Календарно-тематичне планування з наскрізними лініями 6 клас 3,5 год. Prepare 1 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з наскрізними лініями для 6 класу, НУШ. 3,5 год. 60 уроків. Підручник Prepare.
Перегляд файлу

                                                                                                                       Англійська мова

                                                                                                                         6-Б, 6-Ж класи

Семестр

Кількість годин

Всього годин

І

3,5 на тиждень

60

 

 

№ ур.

Дата

6-Б

Примітка

Дата

6-Ж

Примітка

Зміст

навчального матеріалу

Держ. вимоги до результатів навч. учнів

Домашнє завдання

1.

 

 

 

 

Інструктаж з ТБ. Знову до школи. Як я провів літні канікули.

Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; сприймати та розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух.

Діяльнісний  компонент: здатність розпізнавати, розрізняти, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати.

Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, критично ставитися, аналізувати , оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки та узагальнення, висловлювати судження.

 

2.

 

 

 

 

Розділ 0. Вступ. Предмети у класі. Речі навколо нас. Дєслово to be.

 

3.

 

 

 

 

Алфавіт. Дієслова have got.

 

4.

 

 

 

 

Числа та дати.  Дієслово can.

 

5.

 

 

 

 

Розділ 1. Спорт та ігри. Введення нових лексичних одиниць.

 

6.

 

 

 

 

Спорт-це весело. Розвиток навичок читання. Прислівники частотності.

 

7.

 

 

 

 

Улюблений вид спорту. Спробуй ці види спорту. Розвиток  навичок читання.

 

8.

 

 

 

 

Спортивне обладнання. Відпрацювання грамат. матеріалу ‘adverbs of frequency’.

 

9.

 

 

 

 

Виконання тренувальних граматичних вправ. Лексичний диктант.

 

10.

 

 

 

 

Розділ 2. Мій робочий день. Відпрацювання граматичного матеріалу ‘present continuous and present simple’.

 

11.

 

 

 

 

Розпорядок дня. Виконання граматичних вправ на теперішні часи.

 

12.

 

т

 

т

Розкажи нам про свій день… Розвиток навичок читання.

 

13.

 

 

 

 

Сім порад, які допоможуть тобі почуватися чудово вранці. Розв. нав. аудіюв.

 

14.

 

 

 

 

Мій вихідний день . Розвиток навичок письма.

 

15.

 

 

 

 

Виконання тренувальних граматичних та лексичних вправ.

 

16.

 

 

 

 

Культура. Паралімпійські ігри. Розвиток навичок читання.

 

17.

 

 

 

 

Гра у волейбол сидячи. Розвиток навичок говоріння.

 

  1. «Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння:  усвідомлювати екологічні проблеми;• обговорювати питання,  пов’язані із збереженням навколишнього середовища;• обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів ;•  пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним  світом;•  обговорювати природні і погодні явища;•  пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі;
  2. «Громадянська відповідальність» націлює на уміння:  формулювати особисті ціннісні пріоритети;•  демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи;•  усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди;•  ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;•  демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі;•  проектувати власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства;  • розуміти важливість допомоги батькам  та виконання своїх обов’язків;• вибудовувати товариські стосунки;• використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам життя.

3.  «Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:•  впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя;•  розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;•  пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;•  пояснювати правила безпечної поведінки онлайн;• виявляти  відповідальне  ставлення до власного здоров’я;• розуміти базові  правила безпечної  поведінки;• розуміти необхідність дотримання порядку у власному помешканні.

4. «Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:•  демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту;•  планувати власне життя;•  проявляти обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій;• виявляти ініціативу та відповідальність у плануванні  робочого дня;• розуміти важливість правил  гігієни, режиму, фізичного  навантаження;

18.

 

 

 

 

Розділ 3. Чудові звуки. Введення нових лексичних одиниць.

Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух.

Діяльнісний  компонент: здатність розпізнавати, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати.

Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки, висловлювати судження.

 

19.

 

 

 

 

Музичні стилі. Відпрацювання граматичних  структур ‘like, don’t like, hate, love + ing’.

 

20.

 

 

 

 

Початок у музичній сфері. Розвиток навичок читання. Музичні вирази.

 

21.

 

 

 

 

Виконання тренувальних граматичних вправ.  Лексичний  диктант.

 

22.

 

 

 

 

Розділ 4. Почуття та емоції. Минула форма дієслова to be.

 

23.

 

 

 

 

Дні активного відпочинку. Розвиток навичок читання.

 

24.

 

т

 

т

Почуття та емоції. Розвиток навичок аудіювання.

 

25.

 

 

 

 

Допоможи мені, Денні! Поради щодо допомоги. Досягнення порозуміння.

 

26.

 

 

 

 

Виконання граматичних та лексичних вправ. Повторення розділів 1-4.

 

  1. «Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння:• обговорювати питання,  пов’язані із збереженням навколишнього середовища;•  презентувати та обговорювати проекті щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку;•  пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним  світом;
  2. «Громадянська відповідальність» націлює на уміння:  формулювати особисті ціннісні пріоритети;•  висловлювати власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій;•  усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди;•  ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;•  демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі;• ураховувати думку товаришів у виборі того чи іншого  виду відпочинку;

3.  «Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:•  розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;•  пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;•  критично оцінювати вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків;•  пояснювати правила безпечної поведінки онлайн;•  обговорювати позитивні та негативні наслідки від певних винаходів;

4. «Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:•  демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту; 

• раціонально  розподіляти  кошти.

27.

 

 

 

 

Розділ 5. Відомі події в історії. Введення нових ЛО.

Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; сприймати та розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух.

Діяльнісний  компонент: здатність розпізнавати, розрізняти, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати.

Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, критично ставитися, аналізувати , оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки та узагальнення, висловлювати судження.

 

 

28.

 

 

 

 

Жінки в історії. Дати з in та on. Минулий простий час: правильні дієслова.

 

29.

 

 

 

 

Велика лондонська пожежа. Розвиток навичок читання.

 

30.

 

 

 

 

Будівлі. Виконання тренувальних лексичних та граматичних вправ.

 

31.

 

 

 

 

Виконання тренувальних граматичних вправ. Лексичний диктант.

 

32.

 

 

 

 

Розділ 6. Професії. Введення нових лексичних одиниць.

 

33.

 

 

 

 

Види професій. Відпрацювання граматичного матеріалу ‘past simple: negatives and questions’.

 

34.

 

 

 

 

Студенти на роботі. Розвиток навичок читання.

 

35.

 

 

 

 

Професії. Розвиток навичок аудіювання.

 

36.

 

т

 

т

Плани на майбутнє. Розвиток навичок усного мовлення.

 

37.

 

 

 

 

Культура. Суботні види роботи.

 

38.

 

 

 

 

Виконання тренувальних граматичних та лексичних вправ.

 

39.

 

 

 

 

Розділ 7. Захоплива подорож. Введення НЛО. Розвиток навичок аудіювання.

 

40.

 

 

 

 

Минулий простий час: неправильні дієслова.

 

41.

 

 

 

 

Подорож рікши щоб побачити олімпійські ігри. Розвиток навичок читання.

 

42.

 

 

 

 

Розповідь Меріон про подорож. Розвиток навичок аудіювання.

 

43.

 

 

 

 

Виконання тренувальних граматичних вправ. Лексичний диктант.

 

  1. «Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння:• обговорювати питання,  пов’язані із збереженням навколишнього середовища;• обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів ;•  пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним  світом;•  пояснювати залежність людини від природніх ресурсів;•  обговорювати природні і погодні явища;
  2. «Громадянська відповідальність» націлює на уміння:  формулювати особисті ціннісні пріоритети;•  визначати достовірність інформації;•  усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди;•  ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;•  розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги;•  проектувати власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства;

• вибудовувати товариські стосунки;• ураховувати думку товаришів у виборі того чи іншого  виду відпочинку;• виявляти толерантне  ставлення до людей;

• використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам життя.

3.  «Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:•  впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя;•  розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;•  пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;• виявляти  відповідальне  ставлення до власного здоров’я;• розуміти базові  правила безпечної  поведінки;• обирати безпечний шлях пересування;

4. «Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:•  демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту;

•  розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок;•  планувати власне життя;•  проявляти обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій;•  повідомляти про перспективи свого професійного вибору;• виявляти ініціативу та відповідальність у плануванні  робочого дня;

• обирати оптимальний вид транспорту;• раціонально  розподіляти  кошти.

44.

 

 

 

 

Розділ 8. Улюблені місця. Розвиток навичок читання та письма.

Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; сприймати та розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух.

Діяльнісний  компонент: здатність розпізнавати, розрізняти, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати.

Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, критично ставитися, аналізувати , оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки та узагальнення, висловлювати судження.

 

45.

 

 

 

 

Найкращі місця для відпочинку. Some, any, every, no та їх похідні.

 

46.

 

 

 

 

Улюблені місця митців. Розвиток навичок читання.

 

47.

 

 

 

 

Опис улюбленого місця. Розвиток навичок письма.

 

48.

 

т

 

т

Поради як бути в безпеці вдома. Виконання лексичних вправ.

 

49.

 

 

 

 

Виконання граматичних та лексичних вправ. Повторення розділів 5-8.

 

50.

 

 

 

 

Розділ 9. Одяг та мода. Введення НЛО.

 

51.

 

 

 

 

Твоя найкраща покупка. Присвійні прикметники та займенники.

 

52.

 

 

 

 

Одяг та матеріали. Розвиток навичок читання.

 

53.

 

 

 

 

Виконання тренувальних граматичних вправ. Лексичний диктант.

 

54.

 

 

 

 

Розділ 10. Купівля-продаж речей. Відпрацювання граматичного матеріалу ‘some, any, a lot of, a few, a bit of’.

 

55.

 

 

 

 

Двоє молодих підприємців. Розвиток навичок читання.

 

56.

 

 

 

 

Історія про невдалу покупку. Розвиток навичок письма.

 

57.

 

 

 

 

Магазини, які я відвідую найчастіше. Вдосконалення навичок усного мовлення.

 

58.

 

 

 

 

Культура. Покупки. Вдосконалення навичок читання.

 

59.

 

 

 

 

Виконання тренувальних граматичних вправ. Лексичний диктант.

 

60.

 

т

 

т

Узагальнення вивченого за І семестр.

 

  1. «Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння:• обговорювати питання,  пов’язані із збереженням навколишнього середовища;•  пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним  світом;•  обговорювати природні і погодні явища;•  розглядати природу як цілісну систему;
  2. «Громадянська відповідальність» націлює на уміння:  формулювати особисті ціннісні пріоритети;•  розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги;•  демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі;•  проектувати власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства;   • розуміти важливість допомоги батькам  та виконання своїх обов’язків;• вибудовувати товариські стосунки;

• використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам життя.

3.  «Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:•  обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я;•  наводити приклади купівлі продуктів для здорового харчування;•  пояснювати вибір одягу залежно від погоди;•  розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;•  пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;• виявляти  відповідальне  ставлення до власного здоров’я;• розуміти базові  правила безпечної  поведінки;

• обирати безпечний шлях пересування; • розуміти необхідність дотримання порядку у власному помешканні.

4. «Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:•  розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок;•  планувати власне життя;• раціонально  розподіляти  кошти.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Свіжевська Тетяна Василівна
    Класно! Актуально! Ефективно!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
1 вересня
Переглядів
440
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку