Календарно-тематичне планування з наскрізними лініями для 7 класу НУШ. 3,5 год. Підручник Prepare.
Англійська мова
7-Є, 7-Ж класи
Семестр |
Кількість годин |
Всього годин |
І |
3,5 на тиждень |
60 |
№ ур. |
Дата 7-Є |
Примітка |
Дата 7-Ж |
Примітка |
Зміст навчального матеріалу |
Держ. вимоги до результатів навч. учнів |
Домашнє завдання |
1. |
|
|
|
|
Інструктаж з ТБ. Знову до школи. Як я провів літні канікули. |
Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; сприймати та розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух. Діяльнісний компонент: здатність розпізнавати, розрізняти, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати. Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, критично ставитися, аналізувати , оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки та узагальнення, висловлювати судження. |
|
2. |
|
|
|
|
Розділ 1. Це виклик! Нагорода Герцога Единбурзького. Ведення НЛО. Прикметники для опису людини. |
|
|
3. |
|
|
|
|
Повторення. Теперішній простий час: утворення, вживання. |
|
|
4. |
|
|
|
|
Повторення. Теперішній тривалий час: утворення, вживання. |
|
|
5. |
|
|
|
|
Виконання граматичних тренувальних вправ на теперішні часи. |
|
|
6. |
|
|
|
|
Особиста інформація. Подача заявки на нагороду. |
|
|
7. |
|
|
|
|
Заповнення анкети зі своєю персональною інформацією. Алфавіт. |
|
|
8. |
|
|
|
|
Розділ 2. Наша мінлива планета. Географічні особливості. Введення НЛО. |
|
|
9. |
|
|
|
|
Земля: планета, що змінюється. Розвиток навичок читання. |
|
|
10. |
|
|
|
|
Граматика: дієслова, які не вживаються в тривалих часах. |
|
|
11. |
|
|
|
|
Виконання граматичних вправ. Лексичний диктант. |
|
|
12. |
|
т |
|
т |
Знайомство з великою пандою. Розвиток навичок читання. |
|
|
13. |
|
|
|
|
Наша мінлива планета. Назви тварин. Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
14. |
|
|
|
|
Стаття про тваринку. Розвиток навичок письма. |
|
|
15. |
|
|
|
|
Виконання тренувальних граматичних та лексичних вправ. |
|
|
16. |
|
|
|
|
Культура. Національний природній парк Подільські Товтри. |
|
|
17. |
|
|
|
|
Виконання граматичних вправ. Лексичний диктант. |
|
|
1.«Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння: • усвідомлювати екологічні проблеми;• дискутувати довкола питань екології;• обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища;• обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів ;• проектувати власні дії на захист довкілля та збереження ресурсів ;• презентувати та обговорювати проекті щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку;• пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним світом;• пояснювати залежність людини від природніх ресурсів;• обговорювати природні і погодні явища;• екологічно мислити та усвідомлювати свою екологічну відповідальність. 2.«Громадянська відповідальність» націлює на уміння:• формулювати особисті ціннісні пріоритети;• визначати достовірність інформації;• усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди;• ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;• розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги;• оцінювати власні вчинки і вчинки людей;• вибудовувати товариські стосунки;• висловлюватися про важливість допомоги тваринам та збереження природи; 3.«Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:• оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону;• пояснювати вибір одягу залежно від погоди;• розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;• пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;• виявляти відповідальне ставлення до власного здоров’я; 4.«Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:• демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту; • планувати власне життя;• розуміти важливість правил гігієни, режиму, фізичного навантаження; |
|||||||
18. |
|
|
|
|
Розділ 3. На відпочинку. Способи подорожей. Введення НЛО. |
Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух. Діяльнісний компонент: здатність розпізнавати, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати. Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки, висловлювати судження. |
|
19. |
|
|
|
|
Граматика: минулий простий час. Утворення, вживання. |
|
|
20. |
|
|
|
|
Поради для підлітків під час подорожей. Розвиток навичок читання. |
|
|
21. |
|
|
|
|
Виконання тренувальних граматичних вправ. Лексичний диктант. |
|
|
22. |
|
|
|
|
Розділ 4. Моя домівка. Введення НЛО. |
|
|
23. |
|
|
|
|
Граматика: минулий тривалий та простий часи. |
|
|
24. |
|
т |
|
т |
Дивні будинки. Розвиток навичок читання. Прикметники для опису будинків. |
|
|
25. |
|
|
|
|
Навички критичного мислення. Наскільки важливо слухати? |
|
|
26. |
|
|
|
|
Виконання граматичних та лексичних вправ. Повторення розділів 1-4. |
|
|
1.«Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння:• проектувати власні дії на захист довкілля та збереження ресурсів ;• обговорювати природні і погодні явища;• пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі; 2.«Громадянська відповідальність» націлює на уміння:• формулювати особисті ціннісні пріоритети;• ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;• оцінювати власні вчинки і вчинки людей;• вибудовувати товариські стосунки;• ураховувати думку товаришів у виборі того чи іншого виду відпочинку;• виявляти толерантне ставлення до людей;• використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам життя. 3.«Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:• розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;• пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;• обирати безпечний шлях пересування;• розуміти необхідність дотримання порядку у власному помешканні. 4.«Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:• планувати власне життя;• обирати оптимальний вид транспорту;• розуміти важливість правил гігієни, режиму, фізичного навантаження;• раціонально розподіляти кошти. |
|||||||
27. |
|
|
|
|
Розділ 5. Школа. Введення НЛО. Розвиток навичок читання. |
Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; сприймати та розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух. Діяльнісний компонент: здатність розпізнавати, розрізняти, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати. Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, критично ставитися, аналізувати , оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки та узагальнення, висловлювати судження.
|
|
28. |
|
|
|
|
Граматика: ступені порівняння прислівників. |
|
|
29. |
|
|
|
|
Виконання тренувальних граматичних вправ. |
|
|
30. |
|
|
|
|
Блог Клариси. Розвиток навичок читання. Дієслово take. |
|
|
31. |
|
|
|
|
Виконання тренувальних граматичних вправ. Лексичний диктант. |
|
|
32. |
|
|
|
|
Розділ 6. Улюблені речі. Введення НЛО. |
|
|
33. |
|
|
|
|
Граматика: присвійний відмінок. Виконання тренувальних вправ. |
|
|
34. |
|
|
|
|
Граматика: присвійні прикметники та займенники. |
|
|
35. |
|
|
|
|
Академія Хіл Крест. Особливі спогади. Розвиток навичок читання. |
|
|
36. |
|
т |
|
т |
Опис предмета. Порядок прикметників. Розвиток навичок письма. |
|
|
37. |
|
|
|
|
Культура. Середня школа в Україні та у Великобританії. |
|
|
38. |
|
|
|
|
Виконання тренувальних граматичних та лексичних вправ. |
|
|
39. |
|
|
|
|
Розділ 7. Пригодницькі канікули. Введення НЛО. |
|
|
40. |
|
|
|
|
Граматика: теперішній тривалий час для вираження майбутньої дії. |
|
|
41. |
|
|
|
|
Карпати. Пригодницькі вихідні. Розвиток навичок читання. |
|
|
42. |
|
|
|
|
Лора на пригодницькому відпочинку. Розвиток навичок говоріння. |
|
|
43. |
|
|
|
|
Виконання тренувальних граматичних вправ. Лексичний диктант. |
|
|
1.«Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння:• обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища;• пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним світом;• розглядати природу як цілісну систему;• пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі; 2.«Громадянська відповідальність» націлює на уміння:• формулювати особисті ціннісні пріоритети;• демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи;• усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди;• розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги;• вибудовувати товариські стосунки;• ураховувати думку товаришів у виборі того чи іншого виду відпочинку; • використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам життя. 3.«Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:• впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя;• розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;• пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;• пояснювати правила безпечної поведінки онлайн;• обговорювати позитивні та негативні наслідки від певних винаходів;• розуміти базові правила безпечної поведінки; 4.«Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:• демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту;• планувати власне життя;• виявляти ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня;• розуміти важливість правил гігієни, режиму, фізичного навантаження; • раціонально розподіляти кошти. |
|||||||
44. |
|
|
|
|
Розділ 8. Життя у майбутньому. Введення НЛО. |
Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; сприймати та розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух. Діяльнісний компонент: здатність розпізнавати, розрізняти, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати. Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, критично ставитися, аналізувати , оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки та узагальнення, висловлювати судження. |
|
45. |
|
|
|
|
Граматика: майбутній простий час: will, may, might. |
|
|
46. |
|
|
|
|
Що ви покладете у вашу капсулу часу? Розвиток навичок читання. |
|
|
47. |
|
|
|
|
Написання листа для капсули часу. Too, also, as well. Розвиток нав. письма. |
|
|
48. |
|
т |
|
т |
Життєві навички спілкування. |
|
|
49. |
|
|
|
|
Виконання граматичних та лексичних вправ. Повторення розділів 5-8. |
|
|
50. |
|
|
|
|
Розділ 9. Спорт, ігри та розваги. Введення НЛО. |
|
|
51. |
|
|
|
|
Граматика: must/have to. Виконання граматичних вправ. |
|
|
52. |
|
|
|
|
Гра в хорошу відеогру. Розвиток навичок читання. |
|
|
53. |
|
|
|
|
Розмова Лілі з татом. Розвиток навичок аудіювання. Суфікс er. |
|
|
54. |
|
|
|
|
Розділ 10. Корисні веб-сайти. Введення НЛО. Проблеми підлітків. |
|
|
55. |
|
|
|
|
Граматика: інфінітив чи герундій. Виконання тренувальних вправ. |
|
|
56. |
|
|
|
|
Шість чудових веб-сайтів для підлітків. Розвиток навичок читання. |
|
|
57. |
|
|
|
|
Інтернет-терміни: іменники та дієслова. Написання е-мейла. |
|
|
58. |
|
|
|
|
Культура. Спорт для всіх. Новий вид спорту. Розвиток навичок читання. |
|
|
59. |
|
|
|
|
Виконання тренувальних граматичних вправ. Лексичний диктант. |
|
|
60. |
|
т |
|
т |
Узагальнення вивченого за І семестр. |
|
|
1.«Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння:• обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів ;• обговорювати природні і погодні явища;• екологічно мислити та усвідомлювати свою екологічну відповідальність. 2.«Громадянська відповідальність» націлює на уміння:• формулювати особисті ціннісні пріоритети;• визначати достовірність інформації;• висловлювати власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій;• усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди; • розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги;• вибудовувати товариські стосунки;• ураховувати думку товаришів у виборі того чи іншого виду відпочинку;• виявляти толерантне ставлення до людей;• використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам життя. 3.«Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:• впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя;• розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;• пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;• пояснювати правила безпечної поведінки онлайн;• обговорювати позитивні та негативні наслідки від певних винаходів; • виявляти відповідальне ставлення до власного здоров’я; • розуміти базові правила безпечної поведінки;• обирати безпечний шлях пересування; • розпізнавати позитивні чинники, що впливають на здоров'я людини; 4.«Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:• планувати власне життя;• виявляти ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня; • розуміти важливість правил гігієни, режиму, фізичного навантаження;• раціонально розподіляти кошти. |