Календарно-тематичне планування
з основ здоров’я в 8-у класі
(35 годин,4 години – резерв ний час)
Програма:
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Підручник
Основи здоров'я:підруч.для 8-го класузагальноосвіт. навч.закладів/ Т.Є.Бойченко, І.П. Василашко.та ін..- Київ :Генеза , 2016.
№з/п |
Тема уроку |
Дата, клас |
Релізація змістових ліній |
Д/З |
Примітки |
|||
|
8-А |
8-Б |
8-В |
|
|
|
||
Розділ 1. Здоров’я людини(7 годин) |
|
|
||||||
|
На порозі дорослого життя. Фізіологічна,психологічна та соціальна зрілість. |
|
|
|
Т-2,Т-3 |
§1 |
|
|
|
Соціальні ролі і життєві навички в сучасному світі.
|
|
|
|
Т-2,Т-3 |
§2 |
|
|
|
Надзвичайні ситуації Класифікація надзвичайних ситуацій. Основні принципи порятунку і захисту людей у надзвичайних ситуаціях. Пр.р№1 «Опрацювання алгоритму дій при отриманні повідомлень засобів масової інформації про надзвичайні ситуації» |
|
|
|
Т-1,Т-2,Т-3 |
§3 |
|
|
|
Основні положення законодавства України щодо порятунку і захисту людей у надзвичайних ситуаціях. |
|
|
|
Т-1,Т-2 |
§4 |
|
|
|
Визначення стану потерпілого. Перша допомога при надзвичайних ситуаціях. Пр.р№2 «Відпрацювання навичок надання першої допомоги потерпілому» |
|
|
|
Т-1,Т-2,Т-3 |
§5 |
|
|
|
Алгоритм рятування людей під час пожежі.Пр.р.№3 «Відпрацювання навичок рятування людей на пожежі» |
|
|
|
Т-2,Т-3 |
§6 |
|
|
|
Контрольна робота №1 |
|
|
|
|
|
|
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я(5 годин) |
|
|
||||||
|
Оздоровчі системи. Поняття про оздоровчі системи та їх складові. |
|
|
|
Т-2 Т-3 Т-4 |
§7 |
|
|
|
Фізична активність і здоров'я. |
|
|
|
|
§8 |
|
|
|
Безпека харчування. Вибір харчових продуктів. Традиційні і сучасні системи харчування. Профілактика захворювань незбалансованого харчування . Харчові добавки. |
|
|
|
Т-2 Т-3 Т-4 |
§9) |
|
|
|
Симптоми та профілактика харчових отруєнь. Отруйні рослини і гриби. Пр.р.№3 «Перша допомога при харчових отруєннях та кишкових інфекціях.» |
|
|
|
Т-2 Т-3 Т-4 |
§10 |
|
|
Розділ 3. Психічна й духовна складові здоров’я.(6годин) |
|
|
||||||
|
Становлення особистості. Біосоціальний характер особистості. Розвиток особистості. Формування самосвідомості в підлітковому віці. |
|
|
|
Т-2 Т-3 Т-4 |
§11 |
|
|
|
Складові духовного розвитку особистості. Моральний розвиток особистості. Піраміда потреб. Планування майбутнього.Пр.р.№4 «Відпрацювання алгоритму постановки й досягнення мети» |
|
|
|
Т-2 Т-3 Т-4 |
§12 |
|
|
|
Краса і здоров’я. Ідеали краси і здоров’я. Вплив модних тенденцій на здоров’я. |
|
|
|
Т-2 Т-3 Т-4 |
§13 |
|
|
|
Складові уміння вчитися. Важливість налаштування на успіх. Бар’єри ефективного навчання. Розвиток логічного та образного мислення.Пр.р.№5 «Моделювання прийомів ефективного запам’ятовування, концентрації уваги Вправи на розвиток пам’яті та уваги.» |
|
|
|
Т-2 Т-3 Т-4 |
§14 |
|
|
|
Розвиток пам’яті та уваги. |
|
|
|
Т-2 Т-3 Т-4 |
§15 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. Самостійна робота. |
|
|
|
|
Повторити |
|
|
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я.(18 ) |
|
|
||||||
|
Тема 1. Соціальне благополуччя. Соціальні аспекти статевого дозрівання. Спілкування хлопців і дівчат. Принципи рівноправного спілкування.Пр.р.№6 «Відпрацювання правил рівноправного та ненасильницького спілкування (створення пам’ятки)» |
|
|
|
Т-1 Т-2 |
§16 |
|
|
|
Особливості тютюнового диму, алкоголю і наркотиків на розвиток репродуктивної системи підлітків. |
|
|
|
Т-1 Т-2 |
§17 |
|
|
|
Психологічні і соціальні наслідки ранніх статевих стосунків, підліткової вагітності. |
|
|
|
Т-1 Т-2 |
§18 |
|
|
|
Небезпека інфікування ВІЛ,інфекціями, що передаються статевим шляхом (ІПСШ) |
|
|
|
Т-1 Т-2 |
§19 |
|
|
|
Віктимна поведінка. Кримінальна відповідальність за злочини сексуального характеру Пр.р.№7 «Відпрацювання алгоритму відмови від небезпечних пропозицій в умовах тиску». |
|
|
|
Т-1 Т-2 |
§20 |
|
|
|
Контрольна робота №2 |
|
|
|
|
Повторити |
|
|
|
Тема 2. Безпека в побуті й навколишньому середовищі. Організація дорожнього руху. Модель безпечного дорожнього середовища («трикутник безпеки»). Пр.р.№8 Визначення пріоритетів в дорожньому русі.»
|
|
|
|
Т1 Т2 Т3 Т4 |
§21 |
|
|
|
Мотоцикл і безпека. Відпрацювання навичок відмови від небезпечних пропозицій, пов’язаних із мотоциклами.Пр.р.№9 «Відпрацювання навичок відмови від небезпечних пропозицій, пов’язаних з транспортними засобами » |
|
|
|
Т3 Т4 |
§22 |
|
|
|
Екологічна безпека. Забруднення навколишнього середовища і здоров’я. Питна вода і здоров’я. Небезпека купання в забруднених водоймах. |
|
|
|
Т1 Т2 Т3 Т4 |
§23 |
|
|
|
Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я. Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров’я. |
|
|
|
Т1 Т2 Т3 Т4 |
§24 |
|
|
|
Вплив забруднення грунтів на здоров’я. |
|
|
|
Т1 Т2 Т3 Т4 |
§25 |
|
|
|
Соціальна безпека. Правова відповідальність і закони України. Види правопорушень. Поведінка підлітків у разі затримання поліцією. |
|
|
|
Т2 Т3 Т4 |
§26 |
|
|
|
Захист від кримінальних небезпек. Поняття і межі допустимої самооборони. Основи самозахисту. |
|
|
|
Т2 Т3 Т4 |
§27 |
|
|
|
Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність. |
|
|
|
Т2 Т3 Т4 |
§28 |
|
|
|
Небезпека залучення до деструктивних соціальних угрупувань. Загроза тероризму.Пр.р. №10 «Відпрацювання уміння уникати нападу, пограбування, залучення до деструктивних соціальних угруповань» |
|
|
|
Т2 Т3 Т4 |
§29 |
|
|
|
Інформаційна безпека. Вплив засобів масової інформації на здоров’я і поведінку людей. Комп’ютерна безпека. |
|
|
|
Т2 Т3 Т4 |
§30 |
|
|
|
Узагальнення знань. Самостійна робота |
|
|
|
|
Повторити |
|
|
|
Повторення вивченого |
|
|
|
|
|
|
|