числа та дії над ними (60год.) |
||||
Тема 4.1. Раціональні числа (8год.) |
||||
81 |
Аналіз контрольної роботи Додатні та від’ємні числа, число нуль. |
|
|
|
82 |
Координатна пряма. |
|
|
|
83 |
Протилежні числа. Модуль числа. |
|
|
|
84 |
Протилежні числа. Модуль числа. Самостійна робота. |
|
|
|
85 |
Цілі числа. Раціональні числа. |
|
|
|
86 |
Порівняння раціональних чисел. |
|
|
|
87 |
Розв'язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
88 |
Контрольна робота № 6 з теми «Раціональні числа». |
|
|
|
Тема 4.2 Додавання та віднімання раціональних чисел (10 год.) |
||||
89 |
Аналіз контрольної роботи. Додавання раціональних чисел. Властивості додавання раціональних чисел. |
|
|
|
90 |
Додавання раціональних чисел. |
|
|
|
91 |
Додавання раціональних чисел. |
|
|
|
92 |
Розв'язування вправ. Самостійна робота. |
|
|
|
93 |
Віднімання раціональних чисел. |
|
|
|
94 |
Віднімання раціональних чисел. |
|
|
|
95 |
Віднімання раціональних чисел. |
|
|
|
96 |
Розв'язування вправ. Самостійна робота. |
|
|
|
97 |
Розв'язування задач і вправ. |
|
|
|
98 |
Контрольна робота №7 з теми «Додавання та віднімання раціональних чисел». |
|
|
|
Тема 4.3. Множення та ділення раціональних чисел (10 год.) |
||||
99 |
Аналіз контрольної роботи. Множення раціональних чисел. Властивості множення раціональних чисел. |
|
|
|
100 |
Множення раціональних чисел. |
|
|
|
102 |
Множення раціональних чисел. |
|
|
|
103 |
Розв'язування вправ. Самостійна робота. |
|
|
|
104 |
Ділення раціональних чисел. |
|
|
|
105 |
Ділення раціональних чисел. |
|
|
|
106 |
Ділення раціональних чисел. |
|
|
|
107 |
Ділення раціональних чисел. |
|
|
|
108 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота. |
|
|
|
109 |
Контрольна робота №8 з теми « Множення та ділення раціональних чисел» . |
|
|
|
Тема 4.4. Рівняння ( 12год.) |
||||
110 |
Аналіз контрольної роботи. Розкриття дужок. Подібні доданки та їх зведення. |
|
|
|
111 |
Розкриття дужок. Подібні доданки та їх зведення. |
|
|
|
112 |
Рівняння. Основні властивості рівнянь. |
|
|
|
113 |
Рівняння. Основні властивості рівнянь. |
|
|
|
114 |
Розв'язування рівнянь. |
|
|
|
115 |
Розв'язування рівнянь. Самостійна робота. |
|
|
|
116 |
Розв'язування задач за допомогою рівнянь. |
|
|
|
117 |
Розв'язування задач за допомогою рівнянь. |
|
|
|
118 |
Розв'язування задач за допомогою рівнянь. |
|
|
|
119 |
Розв'язування задач за допомогою рівнянь. |
|
|
|
120 |
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота. |
|
|
|
120 |
Контрольна робота №9 з теми «Рівняння». |
|
|
|
Тема 4.5. Прямокутна система координат ( 8год.) |
||||
121 |
Аналіз контрольної роботи. Перпендикулярні й паралельні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця. |
|
|
|
122 |
Координатна площина. |
|
|
|
123 |
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота. |
|
|
|
124 |
Приклади графіків залежностей між величинами. |
|
|
|
125 |
Приклади графіків залежностей між величинами. |
|
|
|
126 |
Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота. |
|
|
|
127 |
Розв'язування задач і вправ. |
|
|
|
128 |
Контрольна робота №10 з теми «. Прямокутна система координат». |
|
|
|
Тема 5. Повторення і систематизація навчального матеріалу (12 год.) |
||||
129 |
Подільність натуральних чисел. |
|
|
|
130 |
Додавання і віднімання звичайних дробів. |
|
|
|
131 |
Множення і ділення звичайних дробів. |
|
|
|
132 |
Відношення і пропорції. Відсоткові розрахунки. |
|
|
|
133 |
Коло. Круг. |
|
|
|
134 |
Додавання і віднімання раціональних чисел. |
|
|
|
135 |
Множення і ділення раціональних чисел. |
|
|
|
136 |
Рівняння. Розв’язування задач. |
|
|
|
137 |
Перпендикулярні й паралельні прямі. Координатна площина. Приклади графіків. |
|
|
|
138 |
Підсумкова контрольна робота №11 з теми «Повторення і систематизація навчального матеріалу». |
|
|
|
139 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
140 |
Узагальнення вивченого матеріалу за рік. |
|
|
|