№ |
Дата |
Тема уроку |
Основні терміни‚ ХТД |
Матеріали та техніка виконання |
Очікувані результати |
1. |
|
Мандруємо Європою. |
Форми транспорту. ХТД: Зображення транспорту на вибір: карети, автомобіля або літака.
|
Акварель. |
-відтворює прості форми предметів і об’єктів довкілля фарбами (акварель, гуаш),графічними та пластичнимиматеріалами; розміщуєпропорційнозображення, використовуючи всю площинуаркуша; компонує (з допомогою учителя) зображенняуформаті (вертикальний, горизонтальний); використовуєуроботіосновні, похідні, теплі й холоднікольори; змішує та розбавляєводою фарби для отриманнярізнихвідтінківкольорів; користуєтьсяфарбами(акварель, гуаш), олівцями (кольоровими, восковими), пластиліном, фломастерами, палітрою, пензлями, стеками, ножицямитощо; користуєтьсяфарбами(акварель, гуаш), олівцями (кольоровими, восковими), пластиліном, фломастерами, палітрою, пензлями, стеками, ножицямитощо; наводить прикладигеометричноїподібностіприродних та штучнихоб’єктів; працює(вирізує,конструює) з папером, з природнімматеріалом; дотримуєтьсяправил технікибезпеки |
2. |
|
Танцювальні захоплення європейців. |
Танець, пози і рухи танцівників. ХТД: Зображення дітей, які весело танцюють.
|
Олівці, фломастери або фарби. |
|
3. |
|
Професії в кіномистецтві. |
Художник-мультиплікатор. ХТД: Створення образу персонажа для мультфільму та його зображення.
|
Пластилін або олівці, фломастери. |
|
4. |
|
Мистецтво і техніка. |
Художник-дизайнер. ХТД: Створення образу українського смайлика, зображення його з передачею емоцій.
|
Акварель. |
|
5 |
|
Світ рослин у мистецтві. |
Декоративне зображення. ХТД: Створення декоративної квітки.
|
Кольоровий папір. |
|
6. |
|
Світ тварин у мистецтві. |
Народні майстри. Українські народні іграшки, свистунці. ХТД: Ліплення одного з персонажів української народної казки.
|
Пластилін. |
|
7. |
|
Краса весни. |
Відтінки кольору. Монотипія. Розміщення зображення на горизонтальному або вертикальному аркуші. ХТД: Виконання весняної монотипії з відтінків зеленого кольору.
|
Акварель. |
|
8. |
|
Мистецтво і здоров’я. |
Теплі кольори. ХТД: Зображення фруктів і овочів теплих кольорів.
|
Гуаш. |
|
9. |
|
Спорт і мистецтво. |
Форма і декор. ХТД: Зображення медалі переможця спортивного змагання.
|
Акварель, олівці, фломастери. |
|
10. |
|
Великодні писанки |
Великдень, писанка, візерунки, знаки. ХТД: Зображення писанки із прадавніми візерунками, знаками
|
Акварель. |
|
11. |
|
Герої дитячих книжок |
Композиція. «Кіт у чоботях». ХТД: Створення ілюстрації до української казки
|
Акварель. |
|
12. |
|
У родинному колі |
Розміщення зображення вертикально чи горизонтально відповідно до задуму. ХТД: Зображення будинку, де живе родина.
|
Акварель. |
|
13. |
|
Ми – українці |
Вишиванка, рушник. ХТД: Зображення козака – хороброго воїна.
|
Акварель. |
|
14. |
|
Веселкове диво |
Послідовність кольорів веселки. ХТД: Зображення веселки.
|
Акварель. |
|
15. |
|
Веселкове диво |
|
|
|
16. |
|
Зустрічаймо літо! |
Особливості форми метелика. Основні і похідні, теплі і холодні кольори (повторення). ХТД: Зображення різнокольорового метелика.
|
Акварель. |
|
17 |
|
Перевір себе. |
|
|
|
18 |
|
Перевір себе. Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання. |
|
|