І СЕМЕСТР
РОЗДІЛ І «МИ – ДІТИ ТВОЇ, УКРАЇНО!»
№ |
ДАТА |
ТЕМА УРОКА |
МАТЕРІАЛ ДЛЯ СПРИЙМАННЯ |
МАТЕРІАЛ ДЛЯ РОЗУЧУВАННЯ І ВИКОНАННЯ |
ПРИМІТКИ |
|
1 |
|
«Милуємося красою землі» (с. 4-5) |
Слухання:Укр. нар. пісні: «Ой у вишневому садочку» ;«Гойда, гойда, гой» (Н. Матвієнко). «Казала Солоха: прийди, прийди» (театр пісні «Джерела») |
Розучування та виконання: О. Янушкевич та Н. Погребняка пісня«Моя планета синьоока». |
Українська народна музика. Обробка народної мелодії . А капела. |
|
2. |
|
«Милуємося красою землі» продовження (с. 8-9) |
Слухання:Д. Січинський. «Чом, чом, земле моя» (І. Гнатюк). І. Шамо. «Три поради» (гурт «Струни серця»); |
Розучування та виконання: пісня Р. Лижичко «У ритмі серця»;впр. «Ритм вірша»
|
Куплетна форма |
|
3. |
|
«Мистецтво крізь віки» (с. 12-13) |
Слухання:НАОНІ. Старовинні укр.. нар. інст.-ти.;А. Вівальді «Гроза» із сюїти «Пори року» |
Розучування та виконання: пісня І.Танчака «Весела пісенька» |
Дует, тріо, квартет |
|
4. |
|
«Мистецтво крізь віки» продовження (с. 16-17) |
Слухання:Й. С. Бах. Прелюдія до мажор з «Добре темперованого клавіру». Синтезатор. Клавесин. |
Виконання: пісня М. Жабляк та Ю. Драгун «Мова барвінкова» Гра «Музичні інструменти крізь віки» (робота в парах). |
|
|
5. |
|
«Мистецтво та здоров’я.» (с. 20-21) |
Слухання:НЗААТУ ім. П. Вірського. Концертний виступ і репетиція. |
Виконання: пісня О.Злотника та Л. Ямкового «Гопак» Руханка «Гопак» |
«Аркан» - укр. чоловічий танець |
|
6. |
|
«Мистецтво та здоров’я.» Продовження (с. 24-25) |
Слухання та перегляд:сучасні танці. Темп. |
Виконання: танц. Ком-ії «Рок-н-рол». Руханка «Babi Shark» |
Темп : повільний,помірний, швидкий, дуже швидкий |
|
7. |
|
Урок – гра «Перевір себе»
|
Музичні ігри, загадки, вікторини |
|
||
8. |
|
«У дружному слов’янському колі» (с. 28-30) |
Слухання та перегляд:Мазурка. Полька. Чеська полька. |
Виконання: пісня «Полька». |
Сінкопа, Мазурка, Полька. |
|
9. |
|
«У дружному слов’янському колі» Продовження (с. 32-33) |
Слухання та перегляд: болгарського та білоруського танців. Полька, мазурка, крижачок. |
Виконання: білоруська народна пісня -танець «Бульба». |
Ритм(рівномірний, пунктирний) |
|
10. |
|
«На гостину до угорців, румунів і молдован.» (с. 36-37) |
Слухання :Ф. Ліст «Угорська рапсодія№2».; Й.Брамс «Угорський танець №5.» |
Виконання: угорський народний танець «Чардаш». |
|
|
11. |
|
«На гостину до угорців, румунів і молдован.» Продовження (с. 40-41) |
Слухання та перегляд: Молдовеняска (ансамбль «Жок»). Румунський танець «Інвертіта». |
Виконання: пригадування мелодій на тексти угорських народних пісень. |
волинка |
|
12. |
|
«Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків.» (с. 44-45) |
Слухання: кримськотатарська колискова «Менім улим батир». Народна пісні у виконанні Джамали. перегляд: танець «Емір Джелял Хайтармаси». |
Виконання: пісня Л. Джемалянінової, М. Пгач та Н. Кононенко «Дружба і достлук». |
|
|
13. |
|
«Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків.» продовження (с. 48-49) |
Слухання та перегляд: Ольвія, Херсонес. Мікіс Теодоракіс «Сиртакі». Темп танцю. Будова сцени. |
Виконання: створення власних рухів та виконання танцю на імпровізованій сцені до пісні «Сиртакі» |
будова сцени:завіса, сцена,задник, куліси. види театру:музичний, ляльковий, драматичний |
|
14. |
|
Урок – гра «Перевір себе» (с.52-53) |
Музичні ігри, загадки, вікторини |
|||
15. |
|
Урок-концерт |
Виконання вивчених пісень |
|||
16. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів |
Підсумок за семестр. |
|||
ІІ СЕМЕСТР
ІІ розділ « Подорожі країнами та континентами »
№ |
|
ТЕМА УРОКА |
МАТЕРІАЛ ДЛЯ СПРИЙМАННЯ |
МАТЕРІАЛ ДЛЯ РОЗУЧУВАННЯ І ВИКОНАННЯ |
ПРИМІТКИ |
17. |
|
«Подорож до Німеччини та Австрії» (с.54-55) |
Слухання:Людвіг ван Бетховен «До Елізи». Йоганн Себастьян Бах «Анданте». |
Виконання: «Сніг» (музика та вірші Д. Пташинської) |
|
18. |
|
«Подорож до Німеччини та Австрії» (продовження) (с.58-59) |
Перегляд:Віденський бал. Йоганн Штраус «Вальс». (фрагменти) Слухання: Вольфганг Амадей Моцарт «Маленька нічна серенада». |
Виконання: Робота в парах: ритмічна імпровізація у формі рондо.
|
Схеми диригування |
19. |
|
«Франція та Англія-країни палаців, театрів, музеїв» (с.62-63) |
Перегляд:Менует. Слухання: Жан Філіпп Рамо. «Менует» (клавесин). Поль Моріа. Менует. |
Виконання: франц.нар.пісня «Пастух» |
Менует |
20. |
|
«Франція та Англія-країни палаців, театрів, музеїв» (продовження) (с.66-67) |
Перегляд:Динаміка. Екранізація. Гаррі Грегсон – Вільямс. Музика з к/ф «Хроніки Нарнії». Джон Вільямс. Музика з к/ф «Гаррі Поттер і філософський камінь». |
Виконання: «Хлоп! Хлоп!» Англійська пісня – гра. |
Динаміка |
21. |
|
«Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії» (с.70-71) |
Перегляд:Карло Мюньє «Баркарола». Микола Лисенко «Баркарола». Тарантела. |
Виконання: «Промінчик» (пісня Н. Май) |
Тарантела (танець ); мандоліна. Кастаньєти(муз.ін.) |
22. |
|
«Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії» (продовження) (с.74-75) |
Слухання: Ісаак Альбеніс «Легенда». Мануель де Фалья «Ночь в садах Іспанії». М/ф «Моріс Равель «Болеро»». |
Виконання: «Щебетала пташечка» (укр. нар. пісня) |
Симфонічний оркестр (інструменти) |
23. |
|
«Скандинавія – суворий і загадковий край» (с. 78-79) |
Перегляд: Едвард Гріг Сюїта «Пер Гюнт»: «Ранок», «У печері гірського короля». |
Виконання: пісня О. Янушкевич, Н. Погребняк «Треба мріяти завжди» |
Сюїта |
|
24. |
|
«Скандинавія – суворий і загадковий край» (продовження) (с. 82-83) |
Слухання: Едвард Гріг Сюїта «Пер Гюнт»: «Сольвейг», «Анітра». |
Виконання: Шведська дитяча пісня. |
Лібрето. Антракт. |
|
25. |
|
«Мистецькі візерунки з теплих країв» (с. 86-87) |
Слухання: Ревазо Лагідзе «Тбілісо». Грузинські танці «Лезгінка», «Хорумі». |
Виконання: пісня Г. Гусейнлі, Т. Муталібова «Курчатка» |
Ключові знаки. |
|
26. |
|
«Мистецькі візерунки з теплих країв» (продовження) (с. 90-91) |
Слухання: Микола Римський-Корсаков «Арія індійського гостя з опери «Садко». Індійський танець. |
Виконання: пісня І. Кириліна, О. Вратарьова «Зелене слоненя» |
гра: «Малюємо пальцями літери» |
|
27. |
|
Урок – гра «Перевір себе» |
Музичні ігри, загадки, вікторини
|
|||
28. |
|
«Східні мотиви» (с. 94-95) |
Слухання: Микола Римський-Корсаков. Сюїта «Шехерезада».
|
Виконання:пісня М. Ведмедері, Н. Бонь «Казковий світ» |
Басовий ключ |
|
29. |
|
«Східні мотиви» (продовження) (с. 98-99) |
Перегляд:Дзьо Хісайсі. Вальс «Карусель життя» з м/ф «Ходячий замок». М/ф «Віолончеліст Госю», «Золота струна». П.Чайковський. Слухання: Китайська народна мелодія. Китайський танець «Чай». |
Виконання: «Гібікус» з балету «Лускунчик»
|
Лад. |
|
30. |
|
«Ритми й кольори Америки та Африки» (с. 102-103) |
Слухання: Клод Дебюссі «Ляльковий кек-уок». |
Виконання: гра «Відгадай мультфільм за піснею». «Дитячий джаз» (Музика І. Хрисаніді) |
Кек-уок. Банджо. |
|
31. |
|
«Ритми й кольори Америки та Африки» (продовження) (с. 106-107) |
Музичні інструменти Африки. Симфонія. |
Виконання: пісня В. Шаїнського, М. Демків. «Чунга-чанга» |
Музичні інструменти Африки. |
|
32. |
|
«Місто майбутнього.» (с. 110-111) |
Слухання: Ігор Поклад «Чарівна скрипка». |
Виконання: пісня М. Балеми, П. Карася «Танець дружби» |
Флешмоб |
|
33. |
|
Урок – гра «Перевір себе» |
Музичні ігри, загадки, вікторини |
|||
34. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів |
Підсумок за рік. |
|||
35. |
|
Урок-концерт |
Виконання вивчених пісень |
|||