Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва в 5 класі (НУШ) ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва для 5 класу розроблено за навчальною програмою за модельною програмою «Мистецтво. 5-6 класи» (інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти (автори: Масол Л. М., Просіна О. В.) Підручник: • Мистецтво : Підручник для 5 кл. закладів загальної середньої освіти / Л. С. Аристова, Н. В. Чєн. — Київ :УОВЦ «Оріон», 2022. — 224 с., іл.
Перегляд файлу

 

2-й семестр

Тема 3. Професійна музика (11 год.)

 

 

Дата

Пимітка 

Тема

уроку

Сприйняття та інтерпретація творів музичного мистецтва

Виконання творів музичного мистецтва

Наскрізні змістові лінії

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

 

 

16

13.01

13.01

 

Вокальна музика

Р.Глієр «Концерт для голосу з оркестром»

«Пісня на добро» сл. Ю. Рибчинського муз. І. Карабиця

НЛ1

НЛ2

          В 2 семестрі

Знаннєвий компонент

  • орієнтується у характерних ознаках програмної та непрограмної, вокальної та інструментальної, хорової та симфонічної музики;
  • орієнтується в поняттях «вокальна», «інструментальна», «хорова», «симфонічна музика»;
  • розуміє зв’язок народної і професійної музики;
  • наводить приклади взаємодії  музики та інших видів мистецтва (образотворче мистецтво, література, театр, цирк, кіно);
  • називає різновиди ансамблів та оркестрів

Діяльнісний компонент

  • порівнює твори вокальної  та  інструментальної музики;
  • передає музичні образи в малюнках, пластичних імпровізаціях;
  • розрізняє тембри інструментів симфонічного оркестру;
  • характеризує засоби музичної виразності;
  • інтерпретує зміст музичних творів і творів інших видів мистецтва;
  • застосовує музичні знання та вміння, зокрема форми взаємодії музики з іншими видами мистецтва в процесі комунікації

Ціннісний компонент

  • висловлює оцінні судження щодо образного змісту прослуханих музичних творів;
  • виявляє емоційно-ціннісне ставлення до творів музичного мистецтва;
  • усвідомлює загальнолюдські цінності, транслятором яких є мистецтво

17

20.01

20.01

 

Вокальна музика

O, sole mio або Santa Lucia у виконанні Е.Карузо; «Аве Марія» у виконанні М.Каллас

«Пісня на добро» сл. Ю. Рибчинського муз. І. Карабиця

 

 

НЛ3

НЛ4

18

27.01

27.01

 

Хорова музика

С. Рахманінов «Вокаліз» у виконанні дитячого хору; Дж. Гершвін «Clap yo’ hands» у виконанні дитячого хору.

«Рідна мова» вірші П.Осадчука, муз. Б.Гірського

НЛ4

19

03.02

03.02

 

Хорова музика

А.Ведель «Херувимська»

«Рідна мова» вірші П.Осадчука, муз. Б.Гірського

НЛ1

НЛ2

20

10.02

10.02

 

Інструментальна музика

В.Барвінський «Квартет для двох скрипок, альта і віолончелі»; Д.Акимов «Марш нічних гномів» (п’єса для ксилофона з оркестром)

«Веснянка» сл. А. Навродського, муз. В.Філіпенка

НЛ2

НЛ3

21

17.02

17.02

 

Інструментальна музика

В.Барвінський «Квартет для двох скрипок, альта і віолончелі»; Д.Акимов «Марш нічних гномів» (п’єса для ксилофона з оркестром)

«Веснянка» сл. А. Навродського, муз. В.Філіпенка

НЛ2

НЛ1

НЛ3

22

03.03

03.03

 

Інструментальна музика

Б.Бріттен «Путівник по оркестру для молоді»

«Веснянка» сл. А. Навродського, муз. В.Філіпенка

НЛ2

23

10.03

10.03

 

Симфонічна музика

В.А.Моцарт «Симфонія № 40 соль-мінор» (І ч.) 2 варіанти

«Зелене слоненя» муз. І. Кириліної, сл.. О.Вратарьова

НЛ2

НЛ4

24

17.03

17.03

 

Симфонічна музика

В.А.Моцарт «Симфонія № 40 соль-мінор» (І ч.) 2 варіанти

«Зелене слоненя» муз. І. Кириліної, сл.. О.Вратарьова

НЛ2

НЛ3

25

24.03

24.03

 

Симфонічна музика

Л. ван Бетховен «Симфонія №5»

«Зелене слоненя» муз. І. Кириліної, сл.. О.Вратарьова

НЛ1

НЛ2

26

31.03

31.03

 

Перевіряємо свої досягнення

Урок-концерт

Музичні твори на вибір учителя та учнів. Проходження онлайн – тестів.

НЛ2

 

 

 

 

Тема 4. Взаємодія музики з іншими видами мистецтва (8 год.)

 

27

07.04

07.04

 

У музичному театрі: опера

В.А.Моцарт хор «Звідки приємний та ніжний цей дзвін» з опери «Чарівна флейта»

«Писанки» вірші С.Жупанина, муз. В.Таловирі

НЛ2

НЛ4

Наприкінці 5 класу учень / учениця виявляє здатність:

  • інтерпретувати зміст музичних творів, зокрема в їх взаємозв’язках з іншими видами мистецтва;
  • передавати враження від музики вербальними, художніми засобами, засобами ритмопластики та театралізації;
  • виконувати пісні  серед однолітків, у родині з рухами та ритмічним акомпанементом;
  • розуміти зв’язок музики з іншими видами мистецтва, застосовувати міжпредметні компетентності у процесі художньо-творчої діяльності;
  • висловлювати власні судження про музику та інші види мистецтва, виявляти естетичне ставлення до них;
  • брати участь у міжособистісному спілкуванні з приводу музики, співпрацювати в малих і великих групах;
  • проявляти допитливість у процесі пізнання музики, використовувати різні друковані джерела інформації про музичне мистецтво в навчально-пізнавальній і соціокультурній діяльності

28

21.04

21.04

 

У музичному театрі: опера

С. Гулак-Артемовський дует Одарки та Карася з опери «Запорожець за Дунаєм»; сцена з фіналу з опери «Запорожець за Дунаєм».

«Писанки» вірші С.Жупанина, муз. В.Таловирі

НЛ3

НЛ4

29

28.04

28.04

 

У музичному театрі: балет

С.Прокоф’єв балет «Попелюшка» фрагменти

«Школяри-школярики» вірші О.Враторьова муз. О.Злотника

НЛ1

НЛ2

30

05.05

05.05

 

У музичному театрі: балет

П.Чайковський фрагменти з балету «Лускунчик»: «Па- де-де», «Вальс квітів», «Вільс снігових пластівців»

«Школяри-школярики» вірші О.Враторьова муз. О.Злотника

НЛ2

НЛ3

31

12.05

12.05

 

Музика на сцені та на екрані.

С.Джоплін «Регтайм»

«Український віночок» сл. І. Голяш, муз. Л. Стельмащук

НЛ2

НЛ4

32

19.05

19.05

 

Музика на сцені та на екрані.

Фр. мюзиклу «Звуки музики»

«Звуки музики» Муз. Р. Роджерса

НЛ2

33

26.05

26.05

 

Музика та інші види мистецтва

К.Дебюссі симфонічна сюїта «Море» (ІІ частина «Гра хвиль»)

«Звуки музики» Муз. Р. Роджерса

НЛ2

НЛ3

НЛ4

34

02.06

02.06

 

Перевіряємо свої досягнення

Музичні твори на вибір учителя та учнів. Проходження онлайн – тестів.

НЛ2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Варга Наталья
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 травня 2023
Переглядів
341
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку