Образотворче мистецтво
4 клас
(за підручником М. Резніченко, С. Ткач)
0,5 год на тиждень
ІІ семестр
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Образи природи, тварин, людей у мистецтві |
|||
8 |
Виражальні засоби під час створення образів фантастичних істот за мотивами творів народних художників. Композиція «Пташка щастя» (гуаш) |
|
|
9 |
Образи тварин у творах художників-анімалістів. Закріплення понять «пропорції», «динаміка», «статика». Зображення фігури тварини (на площині чи в об’ємі) у статичному або динамічному станах. Композиція «Тварини – символи року» (гуаш або акварельні фарби) |
|
|
Образ рідного краю в мистецтві |
|||
10 |
Актуалізація знань про колір як засіб вираження настрою у пейзажі. Усвідомлення залежності колірної гами від освітлення. Композиція «Свято весняної природи» (акварельні фарби) |
|
|
11 |
Узагальнення знань про мову образотворчого мистецтва, його види і жанри. Ознайомлення з художніми традиціями рідного краю. Композиція «Український рушничок» (гуаш) |
|
|
12 |
Особливості природного середовища рідного міста (села). Розвиток спостережливості, зорової пам’яті, вміння сприймати красу природи рідного краю та відтворювати її на площині. Композиція «Мій рідний край» (акварельні фарби) |
|
|
13 |
Розширення уявлень про роботу художника-дизайнера. Ознайомлення з поняттям малих архітектурних форм (ліхтарі, альтанки, фонтани, лави тощо). Композиція «Веселий фонтан» (гуаш або акварельні фарби) |
|
|
14 |
Створення святкового настрою за допомогою кольору та декору в багатоплановій тематичній композиції. Композиція «Сади цвітуть» (гуаш) |
|
|
15 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Виставка творчих робіт учнів. Колективна композиція «Україна – моя Батьківщина» (матеріали на вибір) |
|
|