Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2022-2

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)

 

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

  1.  

02.09

Милуємося красою землі.

Інструктаж з безпеки життєдіяльності. Пейзаж. Створення композиції «Смачний урожай» (акварель) (с.6-7)

 

  1.  

09.09

Милуємося красою землі (продовження)

Графічні засоби виразності. Створення образу дерева: «Ніжна берізка», «Кремезний дуб», «Струнка тополя» (кольорові олівці, пастель). Колективна композиція «Збережи дерева – зелені легені планети!» (с. 10-11)

 

  1.  

16.09

Мистецтво крізь віки

Види декоративно-ужиткового мистецтва. Створення об’ємності предмета на площині. Натюрморт з різних предметів побуту.(с. 14-15)

 

  1.  

23.09

Мистецтво крізь віки (продовження)

Поняття: натюрморт. Правила композиції.

Створення натюрморту за рядками вірша (аплікація). (с. 18-19)

 

  1.  

30.09

Мистецтво крізь віки (продовження)

 Малювання натюрморту (монотипія, гуаш). (с. 19)

 

  1.  

07.10

Мистецтво та здоров’я

Петриківський розпис. Основні елементи петриківського розпису. Розпис паперової тарілки (гуаш). (с. 22-23)

 

  1.  

14.10

Мистецтво та здоров’я (продовження)

Краєвиди України.

Поняття: колаж, фотоколаж.  Створення колажу «Україна в моєму серці» або «Карта України».(с. 26-27)

 

  1.  

21.10

У дружному слов’янському колі

Глибина простору на площині. Поняття: міський пейзаж. Створення композиції «Моє місто» (використання прийому загородження).(с. 30-31)

 

  1.  

04.11

У дружному слов’янському колі (продовження)

Міський пейзаж. Поняття: ритм в архітектурі.

 Створення міського пейзажу без використання попереднього начерку. (с. 34-35)

 

  1.  

11.11

На гостину до угорців, румунів і молдован

Гірський пейзаж. Створення гірського пейзажу «Краса чарівних Карпат»(гуаш, тонований папір). (с. 38-39)

 

  1.  

18.11

На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження)

Різновид декоративно-ужиткового мистецтва - мистецтво художньої обробки металу. Поняття: симетрія, асиметрія. Створення ескізу художнього виробу з металу «Ескіз вивіски» (фломастери). (с. 42-43)

 

  1.  

25.11

На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження)

Мистецтво художньої обробки металу. Створення ескізу ліхтаря, оздобленого візерунками, дотримуючись симетрії чи асиметрії.( с. 42-43)

 

  1.  

02.12

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків

Декоративно - ужиткові вироби кримських татар.

Створення орнаменту в стрічці за кримськотатарськими мотивами (олівці, фломастери)(с.46-47)

 

  1.  

09.12

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження)

Орнамент. Види орнаментів. Створення аплікації у кримськотатарських  традиціях (кольоровий папір (тканина)). (с.46-47)

 

  1.  

16.12

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження)

Мистецтво мозаїки. Поняття: мозаїка.

Створення  новорічного подарунку (мозаїка, бріколаж).(с. 50-51)

 

  1.  

23.12

Подорож до Німеччини та Австрії. Створення моделі годинника (техніка за вибором). (Природні матеріали, кольоровий папір.) (с.56-57)

 

  1.  

30.12

Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

Перевір свої досягнення. Виставка творчих робіт. (с. 52-53)

 

ІІ семестр

  1.  

13.01

Інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках образотворчого мистецтва.

 Подорож до Німеччини та Австрії. ( Продовження) Виліплення ляльки одним зі способів ліплення (пластилін чи глина). Додавання деталей одягу (тканина або папір). (с. 160-61)

 

  1.  

20.01

Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв. Створення листівки «Вітання з Парижа», використовуючи знайомі техніки (воскові олівці, акварель чи гуаш)  (с. 64-65)

 

  1.  

27.01

 Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв.(Продовження) Створення малюнка до чарівної казки (монотипія, гуаш). Перетворення  плями в образи. (с. 68-69)

 

  1.  

03.02

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. Створення ескізу дитячого костюма до карнавалу (олівці, фломастери) (с. 72-73)

 

  1.  

10.02

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. Створення яскравої карнавальної маски (аплікація). (с.72-73)

 

  1.  

17.02

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. (Продовження) Передача енергії танцю теплими кольорами. Створення композиції «Запальний іспанський танець» (акварель).

(с. 76-77)

 

  1.  

24.02

Скандинавія – суворий і загадковий край. Створення пейзажу «Північне сяйво» в холодній кольоровій гамі (монотипія, акварель, гуаш) (с. 80-81)

 

  1.  

10.03

Скандинавія – суворий і загадковий край. (Продовження) Створення безпредметної композиції з кіл і ліній (штампування, гуаш). Передача у ній радісного настрою.   (с. 84-85)

 

  1.  

17.03

Мистецькі візерунки з теплих країв. Створи рельєф з баранцем (пластилін). (с.88-89)

 

  1.  

24.03

Мистецькі візерунки з теплих країв.  Створення рельєфного зображення «Лебідь» способом карбування - видавлюванням на фользі.  Техніка  чеканки. (с. 88-89)

 

  1.  

31.03

 Мистецькі візерунки з теплих країв. (Продовження)   Створення малюноку для настінного розпису магазину іграшок, дитячого розважального центру, зоопарку за мотивами індійських розписів (білий або тонований папір, гуаш або фломастери). (с. 92-93)

 

  1.  

07.04

Східні мотиви. Робота в парах. Виготовлення героїв казки Аладдіна та Жасмин з рухомими частинами
(кольоровий папір, фломастери, олівці)  (с. 96-97)

 

  1.  

14.04

 Східні мотиви. (Продовження)  Виготовлення іграшки «Мій друг Дракоша» (деталі конструкторів Лего, побутові матеріали тощо).   ( с. 100-101)

 

  1.  

21.04

Ритми і кольори Америки та Африки. Створення живописного зображення ведмедя-грізлі (гуаш).(с.104-105)

 

  1.  

05.05

Ритми і кольори Америки та Африки (Продовження)  Малювання африканських тварин і птахів у декоративній манері тінга-тінга. (гуаш). Застосування стилізації (с.108-109)

 

  1.  

12.05

Місто майбутнього. Колективний проєкт «Місто мрії». Малювання міста вашої мрії (олівці, фломастери, фарби - на вибір)   (с.112-113)

 

  1.  

19.05

Місто майбутнього. Колективний проєкт «Місто мрії». Створення макета міста (техніка бріколаж,
матеріал - коробки, пластикова тара, конструктор Лего, старі побутові речі тощо. с. 113)

 

  1.  

26.05

Повторення та закріплення вивченого матеріалу. Перевір свої досягнення. Виставка творчих робіт. (с. 114-115)

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Байдак Олена
Додано
15 жовтня 2022
Переглядів
1433
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку