Календарно − тематичне планування здійснюється за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р.
Підручник: С.І.Сотникова, Т.Ф. Білоусова Німецька мова H@llo, Freunde! 8 (4-й рік навчання)» (видавництво: Харків, "Ранок", 2016), 3 години на тиждень
Календарно-тематичне планування для 8 класу. Підручник для загально освітніх навчальних закладів „Hallo, Freunde!“/ С.І. Сотникова. — Х.: Ранок, 2016 3 год
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіюван ня |
Мовлення |
Письмо |
Дом. завд. |
Semester I Тема 1: Meine Familie und meine Freunde (Моя родина та мої друзі) (Уроки 1—10) |
||||||||||
1 |
|
Wie waren die Sommerferien Якими були літні канікули? |
Впр. 1 (с. 6) |
Минулий час Perfekt (повторення) Впр. 4 (с. 7) |
Впр. 2, 3 (с. 6) |
Впр. 5b (с. 8) |
Впр. 6 (с. 8) |
Впр. 4, 5 (с. 7), 7 (с. 8) |
РЗ, впр. 5 (с. 3) |
Впр. 7 (с. 8) описати канікули |
2 |
|
Herzlich willkommen! Ласкаво просимо! |
Впр. 1 (с. 9) |
Відмінювання прикметників (повторення) |
DasTreffen (-), die Einladung (-en), abholen, Besuch haben, Herzlich willkommen! Впр. 2 (с. 9) |
Впр. 3a с. 9), 3b, 4 (с. 10) |
|
Впр. 5 (с. 10) |
В. 6 с. 10 РЗ в. 4 с. 5 |
Впр. 4 (веб-сайт), 6 с. 10 |
3 |
|
Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів |
|
|
|
|
|
|||
4 |
|
Meine Verwandten Мої родичі |
Впр. 1 (с. 11) |
Множ. іменників (повт) Впр. 1 с. 11. Іменники в родов. відмінку Впр. 4, 5a, 5b с. 13 |
DieNichte (-n), der Neffe (-n), derEnkel (-), Die Enkelin (-nen), Der Schwager (-¨-), Die Schwägerin (-nen) Впр. 2а (с. 11), 5a, 5b (с. 13) |
Впр. 3b (с. 12) |
Впр. 6 (с. 13) |
Впр. 2b (с. 11), 3a (с. 12), 7 (с. 13) |
РЗ, впр. 5,6 (с. 7) |
Впр. 1 (веб-сайт) (с. 11) |
5 |
|
Was sind sie von Beruf? Хто вони за професією? |
Впр. 1 (с. 14) |
Складносурядне речення зі сполучником «denn». Впр. 3(с. 14), 6 (с. 15) |
Das Berufssymbol (-e), der Handwerker (-), der Metzger (-), der Schreiner (-), der Schneider (-), der Apotheker (-), der Optiker (-), der Schauspieler (-), der Mechaniker (-), der Koch Впр. 2 (с. 14), 4 (с. 15) |
Впр. 2 (с. 14) |
Впр. 5 (с. 15) |
Впр. 4,6, 7 (с. 15) |
|
Впр. 4 веб-сайт с. 15 РЗ, впр. 4 с. 9 |
6 |
|
Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів |
|
|
|
|
|
|||
7 |
|
Berufswünsche Мрії про професію |
Впр. 1(с. 16) РЗ, впр. 1 (с. 10) |
Складносурядне речення зі сполучн «deshalb». Впр. 5a, 5b с. 17 |
Der Berufswunsch (-¨-e), heilen (hat geheilt), der Programmierer (-), der Tierarzt (-¨-e), der Fotog-raf (-en), der Kranken-pfleger (-), deshalb Впр. 2,3 с. 16 |
Впр. 4 (с. 17) |
РЗ, впр. 1 (с. 10) |
Впр. 2, 3 (с. 16), 6 (с. 17) |
РЗ, впр. 5 (с. 11) |
Завдання на картках |
8 |
|
Sage mir, mit wem du umgehst, und ich sage dir, wer du bist Скажи мені, хто твій друг, і я скажу тобі, хто ти |
Впр. 1 (с. 18) |
Родовий відмінок власних імен Впр. 3 (с. 18), 6 (с. 20) |
Der Steckbrief (-e), der Vorname (-n), der Familienname (-n), das Alter, die Adresse (-n), die Telefonnummer (-n) Впр. 2a (с. 18), 7 (с. 20) |
Впр. 2b (с. 18), 4 (с. 19) |
Впр. 1 (с. 18), 5 (с. 20) |
Впр. 4 (с. 19), 6 (с. 20) |
Впр. 7 (с. 20), РЗ, впр. 5 (с. 13) |
Розп. про друзів за зразком впр.4 с. 19 |
8 клас |
||||||||||
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіюван ня |
Мовлення |
Письмо |
Дом. завд. |
9 |
|
Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів |
|
|
|
|
|
|||
10 |
|
Freunde erkennt man in der Not Друг пізнається в біді |
Впр. 1 (ст.21) |
Минулий час Präteritum. Впр. 1, 2 (с. 21), 4b (с. 24) |
Ungeschickt, glücklich, stolz, nennen (nannte, hat genannt), stören (störte, hat gestört), rennen (rannte, ist gerannt), stehlen (stahl, hat gestohlen), ausnutzen (nutzte aus, hat ausgenutzt) Впр. 3 с. 22 |
Впр. 4a (с. 22), 5 (с. 24) |
РЗ, впр. 1 (с. 14) |
Впр. 6 (с. 24) |
Впр. 7 (с. 24) |
Впр.7 (с. 24) Описати кращого друга |
11 |
|
Mein Lebenslauf Моя біографія |
Впр. 1 (с. 25) |
Числівники на позначення року. Впр. 1, 2 (с. 25) Минулий час Präteritum |
Der Lebenslauf (-¨-e), das Studium, von ... bis, seit, der Dichter (-), heiraten (heiratete, hat geheiratet) (Akk.), sterben (starb, ist gestorben) |
Впр. 3 (с. 25) |
Впр. 4 (с. 26) РЗ, впр. 1 с. 15 |
Впр. 5 (с. 26) |
Впр. 5 с. 26 РЗ, впр. 4 с. 16 |
Впр. 4 с. 26 |
12 |
|
Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів |
|
|
|
|
|
|||
13 |
|
Підсумковий урок з теми «Моя родина і друзі» |
|
|
Впр. 3 (с. 27) |
|
|
|
Впр. 1 проект, 2 (с. 27) |
Повторити матеріал |
Тема 2: Alltag (Будні) (Уроки 11—23) |
||||||||||
14 |
|
Morgenstunde hat Gold im Munde Хто рано встає – у того і є |
Впр. 1a (с. 30) РЗ, впр. 1 (с. 19) |
Зворотні дієслова Впр. 2 (с. 30) РЗ, впр. 2 (с. 19) |
Faulenzen (faulenzte, hat gefaulenzt), sich ausruhen (ruhte sich aus, hat sich ausgeruht), sich abtrocknen (trocknete sich ab, hat sich abgetrocknet), sich treffen (traf sich, hat sich getroffen) mit (Dat.) |
Впр. 5b (с. 32) |
|
Впр. 1b (с.30), 4a, 4b (с. 31), 5a, 6 (с. 32) |
|
Розповісти про свій робочий день |
15 |
|
Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів |
||||||||
16 |
|
Im Haushalt helfen Допомога по господарству |
Впр. 1 (с. 33) |
Модальне дієслово «sollen» (повторення) Впр. 6 (с. 35) Наказовий спосіб дієслів (повторення) РЗ, впр. 4 (с. 22) |
Aufräumen (räumte auf, hat aufgeräumt), die Blumen gießen (goss, hat gegossen), bügeln (bügelte, hat gebügelt) babysitten (hat babygesittet), das Geschirr spülen (spülte, hat gespült), staubsaugen (staubsaugte, hat staubgesaugt), wischen (wischte, hat gewischt), selten, nie Впр. 2 (с. 33), 3 (с. 34), 5a, 7 (с. 35); |
Впр. 6 (с. 35) |
|
Впр. 4 (с. 34), 5b, 6, 7 (с. 35) |
РЗ, впр. 4 (с. 22) |
Впр. 5b (с. 35) |
8 клас |
||||||||||
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіюван ня |
Мовлення |
Письмо |
Дом. завд. |
17 |
|
Was hast du vor? Що ти плануєш? |
Впр. 1a, 2a (с. 36) |
|
Vorhaben (hatte vor, hat vorgehabt), der Terminkalender (-) Впр. 2a, 2b, 3a, 3b (с. 36) |
|
Впр. 5 (с. 37) |
Впр. 1b, 4 , 6a-b, 7 с. 36-38 |
РЗ, впр. 5 (с. 25) |
Розп. про плани на тиждень |
18 |
|
Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів |
||||||||
19 |
|
Guten Appetit! Смачного! |
Впр. 1a (с. 39) |
Вживання артикля перед іменниками на позначення речовин або продуктів Впр. 3, 4 (с. 40) |
Die Speise (-n), der Kellner (-), bestellen (bestellte, hat bestellt), einen Bärenhunger haben Впр. 2 (с. 39); |
|
Впр. 7 (с. 42) РЗ, впр. 1 (с. 26) |
Впр. 1b 4, 5, 6a, 6b, 8 с. 39, |
Впр. 8 (с. 42) |
Скласти меню для шкільної їдальні |
20 |
|
Einkaufen und kochen Робити покупки та куховарити |
Впр. 1 (с. 43) |
Неознач. займенн. «etwas» і «nichts». Впр. 5 с. 44, 6 с. 45 Вживання артикля перед іменн на познач речовин або продуктів |
Das Kilo (-s/-), das Gramm (-e/-), der/das Liter (-), die Dose (-n), verdorben sein, riechen (roch, hat gerochen), haltbar sein bis (Akk.) Впр. 1 (с. 43) |
Впр. 4a (с. 44) |
РЗ, впр. 1 (с. 29) |
Впр. 2, 3 (с. 43), 5 (с. 44), 6 (с. 45) |
Впр. 4b с. 44, 7 (с. 45) |
Скласти список продуктів для свят. меню |
21 |
|
Essgewohnheiten und Spezialitäten Кулінарні традиції та національні страви |
Впр. 1 (с. 46) |
Вживання артикля перед іменниками на позначення речовин або продуктів |
Die Essgewohnheit (-en), die Spezialität (-en), der Cappuccino, die Sahne, der Quark, die Maultasche (-n), die Füllung (-en), die Buchweizengrütze, grillen (grillte, hat gegrillt) Впр. 2, 3,7 с. 46 |
Впр. 5 (с. 47) |
|
Впр. 4 (с. 46), 6 (с. 47) |
РЗ, впр. 5 (с. 32) |
Завдання на картках
|
22 |
|
Der Mensch ist, was er isst Людина є тим, що вона їсть |
Впр. 1a (с. 48) |
Складносурядне речення зі сполучником «denn» (повтор). Впр. 3 (с. 48) |
Der Vegetarier (-), das Mitleid, die Nahrung, das Eiweiß, natürlich, Angst haben vor (Dat.), Appetit haben auf (Akk.), töten (tötete, hat getötet) Впр. 2 (с. 48) |
Впр. 4 с. 48 РЗ, впр. 2-4 (с. 33) |
|
Впр. 1b (с. 48), 5, 6 (с. 49) |
РЗ, впр. 3 (с. 33) |
Скласти кросворд до теми «Їжа» |
23 |
|
Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів |
|
|
|
|
|
|||
24 |
|
Kleider machen Leute По одежі людину стрічають |
Впр. 1 (с. 50) |
Відмінювання прикметників (повторення) Впр. 4 (с. 51), 5—7 (с. 52) |
Das Top (-s), der Hut (-¨e), der Absatz (-¨-e),das Image, sich kleiden (kleidete sich, hat sich gekleidet), grell, rosa, lila, prima. Впр. 2 (с. 50) |
Впр. 3 (с. 51) |
Впр. 5 (с. 52) |
Впр. 6, 7 (с. 52) |
РЗ, впр. 2 (с. 34) |
Написати про одяг |
8 клас |
||||||||||
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіюван ня |
Мовлення |
Письмо |
Дом. завд. |
25 |
|
Im Warenhaus В універмазі |
Впр. 1a (с. 53) |
Означені займенники в називному і знахідному відмінках. Впр. 6 с. 54, 7, 8 с. 55 Відмінювання прикметників (повторення) |
Die Abteilung (-en), Hi-Fi, das Medium (Medien), die Stereoanlage (-n), der Kopfhörer (-), scheußlich, schrecklich, schick, doof, furchtbar, anprobieren (probierte an, hat anprobiert), jemandem (Dat.) stehen Впр. 2, 3 (с. 53), 5 (с. 54) |
|
Впр. 4 (с. 54) |
Впр. 1b (с. 53), 6 (с. 54), 7, 8 (с. 55) |
Впр. 8 (с. 55), РЗ, впр. 5,6 (с. 37) |
Впр. 8 (с. 55) описати одяг |
26 |
|
Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів |
|
|
|
|
|
|||
27 |
|
Über den Geschmack lässt sich nicht streiten Про смаки не сперечаються |
Впр. 1 (с. 56) |
Відмінювання прикметників (повт). Впр. 3 (с. 56); Відмінювання особових займенників Впр. 5 с. 58; |
Der Geschmack (-¨-e), die Kopfbedeckung, das Käppi (-s), das Kopftuch (-tücher), der Badeanzug (-¨-e), die Strumpfhose (-n), die Frisur (-en), ähnlich, gefallen (gefiel, hat gefallen) (Dat.), gehören (gehörte, hat gehört) Впр. 2 (с. 56) |
Впр. 4 (с. 57) |
Впр. 6 (веб-сайт) (с. 58) |
Впр. 7a, 7b (с. 58) |
РЗ, впр. 5 (с. 39) |
Написати листа Софії про вподобання друзів |
28 |
|
Mode und Kleidung Мода й одяг |
Впр. 1a (с. 59) |
Відмінювання прикметників (повторення). Впр. 4 (с. 60), 5 (с. 61) |
Die Markenkleidung/-klamotten, die neueste Mode tragen, mit der Mode gehen, Mode sein, in Mode sein, in sein, aus der Mode kommen, modisch, die Nationaltracht (-en) Впр. 1b, 2 с. 59 |
Впр. 3a (с. 60) РЗ, впр. 2 (с. 40) |
РЗ, впр. 1 (с. 40) |
Впр. 3b, 4 (с. 60), 5 (с. 61) |
Впр. 6, 7 (с. 61) |
Написати газетну статтю «Мода на Україні» |
29 |
|
Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів |
|
|
|
|
|
|||
30 |
|
Повторення вивченого матеріалу з теми «Будні» |
|
|
Виконання письмових завдань |
|||||
Тема 3: Erholung und Freizeit (Відпочинок і дозвілля) (Уроки 24—31) |
||||||||||
31 |
|
Was macht man in der Freizeit gern? Що люблять робити у вільний час? |
|
|
Gefährlich, langweilig, joggen (joggte, ist/hat gejoggt), simsen (simste, hat gesimst), reiten (ritt, ist/hat geritten), jonglieren (jonglierte, hat jongliert), das Inlineskaten, dasBungeespringen/Bungeejumping, dasMountainbiking Впр. 1, 2 с. 65, 4 с. 67 |
Впр. 5 (с. 67) |
Впр. 3b (с. 66) |
Впр. 3a (с. 66), 4 (с. 67), 6, 7 (с. 68) |
РЗ, впр. 4 (с. 44) |
Впр. 7 (с. 68) Підготува-тися до гри |
8 клас |
||||||||||
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіюван ня |
Мовлення |
Письмо |
Дом. Завд. |
32 |
|
Freizeit Angebote Пропозиції щодо організації дозвілля |
Впр. 1 (с. 69) |
|
Das Angebot (-e), die Anzeige (-n), die Kunst (-¨-e), täglich, versuchen (versuchte, hat versucht), anbieten (bot an, hat angeboten) Впр. 2 (с. 69) |
Впр. 3 (с. 69), 4 (с. 70), 5 (с. 71) |
Впр. 6 (с. 71) |
Впр. 7, 8 (с. 71) |
Впр. 8 (с. 71) |
(веб-сайт) (с. 71) |
33 |
|
Wohin am Wochenende? Куди піти у вихідні? |
Впр. 1 (с. 72) |
Множина іменник. (повт) Впр. 1 с. 72; Прийменники подвійного керування (повт). Впр. 3 с. 72; |
Die Ausstellung (-en), die Galerie (-n), die Eintrittskarte (-n), sich interessieren (interessierte sich, hat sich interessiert) für (Akk.), übrig haben (Akk.) Впр. 2 (с. 72) |
|
РЗ, впр. 3 (с. 48) |
Впр. 2 (с. 72), 4a, 4b, 5 (с. 73) |
РЗ, впр. 1 (с. 47) |
Куди можна піти у вихідні? Впр. 5 с. 73 |
34 |
|
Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів |
|
|
|
|
|
|||
35 |
|
Was ist heute im Fernsehen? Що сьогодні по телебаченню? |
Впр. 1 (с. 74) |
Словотвір: складні слова Впр. 2 (с. 74) |
Die Sendung (-en), die Wissenschaftssendung (-en), die Nachricht (-en), die Reportage (-n), die Show (-s), die Komödie (-n), der Trickfilm (-e), der Actionfilm (-e), der Krimi (-s), die Serie (-n) Впр. 2, 3a (с. 74) |
Впр. 5b (с. 76) |
Впр. 4 (с. 75) |
Впр. 3b, 5a (с. 75), 5c, 6 (с. 76) |
|
Розповісти про свою улюблену телепередачу |
36 |
|
Wir treiben gern Sport Ми охоче займаємось спортом |
Впр. 1 (с. 77) |
|
Das Judo, das Badminton, snowboarden (snowboardete, ist/hat gesnowboardet) Впр. 2, 3 (с. 77) |
|
Впр. 3 (с. 77) |
Впр. 2 (с. 77), 4—6 (с. 78) |
|
Впр. 6 (с. 78) Провести дослідж |
37 |
|
Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів |
|
|
|
|
|
|||
38 |
|
Wer ist dein Superstar? Хто твій кумир? |
|
Словотвір: складні слова. |
Das Gebiet (-e), auf dem Gebiet, das Model (-s), der Sänger (-), der Modemacher (-), der Schauspieler (-), der Komponist (-en) Впр. 2, 3a (с. 79) |
|
Впр. 5 (с. 80) |
Впр. 1, 3b с. 79, 4, 6 с. 80 |
Впр. 7 (с. 81) |
Впр. 7 с. 81, повторити правила |
39 |
|
Підсумковий урок з теми «Відпочинок і дозвілля» |
|
|
|
|
Впр. 1 (проект), 2 (с. 82), 4 (с. 83) |
Впр. 1 проект, 3 (с. 82) |
Повторити теми |
|
8 клас |
||||||||||
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіюван ня |
Мовлення |
Письмо |
Дом. Завд. |
40 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
41 |
|
Контроль читання |
|
|
|
Підготуватися до к/р |
||||
42 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Підг до к/р |
|
43 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
Тести |
|
|
44 |
|
|
|
|
|
Розповідь тем |
Повторення |
|||
45 |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення |
||
46 |
|
Підсумковий урок за І семестр |
|
|
|
|
|
|
8 клас
Semester II Тема 4: Feste und Bräuche (Свята і звичаї) (Уроки 32—39) |
|||||||||||
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіюван ня |
Мовлення |
Письмо |
Дом. Завд. |
|
47 |
|
Feste und Symbole Свята та символи |
|
Прийменники, що керують родовим відмінком Впр. 5,6 (с. 86), РЗ 4 (с. 57) |
Die Veranstaltung (-en), anlässlich, wegen, um…willen, unweit, während, statt, trotz Впр. 1- 3 (с. 85) |
Впр. 5 (с. 86) |
РЗ, впр. 2 (с. 57) |
Впр. 4,6 (с. 86) |
|
Впр. 6 (с. 86) Скласти речення |
|
48 |
|
Es weihnachtet schon Скоро Різдво |
Впр. 1 (с. 87) |
Множина іменник. (повторення) Впр. 1 (с. 87), РЗ 3 (с. 58) |
Sich vorbereiten, der Adventskranz, der Advents-kalender, der Weihnachts-markt, die Kerze, das Gebäck die Bescherung, anzünden Впр. 2 (с. 87) |
Впр. 3 с. 87, 4 с. 88, РЗ, впр. 4 с. 58 |
РЗ, впр.2 (с. 58) |
Впр. 5 (с. 88) |
РЗ, впр. 5 (с. 59) |
Виготовити адвент календар |
|
49 |
|
Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів |
|
|
|
|
|
||||
50 |
|
Feste und Stimmung Свята та настрій |
|
Підрядне з’ясувальне речення зі сполучником „dass“ Впр. 2, 3(с. 89); РЗ, впр. 2 (с. 60) |
Die Stimmung, der Streit, (Streitigkeiten), toll, blöd, klappen, stören Впр. 1 (с. 89) РЗ, впр. 3 (с. 61) |
Впр. 4b (с. 90) РЗ, впр. 1 (с. 60) |
Впр. 5,6 (с. 91) |
Впр. 1 с. 89, 4a, с. 90 7,8 с. 91 |
РЗ, впр. 4 (с. 61) |
Впр. 7 (с. 91) |
|
51 |
|
Weihnachtssymbole und ihre Geschichte Символи Різдва та подарунки |
Впр. 1а (с. 92) |
Відмінювання особових займенників РЗ, впр. 4 (с. 62) |
Der Pfarrer, die Orgel, übernehmen, verbreiten Впр. 1b, 2 (с. 92) РЗ, впр. 1 (с. 62) |
Впр. 3(с. 92) 4а,4 b (с. 93) |
РЗ, впр. 4 (с. 62) |
Впр. 5,6 (с. 93) |
Впр. 6 с. 93 РЗ, впр. 5 с. 63 |
Впр. 2 (с. 92) скласти речення |
|
52 |
|
Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів |
|
|
|
|
|
||||
53 |
|
Feste im Frühling Весняні свята |
РЗ, впр. 1 (с. 64) |
Порядкові числівники (повторення) Впр. 2 (с. 94) РЗ, впр. 2 (с. 64) |
Die Scherben, die Schnecke, das Vergissmeinnicht, zerbrechen, umarmen Впр. 1 (с. 94) |
Впр. 4 (с.95), 5(с.96), РЗ, впр. 3 (с. 64) |
РЗ, впр. 1 (с. 64) |
Впр. 3 (с. 95), 6,7 (с. 96) |
|
Напис. про своє улюбл. весняне свято |
|
54 |
|
Ostertraditi-onen Пасхальні звичаї |
Впр. 1 (с. 97) |
Словотвір: складні іменники Впр. 2 (с. 97) |
Die Ostereiersuche, der Osterbaum, vergessen, die Überraschung |
Впр. 4 с.98, 5 с.99, РЗ, впр. 3 с. 65 |
РЗ, впр. 1 (с. 65) |
Впр. 3(с.98) |
Впр. 8 с.100) РЗ, впр.4,6 с. 66 |
Впр. 8 с. 100, написати листа |
|
55 |
|
Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів |
|
|
|
|
|
||||
56 |
|
Повторення вивченого матеріалу з теми «Свята і звичаї» |
Виконання письмових завдань |
Повт. |
|||||||
Тема 5: Die Natur um uns herum (Природа навколо нас) (Уроки 40—48) |
|||||||||||
8 клас |
|||||||||||
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіюван ня |
Мовлення |
Письмо |
Дом. Завд. |
|
57 |
|
Яка сьогодні погода? Wie ist das Wetter heute? |
Впр. 1 (с. 105) |
Безособовий займенник «es» Впр. 2 (с. 105) |
Blitzen, donnern, tauen, der Frost, der Nebel, sonnig, neblig, frostig, windig Впр. 2 (с. 105) |
Впр. 3 (с. 106) |
РЗ, впр. 3 (с. 69) |
Впр. 1 с. 105, 5 с.106 |
РЗ, впр. 5 (с. 69) |
Підгот. прогноз погоди |
|
58 |
|
Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів |
|
|
|
|
|
||||
59 |
|
Наші тварини Unsere Tiere |
Впр. 1 (с. 107) |
Слабка відміна іменників Впр. 4,5 (с. 108) |
Die Geschwindigkeit, das Grünzeug, das Säugetier, fangen, fressen Впр. 2,3,4a (с. 107) |
Впр. 4 (с. 107) |
|
Впр. 7 (с. 109) |
РЗ, впр.2 с.69 замін. мал словами |
||
60 |
|
Природа довкола мене Die Natur in meiner Nähe |
Впр. 1а (с. 110) |
Множина іменник. (повторення) Впр. 1а (с. 110) |
In der Nähe von (Dat.), der Hirsch, das Reh, das Eich-hörnchen, das Murmeltier Впр. 3b (с. 111) |
Впр. 3a (с. 110) |
|
Впр. 2 с. 110 Впр. 4 с. 111 |
Впр. 5 с. 111 РЗ, впр.3 с.71 |
Описати місцев, в якій живеш |
|
61 |
|
Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів |
|
|
|
|
|
||||
62 |
|
Небезпека для природи Gefahren für die Natur |
Впр. 1 (с. 112) |
Підрядне речення причини Впр. 5 (с. 113) Впр. 6 (с. 114) |
Die Gefahr, der Lärm, die Verschmutzung, der Schad stoff, intakt, gestört, geraten, verschmutzen, denken an (Akk.) Впр. 2, 3 (с. 112) |
Впр. 4 (с. 113) |
Впр. 4 с. 113 РЗ, впр.1 с.73 |
|
Впр. 7 с. 114 |
«Наша природа в небезпеці» |
|
63 |
|
Наше повсякденне життя та природа Unser Alltag und die Natur |
|
|
Die Großstadt, die Belastung, die Topfpflanzen im Grünen, etwas über alles lieben, fremd, einen Einfluss haben auf (Akk.) Впр. 1, 2 (с. 115) 3(с. 116) |
Впр. 4b (с. 116) РЗ, впр.3 (с.76) |
Впр. 5 (с. 117) |
Впр. 2 с. 115 Впр. 4 с. 116 6,7 с. 117 |
РЗ, впр.4b (с.76) |
Дати поради, щодо збереж природи |
|
64 |
|
Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів |
|
|
|
|
|
||||
65 |
|
Захистимо наше навколишнє середовище Unsere Umweltschützen |
Впр. 1 (с. 118) |
Модальні дієслова „müssen“, „können“ з займенником „man“ Впр. 4, 5 с. 119 Сполучники „nicht/kein sondern“ Впр. 5 (с. 119) |
Sparen, benutzen, verwen-den, wiederverwerten, recyceln, die Windturbine, die Solarzelle, das Atom- kraftwerk, der Strom, die Energie, das Altpapier, das Altmetall Впр. 2,3 (с. 118) |
|
Впр. 6 (с. 119) |
Впр. 4 (с. 119) Впр. 7 (с. 119) |
РЗ, впр.5 (с.77) |
Написати оповідання Впр. 7 (с. 119) |
|
8 клас |
|||||||||||
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіюван ня |
Мовлення |
Письмо |
Дом. Завд. |
|
66 |
|
Сортування відходів Mülltrennung |
Впр. 1 (с. 120) |
Словотвір: складні іменники Впр. 1, 2 (с. 120) |
Die Mülltrennung, die Müll- tonne, der Müllcontainer, der Müllhaufen, der Kunst-stoff, der Restmüll, die Glüh birne, die Eierschale, die Kartoffelschale, das Spül- mittel, übrig bleiben Впр. 2 с. 120 5 с. 121 |
Впр. 4 (с. 121) |
РЗ, впр.1 (с.78) |
Впр. 3 (с. 120) Впр. 6-8 (с. 122) |
РЗ, впр.5 (с.78) |
Впр. 8 (с. 122) підгот. матеріали для проекту |
|
67 |
|
Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів |
|
|
|
|
|
||||
68 |
|
Проект «Ми за чисте довкілля» |
|
|
|
|
Повторення |
||||
69 |
|
Повторення вивченого матеріалу з теми «Природа навколо нас» |
Виконання письмових завдань |
||||||||
Тема 6: Reisen (Подорож) (Уроки 49—57) |
|||||||||||
70 |
|
Нам подобається подорожувати Wir mögen Reisen |
Впр. 1b (с. 126) |
Модальне дієслово „möchte“ Впр. 5 (с. 127) |
Die Schiffreise, die Klassenfahrt, mitnehmen Впр. 1a (с. 126) |
|
РЗ, впр. 1 (с. 81) |
Впр. 3,4 с. 127, 5 6 с.127 |
РЗ, впр.4, 5 с. 82 |
Впр.7 с. 128 напис. листа |
|
71 |
|
Німеччина – країна та люди Deutschland — Land und Leute |
Впр. 1 (с. 129) |
Відмінювання географічних назв Впр. 5,6 (с. 131) |
Das Bundesland, die Haupt- stadt, der Staat, die Staatsflagge, bestehen aus Впр. 2,3 (с. 129) |
Впр. 4 (с. 130) |
РЗ, впр. 5 (с. 84) |
Впр. 6,7 (с. 131) |
РЗ, впр. 6 (с. 84) |
Впр. 6 (с. 131) |
|
72 |
|
Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів |
|
|
|
|
|
||||
73 |
|
Дорогою казок Märchenstraße |
|
Відмінювання географічних назв Впр. 4 (с. 133) |
Das Märchenheld, die Reise route, die Sage, der Ratten-fänger, der Flötenspieler, die Gegend, in Erfüllung gehen Впр. 1,2 (с. 132) |
Впр. 3 с. 132 РЗ, впр. 2,3 с. 85 |
Впр. 6 (с. 134)
|
Впр. 4 (с. 133) Впр. 5,7 (с. 134) |
РЗ, впр.4 (с. 85) |
Впр. 7 (с. 134) розроб. маршрут |
|
74 |
|
Їхати залізницею Mit der Bahn fahren |
Впр. 1 (с. 135) |
Дієслова з відокремлюваними префіксами (повтор) Впр. 3 (с. 136) |
Der Bahnhof, der Fahrplan, das Gleis, die Fahrkarte, die Rückfahrt, hin und zurück, bar zahlen, abfahren, ankommen in Впр. 2 (с. 135), 3 (с. 136) |
|
Впр. 4a с. 136 РЗ, впр. 2, 3 с.86 |
Впр. 3,4,5 (с. 136-137) |
Впр. 5 с. 137 РЗ, впр.4 с. 87 |
РЗ, впр.1 с. 87 скласти речення |
|
75 |
|
Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів |
|
|
|
|
|
||||
76 |
|
Ми відвідуємо Берлін Wir besuchen Berlin |
|
Займенники „jemand“та „niemand“ Впр. 2 (с. 138) Впр. 3 (с. 139) РЗ, впр.2 (с. 88) |
Der Höhepunkt, das UNESCO-Welterbe, einen Blick werfen auf Впр. 1 (с. 138) РЗ, впр.1 (с. 88) |
Впр. 2 с. 138, 4-6 с.139-140 |
РЗ, впр.1,3 (с. 88) |
Впр. 1 (с. 138) |
РЗ, впр.4 (с.88) |
Впр. 7 с. 140 займенники |
|
8 клас |
|||||||||||
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіюван ня |
Мовлення |
Письмо |
Дом. Завд. |
|
77 |
|
Це наша Батьківщина Das ist unser Heimatland |
Впр. 1 (с. 141) |
Географічні назви (повторення) Впр. 2б3 (с. 141) |
Die Flöche, die Amtsspra-che, die Staatsform, umspült sein von (Dat.), malerisch Впр. 1,2 (с. 141) |
Впр. 4 (с. 142) |
РЗ, впр.1 (с. 89) |
Впр. 3 (с. 141) |
РЗ, в.4 с.89 Впр. 5 с. 142 |
Впр. 5 (с. 142) |
|
78 |
|
Тут я живу Hier lebe ich |
Впр. 1 (с. 143) |
Вживання прийменників на позначення напрямку руху та місцезнаходження Впр. 2 с. 143 РЗ, впр.2 с.90 |
Der Club, das Eiscafé, die Innenstadt, am Bahnhof, auf der Post, in Wirklich-keit Впр. 2 (с. 143) 3 (с. 144) |
Впр. 6 (с. 145) |
РЗ, впр.1 (с.90) |
Впр. 3 (с. 144) Впр. 7 (с. 145) |
Впр. 5 (с. 144) РЗ, впр.4,5 (с . 90) |
Впр. 7 (с. 145) Скласти план |
|
79 |
|
Повторення вивченого матеріалу з теми «Подорож» |
|
Виконання письмових завдань. Повторення |
|||||||
Тема 7: Schulleben (Шкільне життя) (Уроки 58—64) |
|||||||||||
80 |
|
In der Schule У школі |
Впр. 1а (с. 149) |
Підрядне речення причини (повтор.) Впр. 5 (с. 150) |
Das Schulfach, die Ausrede, der Quatsch, kaputt, ausfallen Впр. 2,3 (с. 149) |
Впр. 4a (с. 149) |
Впр. 5a с. 150 РЗ, впр. 1, 2 с. 93 |
Впр. 2,3 с. 149, 5,6 с.150 |
РЗ, впр. 5 (с. 94) |
Розповісти про свій розклад уроків |
|
81 |
|
Unser Schulgebäude Наша шкільна споруда |
Впр. 1 (с. 151) |
Множина іменник. (повторення) Впр. 1 (с. 151) |
Das Gebäude, die Aula, die Werkstadt, die Garderobe, das Sekretariat, die Eingangs- halle, die Treppe, der Computerraum, der Gang, die Führung Впр. 1, 2 (с. 151) |
Впр. 4 (с. 152) РЗ, впр. 2 (с. 95) |
|
Впр. 2 (с. 151) Впр. 3, 5 (с. 152) |
РЗ, впр. 4 (с. 96) |
Впр. 5 (с. 152) план екскурсії школою |
|
82 |
|
Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів |
|
|
|
|
|
||||
82 |
|
Lehrer und Schüler Учителі та учні |
Впр. 1 (с. 153) |
Наказовий спосіб дієслів Впр. 3 (с. 153), 4 (с. 154), РЗ, впр. 2 (с. 97) |
Die Lust, abfragen, aufrufen, abschreiben, aufschlagen, Viel Spaß! Впр. 2 (с. 153) |
Впр. 3 с. 153, 5 с. 154 |
|
Впр. 2 (с. 153) Впр. 4,6 (с. 154) |
РЗ, впр.5 (с. 98) |
Розповісти про улюбленого вчителя |
|
84 |
|
In der Deutschstunde На уроці німецької мови |
Впр. 1а (с. 155) РЗ, впр. 1 (с. 99) |
Наказовий спосіб дієслів (повторення) Впр. 5 (с. 156) |
Die Muttersprache, erfahren, Zeit widmen, verbessern, wiederholen Впр. 3 (с. 155) |
Впр. 2 с. 155, РЗ, впр. 3 (с. 99) |
|
Впр. 1b,3 (с. 155), 6,7 (с. 156) |
|
Впр. 6 с. 156 розр. поради |
|
85 |
|
Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів |
|
|
|
|
|
||||
8 клас |
|||||||||||
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіюван ня |
Мовлення |
Письмо |
Дом. Завд. |
|
86 |
|
Unsere Schulveranstaltungen Наші позакласні заходи |
Впр. 1 (с. 157) |
|
Die Schow, die Jury, die Einlage, der Interessent, selbst gebastelt, stattfinden, teilnehmen an (Dat.) Впр. 1,2 (с. 157) РЗ, впр.1 (с. 100) |
|
Впр. 3 (с. 158) |
Впр. 2 с. 157 3,4 с. 158 РЗ, впр. 3 с. 100 |
Впр. 5-7 с. 159 РЗ, впр.4 с.100 |
Підгот до позакл заходу «Кращий знавець німецької» |
|
87 |
|
«Кращий знавець німецької мови» |
|
Виконання письмових завдань |
|||||||
88 |
|
Повторення вивченого граматичного та лексичного матеріалів |
|
|
|
|
|||||
89 |
|
Повторення вивченого матеріалу з теми «Шкільне життя» |
|
|
|
|
Повторення |
||||
90 |
|
Повторення (закріплення) граматичного та лексичного матеріалів |
|
|
|
Підготуватися до к/р |
|||||
91 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
||||
92 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
||||
93 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
||||
94 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
||
95 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
96 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення |
||
97 |
|
Узагальнюючий урок |
|
|
|
|
|
|
|
||