Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
|
02.09 |
Милуємося красою землі. Інструктаж з безпеки життєдіяльності. Пейзаж. Створення композиції «Смачний урожай» (акварель) (с.6-7) |
|
|
09.09 |
Милуємося красою землі (продовження) Графічні засоби виразності. Створення образу дерева: «Ніжна берізка», «Кремезний дуб», «Струнка тополя» (кольорові олівці, пастель). Колективна композиція «Збережи дерева – зелені легені планети!» (с. 10-11) |
|
|
16.09 |
Мистецтво крізь віки Види декоративно-ужиткового мистецтва. Створення об’ємності предмета на площині. Натюрморт з різних предметів побуту.(с. 14-15) |
|
|
23.09 |
Мистецтво крізь віки (продовження) Поняття: натюрморт. Правила композиції. Створення натюрморту за рядками вірша (аплікація). (с. 18-19) |
|
|
30.09 |
Мистецтво крізь віки (продовження) Малювання натюрморту (монотипія, гуаш). (с. 19) |
|
|
07.10 |
Мистецтво та здоров’я Петриківський розпис. Основні елементи петриківського розпису. Розпис паперової тарілки (гуаш). (с. 22-23) |
|
|
14.10 |
Мистецтво та здоров’я (продовження) Краєвиди України. Поняття: колаж, фотоколаж. Створення колажу «Україна в моєму серці» або «Карта України».(с. 26-27) |
|
|
21.10 |
У дружному слов’янському колі Глибина простору на площині. Поняття: міський пейзаж. Створення композиції «Моє місто» (використання прийому загородження).(с. 30-31) |
|
|
04.11 |
У дружному слов’янському колі (продовження) Міський пейзаж. Поняття: ритм в архітектурі. Створення міського пейзажу без використання попереднього начерку. (с. 34-35) |
|
|
11.11 |
На гостину до угорців, румунів і молдован Гірський пейзаж. Створення гірського пейзажу «Краса чарівних Карпат»(гуаш, тонований папір). (с. 38-39) |
|
|
18.11 |
На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження) Різновид декоративно-ужиткового мистецтва - мистецтво художньої обробки металу. Поняття: симетрія, асиметрія. Створення ескізу художнього виробу з металу «Ескіз вивіски» (фломастери). (с. 42-43) |
|
|
25.11 |
На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження) Мистецтво художньої обробки металу. Створення ескізу ліхтаря, оздобленого візерунками, дотримуючись симетрії чи асиметрії.( с. 42-43) |
|
|
02.12 |
Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків Декоративно - ужиткові вироби кримських татар. Створення орнаменту в стрічці за кримськотатарськими мотивами (олівці, фломастери)(с.46-47) |
|
|
09.12 |
Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження) Орнамент. Види орнаментів. Створення аплікації у кримськотатарських традиціях (кольоровий папір (тканина)). (с.46-47) |
|
|
16.12 |
Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження) Мистецтво мозаїки. Поняття: мозаїка. Створення новорічного подарунку (мозаїка, бріколаж).(с. 50-51) |
|
|
23.12 |
Подорож до Німеччини та Австрії. Створення моделі годинника (техніка за вибором). (Природні матеріали, кольоровий папір.) (с.56-57) |
|
|
30.12 |
Повторення та закріплення вивченого матеріалу. Перевір свої досягнення. Виставка творчих робіт. (с. 52-53) |
|
ІІ семестр |
|||
|
13.01 |
Інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках образотворчого мистецтва. Подорож до Німеччини та Австрії. ( Продовження) Виліплення ляльки одним зі способів ліплення (пластилін чи глина). Додавання деталей одягу (тканина або папір). (с. 160-61) |
|
|
20.01 |
Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв. Створення листівки «Вітання з Парижа», використовуючи знайомі техніки (воскові олівці, акварель чи гуаш) (с. 64-65) |
|
|
27.01 |
Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв.(Продовження) Створення малюнка до чарівної казки (монотипія, гуаш). Перетворення плями в образи. (с. 68-69) |
|
|
03.02 |
Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. Створення ескізу дитячого костюма до карнавалу (олівці, фломастери) (с. 72-73) |
|
|
10.02 |
Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. Створення яскравої карнавальної маски (аплікація). (с.72-73) |
|
|
17.02 |
Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. (Продовження) Передача енергії танцю теплими кольорами. Створення композиції «Запальний іспанський танець» (акварель). (с. 76-77) |
|
|
24.02 |
Скандинавія – суворий і загадковий край. Створення пейзажу «Північне сяйво» в холодній кольоровій гамі (монотипія, акварель, гуаш) (с. 80-81) |
|
|
10.03 |
Скандинавія – суворий і загадковий край. (Продовження) Створення безпредметної композиції з кіл і ліній (штампування, гуаш). Передача у ній радісного настрою. (с. 84-85) |
|
|
17.03 |
Мистецькі візерунки з теплих країв. Створи рельєф з баранцем (пластилін). (с.88-89) |
|
|
24.03 |
Мистецькі візерунки з теплих країв. Створення рельєфного зображення «Лебідь» способом карбування - видавлюванням на фользі. Техніка чеканки. (с. 88-89) |
|
|
31.03 |
Мистецькі візерунки з теплих країв. (Продовження) Створення малюноку для настінного розпису магазину іграшок, дитячого розважального центру, зоопарку за мотивами індійських розписів (білий або тонований папір, гуаш або фломастери). (с. 92-93) |
|
|
07.04 |
Східні мотиви. Робота в парах. Виготовлення героїв казки Аладдіна та Жасмин з рухомими частинами |
|
|
14.04 |
Східні мотиви. (Продовження) Виготовлення іграшки «Мій друг Дракоша» (деталі конструкторів Лего, побутові матеріали тощо). ( с. 100-101) |
|
|
21.04 |
Ритми і кольори Америки та Африки. Створення живописного зображення ведмедя-грізлі (гуаш).(с.104-105) |
|
|
05.05 |
Ритми і кольори Америки та Африки (Продовження) Малювання африканських тварин і птахів у декоративній манері тінга-тінга. (гуаш). Застосування стилізації (с.108-109) |
|
|
12.05 |
Місто майбутнього. Колективний проєкт «Місто мрії». Малювання міста вашої мрії (олівці, фломастери, фарби - на вибір) (с.112-113) |
|
|
19.05 |
Місто майбутнього. Колективний проєкт «Місто мрії». Створення макета міста (техніка бріколаж, |
|
|
26.05 |
Повторення та закріплення вивченого матеріалу. Перевір свої досягнення. Виставка творчих робіт. (с. 114-115) |
|