Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва у 6 класі
на 2021-2022 навчальний рік
Жанри образотворчого мистецтва
І семестр
№ п/п |
Тема уроку |
6-А |
6-Б |
Дистанційні технології |
||
Дата за планом |
Дата факт. |
Дата за планом |
Дата факт. |
|||
1 |
Жанри образотворчого мистецтва (анімалістичний, пейзажний, портретний, натюрморт), сюжетно-тематичні картини та їх історичний розвиток |
|
|
|
|
|
Анімалістичний жанр. Пейзаж (13 год.) |
||||||
2 |
Актуалізація знань про анімалістичний жанр, фактуру, засоби виразності передавання фактури |
|
|
|
|
|
3 |
Анімалістичний жанр. Значення рисунка з натури, елементарна будова тіла тварин, правила створення ілюстрації із зображенням тварин |
|
|
|
|
|
4 |
Анімалістичний жанр у живописі; передавання основної форми будови тіла тварини у простих позах |
|
|
|
|
|
5 |
Анімалістичний жанр у живописі; передавання основної форми будови тіла тварини у простих позах |
|
|
|
|
|
6 |
Актуалізація знань про анімалістичний жанр у скульптурі |
|
|
|
|
|
7 |
Анімалістична тематика у декоративно прикладному мистецтві, правила стилізації (узагальнення та площинність) у творах декоративно-прикладного мистецтва |
|
|
|
|
|
8 |
Особливості зображення фантастичних тварин |
|
|
|
|
|
9 |
Актуалізація знань про пейзаж як жанр образотворчого мистецтва та історію його розвитку. Види пейзажів |
|
|
|
|
|
10 |
Актуалізація знань про пейзажний жанр. Передавання настрою у пейзажі за допомогою кольору. |
|
|
|
|
|
11 |
Вплив світла на колір у пейзажному живописі. |
|
|
|
|
|
12 |
Вплив світла на колір у пейзажному живописі. Знайомство з технікою пуантилізму |
|
|
|
|
|
13 |
Пейзажний жанр у живописі. Лінійна та повітряна перспективи. Гірський пейзаж |
|
|
|
|
|
14 |
Морський пейзаж. Знайомство з творчістю художника-мариніста І.Айвазовського |
|
|
|
|
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів Учень/учениця Знає і розуміє:
уміє:
застосовує:
|
||||||
Портретний жанр (6 год.) |
||||||
15 |
Історія виникнення жанру портрета, види портрета; особливості пропорцій та будови голови людини |
|
|
|
|
|
16 |
Актуалізація знань про портрет як жанр образотворчого мистецтва, правил малювання портрета людини |
|
|
|
|
|
17 |
Особливості малювання начерків фігури людини; передавання характерних рухів людини, актуалізація знань про пропорції фігури людини |
|
|
|
|
|
18 |
Історія виникнення ляльки-мотанки як уособлення образу людини; визначення народної символіки; народний театр-вертеп, його основні дійові особи, особливість оформлення театральної вертепної вистави |
|
|
|
|
|
19 |
Актуалізація знань про народний -вертеп, його основні дійові особи та особливості оформлення театральної вертепної вистави |
|
|
|
|
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів Учень/учениця Знає і розуміє:
Уміє:
Застосовує:
|
Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва у 6 класі
на ІІ семестр 2020-2021 навчального року
Жанри образотворчого мистецтва
№ п/п |
Зміст |
6-А |
6-Б |
Дистанційні технології |
||
Дата план. |
Дата факт. |
Дата план. |
Дата факт. |
|||
17 |
Особливості малювання начерків фігури людини; передавання характерних рухів людини, актуалізація знань про пропорції фігури людини |
|
|
|
|
|
18 |
Історія виникнення ляльки-мотанки як уособлення образу людини; визначення народної символіки; народний театр-вертеп, його основні дійові особи, особливість оформлення театральної вертепної вистави |
|
|
|
|
|
19 |
Актуалізація знань про народний -вертеп, його основні дійові особи та особливості оформлення театральної вертепної вистави |
|
|
|
|
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів Учень/учениця Знає і розуміє:
Уміє:
Застосовує:
|
||||||
Побутовий жанр: сюжетно-тематична карта. Натюрморт (8 годин) |
||||||
20 |
Натюрморт, знайомство з композиційною грамотою натюрморту |
|
|
|
|
|
21 |
Актуалізація знань про натюрморт, теми, що розкриваються у натюрмортах |
|
|
|
|
|
22 |
Натюрморт у різних видах мистецтва, його тематика та особливості |
|
|
|
|
|
23 |
Узагальнення знань учнів за темами "Портретний жанр" та "Натюрморт |
|
|
|
|
|
24 |
Сюжетно-тематична картина, побутовий жанр, знайомство з правилами компонування сюжетно-тематичної картини |
|
|
|
|
|
25 |
Актуалізація знань про побутовий жанр у народному мистецтві, народні ремесла (кераміка, різьблення по дереву, декоративний розпис, живопис на склі та ін.) |
|
|
|
|
|
26 |
Український костюм, складові українського народного одягу |
|
|
|
|
|
27 |
Життя та творчий шлях Т.Шевченка, знайомство з образотворчим спадком Т.Шевченка |
|
|
|
|
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів Учень/учениця Знає і розуміє:
Уміє:
Застосовує:
|
||||||
Жанри: історичний, міфологічний, релігійний, батальний(4 години)
|
||||||
28 |
Біблійний жанр образотворчого мистецтва, особливість художніх зображень на біблійну тему, визначення основних сюжетів біблійної теми |
|
|
|
|
|
29 |
Міфологічний жанр в образотворчому мистецтві, його особливості та образи
|
|
|
|
|
|
30 |
Історичний і батальний жанри образотворчого мистецтва |
|
|
|
|
|
31 |
Історично-культурна спадщина українського народу: види народних промислів (ткацтво, килимарство, вишивка, гутництво, деревообробка, плетіння тощо) та український костюм |
|
|
|
|
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів Учень/учениця Знає і розуміє:
Уміє:
Застосовує: закони композиції та кольорознавства при створенні сюжетно-тематичної картини |
||||||
Новаторство у мистецтві (1 година) |
||||||
32 |
Стилі та напрямки у мистецтві, новаторство |
|
|
|
|
|
Підсумкові та узагальнюючі уроки (3 годин) |
||||||
33 |
Музеї образотворчого мистецтва, зберігання та експонування картин у музеях |
|
|
|
|
|
34 |
Узагальнення знань за темами "Побутовий жанр: сюжетно - тематична картина", "Жанри: історичний, міфологічний, релігійний, батальний" та "Новаторство у мистецтві" |
|
|
|
|
|
35 |
Узагальнення знань за навчальній рік |
|
|
|
|
|