Міністерство освіти і науки України Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
|
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ (6-7 класи) ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Укладач: Дмітрієва І.В. |
Київ - 2015 |
7-й клас
світ почуттів у мистецтві( 0,5 год на тиждень)
№ |
Дата |
Корекція |
Кільк. годин |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 1 Декоративне малювання(8 год) |
||||||
1
2
3
4 |
|
|
|
Розширення уявлень про українське народне мистецтво.
Форма, колір, декор у створенні художніх образів.
Композиційне розміщення елементів орнаменту у заданій формі.
Значення та традиції розпису української хати.
Розпис елементів будинку (стін, покрівлі, дверних та віконних прорізів тощо).
Розпис інтер’єру.
Художньо-творча спадщина майстрів розпису різних регіонів України.
Сучасний інтер’єр.
Ознайомлення з регіональними особливостями українського народного костюма та його найхарактернішими деталями, оригінальною вишивкою та прикрасами.
Вишиваночка.
Вправи на малювання зразків орнаментів для вишивки деталей національного вбрання.
Симетрія у декоративно-прикладному мистецтві.
Ескіз рушника.
Витинанковий декор та декорування китицями.
Імпровізації у створенні колективної декоративної композиції.
Варіації на тему улюбленої веснянки.
Орієнтовні тематичні завдання (на вибір): “Коровай, коровай…”, “Декоративні квіти”,
“Люблю свою я рідну хату…”, “Моя хата небом вкрита, землею підбита, вітром загороджена”,
“Візерунок на вишиванці”, “Костюм в мене український, бо я – українка”,
“Я вишитий рушник тримаю, на нім історія твоя…”, “Небесний дар творити диво це! Ця витинанка, як душа народу…”,
“Весняна феєрія”, “Ой весна, весна, ти красна…” тощо. Матеріали та техніка виконання (на вибір):
|
Учень (учениця): виявляє стійкий дійовий інтерес до декоративно-прикладного мистецтва, народних художніх промислів України та прийомів роботи народних майстрів; знає (*розпізнає під керівництвом учителя):
розпізнає та характеризує (*під керівництвом учителя):
аналізує та порівнює (*під керівництвом учителя):
уміє (*намагається спроби за допомогою вчителя):
дотримується правил техніки безпеки при роботі з різними художніми матеріалами та інструментами. |
Сенсомоторний розвиток вчити:
розвивати:
Пізнавальний розвиток вчити:
розвивати:
Мовленнєвий розвиток вчити вербально передавати власні враження в процесі сприймання та оцінки творів декоративно-ужиткового мистецтва, використовуючи відповідну термінологію; розвивати плануючу, супроводжуючу та регулюючу функції мовлення в процесі виконання декоративно-творчих робіт. Особистісно-естетичний розвиток розвивати:
|