Календарно-тематичне планування з мистецтва для учнів 3 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з мистецтва (музичне мистецтво) для учнів 3 класу за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Савченко О.Я., Наказ МОН від 08.10 2019 за № 1273 за підручником "Мистецтво" Л. Масол, О. Гайдамака, О.Колотило.-Київ: Генеза, 2020
Перегляд файлу

 

 

«ПОГОДЖЕНО»

Заступник директора з НВР

______________   ________

«____»_____________2021р.

 

Календарно-тематичне планування з мистецтва (музичне мистецтво)

для учнів 3 класу

 на 2021-2022  н.р.

вчителя початкових класів

 

Календарно-тематичне планування  складено відповідно  програмі

Типова освітня програма розроблена під керівництвом Савченко О.Я., Наказ МОН від 08.10 2019 за № 1273

     Підручник

Мистецтво Л. Масол, О. Гайдамака, О.Колотило.-Київ: Генеза, 2020

 

1 година на тиждень   Усього 35 годин

Тема розділу

Кількість годин

1

Розділ 1. Мистецькі мандри ліричних персонажів і легендарних героїв

16

2

 

 

 

Усього

 

 

 

 

Мистецька освітня галузь

 

Змістові  лінії

 

Художньо-творча діяльність

Сприймання та інтерпретація мистецтва

Комунікація через мистецтво

Очікувані результати

виконує дитячі пісні (зокрема, музичний фольклор); [3 МИО 1.1]; добирає засоби музичної виразності (темп, динаміку), необхідні для створення настрою, характеру; [3 МИО 1.1]; [3 МИО 1.2]; розуміє значення вокальних вправ для правильного виконання; стежить за точністю і виразністю інтонування, чіткістю дикції, співацькою поставою, диханням; [3 МИО 3.1]; виконує в ансамблі нескладні композиції (трикутник, бубон, маракас, дзвіночки, барабан, тріскавки, сопілка (за умови дотримання гігієни користування), ксилофон, металофон, синтезатор тощо); [3 МИО 1.1]; самостійно добирає тембр музичного інструменту для передачі відповідного образу; [3 МИО 1.1]; [3 МИО 2.1]; імпровізує голосом (музичні, мовленнєві інтонації) та на музичних інструментах; [3 МИО 1.2] створює варіанти ритмічного супроводу до пісні на музичному інструменті за вибором; [3 МИО 1.2];

дотримується загальноприйнятих правил поведінки в закладах культури та мистецтва (театрі, музеї тощо) [3МИО 3.3];

емоційно сприймає твори різних видів мистецтва і виявляє враження у вербальний або невербальний спосіб; [3 МИО 2.1]; вирізняє елементи музичної мови, застосовані для характеристики музичного образу, зокрема із сюжетною (літературною) програмою (мелодія, темп, Сприймання творів різних видів мистецтва. Виразні засоби (елементи мови) різних видів мистецтва (музичне, образотворче, театр, хореографія, кіно тощо). 80 динаміка, гучність, ритм, тембр (голос та деякі музичні інструменти), лад (мажор, мінор); [3 МИО 2.2] розпізнає прості музичні форми (двочастинна, тричастинна, куплетна); [3 МИО 2.1]; [3 МИО 2.2]

характеризує власну творчість за поданими орієнтирами; [3 МИО 3.1]; пояснює, що вдалося чи не вдалося; визначає за допомогою вчителя/ вчительки труднощі; обирає (за допомогою вчителя/ вчительки) спосіб удосконалення [3 МИО 3.2]; презентує результати власної творчості (співає улюблені пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо) перед рідними, однолітками [3 МИО 3.2]; пояснює задум [3 МИО 3.2]; визначає досягнення однолітків у художньо-творчій діяльності, виявляючи доброзичливість у висловлюваннях; [3 МИО 3.3]; обговорює з іншими враження від сприймання творів різних видів мистецтва та творчої діяльності, поважаючи уподобання інших[3 МИО 3.3]; бере участь у шкільних мистецьких заходах (концертах, конкурсах, виставках, фестивалях, інсценізаціях народних обрядів, арт-мобах, тижнях мистецтва тощо), у колективних творчих проектах, зокрема із використанням засобів улюбленого виду мистецтва і художньо-творчої діяльності [3 МИО 3.3]; виконує різні дії / ролі в колективному творчому процесі, виявляючи повагу до інших [3 МИО 3.3]

 

 

Дата

Тема

Матеріал для сприймання

Матеріал для розучування і виконання

Сторінка підручника

 

Демонстрація

Коригування

Розділ 1. Мистецькі мандри ліричних персонажів і легендарних героїв

1/1

 

Лясолька_і_Барвик

М. Равель «Красуня і Чудовисько», С. Борткевич «Принцеса на горошині»

Ю. Рибчинський, Л.Бражнікова «Мрії збуваються». Руханка «Потяг у казку»

Стор. 4-5

 

 

2/2

 

Портретна галерея

М/ф «Пригоди Буратіно»,

Ю.Шевенко балет «Буратіно і чарівна скрипка»

Ю. Рибчинський, Л.Бражнікова «Мрії збуваються». Руханка «Потяг у казку»

Стор. 8-9

 

 

3/3

 

Ліричні персонажі

С. Прокоф’єв вальс з балету «Попелюшка»; «Джульєтта- дівчинка» з балету «Ромео і Джульєтта»

І.Танчак «Добрий день»

Ритм. Вправа «Ритми

Стор. 12-13

 

 

4/4

 

Людина і природа - єдині

М. Римський-Корсаков вступ до опери «Казка про царя Салтана»

І.Танчак «Добрий день»

Ритм. Вправа «Ритми Карибського моря»

Стор. 16-17

 

 

5/5

 

Людина і природа – єдині (продовження)

В. Кохановська марш Маркіза Карабаса з казки-мюзіклу «Кіт у чоботях»

І. Тарнавська «Посмішка», Руханка Н.Савко «Котобенд»

Гра «Оркестр» Музикування

Стор.20-21

 

 

6/6

 

Дружба та братство – найбільше багатство

М. Степаненко «Дражнилка» (з «Дитячого зошита»); М/ф «Бременські музиканти» (фрагменти)

О. Янушкевич «Дружба»; І.Тарнавська «Посмішка», Руханка Н.Савка «Дружба»

Стор. 24-25

 

 

7/7

 

Дружба та братство – найбільше багатство

М. Степаненко «Скривдили» (з «Дитячого зошита») М/ф «Бремен-ські музиканти» (фрагменти)

О. Янушкевич «Дружба»; І.Тарнавська «Посмішка», Руханка Н.Савка «Дружба

Стор.24-25

 

 

8/8

 

Урок-гра «перевір себе»

Музичні ігри, загадки, вікторини

 

 

 

9/9

 

Героїзм у мистецтві

П.Чайковська «Марш дерев’яних солдатиків» з «Дитячого альбому»; В.Моцарт «Рондо в турецькому стилі»; М/ф «Микита Кожум’яка» (фрагменти)

Н.Май «Ми любим нашу рідну Україну», руханка «Кроком руш»,

Ритм, вправа «Квіткові фантазії»

Стор. 28-29

 

 

10/10

 

Богатирі в мультиплікації

Ф. Телегрино «Парад героїв»; Пісня А.Солов’йова з м/ф «Пригоди Котигорошка та його друзів», «Бачити музику»

Н.Май «Ми любим нашу рідну Україну», руханка «Кроком руш»,

Ритм. Вправи – ритм маршу

Стор. 32-33

 

 

11/11

 

Козацькому роду нема переводу

С. Климовський «Їхав козак за Дунай» в обр. Л. ван Бетховена

А. Олійникова «Ми – нащадки козаків», ритм. Вправа «Козацький марш»

Стор.36-37

 

 

12/12

 

Козацькому роду нема переводу (продовження)

Л.ван Бетховен Варіації на укр.нар. пісню (для скрипки і фо-но)

А. Олійникова «Ми – нащадки козаків», ритм. Вправа «Козацький марш», руханка «Дружба»

Стор.36-37

 

 

13/13

 

Наша слава, краса і велич

Укр.нар пісня у виконанні С. Крушельницької; Т.Керичок пісня-марш «Спортивний»

С.Родько «Рідна серцю Україна», А.Олєйнікова «Ми- нащадки козаків »

Стор.40-41

 

 

14/14

 

Новорічний калейдоскоп

А.Мігай «Ялиночка» м/ф «

Пригоди S Миколая»

Н.Май «Новорічна пісня», Руханка «Новорічна», А. Мігай «Ялиночка»

Стор. 44-45

 

 

15/15

 

Новорічний калейдоскоп (продовження)

Гурт «Гайдамаки», «Піккардійська терція»- «Маланка», Колядка

Н.Май «Новорічна пісня», «Добрий вечір тобі, пане господарю», «Щедрик»

Стор. 48-49

 

 

16/16

 

Урок-гра «Перевір себе»

Музичні ігри, загадки, вікторини

Стор. 52-53

 

 

 

docx
Додано
12 вересня 2021
Переглядів
2017
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку