Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва 3 клас / Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва 3 клас 2024-2025 н.р. (1 година на тиждень) (Мистецтво: підруч. для 3-го кл. закл. заг. серед. освіти / Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило. — Київ : Генеза, 2020. — 118 с)
Перегляд файлу

І СЕМЕСТР

І розділ « Мистецькі мандри ліричних персонажів і легендарних героїв»

 

ДАТА

ТЕМА УРОКА

МАТЕРІАЛ ДЛЯ СПРИЙМАННЯ

МАТЕРІАЛ ДЛЯ РОЗУЧУВАННЯ  І ВИКОНАННЯ

ПРИМІТКИ

1

 

«Лясолька і Барвик у країні мистецтв»

(ст.4-5)

 

Слухання:М Равель «Красуня і Чудовисько»; С Борткевич «Принцеса на горошині»

Виконання:Ю. Рибчинський Л Бражнікова  «Мрії збуваються»; руханка «Потяг у казку»

Куплетна форма

2.

 

«Портретна галерея»

(ст.8-9)

Перегляд:М/ф «Пригоди Буратіно»;Ю.Шевченко балет «Буратіно і чарівна скрипка»

Імпровізація мелодій до віршів персонажів балету «Буратіно»

Інтонація

3.

 

«Ліричні персонажі»

(ст.12-13)

Слухання: С.Прокоф’єв вальс з балету «Попелюшка»; «Джульєтта -дівчинка» з балету «Ромео і Джульєтта»

Інструментальна, вокальна та танцювальна імпровізація.

 

Музична форма

4.

 

«Людина і природа єдині»

(ст.16-17)

Слухання:М. Римський-Корсаков вступ до опери «Казка про царя Салтана» - Три дива

Розучування пісні І.Танчак «Добрий день» Виконання:творчі вправи від Лясольки

Контраст.

5.

 

«Людина і природа єдині»

продовження

(ст.20-21)

Слухання:В.Кохановська марш Маркіза Карабаса з казки - мюзиклу «Кіт у чоботах»;

Перегляд: Т Джекман саун трек з м/ф «Кіт у чоботах»

Виконання: руханка Н.Савко «Котобент»; гра «Оркестр» музикування

Марш; розмір

6.

 

«Дружба та братство    найбільше багатство»

(ст.24-25)

Слухання: М.Степаненко

 « Дражнилка»; (з «Дитячого зошита») ;

Перегляд: М/ф «Бременські музиканти» (фрагменти)

Розучування пісні: О.Янушкевич «Дружба»; руханка Н.Савко «Дружба»

 

7.

 

«Дружба та братство    найбільше багатство» продовження

(ст.24-25)

Слухання:М.Степаненко

« Скривдили» (з «Дитячого зошита») ;

Перегляд: М/ф «Бременські музиканти» (фрагменти)

Виконання: О.Янушкевич «Дружба»; руханка Н.Савко «Дружба»

 

8.

 

Урок – гра «Перевір себе»

 

                                       

Музичні ігри, загадки, вікторини

 

9.

 

«Героїзм у мистецтві»

(ст.28-29)

Слухання:П.Чайковський «Марш дерев’яних солдатиків» з «Дитячого альбому»;В.Моцарт  «Рондо в турецькому стилі»; Перегляд: м/ф «Микита Кожум’яка» (фрагменти)

Розучування пісні: « Наша рідни Україна»

Виконання:ритм маршу

Рондо, нота з крапкою

10.

 

«Богатирі в мультиплікації»

(ст..32-33)

Слухання:Ф.Телегрино «Парад героїв»; пісня А.Соловйова з м/ф «Котигорошка та його друзів»

Виконання:ритм.впр. – ритм маршу

Мідні духові інструменти

11.

 

«Козацькому роду нема переводу»

(ст.36-37)

Слухання: С.Климовський «Їхав козак за Дунай» в обр. Л Ван Бетховена

Перегляд: «Вогнем і мечем» Є.Адамцевич «Запорізький марш».

Розучування пісні: А.Олейнікова «Ми нащадки козаків»; ритм.впр. «Козацький марш»; руханка «Дружба»

Варіації

12.

 

«Козацькому роду нема переводу» продовження

(ст.36-37)

Слухання: С.Климовський «Їхав козак за Дунай» в обр. Л Ван Бетховена

 

Виконання: гра-імпровізація «Музична форма»

Варіації

13.

 

«Наша слава, краса і велич»

(ст..40-41)

Слухання:Укр.нар.пісня у виконанні С.Крушельницької Т Керичок пісня-марш «Спортивний дух»

Виконання: Р.Обшарської

« Гімнастика ранкова»; ритм вірша «Соло – усі разом»

 

Хортинг

14.

 

«Новорічний калейдоскоп»

(ст..44-45)

Слухання: Піккардійська терція «Нова радість стала»; А.Мігай «Ялиночка»

Перегляд:к/ф «Пригоди Св. Миколая»

Розучування пісні: Н.Май

 « Новорічна пісня».

Виконання:Муз-хор. Гра «Веселе свято»

 

15.

 

«Новорічний калейдоскоп»

продовження

(ст..48-49)

Слухання: колядка «Добрий вечір, тобі пану господарю»(в різному виконанні)

Розучування пісні: укр.нар. пісня « Го – го – го коза»

 

16.

 

Урок – гра «Перевір себе»

Музичні ігри, загадки, вікторини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ СЕМЕСТР

ІI розділ « Фантастичні та комічні персонажі в мистецтві »

 

ДАТА

ТЕМА УРОКА

МАТЕРІАЛ ДЛЯ СПРИЙМАННЯ

МАТЕРІАЛ ДЛЯ РОЗУЧУВАННЯ  І ВИКОНАННЯ

ПРИМІТКИ

17

 

«Мандрівки у світ фантастики»

(с. 54-55)

Перегляд: пісня робота СЕ-Е («Oh, Oh, Oh, Watch CE-E go»); M. Римський-Корсаков «Політ джмеля» (у виконанні дівчин- ки-піаністки Чен Анке і робота Тео Троніко).

Виконання:Д.Пташинська пісня «Планета дитинства»

Динаміка

18.

 

«Мандрівки у світ фантастики» (продовження)

(с. 58-59)

Слухання: П. Чайковський «Баба-Яга»; Ю. Тесняк «Карлсон». Перегляд: мультфільм «Карлсон, який мешкає на даху»(фрагменти).

Виконання:М\ф  пісня «Друзі-мандрівники»

Ансамбль, дует, тріо, квартет.

19.

 

«Чарівні дива»

(с. 62-63).

Слухання: Ж. Колодуб «Троль. Герда. Снігова Королева» (з альбому «Снігова Королева»).

Виконання: М. Ровенко «Баба снігова»

Дієз, бемоль, бекар

20.

 

«Чарівні дива»

(продовження)

(с. 66-67).

Слухання: О. Шимко балет «Снігова Королева» (фрагменти).

Виконання мелодій у помірному й повільному темпах.

Темп і динаміка

21.

 

«У світі реального та уявного»

(с. 70-71).

Слухання: «Створюємо оркестр» (у виконанні НА- ОНІ, фрагменти).

Виконання: «Щебетала пташечка» (укр..нар. пісня)

Темп. Українські народні інструменти.

22.

 

«У світі реального та уявного»

(продовження)

(с. 74-75).

Слухання: М. Стецюн лірична фантазія «Калинонька» (фрагмент); «Українська в’язанка» (у виконанні НАОНІ); В. Джозеф «Фантазія» (у виконанні скрипки з оркестром).

Виконання: «Щебетала пташечка» (укр..нар. пісня)

Фантазії.

 

23.

 

«Картинки з виставки»

(с. 78-79).

Слухання: М. Мусоргський сюїта для фортепіано «Картинки з виставки». Перегляд: мультфільм «Білосніжка і семеро гномів».

Виконання: А. Житкевич «Семеро гномів»

Сюїта

24.

 

«Картинки з виставки»

(продовження)

(с. 82-83).

Слухання: М. Мусоргський сюїта для фортепіано «Картинки з виставки».

Перегляд: мультфільм «Картинки з виставки».

Виконання: поспівка

Лади в музиці

25.

 

«Фантастичні пригоди Країни Див»

(с. 86-87).

Перегляд: Дж. Талбот, К. Уілдон балет «Аліса в Країні Див» (фрагменти).

Створення вокальних портретів героїв казки.

 

26.

 

Урок – гра «Перевір себе»

 

                                               

                                          Музичні ігри, загадки, вікторини

27.

 

«Політ фантазії»

(с. 90-91).

Слухання: А. Шнітке «Політ» (з мул-му «Казка мандрів; Р.Шуман «Фантастичний танець»; Ю. Щуровський «Фантастична п’єса». Перегляд: муль-м «ВАЛЛІ» (фрагмент).

Виконання: В. Бистряков, 0. Вратарьов «Давайте розбудимо радість»

Імпровізація

28.

 

«Гумор у мистецтві»

(с. 94-95).

Слухання: Дж. Россіні каватина Фігаро з опери «Севільський цирульник».

Виконання: «Грицю, Грицю, до роботи» (українська народна пісня)

Пародія

29.

 

«Гумор у мистецтві» (продовження)

(с. 98-99).

Слухання: І. Шамо «Скерцо»; П. Бриль «Українська гумореска». И.-С. Бах «Жарт» (у різних обробках).

Виконання: Ритмічна гра «Ну-бо, дожени!». Створення гумористичних пісеньок на вірші й заданий ритм

Схеми диригування

2/4,  3/4,  4/4

30.

 

«Ляльки-іграшки в житті та мистецтві»

(с. 102-103).

Перегляд, мультфільму «Танці ляльок» (фрагменти).

Слухання: Д. Шостакович «Вальс- жарт» (із циклу «Танці ляльок»).

Виконання: ритм вальсу-жарту на дитячих ударних інструментах. Руханка

 

31.

 

«Ляльки-іграшки в житті та мистецтві»

(продовження)

(с. 106-107).

Слухання: Л. Моцарт «Симфонія іграшок, або Дитяча симфонія».

Виконання: М. Жабляк, Л. Повз «Канікули». Гра-поспівка «Створюємо контрасти»

симфонія

32.

 

«Мистецька подорож до Європи»

с. 110-111).

Перегляд: І. Стравинський балет «Пульчинелло» (фрагмент); Е. Вілла-Лобос «Полішинель»; В. Косенко «Петрушка». Порівняння творів

Виконання: імпровізація танцю Полішинеля з дзвіночками і Петрушки з бубном (в парах)

Шістнадцяті тривалості та паузи

33.

 

«Мистецька подорож до Європи» (продовження)

(с. 114-115).

Слухання: К. Дебюсі «Серенада ляльці. Ляльковий кекуок»; Е. Градецький «Морозиво».

Виконання: А. Мігай, Н. Кулич «Подарунок». Перегляд: «Смаколики» (муз. А. Кривути); мультфільм «Козаки. Навколо світу» (фрагмент

 

34.

 

  Урок – гра

«Перевір себе»

 

                                         Музичні ігри, загадки, вікторини

 

35.

 

Урок-концерт

 

                                   Виконання  вивчених  пісень

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ермоленко Иван
    Дуже дякую за вашу працю!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 серпня 2024
Переглядів
1654
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку