Календарно-тематичне планування з німецької мови 8 (4)

Про матеріал

Календарно − тематичне планування здійснюється за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р.

Підручник: С.І.Сотникова, Т.Ф. Білоусова Німецька мова H@llo, Freunde! 8 (4-й рік навчання)» (видавництво: Харків, "Ранок", 2016), 3 години на тиждень


Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування для 8 класу. Підручник для загально освітніх навчальних  закладів „Hallo, Freunde!“/ С.І. Сотникова. — Х.: Ранок, 2016  3 год

№ п/п

Дата

Тема уроку

Фонетичний матеріал

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіюван

ня

Мовлення

Письмо

Дом. завд.

Semester I   Тема 1: Meine Familie und meine Freunde (Моя родина та мої друзі) (Уроки 1—10)

1

 

Wie waren die Sommerferien Якими були літні канікули?

Впр. 1

(с. 6)

Минулий час Perfekt (повторення) Впр. 4 (с. 7)

Впр. 2, 3

 (с. 6)

Впр. 5b

(с. 8)

Впр. 6

(с. 8)

Впр. 4, 5 (с. 7), 7 (с. 8)

РЗ, впр. 5 (с. 3)

Впр. 7 (с. 8) описати канікули

2

 

Herzlich willkommen!

Ласкаво просимо!

Впр. 1

(с. 9)

Відмінювання прикметників (повторення)

DasTreffen (-), die Einladung (-en), abholen,  Besuch haben,

Herzlich willkommen! Впр. 2 (с. 9)

Впр. 3a с. 9), 3b, 4 (с. 10)

 

Впр. 5

(с. 10)

В. 6 с. 10 РЗ в. 4 с. 5

Впр. 4 (веб-сайт), 6 с. 10

3

 

Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів

 

 

 

 

 

4

 

Meine Verwandten

Мої родичі

Впр. 1

(с. 11)

Множ. іменників (повт) Впр. 1 с. 11. Іменники в родов. відмінку Впр. 4, 5a, 5b с. 13

DieNichte (-n), der Neffe (-n), derEnkel (-), Die Enkelin (-nen), Der Schwager (-¨-), Die Schwägerin (-nen) Впр. 2а (с. 11), 5a, 5b (с. 13)

Впр. 3b

(с. 12)

Впр. 6

(с. 13)

Впр. 2b (с. 11), 3a (с. 12), 7 (с. 13)

РЗ, впр. 5,6  (с. 7)

Впр. 1

(веб-сайт)

(с. 11)

5

 

Was sind sie von Beruf? Хто вони за професією?

Впр. 1

(с. 14)

Складносурядне речення зі сполучником «denn». Впр. 3(с. 14),  6 (с. 15)

Das Berufssymbol (-e), der Handwerker (-), der Metzger (-), der Schreiner (-), der Schneider (-), der Apotheker (-),  der Optiker (-), der Schauspieler (-), der Mechaniker (-), der Koch Впр. 2 (с. 14), 4 (с. 15)

Впр. 2

(с. 14)

Впр. 5

(с. 15)

Впр. 4,6, 7 (с. 15)

 

Впр. 4

веб-сайт с. 15 РЗ, впр. 4 с. 9

6

 

Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів

 

 

 

 

 

7

 

Berufswünsche Мрії про професію

Впр. 1(с. 16) РЗ, впр. 1 (с. 10)

Складносурядне речення зі сполучн «deshalb». Впр. 5a, 5b с. 17

Der Berufswunsch (-¨-e), heilen (hat geheilt), der Programmierer (-), der Tierarzt (-¨-e), der Fotog-raf (-en), der Kranken-pfleger (-), deshalb Впр. 2,3 с. 16

Впр. 4

(с. 17)

РЗ, впр. 1 (с. 10)

Впр. 2, 3 (с. 16), 6 (с. 17)

РЗ, впр. 5 (с. 11)

Завдання на картках

8

 

Sage mir, mit wem du umgehst, und ich sage dir, wer du bist Скажи мені, хто твій друг, і я скажу тобі, хто ти

Впр. 1 (с. 18)

Родовий відмінок власних імен

Впр. 3 (с. 18),

6 (с. 20)

Der Steckbrief (-e), der Vorname (-n), der Familienname (-n), das Alter, die Adresse (-n), die Telefonnummer (-n) Впр. 2a (с. 18), 7 (с. 20)

Впр. 2b

(с. 18), 4 (с. 19)

Впр. 1

(с. 18),

 5 (с. 20)

Впр. 4

(с. 19), 6 (с. 20)

Впр. 7

(с. 20),

РЗ, впр. 5 (с. 13)

Розп. про друзів за зразком впр.4 с. 19

8 клас

№ п/п

Дата

Тема уроку

Фонетичний матеріал

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіюван

ня

Мовлення

Письмо

Дом. завд.

9

 

Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів

 

 

 

 

 

10

 

Freunde erkennt man in der Not Друг пізнається в біді

Впр. 1 (ст.21)

Минулий

час Präteritum.

Впр. 1, 2  (с. 21),

4b (с. 24)

Ungeschickt, glücklich, stolz, nennen (nannte, hat genannt), stören (störte, hat gestört), rennen (rannte, ist gerannt), stehlen (stahl, hat gestohlen), ausnutzen (nutzte aus, hat ausgenutzt) Впр. 3 с. 22

Впр. 4a

(с. 22), 5 (с. 24)

РЗ, впр. 1 (с. 14)

Впр. 6

(с. 24)

Впр. 7

(с. 24)

Впр.7 (с. 24) Описати кращого друга

11

 

Mein Lebenslauf

Моя біографія

Впр. 1

(с. 25)

Числівники на позначення року. Впр. 1, 2 (с. 25) Минулий час Präteritum

Der Lebenslauf (-¨-e), das Studium, von ... bis, seit, der Dichter (-), heiraten (heiratete, hat geheiratet) (Akk.), sterben (starb, ist gestorben)

Впр. 3

(с. 25)

Впр. 4

 (с. 26)

РЗ, впр. 1 с. 15

Впр. 5

(с. 26)

Впр. 5 с. 26 РЗ, впр. 4 с. 16

Впр. 4 с. 26

12

 

Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів

 

 

 

 

 

13

 

Підсумковий урок з теми «Моя родина і друзі»

 

 

Впр. 3 (с. 27)

 

 

 

Впр. 1 проект,

2 (с. 27)

Повторити матеріал

Тема 2:    Alltag  (Будні)    (Уроки 1123)

14

 

Morgenstunde hat Gold im Munde

Хто рано встає – у того і є

Впр. 1a

(с. 30)

РЗ, впр. 1

 (с. 19)

Зворотні

дієслова

Впр. 2 (с. 30)

РЗ, впр. 2 (с. 19)

Faulenzen (faulenzte, hat gefaulenzt), sich ausruhen (ruhte sich aus, hat sich ausgeruht), sich abtrocknen (trocknete sich ab, hat sich abgetrocknet), sich treffen (traf sich, hat sich getroffen) mit (Dat.)

Впр. 5b

(с. 32)

 

Впр. 1b (с.30), 4a, 4b (с. 31), 5a, 6 (с. 32)

 

Розповісти про свій робочий день

15

 

Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів

16

 

Im Haushalt helfen

Допомога по господарству

Впр. 1

(с. 33)

Модальне

дієслово «sollen» (повторення)

Впр. 6 (с. 35)

Наказовий спосіб дієслів

(повторення)

РЗ, впр. 4 (с. 22)

Aufräumen (räumte auf, hat aufgeräumt), die Blumen gießen (goss, hat gegossen), bügeln (bügelte, hat gebügelt) babysitten (hat babygesittet), das Geschirr spülen (spülte, hat gespült), staubsaugen (staubsaugte, hat staubgesaugt), wischen (wischte, hat gewischt), selten, nie Впр. 2 (с. 33), 3 (с. 34), 5a, 7 (с. 35);

Впр. 6

(с. 35)

 

Впр. 4

(с. 34),

5b, 6, 7

(с. 35)

РЗ, впр. 4 (с. 22)

Впр. 5b

 (с. 35)

8 клас

№ п/п

Дата

Тема уроку

Фонетичний матеріал

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіюван

ня

Мовлення

Письмо

Дом. завд.

17

 

Was hast du vor?

Що ти плануєш?

Впр. 1a, 2a (с. 36)

 

Vorhaben (hatte vor, hat vorgehabt), der Terminkalender (-) Впр. 2a, 2b, 3a, 3b (с. 36)

 

Впр. 5

(с. 37)

Впр. 1b, 4 , 6a-b, 7 с. 36-38

РЗ, впр. 5 (с. 25)

Розп. про плани на тиждень

18

 

Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів

19

 

Guten Appetit!

Смачного!

Впр. 1a

(с. 39)

Вживання артикля перед іменниками на позначення речовин або продуктів Впр. 3, 4 (с. 40)

Die Speise (-n), der Kellner (-), bestellen (bestellte, hat bestellt), einen Bärenhunger haben Впр. 2 (с. 39);

 

Впр. 7

(с. 42)

РЗ, впр. 1 (с. 26)

Впр. 1b 4, 5, 6a, 6b, 8 с. 39,

Впр. 8

(с. 42)

Скласти меню для шкільної їдальні

20

 

Einkaufen und kochen

Робити покупки та куховарити

Впр. 1

(с. 43)

Неознач. займенн. «etwas» і «nichts». Впр. 5 с. 44, 6 с. 45 Вживання артикля перед іменн на познач речовин або продуктів

Das Kilo (-s/-), das Gramm (-e/-), der/das Liter (-), die Dose (-n), verdorben sein, riechen (roch, hat gerochen), haltbar sein bis (Akk.) Впр. 1 (с. 43)

Впр. 4a

(с. 44)

РЗ, впр. 1 (с. 29)

Впр. 2,

3 (с. 43), 5 (с. 44),

6 (с. 45)

Впр. 4b с. 44, 7

(с. 45)

Скласти список продуктів для свят. меню

21

 

Essgewohnheiten und Spezialitäten

Кулінарні традиції та національні страви

Впр. 1

(с. 46)

Вживання артикля перед іменниками на позначення речовин або продуктів

Die Essgewohnheit (-en), die Spezialität (-en), der Cappuccino, die Sahne, der Quark, die Maultasche (-n), die Füllung (-en), die Buchweizengrütze, grillen (grillte, hat gegrillt) Впр. 2, 3,7 с. 46

Впр. 5

(с. 47)

 

Впр. 4

(с. 46), 6

(с. 47)

РЗ, впр. 5 (с. 32)

Завдання на картках

 

22

 

Der Mensch ist, was er isst

Людина є тим, що вона їсть

Впр. 1a

(с. 48)

Складносурядне речення зі сполучником «denn» (повтор). Впр. 3 (с. 48)

Der Vegetarier (-), das Mitleid, die Nahrung, das Eiweiß, natürlich, Angst haben vor (Dat.), Appetit haben auf (Akk.), töten (tötete, hat getötet) Впр. 2 (с. 48)

Впр. 4 с. 48 РЗ, впр. 2-4 (с. 33)

 

Впр. 1b

(с. 48),

5, 6 (с. 49)

РЗ, впр. 3 (с. 33)

Скласти кросворд до теми

 «Їжа»

23

 

Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів

 

 

 

 

 

24

 

Kleider machen Leute

По одежі людину стрічають

Впр. 1

(с. 50)

Відмінювання прикметників (повторення) Впр. 4 (с. 51), 5—7 (с. 52)

Das Top (-s), der Hut (-¨e), der Absatz (-¨-e),das Image, sich kleiden (kleidete sich, hat sich gekleidet), grell, rosa, lila, prima. Впр. 2 (с. 50)

Впр. 3

(с. 51)

Впр. 5

(с. 52)

Впр. 6,

7 (с. 52)

РЗ, впр. 2 (с. 34)

Написати про одяг

8 клас

№ п/п

Дата

Тема уроку

Фонетичний матеріал

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіюван

ня

Мовлення

Письмо

Дом. завд.

25

 

Im Warenhaus

В універмазі

Впр. 1a

(с. 53)

Означені займенники в називному і знахідному відмінках. Впр. 6 с. 54, 7, 8 с. 55 Відмінювання прикметників (повторення)

Die Abteilung (-en), Hi-Fi, das Medium (Medien), die Stereoanlage (-n), der Kopfhörer (-), scheußlich, schrecklich, schick, doof, furchtbar, anprobieren (probierte an, hat anprobiert), jemandem (Dat.) stehen Впр. 2, 3 (с. 53), 5 (с. 54)

 

Впр. 4

(с. 54)

Впр. 1b

(с. 53), 6 (с. 54), 7, 8 (с. 55)

Впр. 8 (с. 55), РЗ, впр. 5,6 (с. 37)

Впр. 8

 (с. 55) описати одяг

26

 

Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів

 

 

 

 

 

27

 

Über den Geschmack lässt sich nicht streiten

Про смаки не сперечаються

Впр. 1

(с. 56)

Відмінювання прикметників (повт). Впр. 3 (с. 56); Відмінювання особових займенників Впр. 5 с. 58;

Der Geschmack (-¨-e), die Kopfbedeckung, das Käppi (-s), das Kopftuch (-tücher), der Badeanzug (-¨-e), die Strumpfhose (-n), die Frisur (-en), ähnlich, gefallen (gefiel, hat gefallen) (Dat.), gehören (gehörte, hat gehört) Впр. 2 (с. 56)

Впр. 4

(с. 57)

Впр. 6

(веб-сайт)

(с. 58)

Впр. 7a,

7b (с. 58)

РЗ, впр. 5 (с. 39)

Написати листа Софії про вподобання друзів

28

 

Mode und Kleidung

Мода й одяг

Впр. 1a

(с. 59)

Відмінювання прикметників (повторення). Впр. 4 (с. 60), 5 (с. 61)

Die Markenkleidung/-klamotten, die neueste Mode tragen, mit der Mode gehen, Mode sein, in Mode sein, in sein, aus der Mode kommen, modisch, die Nationaltracht (-en) Впр. 1b, 2 с. 59

Впр. 3a

(с. 60)

РЗ, впр. 2

(с. 40)

РЗ, впр. 1 (с. 40)

Впр. 3b,

4 (с. 60),

5 (с. 61)

Впр. 6,

7 (с. 61)

Написати газетну статтю «Мода на Україні»

29

 

Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів

 

 

 

 

 

30

 

Повторення вивченого матеріалу з теми «Будні»

 

 

Виконання письмових завдань

Тема 3:  Erholung und Freizeit    (Відпочинок і дозвілля)   (Уроки 2431)

31

 

Was macht man in der Freizeit gern?

Що люблять робити у вільний час?

 

 

Gefährlich, langweilig, joggen (joggte, ist/hat gejoggt), simsen (simste, hat gesimst), reiten (ritt, ist/hat geritten), jonglieren (jonglierte, hat jongliert), das Inlineskaten, dasBungeespringen/Bungeejumping, dasMountainbiking Впр. 1, 2 с. 65, 4 с. 67

Впр. 5

(с. 67)

Впр. 3b

(с. 66)

Впр. 3a

(с. 66), 4

(с. 67),

6, 7 (с. 68)

РЗ, впр. 4 (с. 44)

Впр. 7

 (с. 68)

Підготува-тися до гри

8 клас

№ п/п

Дата

Тема уроку

Фонетичний матеріал

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіюван

ня

Мовлення

Письмо

Дом.

Завд.

32

 

Freizeit Angebote

Пропозиції щодо організації дозвілля

Впр. 1

(с. 69)

 

Das Angebot (-e), die Anzeige (-n), die Kunst (-¨-e), täglich, versuchen (versuchte, hat versucht), anbieten (bot an, hat angeboten)   Впр. 2 (с. 69)

Впр. 3

(с. 69), 4

(с. 70), 5

(с. 71)

Впр. 6

(с. 71)

Впр. 7,

8 (с. 71)

Впр. 8

(с. 71)

 (веб-сайт)

(с. 71)

33

 

Wohin am Wochenende?

Куди піти у вихідні?

Впр. 1

(с. 72)

Множина іменник. (повт) Впр. 1 с. 72; Прийменники подвійного керування (повт). Впр. 3 с. 72;

Die Ausstellung (-en), die Galerie (-n), die Eintrittskarte (-n), sich interessieren (interessierte sich, hat sich interessiert) für (Akk.), übrig haben (Akk.) Впр. 2 (с. 72)

 

РЗ, впр. 3 (с. 48)

Впр. 2

(с. 72),

4a, 4b, 5

(с. 73)

РЗ, впр. 1 (с. 47)

Куди можна піти у вихідні?

Впр. 5 с. 73

34

 

Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів

 

 

 

 

 

35

 

Was ist heute im Fernsehen?

Що сьогодні по телебаченню?

Впр. 1

(с. 74)

Словотвір:

складні

слова

Впр. 2 (с. 74)

Die Sendung (-en), die Wissenschaftssendung (-en), die Nachricht (-en), die Reportage (-n), die Show (-s), die Komödie  (-n), der Trickfilm (-e), der Actionfilm (-e), der Krimi (-s), die Serie (-n) Впр. 2, 3a (с. 74)

Впр. 5b

(с. 76)

Впр. 4

(с. 75)

Впр. 3b,

5a (с. 75),

5c, 6

(с. 76)

 

Розповісти про свою улюблену телепередачу

36

 

Wir treiben gern Sport

Ми охоче займаємось спортом

Впр. 1

(с. 77)

 

Das Judo, das Badminton, snowboarden (snowboardete, ist/hat gesnowboardet)

Впр. 2, 3 (с. 77)

 

Впр. 3

(с. 77)

Впр. 2 (с. 77), 4—6

(с. 78)

 

Впр. 6 (с. 78) Провести дослідж

37

 

Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів

 

 

 

 

 

38

 

Wer ist dein Superstar?

Хто твій кумир?

 

Словотвір:

складні слова.

Das Gebiet (-e), auf dem Gebiet, das Model (-s), der Sänger (-), der Modemacher (-), der Schauspieler (-), der Komponist (-en) Впр. 2, 3a (с. 79)

 

Впр. 5

(с. 80)

Впр. 1, 3b с. 79, 4, 6 с. 80

Впр. 7

(с. 81)

Впр. 7

с. 81, повторити правила

39

 

Підсумковий урок з теми «Відпочинок і дозвілля»

 

 

 

 

Впр. 1 (проект), 2 (с. 82), 4 (с. 83)

Впр. 1 проект, 3 (с. 82)

Повторити теми

8 клас

№ п/п

Дата

Тема уроку

Фонетичний матеріал

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіюван

ня

Мовлення

Письмо

Дом.

Завд.

40

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

41

 

Контроль читання

 

 

 

Підготуватися до к/р

42

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

Підг до к/р

43

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

Тести

 

44

 

 

 

 

 

Розповідь тем

Повторення

45

 

 

 

 

 

 

 

Повторення

46

 

Підсумковий урок за І семестр

 

 

 

 

 

 

 


8 клас

Semester II    Тема 4:  Feste und Bräuche (Свята і звичаї)  (Уроки 32—39)

№ п/п

Дата

Тема уроку

Фонетичний матеріал

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіюван

ня

Мовлення

Письмо

Дом.

Завд.

47

 

Feste und Symbole

Свята та символи

 

Прийменники, що керують родовим відмінком Впр. 5,6 (с. 86), РЗ 4 (с. 57)

Die Veranstaltung (-en), anlässlich, wegen, umwillen, unweit, während, statt, trotz  Впр. 1- 3 (с. 85)

Впр. 5

(с. 86)

РЗ, впр. 2 (с. 57)

Впр. 4,6

 (с. 86)

 

Впр. 6

 (с. 86)

Скласти речення

48

 

Es weihnachtet schon

Скоро Різдво

Впр. 1

(с. 87)

Множина іменник.

(повторення)

Впр. 1 (с. 87),

РЗ 3 (с. 58)

Sich vorbereiten, der Adventskranz, der Advents-kalender, der Weihnachts-markt, die Kerze, das Gebäck die Bescherung, anzünden Впр. 2 (с. 87)

Впр. 3 с. 87, 4 с. 88, РЗ, впр. 4 с. 58

РЗ, впр.2 (с. 58)

Впр. 5

 (с. 88)

РЗ, впр. 5 (с. 59)

Виготовити адвент календар

49

 

Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів

 

 

 

 

 

50

 

Feste und Stimmung

Свята та настрій

 

Підрядне з’ясувальне речення зі сполучником dass Впр. 2, 3(с. 89);

РЗ, впр. 2 (с. 60)

Die Stimmung, der Streit, (Streitigkeiten), toll, blöd, klappen, stören Впр. 1 (с. 89) РЗ, впр. 3 (с. 61)

Впр. 4b

(с. 90)

РЗ, впр. 1 (с. 60)

Впр. 5,6

(с. 91)

Впр. 1 с. 89, 4a, с. 90 7,8 с. 91

РЗ, впр. 4 (с. 61)

Впр. 7

(с. 91)

51

 

Weihnachtssymbole und ihre Geschichte

Символи Різдва та подарунки

Впр. 1а

(с. 92)

Відмінювання особових займенників

РЗ, впр. 4 (с. 62)

Der Pfarrer, die Orgel, übernehmen, verbreiten

Впр. 1b, 2 (с. 92)

РЗ, впр. 1 (с. 62)

Впр. 3(с. 92) 4а,4 b (с. 93)

РЗ, впр. 4 (с. 62)

Впр. 5,6

 (с. 93)

Впр. 6  с. 93 РЗ, впр. 5 с. 63

Впр. 2

(с. 92) скласти речення

52

 

Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів

 

 

 

 

 

53

 

Feste im Frühling

Весняні свята

РЗ, впр. 1

 (с. 64)

Порядкові числівники (повторення) Впр. 2 (с. 94) РЗ, впр. 2 (с. 64)

Die Scherben, die Schnecke, das Vergissmeinnicht, zerbrechen, umarmen Впр. 1 (с. 94)

Впр. 4 (с.95), 5(с.96), РЗ, впр. 3 (с. 64)

РЗ, впр. 1 (с. 64)

Впр. 3

(с. 95),

6,7 (с. 96)

 

Напис. про своє улюбл. весняне свято

54

 

Ostertraditi-onen

Пасхальні звичаї

Впр. 1

(с. 97)

Словотвір:

складні іменники

Впр. 2 (с. 97)

Die Ostereiersuche, der Osterbaum, vergessen, die Überraschung

Впр. 4 с.98, 5 с.99, РЗ, впр. 3 с. 65

РЗ, впр. 1 (с. 65)

Впр. 3(с.98)

Впр. 8 с.100) РЗ, впр.4,6 с. 66

Впр. 8

с. 100, написати листа

55

 

Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів

 

 

 

 

 

56

 

Повторення вивченого матеріалу з теми «Свята і звичаї»

Виконання письмових завдань

Повт.

Тема 5:    Die Natur um uns herum (Природа навколо нас)    (Уроки 40—48)

8 клас

№ п/п

Дата

Тема уроку

Фонетичний матеріал

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіюван

ня

Мовлення

Письмо

Дом. Завд.

57

 

Яка сьогодні погода? Wie ist das Wetter heute?

Впр. 1

(с. 105)

Безособовий займенник «es»

Впр. 2 (с. 105)

Blitzen, donnern, tauen, der Frost, der Nebel, sonnig, neblig, frostig, windig   Впр. 2 (с. 105)

Впр. 3

(с. 106)

РЗ, впр. 3 (с. 69)

Впр. 1 с. 105, 5 с.106

РЗ, впр. 5 (с. 69)

Підгот. прогноз погоди

58

 

Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів

 

 

 

 

 

59

 

Наші тварини

Unsere Tiere

Впр. 1

(с. 107)

Слабка відміна іменників Впр. 4,5 (с. 108)

Die Geschwindigkeit, das Grünzeug, das Säugetier, fangen, fressen Впр. 2,3,4a  (с. 107)

Впр. 4

(с. 107)

 

Впр. 7

(с. 109)

РЗ, впр.2 с.69 замін. мал словами

60

 

Природа довкола мене

Die Natur in meiner Nähe

Впр. 1а

(с. 110)

Множина іменник.

(повторення)

Впр. (с. 110)

In der Nähe von (Dat.), der Hirsch, das Reh, das Eich-hörnchen, das Murmeltier

Впр. 3b (с. 111)

Впр. 3a

 (с. 110)

 

Впр. 2

с. 110 Впр. 4

с. 111

Впр. 5 с. 111 РЗ, впр.3 с.71

Описати місцев, в якій живеш

61

 

Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів

 

 

 

 

 

62

 

Небезпека для природи

Gefahren für die Natur

Впр. 1

(с. 112)

Підрядне речення причини

Впр. 5 (с. 113) Впр. 6 (с. 114)

Die Gefahr, der Lärm, die Verschmutzung, der Schad stoff, intakt, gestört, geraten, verschmutzen, denken an (Akk.)  Впр. 2, 3 (с. 112)

Впр. 4

 (с. 113)

Впр. 4 с. 113 РЗ, впр.1 с.73

 

Впр. 7

с. 114

 «Наша природа в небезпеці»

63

 

Наше повсякденне життя та природа

Unser Alltag und die Natur

 

 

Die Großstadt, die Belastung, die Topfpflanzen

im Grünen, etwas über alles lieben, fremd, einen Einfluss haben auf (Akk.)

Впр. 1, 2 (с. 115) 3(с. 116)

Впр. 4b

 (с. 116)

РЗ, впр.3 (с.76)

Впр. 5

(с. 117)

Впр. 2 с. 115 Впр. 4 с. 116 6,7 с. 117

РЗ, впр.4b (с.76)

Дати поради, щодо збереж природи

64

 

Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів

 

 

 

 

 

65

 

Захистимо наше навколишнє середовище

Unsere Umweltschützen

Впр. 1

(с. 118)

Модальні дієслова „müssen“, „können“ з займенником „man“ Впр. 4, 5 с. 119 Сполучники „nicht/kein    sondern“ Впр. 5 (с. 119)

Sparen, benutzen, verwen-den, wiederverwerten, recyceln, die Windturbine, die Solarzelle, das Atom- kraftwerk, der Strom, die Energie, das Altpapier, das Altmetall Впр. 2,3 (с. 118)

 

Впр. 6

(с. 119)

Впр. 4

(с. 119)

Впр. 7

(с. 119)

РЗ, впр.5  (с.77)

Написати оповідання

Впр. 7

(с. 119)

8 клас

№ п/п

Дата

Тема уроку

Фонетичний матеріал

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіюван

ня

Мовлення

Письмо

Дом. Завд.

66

 

Сортування відходів

Mülltrennung

Впр. 1

(с. 120)

Словотвір: складні іменники

Впр. 1, 2 (с. 120)

Die Mülltrennung, die Müll- tonne, der Müllcontainer, der Müllhaufen, der Kunst-stoff, der Restmüll, die Glüh birne, die Eierschale, die Kartoffelschale, das Spül- mittel, übrig bleiben Впр. 2 с. 120 5 с. 121

Впр. 4

 (с. 121)

РЗ, впр.1 (с.78)

Впр. 3

(с. 120)

Впр. 6-8

 (с. 122)

РЗ, впр.5 (с.78)

Впр. 8

 (с. 122) підгот. матеріали для проекту

67

 

Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів

 

 

 

 

 

68

 

Проект «Ми за чисте довкілля»

 

 

 

 

Повторення

69

 

Повторення вивченого матеріалу з теми «Природа навколо нас»

Виконання письмових завдань

Тема 6:  Reisen  (Подорож)   (Уроки 49—57)

70

 

Нам подобається подорожувати

Wir mögen Reisen

Впр. 1b

(с. 126)

Модальне дієслово möchte

 Впр. 5 (с. 127)

Die Schiffreise, die Klassenfahrt, mitnehmen

Впр. 1a (с. 126)

 

РЗ, впр. 1 (с. 81)

Впр. 3,4

с. 127, 5 6 с.127

РЗ, впр.4, 5 с. 82

Впр.7 с. 128 напис. листа

71

 

Німеччина – країна та люди

Deutschland — Land und Leute

Впр. 1

(с. 129)

Відмінювання географічних назв

Впр. 5,6 (с. 131)

Das Bundesland, die Haupt- stadt, der Staat, die Staatsflagge, bestehen aus Впр. 2,3  (с. 129)

Впр. 4

(с. 130)

РЗ, впр. 5 (с. 84)

Впр. 6,7

(с. 131)

РЗ, впр. 6 (с. 84)

Впр. 6

(с. 131)

72

 

Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів

 

 

 

 

 

73

 

Дорогою казок

Märchenstraße

 

Відмінювання географічних назв

Впр. 4 (с. 133)

Das Märchenheld, die Reise route, die Sage, der Ratten-fänger, der Flötenspieler, die Gegend, in Erfüllung gehen   Впр. 1,2 (с. 132)

Впр. 3

 с. 132

РЗ, впр. 2,3 с. 85

Впр. 6

 (с. 134)

 

Впр. 4

(с. 133) Впр. 5,7

(с. 134)

РЗ, впр.4

 (с. 85)

Впр. 7

(с. 134) розроб. маршрут

74

 

Їхати залізницею

Mit der Bahn fahren

Впр. 1

(с. 135)

Дієслова з відокремлюваними префіксами (повтор)

Впр. 3 (с. 136)

Der Bahnhof, der Fahrplan, das Gleis, die Fahrkarte, die Rückfahrt, hin und zurück, bar zahlen, abfahren, ankommen in Впр. 2 (с. 135), 3 (с. 136) 

 

Впр. 4a

 с. 136

РЗ, впр. 2, 3 с.86

Впр. 3,4,5

(с. 136-137)

Впр. 5

с. 137 РЗ, впр.4 с. 87

РЗ, впр.1 с. 87 скласти речення

75

 

Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів

 

 

 

 

 

76

 

Ми відвідуємо Берлін

Wir besuchen Berlin

 

Займенники „jemand“та „niemand“

Впр. 2 (с. 138) Впр. 3 (с. 139) РЗ, впр.2 (с. 88)

Der Höhepunkt, das UNESCO-Welterbe, einen Blick werfen auf

Впр. 1 (с. 138) РЗ, впр.1  (с. 88)

Впр. 2 с. 138, 4-6 с.139-140

РЗ, впр.1,3

 (с. 88)

Впр. 1

(с. 138)

РЗ, впр.4 (с.88)

Впр. 7

с. 140 займенники

8 клас

№ п/п

Дата

Тема уроку

Фонетичний матеріал

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіюван

ня

Мовлення

Письмо

Дом. Завд.

77

 

Це наша Батьківщина

Das ist unser Heimatland

Впр. 1

(с. 141)

Географічні назви

(повторення)

Впр. 2б3 (с. 141)

Die Flöche, die Amtsspra-che, die Staatsform, umspült sein von (Dat.), malerisch Впр. 1,2  (с. 141)

Впр. 4

(с. 142)

РЗ, впр.1

 (с. 89)

Впр. 3

(с. 141)

РЗ, в.4 с.89 Впр. 5 с. 142

Впр. 5

(с. 142)

78

 

Тут я живу

Hier lebe ich

Впр. 1

(с. 143)

Вживання прийменників на позначення напрямку руху та місцезнаходження Впр. 2 с. 143 РЗ, впр.2 с.90

Der Club, das Eiscafé, die Innenstadt, am Bahnhof, auf der Post, in Wirklich-keit

Впр. 2 (с. 143) 3 (с. 144)

Впр. 6

 (с. 145)

РЗ, впр.1 (с.90)

Впр. 3

(с. 144)

Впр. 7

 (с. 145)

Впр. 5

(с. 144)

РЗ, впр.4,5 (с . 90)

Впр. 7

 (с. 145)

Скласти план

79

 

Повторення вивченого матеріалу з теми «Подорож»

 

Виконання письмових завдань. Повторення

Тема 7:  Schulleben   (Шкільне життя)   (Уроки 58—64)

80

 

In der Schule

У школі

Впр. 1а

(с. 149)

Підрядне речення причини (повтор.)

 Впр. 5 (с. 150)

Das Schulfach, die Ausrede, der Quatsch, kaputt, ausfallen

Впр. 2,3 (с. 149)

Впр. 4a

(с. 149)

Впр. 5a с. 150 РЗ, впр. 1, 2 с. 93

Впр. 2,3 с. 149, 5,6 с.150

РЗ, впр. 5 (с. 94)

Розповісти про свій розклад уроків

81

 

Unser Schulgebäude

Наша шкільна споруда

Впр. 1

(с. 151)

Множина іменник.

(повторення)

Впр. 1 (с. 151)

Das Gebäude, die Aula, die Werkstadt, die Garderobe, das Sekretariat, die Eingangs- halle, die Treppe,  der

Computerraum, der Gang, die Führung   Впр. 1, 2 (с. 151)

Впр. 4

(с. 152)

РЗ, впр. 2 (с. 95)

 

Впр. 2

(с. 151) Впр. 3, 5

(с. 152)

РЗ, впр. 4 (с. 96)

Впр. 5

(с. 152) план екскурсії школою

82

 

Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів

 

 

 

 

 

82

 

Lehrer und Schüler

Учителі та учні

Впр. 1

(с. 153)

Наказовий спосіб дієслів

Впр. 3 (с. 153), 4 (с. 154), РЗ, впр. 2 (с. 97)

Die Lust, abfragen, aufrufen, abschreiben, aufschlagen, Viel Spaß!

Впр. 2 (с. 153)

Впр. 3

 с. 153,

5 с. 154

 

Впр. 2

(с. 153) Впр. 4,6

(с. 154)

РЗ, впр.5

 (с. 98)

Розповісти про улюбленого вчителя

84

 

In der Deutschstunde

На уроці німецької мови

Впр. 1а

(с. 155)

РЗ, впр. 1 (с. 99)

 Наказовий спосіб дієслів

 (повторення)

Впр. 5 (с. 156)

Die Muttersprache, erfahren, Zeit widmen, verbessern, wiederholen

Впр. 3 (с. 155)

Впр. 2  с. 155, РЗ, впр. 3 (с. 99)

 

Впр. 1b,3 (с. 155), 6,7

(с. 156)

 

Впр. 6

 с. 156 розр. поради

85

 

Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів

 

 

 

 

 

8 клас

№ п/п

Дата

Тема уроку

Фонетичний матеріал

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіюван

ня

Мовлення

Письмо

Дом. Завд.

86

 

Unsere Schulveranstaltungen

Наші позакласні заходи

Впр. 1

(с. 157)

 

Die Schow, die Jury, die Einlage, der Interessent, selbst gebastelt, stattfinden, teilnehmen an (Dat.)

Впр. 1,2 (с. 157) РЗ, впр.1 (с. 100)

 

Впр. 3

(с. 158)

Впр. 2

с. 157 3,4 с. 158  РЗ, впр. 3 с. 100

Впр. 5-7

с. 159

РЗ, впр.4 с.100

Підгот до позакл заходу «Кращий знавець німецької»

87

 

«Кращий знавець німецької мови»

 

Виконання письмових завдань

88

 

Повторення вивченого граматичного та лексичного матеріалів

 

 

 

 

89

 

Повторення вивченого матеріалу з теми «Шкільне життя»

 

 

 

 

Повторення

90

 

Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів

 

 

 

Підготуватися до к/р

91

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

92

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

93

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

94

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

95

 

 

 

 

 

 

 

 

 

96

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення

97

 

Узагальнюючий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Корожекова Мария
    Щиро дякую за чудовий календарний план!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
26 червня 2018
Переглядів
1296
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку