Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва 4 клас / Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва 4 клас 2024-2025 н.р. (1 година на тиждень) (Мистецтво: підруч. для 4-го кл. закл. заг. серед. освіти / Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило. — Київ : Генеза, 2021. — 128 с)
Перегляд файлу

І СЕМЕСТР

РОЗДІЛ    І   «МИ – ДІТИ ТВОЇ, УКРАЇНО!»

 

ДАТА

ТЕМА УРОКА

МАТЕРІАЛ ДЛЯ СПРИЙМАННЯ

МАТЕРІАЛ ДЛЯ РОЗУЧУВАННЯ  І ВИКОНАННЯ

ПРИМІТКИ

1

 

«Милуємося красою землі»

(с. 4-5)

Слухання:Укр. нар. пісні: «Ой у вишневому садочку» ;«Гойда, гойда, гой» (Н. Матвієнко). «Казала Солоха: прийди, прийди» (театр пісні «Джерела»)

Розучування та виконання: О. Янушкевич та Н. Погребняка пісня«Моя планета синьоока».

Українська народна музика. Обробка народної мелодії .

 А капела.

2.

 

«Милуємося красою землі»

продовження

(с. 8-9)

Слухання:Д. Січинський. «Чом, чом, земле моя» (І. Гнатюк). І. Шамо. «Три поради» (гурт «Струни серця»);

Розучування та виконання: пісня Р. Лижичко «У ритмі серця»;впр. «Ритм вірша»

 

Куплетна форма

3.

 

«Мистецтво крізь віки»

(с. 12-13)

Слухання:НАОНІ. Старовинні укр.. нар. інст.-ти.;А. Вівальді «Гроза» із сюїти «Пори року»

Розучування та виконання: пісня І.Танчака «Весела пісенька»

Дует, тріо, квартет

4.

 

«Мистецтво крізь віки»

продовження

(с. 16-17)

Слухання:Й. С. Бах. Прелюдія до мажор з «Добре темперованого клавіру». Синтезатор. Клавесин.

Виконання: пісня М. Жабляк та Ю. Драгун «Мова барвінкова»

Гра «Музичні інструменти крізь віки» (робота в парах).

 

5.

 

«Мистецтво та здоров’я.»

(с. 20-21)

Слухання:НЗААТУ ім. П. Вірського. Концертний виступ і репетиція.

Виконання: пісня О.Злотника та Л. Ямкового «Гопак»

Руханка «Гопак»

«Аркан» - укр. чоловічий танець

6.

 

«Мистецтво та здоров’я.»

Продовження

(с. 24-25)

Слухання та перегляд:сучасні танці. Темп.

Виконання: танц. Ком-ії «Рок-н-рол».

Руханка  «Babi Shark»

Темп : повільний,помірний, швидкий, дуже швидкий

7.

 

Урок – гра «Перевір себе»

 

                                       

Музичні ігри, загадки, вікторини

 

8.

 

«У дружному слов’янському колі»

(с. 28-30)

Слухання та перегляд:Мазурка. Полька. Чеська полька.

Виконання: пісня «Полька».

Сінкопа, Мазурка, Полька.

9.

 

«У дружному слов’янському колі»

Продовження

(с. 32-33)

Слухання та перегляд: болгарського та  білоруського танців.

 Полька, мазурка, крижачок.

Виконання: білоруська  народна пісня -танець «Бульба».

Ритм(рівномірний, пунктирний)

10.

 

«На гостину до угорців, румунів і молдован.»

(с. 36-37)

Слухання :Ф. Ліст «Угорська рапсодія№2».;  Й.Брамс «Угорський танець №5.»

Виконання: угорський народний танець «Чардаш». 

 

11.

 

«На гостину до угорців, румунів і молдован.»

Продовження

(с. 40-41)

Слухання та перегляд: Молдовеняска (ансамбль «Жок»). Румунський танець «Інвертіта».

Виконання: пригадування мелодій на тексти угорських народних пісень. 

волинка

12.

 

«Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків.»

(с. 44-45)

Слухання: кримськотатарська колискова «Менім улим батир». Народна пісні у виконанні Джамали.

 перегляд: танець «Емір Джелял Хайтармаси».

Виконання: пісня Л. Джемалянінової, М. Пгач та Н. Кононенко «Дружба і достлук». 

 

13.

 

«Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків.» продовження

(с. 48-49)

Слухання та перегляд: Ольвія, Херсонес. Мікіс Теодоракіс «Сиртакі».  Темп танцю. Будова сцени.

Виконання: створення власних рухів та виконання танцю на імпровізованій сцені до пісні «Сиртакі»

будова сцени:завіса, сцена,задник, куліси.

види театру:музичний, ляльковий, драматичний

14.

 

Урок – гра «Перевір себе»

(с.52-53)

Музичні ігри, загадки, вікторини

15.

 

Урок-концерт

Виконання  вивчених  пісень

16.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів

Підсумок за семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ СЕМЕСТР

ІІ розділ « Подорожі країнами та континентами »

 

 

ТЕМА УРОКА

МАТЕРІАЛ ДЛЯ СПРИЙМАННЯ

МАТЕРІАЛ ДЛЯ РОЗУЧУВАННЯ  І ВИКОНАННЯ

ПРИМІТКИ

17.

 

«Подорож до Німеччини та Австрії»

(с.54-55)

Слухання:Людвіг ван Бетховен «До Елізи». Йоганн Себастьян Бах «Анданте».

 Виконання: «Сніг» (музика та вірші  Д. Пташинської)

 

18.

 

«Подорож до Німеччини та Австрії» (продовження)

(с.58-59)

Перегляд:Віденський бал. Йоганн Штраус «Вальс». (фрагменти)

Слухання: Вольфганг Амадей Моцарт «Маленька нічна серенада».

Виконання: Робота в парах: ритмічна імпровізація у формі рондо.

 

Схеми диригування

19.

 

«Франція та Англія-країни палаців, театрів, музеїв»

(с.62-63)

Перегляд:Менует.

Слухання: Жан Філіпп Рамо. «Менует» (клавесин). Поль Моріа. Менует.

Виконання: франц.нар.пісня «Пастух»

Менует

20.

 

«Франція та Англія-країни палаців, театрів, музеїв»

(продовження)

(с.66-67)

Перегляд:Динаміка. Екранізація. Гаррі Грегсон – Вільямс. Музика з к/ф «Хроніки Нарнії».  Джон Вільямс.  Музика з к/ф «Гаррі Поттер і філософський камінь».

Виконання: «Хлоп! Хлоп!» Англійська пісня – гра.

Динаміка

21.

 

«Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії»

(с.70-71)

Перегляд:Карло Мюньє «Баркарола». Микола Лисенко «Баркарола». Тарантела.

Виконання: «Промінчик» (пісня  Н. Май)

Тарантела (танець ); мандоліна. Кастаньєти(муз.ін.)

22.

 

«Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії»

(продовження)

(с.74-75)

Слухання: Ісаак Альбеніс «Легенда». Мануель де Фалья «Ночь в садах Іспанії». М/ф «Моріс Равель «Болеро»».

Виконання: «Щебетала пташечка» (укр. нар. пісня)

Симфонічний оркестр (інструменти)

 

23.

 

«Скандинавія – суворий і загадковий край»

(с. 78-79)

Перегляд: Едвард Гріг Сюїта «Пер Гюнт»: «Ранок», «У печері гірського короля».

Виконання:  пісня

О. Янушкевич, Н. Погребняк «Треба мріяти завжди»

Сюїта

24.

 

«Скандинавія – суворий і загадковий край»

(продовження)

(с. 82-83)

Слухання: Едвард Гріг Сюїта «Пер Гюнт»: «Сольвейг», «Анітра». 

Виконання: Шведська дитяча пісня.

Лібрето.  Антракт.

25.

 

«Мистецькі візерунки з теплих країв»

(с. 86-87)

Слухання: Ревазо Лагідзе «Тбілісо». Грузинські танці «Лезгінка», «Хорумі».

Виконання: пісня Г. Гусейнлі, Т. Муталібова «Курчатка»

Ключові знаки.

26.

 

«Мистецькі візерунки з теплих країв»

(продовження)

(с. 90-91)

Слухання: Микола Римський-Корсаков «Арія індійського гостя з опери «Садко». Індійський танець.

Виконання: пісня І. Кириліна, О. Вратарьова «Зелене слоненя»

гра: «Малюємо пальцями літери»

27.

 

Урок – гра «Перевір себе»

 

Музичні ігри, загадки, вікторини

 

28.

 

 

«Східні мотиви»

(с. 94-95)

Слухання: Микола Римський-Корсаков. Сюїта «Шехерезада».

 

Виконання:пісня М. Ведмедері, Н. Бонь «Казковий світ»

Басовий ключ

29.

 

«Східні мотиви» (продовження)

(с. 98-99)

Перегляд:Дзьо Хісайсі. Вальс «Карусель життя» з м/ф «Ходячий замок». М/ф «Віолончеліст Госю», «Золота струна». П.Чайковський. Слухання: Китайська народна мелодія.  Китайський танець «Чай».

Виконання: «Гібікус» з балету «Лускунчик»

 

Лад.

30.

 

«Ритми й кольори Америки та Африки»

(с. 102-103)

Слухання: Клод Дебюссі «Ляльковий кек-уок».

Виконання: гра «Відгадай мультфільм за піснею». «Дитячий джаз» (Музика І. Хрисаніді)

Кек-уок. Банджо.

31.

 

«Ритми й кольори Америки та Африки»

(продовження)

(с. 106-107)

Музичні інструменти Африки. Симфонія.

Виконання: пісня В. Шаїнського, М. Демків. «Чунга-чанга»

Музичні інструменти Африки.

32.

 

«Місто майбутнього.»

(с. 110-111)

Слухання: Ігор Поклад «Чарівна скрипка».

Виконання: пісня М. Балеми, П. Карася «Танець дружби»

Флешмоб

33.

 

  Урок – гра

«Перевір себе»

 

                                         Музичні ігри, загадки, вікторини

34.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів

Підсумок за рік.

35.

 

Урок-концерт

                                   Виконання  вивчених  пісень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 серпня
Переглядів
232
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку