Календарно-тематичне планування з "Пізнаємо природу" для 5 класу НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з "Пізнаємо природу", 5 клас (2 год на тиждень, 32 на семестр). Складено за програмою: Модельна навчальна програма «Пізнаємо природу». 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.), затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795. Складено для підручника: Пізнаємо природу:підручник інтегрованого курсу для 5 класу закладів загальної середньої освіти / Л.Я.Мідак, Н.В. Фоменко, В.Я. Гайда, С. М. Подолюк, В.І. Кравець, І.В.Кравець, І.В.Олійник, В.П. Стахурська, З.М. Пушкар, С. В. Банах, Л.П. Козловська. – Тернопіль : Астон, 2023. – 264 с.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

з предмету «Пізнаємо природу»

для учнів 5-их класів

І семестр

(32 години – 2 години на тиждень)

 

 

 

 

 

 

 

 

Складено за програмою: Модельна навчальна програма  «Пізнаємо природу». 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.), затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795

 

 

Складено для підручника: Пізнаємо природу:підручник інтегрованого курсу для 5 класу закладів загальної середньої освіти / Л.Я.Мідак, Н.В. Фоменко, В.Я. Гайда, С. М. Подолюк, В.І. Кравець, І.В.Кравець, І.В.Олійник, В.П. Стахурська, З.М. Пушкар, С. В. Банах, Л.П. Козловська. – Тернопіль : Астон, 2023. – 264 с.


 

 

І СЕМЕСТР

Дата

 

 

№ з/п

 

Тема уроку

 

Домашнє завдання

РОЗДІЛ 1. ПІЗНАЄМО СВІТ НАУКИ (10 год.)

Тема 1. Знайомство з наукою (3 год.)

4.09.

  1.  

Наука. Природничі науки. Наукові терміни та факти.

§1, створити ментальну карту «Природничі науки».

5.09.

  1.  

Патенти природи. Винаходи та відкриття. Учені-природодослідники.

§2, доробити таблицю про винаходи учених-природодослідників.

11.09.

  1.  

Значення науки та техніки. Узагальнення знань з теми

§3, підготувати есе про винахід чи відкриття.

Тема 2. Науковий метод пізнання (2 год.)

12.09.

  1.  

Роль органів чуття у вивченні природи. Спостереження.

§4 опрацювати.

18.09.

  1.  

Гіпотеза моделювання. Експеримент. Науковий метод пізнання. Узагальнення знань з теми

§5 опрацювати.

Тема 3. Фізичні величини та їхнє вимірювання (5 год.)

19.09.

  1.  

Фізична величина. Одиниця фізичної величини.

§6, зробити перетворення с.23

25.09.

  1.  

Вимірювальні прилади та інструменти.

§7, завд. 2 на с.25.

26.09.

  1.  

Маса. Еталони маси. Вимірювання маси. Практична робота. Порівняння та         визначення мас.

§8, завд. 2 на с. 28.

2.10.

  1.  

Довжина. Об’єм. Вимірювання довжини та об’єму. Практична робота. Вимірювання об’єму тіла неправильної форми.

§9 опрацювати.

3.10.

  1.  

Температура. Час. Вимірювання температури та проміжків часу. Практична робота. Вимірювання температури води. Тематичне оцінювання №1

§10, завд. 3 на с.3.

РОЗДІЛ 2. ПІЗНАЄМО БУДОВУ РЕЧОВИНИ (9 год.)

Тема 1. Тіла та речовини (3 год.)

9.10.

  1.  

Фізичні тіла.

§11, зош. с. 21-22.

10.10.

  1.  

Частинки речовини – атоми та молекули.

§12 опрацювати, зош. с.23-24.

16.10.

  1.  

Різноманіття речовин, їхні властивості та застосування. Узагальнення знань з теми

§13 опрацювати, зош. с.25-26.

Тема 2. Три стани речовини (4 год.)

17.10

  1.  

Розташування, рух та взаємодія частинок у твердих тілах, рідинах і газах.

§14 опрацювати, зош. с.27-28.

23.10.

  1.  

Властивості твердих тіл, рідин і газів та їх пояснення на основі знань про будову речовини.

§15 опрацювати, зош. с.29-30.

24.10.

  1.  

Явище дифузії. Вплив температури на швидкість дифузії. Дифузія в природі та організмі людини.

§16 опрацювати, зош.31-32.

30.10.

  1.  

Використання властивостей твердих тіл, рідин і газів людиною. Узагальнення знань з теми

§17, зош. с.33-34.

Тема 3. Розчинні та нерозчинні речовини (2 год.)

31.10.

  1.  

Вода як розчинник. Розчини в природі, побуті та організмі людини.

§18 опрацювати, зош. с.35-36.

6.11.

  1.  

Приготування та вивчення розчинів.

Практична робота.

Приготування розчинів. Дослідження впливу температури на розчинність речовин.Тематичне оцінювання №2

§19 опрацювати, зош. с.37-38.

РОЗДІЛ 3. ПІЗНАЄМО НАШУ ПЛАНЕТУ (20 год.)

Тема 1. Наша планета – Земля (4 год.)

1711.

  1.  

Гіпотези виникнення Землі. Будова і склад Землі.

§20, 21, зош. с.39-41.

13.11.

  1.  

Мінерали та гірські породи. Корисні копалини.

Практична робота. Визначення основних фізичних властивостей гірських порід і мінералів шкільної колекції

§22, зош. с. 42.

14.11.

  1.  

Речовини підземного царства: метали і неметали

§23, зош. с. 43-44.

21.11.

  1.  

Руйнування гірських порід. Узагальнення знань з теми

§24 опрацювати, зош. с. 45.

Тема 2. Земля на глобусі і фізичній карті. План місцевості (4 год.)

21.11.

  1.  

Яку форму має Земля. Зображення Землі на глобусі та географічній карті. Основні напрямки на глобусі та карті.

§25 опрацювати, зош. с. 46.

27.11.

  1.  

Умовні знаки фізичної карти. Масштаб карт і глобусів. Вимірювання відстаней на місцевості й карті Практична робота. Вимірювання відстаней на місцевості й географічній карті за масштабом.

§26, зош. с. 47-48.

28.11.

  1.  

Фізична карта України. Значення географічної карти в житті і діяльності людини

§27, зош. с. 49-50.

4.12.

  1.  

Від карти до плану. Полярна й маршрутна зйомки місцевості Практична робота Креслення простого плану місцевості. Узагальнення знань з теми

§28 опрацювати, зош. с.51-52.

Тема 3. Суходіл на Землі (3 год.)

5.12.

  1.  

Материки та частини світу. Острови, півострови й архіпелаги. Практична робота. Позначення на контурній карті світу номенклатури, поданої в тексті.

§29 опрацювати, зош. с.53.

11.12.

  1.  

Рельєф земної поверхні та його зображення на фізичній карті

§30, зош. с.54-55.

12.12.

  1.  

Як змінюється поверхня Землі. Практична робота. позначення на контурній карті України номенклатури, поданої в тексті

Тематичне оцінювання №3

§31 опрацювати, зош. с. 56-57.

Тема 4. Вода на Землі (2 год.)

18.12.

  1.  

Розподіл води на поверхні Землі. Колообіг води в природі. Значення води для життя на Землі.

§32,33, зош. с. 58-61.

19.12.

  1.  

Дослідження океанів і морів.

§34, зош. с. 62-63.

 

docx
Додано
15 жовтня
Переглядів
39
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку