Англійська мова
6-Б, 6-Ж класи
Семестр |
Кількість годин |
Всього годин |
І |
3,5 на тиждень |
60 |
№ ур. |
Дата 6-Б |
Примітка |
Дата 6-Ж |
Примітка |
Зміст навчального матеріалу |
Держ. вимоги до результатів навч. учнів |
Домашнє завдання |
1. |
|
|
|
|
Інструктаж з ТБ. Знову до школи. Як я провів літні канікули. |
Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; сприймати та розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух. Діяльнісний компонент: здатність розпізнавати, розрізняти, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати. Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, критично ставитися, аналізувати , оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки та узагальнення, висловлювати судження. |
|
2. |
|
|
|
|
Розділ 0. Вступ. Предмети у класі. Речі навколо нас. Дєслово to be. |
|
|
3. |
|
|
|
|
Алфавіт. Дієслова have got. |
|
|
4. |
|
|
|
|
Числа та дати. Дієслово can. |
|
|
5. |
|
|
|
|
Розділ 1. Спорт та ігри. Введення нових лексичних одиниць. |
|
|
6. |
|
|
|
|
Спорт-це весело. Розвиток навичок читання. Прислівники частотності. |
|
|
7. |
|
|
|
|
Улюблений вид спорту. Спробуй ці види спорту. Розвиток навичок читання. |
|
|
8. |
|
|
|
|
Спортивне обладнання. Відпрацювання грамат. матеріалу ‘adverbs of frequency’. |
|
|
9. |
|
|
|
|
Виконання тренувальних граматичних вправ. Лексичний диктант. |
|
|
10. |
|
|
|
|
Розділ 2. Мій робочий день. Відпрацювання граматичного матеріалу ‘present continuous and present simple’. |
|
|
11. |
|
|
|
|
Розпорядок дня. Виконання граматичних вправ на теперішні часи. |
|
|
12. |
|
т |
|
т |
Розкажи нам про свій день… Розвиток навичок читання. |
|
|
13. |
|
|
|
|
Сім порад, які допоможуть тобі почуватися чудово вранці. Розв. нав. аудіюв. |
|
|
14. |
|
|
|
|
Мій вихідний день . Розвиток навичок письма. |
|
|
15. |
|
|
|
|
Виконання тренувальних граматичних та лексичних вправ. |
|
|
16. |
|
|
|
|
Культура. Паралімпійські ігри. Розвиток навичок читання. |
|
|
17. |
|
|
|
|
Гра у волейбол сидячи. Розвиток навичок говоріння. |
|
|
3. «Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:• впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя;• розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;• пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;• пояснювати правила безпечної поведінки онлайн;• виявляти відповідальне ставлення до власного здоров’я;• розуміти базові правила безпечної поведінки;• розуміти необхідність дотримання порядку у власному помешканні. 4. «Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:• демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту;• планувати власне життя;• проявляти обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій;• виявляти ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня;• розуміти важливість правил гігієни, режиму, фізичного навантаження; |
|||||||
18. |
|
|
|
|
Розділ 3. Чудові звуки. Введення нових лексичних одиниць. |
Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух. Діяльнісний компонент: здатність розпізнавати, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати. Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки, висловлювати судження. |
|
19. |
|
|
|
|
Музичні стилі. Відпрацювання граматичних структур ‘like, don’t like, hate, love + ing’. |
|
|
20. |
|
|
|
|
Початок у музичній сфері. Розвиток навичок читання. Музичні вирази. |
|
|
21. |
|
|
|
|
Виконання тренувальних граматичних вправ. Лексичний диктант. |
|
|
22. |
|
|
|
|
Розділ 4. Почуття та емоції. Минула форма дієслова to be. |
|
|
23. |
|
|
|
|
Дні активного відпочинку. Розвиток навичок читання. |
|
|
24. |
|
т |
|
т |
Почуття та емоції. Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
25. |
|
|
|
|
Допоможи мені, Денні! Поради щодо допомоги. Досягнення порозуміння. |
|
|
26. |
|
|
|
|
Виконання граматичних та лексичних вправ. Повторення розділів 1-4. |
|
|
3. «Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:• розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;• пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;• критично оцінювати вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків;• пояснювати правила безпечної поведінки онлайн;• обговорювати позитивні та негативні наслідки від певних винаходів; 4. «Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:• демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту; • раціонально розподіляти кошти. |
|||||||
27. |
|
|
|
|
Розділ 5. Відомі події в історії. Введення нових ЛО. |
Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; сприймати та розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух. Діяльнісний компонент: здатність розпізнавати, розрізняти, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати. Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, критично ставитися, аналізувати , оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки та узагальнення, висловлювати судження.
|
|
28. |
|
|
|
|
Жінки в історії. Дати з in та on. Минулий простий час: правильні дієслова. |
|
|
29. |
|
|
|
|
Велика лондонська пожежа. Розвиток навичок читання. |
|
|
30. |
|
|
|
|
Будівлі. Виконання тренувальних лексичних та граматичних вправ. |
|
|
31. |
|
|
|
|
Виконання тренувальних граматичних вправ. Лексичний диктант. |
|
|
32. |
|
|
|
|
Розділ 6. Професії. Введення нових лексичних одиниць. |
|
|
33. |
|
|
|
|
Види професій. Відпрацювання граматичного матеріалу ‘past simple: negatives and questions’. |
|
|
34. |
|
|
|
|
Студенти на роботі. Розвиток навичок читання. |
|
|
35. |
|
|
|
|
Професії. Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
36. |
|
т |
|
т |
Плани на майбутнє. Розвиток навичок усного мовлення. |
|
|
37. |
|
|
|
|
Культура. Суботні види роботи. |
|
|
38. |
|
|
|
|
Виконання тренувальних граматичних та лексичних вправ. |
|
|
39. |
|
|
|
|
Розділ 7. Захоплива подорож. Введення НЛО. Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
40. |
|
|
|
|
Минулий простий час: неправильні дієслова. |
|
|
41. |
|
|
|
|
Подорож рікши щоб побачити олімпійські ігри. Розвиток навичок читання. |
|
|
42. |
|
|
|
|
Розповідь Меріон про подорож. Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
43. |
|
|
|
|
Виконання тренувальних граматичних вправ. Лексичний диктант. |
|
|
• вибудовувати товариські стосунки;• ураховувати думку товаришів у виборі того чи іншого виду відпочинку;• виявляти толерантне ставлення до людей; • використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам життя. 3. «Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:• впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя;• розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;• пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;• виявляти відповідальне ставлення до власного здоров’я;• розуміти базові правила безпечної поведінки;• обирати безпечний шлях пересування; 4. «Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:• демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту; • розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок;• планувати власне життя;• проявляти обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій;• повідомляти про перспективи свого професійного вибору;• виявляти ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня; • обирати оптимальний вид транспорту;• раціонально розподіляти кошти. |
|||||||
44. |
|
|
|
|
Розділ 8. Улюблені місця. Розвиток навичок читання та письма. |
Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; сприймати та розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух. Діяльнісний компонент: здатність розпізнавати, розрізняти, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати. Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, критично ставитися, аналізувати , оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки та узагальнення, висловлювати судження. |
|
45. |
|
|
|
|
Найкращі місця для відпочинку. Some, any, every, no та їх похідні. |
|
|
46. |
|
|
|
|
Улюблені місця митців. Розвиток навичок читання. |
|
|
47. |
|
|
|
|
Опис улюбленого місця. Розвиток навичок письма. |
|
|
48. |
|
т |
|
т |
Поради як бути в безпеці вдома. Виконання лексичних вправ. |
|
|
49. |
|
|
|
|
Виконання граматичних та лексичних вправ. Повторення розділів 5-8. |
|
|
50. |
|
|
|
|
Розділ 9. Одяг та мода. Введення НЛО. |
|
|
51. |
|
|
|
|
Твоя найкраща покупка. Присвійні прикметники та займенники. |
|
|
52. |
|
|
|
|
Одяг та матеріали. Розвиток навичок читання. |
|
|
53. |
|
|
|
|
Виконання тренувальних граматичних вправ. Лексичний диктант. |
|
|
54. |
|
|
|
|
Розділ 10. Купівля-продаж речей. Відпрацювання граматичного матеріалу ‘some, any, a lot of, a few, a bit of’. |
|
|
55. |
|
|
|
|
Двоє молодих підприємців. Розвиток навичок читання. |
|
|
56. |
|
|
|
|
Історія про невдалу покупку. Розвиток навичок письма. |
|
|
57. |
|
|
|
|
Магазини, які я відвідую найчастіше. Вдосконалення навичок усного мовлення. |
|
|
58. |
|
|
|
|
Культура. Покупки. Вдосконалення навичок читання. |
|
|
59. |
|
|
|
|
Виконання тренувальних граматичних вправ. Лексичний диктант. |
|
|
60. |
|
т |
|
т |
Узагальнення вивченого за І семестр. |
|
|
• використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам життя. 3. «Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:• обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я;• наводити приклади купівлі продуктів для здорового харчування;• пояснювати вибір одягу залежно від погоди;• розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;• пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;• виявляти відповідальне ставлення до власного здоров’я;• розуміти базові правила безпечної поведінки; • обирати безпечний шлях пересування; • розуміти необхідність дотримання порядку у власному помешканні. 4. «Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:• розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок;• планувати власне життя;• раціонально розподіляти кошти. |