2-й семестр Тема 3. Професійна музика (11 год.)
|
||||||||||||
№
|
Дата |
Пимітка |
Тема уроку |
Сприйняття та інтерпретація творів музичного мистецтва |
Виконання творів музичного мистецтва |
Наскрізні змістові лінії |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
|||||
|
|
|||||||||||
16 |
13.01 |
13.01 |
|
Вокальна музика |
Р.Глієр «Концерт для голосу з оркестром» |
«Пісня на добро» сл. Ю. Рибчинського муз. І. Карабиця |
НЛ1 НЛ2 |
В 2 семестрі Знаннєвий компонент
Діяльнісний компонент
Ціннісний компонент
|
||||
17 |
20.01 |
20.01 |
|
Вокальна музика |
O, sole mio або Santa Lucia у виконанні Е.Карузо; «Аве Марія» у виконанні М.Каллас |
«Пісня на добро» сл. Ю. Рибчинського муз. І. Карабиця
|
НЛ3 НЛ4 |
|||||
18 |
27.01 |
27.01 |
|
Хорова музика |
С. Рахманінов «Вокаліз» у виконанні дитячого хору; Дж. Гершвін «Clap yo’ hands» у виконанні дитячого хору. |
«Рідна мова» вірші П.Осадчука, муз. Б.Гірського |
НЛ4 |
|||||
19 |
03.02 |
03.02 |
|
Хорова музика |
А.Ведель «Херувимська» |
«Рідна мова» вірші П.Осадчука, муз. Б.Гірського |
НЛ1 НЛ2 |
|||||
20 |
10.02 |
10.02 |
|
Інструментальна музика |
В.Барвінський «Квартет для двох скрипок, альта і віолончелі»; Д.Акимов «Марш нічних гномів» (п’єса для ксилофона з оркестром) |
«Веснянка» сл. А. Навродського, муз. В.Філіпенка |
НЛ2 НЛ3 |
|||||
21 |
17.02 |
17.02 |
|
Інструментальна музика |
В.Барвінський «Квартет для двох скрипок, альта і віолончелі»; Д.Акимов «Марш нічних гномів» (п’єса для ксилофона з оркестром) |
«Веснянка» сл. А. Навродського, муз. В.Філіпенка |
НЛ2 НЛ1 НЛ3 |
|||||
22 |
03.03 |
03.03 |
|
Інструментальна музика |
Б.Бріттен «Путівник по оркестру для молоді» |
«Веснянка» сл. А. Навродського, муз. В.Філіпенка |
НЛ2 |
|||||
23 |
10.03 |
10.03 |
|
Симфонічна музика |
В.А.Моцарт «Симфонія № 40 соль-мінор» (І ч.) 2 варіанти |
«Зелене слоненя» муз. І. Кириліної, сл.. О.Вратарьова |
НЛ2 НЛ4 |
|||||
24 |
17.03 |
17.03 |
|
Симфонічна музика |
В.А.Моцарт «Симфонія № 40 соль-мінор» (І ч.) 2 варіанти |
«Зелене слоненя» муз. І. Кириліної, сл.. О.Вратарьова |
НЛ2 НЛ3 |
|||||
25 |
24.03 |
24.03 |
|
Симфонічна музика |
Л. ван Бетховен «Симфонія №5» |
«Зелене слоненя» муз. І. Кириліної, сл.. О.Вратарьова |
НЛ1 НЛ2 |
|||||
26 |
31.03 |
31.03 |
|
Перевіряємо свої досягнення Урок-концерт |
Музичні твори на вибір учителя та учнів. Проходження онлайн – тестів. |
НЛ2 |
||||||
Тема 4. Взаємодія музики з іншими видами мистецтва (8 год.)
|
||||||||||||
27 |
07.04 |
07.04 |
|
У музичному театрі: опера |
В.А.Моцарт хор «Звідки приємний та ніжний цей дзвін» з опери «Чарівна флейта» |
«Писанки» вірші С.Жупанина, муз. В.Таловирі |
НЛ2 НЛ4 |
Наприкінці 5 класу учень / учениця виявляє здатність:
|
||||
28 |
21.04 |
21.04 |
|
У музичному театрі: опера |
С. Гулак-Артемовський дует Одарки та Карася з опери «Запорожець за Дунаєм»; сцена з фіналу з опери «Запорожець за Дунаєм». |
«Писанки» вірші С.Жупанина, муз. В.Таловирі |
НЛ3 НЛ4 |
|||||
29 |
28.04 |
28.04 |
|
У музичному театрі: балет |
С.Прокоф’єв балет «Попелюшка» фрагменти |
«Школяри-школярики» вірші О.Враторьова муз. О.Злотника |
НЛ1 НЛ2 |
|||||
30 |
05.05 |
05.05 |
|
У музичному театрі: балет |
П.Чайковський фрагменти з балету «Лускунчик»: «Па- де-де», «Вальс квітів», «Вільс снігових пластівців» |
«Школяри-школярики» вірші О.Враторьова муз. О.Злотника |
НЛ2 НЛ3 |
|||||
31 |
12.05 |
12.05 |
|
Музика на сцені та на екрані. |
С.Джоплін «Регтайм» |
«Український віночок» сл. І. Голяш, муз. Л. Стельмащук |
НЛ2 НЛ4 |
|||||
32 |
19.05 |
19.05 |
|
Музика на сцені та на екрані. |
Фр. мюзиклу «Звуки музики» |
«Звуки музики» Муз. Р. Роджерса |
НЛ2 |
|||||
33 |
26.05 |
26.05 |
|
Музика та інші види мистецтва |
К.Дебюссі симфонічна сюїта «Море» (ІІ частина «Гра хвиль») |
«Звуки музики» Муз. Р. Роджерса |
НЛ2 НЛ3 НЛ4 |
|||||
34 |
02.06 |
02.06 |
|
Перевіряємо свої досягнення |
Музичні твори на вибір учителя та учнів. Проходження онлайн – тестів. |
НЛ2 |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||