Календарно-тематичне планування з наскрізними лініями 7 клас 3,5 год. Prepare 1 семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з наскрізними лініями для 7 класу НУШ. 3,5 год. Підручник Prepare.

Перегляд файлу

                                                                                                                       Англійська мова

                                                                                                                         7-Є, 7-Ж класи

Семестр

Кількість годин

Всього годин

І

3,5 на тиждень

60

 

 

№ ур.

Дата

7-Є

Примітка

Дата

7-Ж

Примітка

Зміст

навчального матеріалу

Держ. вимоги до результатів навч. учнів

Домашнє завдання

1.

 

 

 

 

Інструктаж з ТБ. Знову до школи. Як я провів літні канікули.

Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; сприймати та розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух.

Діяльнісний  компонент: здатність розпізнавати, розрізняти, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати.

Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, критично ставитися, аналізувати , оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки та узагальнення, висловлювати судження.

 

2.

 

 

 

 

Розділ 1. Це виклик! Нагорода Герцога Единбурзького. Ведення НЛО. Прикметники для опису людини.

 

3.

 

 

 

 

Повторення. Теперішній простий час: утворення, вживання.

 

4.

 

 

 

 

Повторення. Теперішній тривалий час: утворення, вживання.

 

5.

 

 

 

 

Виконання граматичних тренувальних вправ на теперішні часи.

 

6.

 

 

 

 

Особиста інформація. Подача заявки на нагороду.

 

7.

 

 

 

 

Заповнення анкети зі своєю персональною інформацією. Алфавіт.

 

8.

 

 

 

 

Розділ 2. Наша мінлива планета. Географічні особливості. Введення НЛО.

 

9.

 

 

 

 

Земля: планета, що змінюється. Розвиток навичок читання.

 

10.

 

 

 

 

Граматика: дієслова, які не вживаються в тривалих часах.

 

11.

 

 

 

 

Виконання граматичних вправ. Лексичний диктант.

 

12.

 

т

 

т

Знайомство з великою пандою. Розвиток навичок читання.

 

13.

 

 

 

 

Наша мінлива планета. Назви тварин. Розвиток навичок аудіювання.

 

14.

 

 

 

 

Стаття про тваринку. Розвиток навичок письма.

 

15.

 

 

 

 

Виконання тренувальних граматичних та лексичних вправ.

 

16.

 

 

 

 

Культура.  Національний природній парк Подільські Товтри.

 

17.

 

 

 

 

Виконання граматичних вправ. Лексичний диктант.

 

1.«Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння: •  усвідомлювати екологічні проблеми;• дискутувати довкола питань екології;• обговорювати питання,  пов’язані із збереженням навколишнього середовища;• обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів ;•  проектувати власні дії на захист довкілля та збереження ресурсів ;•  презентувати та обговорювати проекті щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку;•  пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним  світом;•  пояснювати залежність людини від природніх ресурсів;•  обговорювати природні і погодні явища;•  екологічно мислити та усвідомлювати свою екологічну відповідальність.

2.«Громадянська відповідальність» націлює на уміння:•  формулювати особисті ціннісні пріоритети;•  визначати достовірність інформації;•  усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди;•  ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;•  розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги;• оцінювати власні вчинки і вчинки людей;• вибудовувати товариські стосунки;• висловлюватися про важливість допомоги тваринам та збереження природи;

3.«Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:•  оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону;•  пояснювати вибір одягу залежно від погоди;•  розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;•  пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;• виявляти  відповідальне  ставлення до власного здоров’я;

4.«Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:•  демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту;

•  планувати власне життя;• розуміти важливість правил  гігієни, режиму, фізичного  навантаження;

18.

 

 

 

 

Розділ 3. На відпочинку. Способи подорожей. Введення НЛО.

Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух.

Діяльнісний  компонент: здатність розпізнавати, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати.

Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки, висловлювати судження.

 

19.

 

 

 

 

Граматика: минулий простий час. Утворення, вживання.

 

20.

 

 

 

 

Поради для підлітків під час подорожей. Розвиток навичок читання.

 

21.

 

 

 

 

Виконання тренувальних граматичних вправ.  Лексичний  диктант.

 

22.

 

 

 

 

Розділ 4. Моя домівка. Введення НЛО.

 

23.

 

 

 

 

Граматика: минулий тривалий та простий часи.

 

24.

 

т

 

т

Дивні будинки. Розвиток навичок читання. Прикметники для опису будинків.

 

25.

 

 

 

 

Навички критичного мислення. Наскільки важливо слухати?

 

26.

 

 

 

 

Виконання граматичних та лексичних вправ. Повторення розділів 1-4.

 

1.«Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння:•  проектувати власні дії на захист довкілля та збереження ресурсів ;•  обговорювати природні і погодні явища;•  пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі;

2.«Громадянська відповідальність» націлює на уміння:•  формулювати особисті ціннісні пріоритети;•  ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;• оцінювати власні вчинки і вчинки людей;• вибудовувати товариські стосунки;• ураховувати думку товаришів у виборі того чи іншого  виду відпочинку;• виявляти толерантне  ставлення до людей;• використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам життя.

3.«Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:•  розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;•  пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;• обирати безпечний шлях пересування;• розуміти необхідність дотримання порядку у власному помешканні.

4.«Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:•  планувати власне життя;• обирати оптимальний вид транспорту;• розуміти важливість правил  гігієни, режиму, фізичного  навантаження;• раціонально  розподіляти  кошти.

27.

 

 

 

 

Розділ 5. Школа. Введення НЛО. Розвиток навичок читання.

Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; сприймати та розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух.

Діяльнісний  компонент: здатність розпізнавати, розрізняти, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати.

Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, критично ставитися, аналізувати , оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки та узагальнення, висловлювати судження.

 

 

28.

 

 

 

 

Граматика: ступені порівняння прислівників.

 

29.

 

 

 

 

Виконання тренувальних граматичних вправ.

 

30.

 

 

 

 

Блог Клариси. Розвиток навичок читання. Дієслово take.

 

31.

 

 

 

 

Виконання тренувальних граматичних вправ.  Лексичний  диктант.

 

32.

 

 

 

 

Розділ 6. Улюблені речі. Введення НЛО.

 

33.

 

 

 

 

Граматика: присвійний відмінок. Виконання тренувальних вправ.

 

34.

 

 

 

 

Граматика: присвійні прикметники та займенники.

 

35.

 

 

 

 

Академія Хіл Крест. Особливі спогади. Розвиток навичок читання.

 

36.

 

т

 

т

Опис предмета. Порядок прикметників. Розвиток навичок письма.

 

37.

 

 

 

 

Культура. Середня школа в Україні та у Великобританії.

 

38.

 

 

 

 

Виконання тренувальних граматичних та лексичних вправ.

 

39.

 

 

 

 

Розділ 7. Пригодницькі канікули. Введення НЛО.

 

40.

 

 

 

 

Граматика: теперішній тривалий час для вираження майбутньої дії.

 

41.

 

 

 

 

Карпати. Пригодницькі вихідні. Розвиток навичок читання.

 

42.

 

 

 

 

Лора на пригодницькому відпочинку. Розвиток навичок говоріння.

 

43.

 

 

 

 

Виконання тренувальних граматичних вправ. Лексичний диктант.

 

1.«Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння:• обговорювати питання,  пов’язані із збереженням навколишнього середовища;•  пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним  світом;•  розглядати природу як цілісну систему;•  пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі;

2.«Громадянська відповідальність» націлює на уміння:•  формулювати особисті ціннісні пріоритети;•  демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи;•  усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди;•  розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги;• вибудовувати товариські стосунки;• ураховувати думку товаришів у виборі того чи іншого  виду відпочинку;

• використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам життя.

3.«Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:•  впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя;•  розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;•  пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;•  пояснювати правила безпечної поведінки онлайн;•  обговорювати позитивні та негативні наслідки від певних винаходів;• розуміти базові  правила безпечної  поведінки;

4.«Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:•  демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту;•  планувати власне життя;• виявляти ініціативу та відповідальність у плануванні  робочого дня;• розуміти важливість правил  гігієни, режиму, фізичного  навантаження;

• раціонально  розподіляти  кошти.

44.

 

 

 

 

Розділ 8. Життя у майбутньому. Введення НЛО.

Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; сприймати та розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух.

Діяльнісний  компонент: здатність розпізнавати, розрізняти, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати.

Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, критично ставитися, аналізувати , оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки та узагальнення, висловлювати судження.

 

45.

 

 

 

 

Граматика: майбутній простий час: will, may, might.

 

46.

 

 

 

 

Що ви покладете у вашу капсулу часу? Розвиток навичок читання.

 

47.

 

 

 

 

Написання листа для капсули часу. Too, also, as well. Розвиток нав. письма.

 

48.

 

т

 

т

Життєві навички спілкування.

 

49.

 

 

 

 

Виконання граматичних та лексичних вправ. Повторення розділів 5-8.

 

50.

 

 

 

 

Розділ 9. Спорт, ігри та розваги. Введення НЛО.

 

51.

 

 

 

 

Граматика: must/have to. Виконання граматичних вправ.

 

52.

 

 

 

 

Гра в хорошу відеогру. Розвиток навичок читання.

 

53.

 

 

 

 

Розмова Лілі з татом. Розвиток навичок аудіювання. Суфікс er.

 

54.

 

 

 

 

Розділ 10. Корисні веб-сайти. Введення НЛО. Проблеми підлітків.

 

55.

 

 

 

 

Граматика: інфінітив чи герундій. Виконання тренувальних вправ.

 

56.

 

 

 

 

Шість чудових веб-сайтів для підлітків. Розвиток навичок читання.

 

57.

 

 

 

 

Інтернет-терміни: іменники та дієслова. Написання е-мейла.

 

58.

 

 

 

 

Культура. Спорт для всіх. Новий вид спорту. Розвиток навичок читання.

 

59.

 

 

 

 

Виконання тренувальних граматичних вправ. Лексичний диктант.

 

60.

 

т

 

т

Узагальнення вивченого за І семестр.

 

1.«Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння:• обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів ;•  обговорювати природні і погодні явища;•  екологічно мислити та усвідомлювати свою екологічну відповідальність.

2.«Громадянська відповідальність» націлює на уміння:•  формулювати особисті ціннісні пріоритети;•  визначати достовірність інформації;•  висловлювати власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій;•  усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди;

•  розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги;• вибудовувати товариські стосунки;• ураховувати думку товаришів у виборі того чи іншого  виду відпочинку;• виявляти толерантне  ставлення до людей;• використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам життя.

3.«Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:•  впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя;•  розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;•  пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;•  пояснювати правила безпечної поведінки онлайн;•  обговорювати позитивні та негативні наслідки від певних винаходів; • виявляти  відповідальне  ставлення до власного здоров’я;

• розуміти базові  правила безпечної  поведінки;• обирати безпечний шлях пересування; • розпізнавати позитивні чинники, що впливають на здоров'я людини;

 4.«Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:•  планувати власне життя;• виявляти ініціативу та відповідальність у плануванні  робочого дня;

• розуміти важливість правил  гігієни, режиму, фізичного  навантаження;• раціонально  розподіляти  кошти.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Троцкова Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
1 вересня
Переглядів
3433
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку