Календарно-тематичне планування з правознавства 9 класу (за оновленими програмами)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з правознавства 9 клас. 1 година на тиждень, автор підручника Ратушняк С.П. Календарно-тематичне планування має 5 розділів і 10 практичних робіт.

Перегляд файлу

ВОЗНЕСЕНСЬКА ЗШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

 

«ПОГОДЖЕНО»       «ЗАТВЕРДЖЕНО»

Заступник директора з НВР     ДИРЕКТОР

В.О. Левадна        М.М. Биковський

________________________     ___________________

«_____» _____________ 20____ р.     «_____» ___________ 20_____ р.

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з правознавства

9 класу

на 2018 / 2019

Сидоренко І. В.

 

 

    Розглянуто на засіданні МО філологічного, художньо-естетичного циклу

    Протокол №     від

    Голова МО: Є.О. Федорець

 

 

Складено до підручника: Ратушняк С.П. Основи правознавства : підручник для 9 кл. загальноос­віт. навч. закл. / С.П. Ратушняк. — Тернопіль : Навчальна книга — Богдан, 2017. — 272 с. : іл.

 

 

Оновлена програма укладена відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України № 52 від 13 січня 2017 р. і № 201 від 10 лютого 2017 р.

 

 

 

 

ПРАВОЗНАВСТВО

9 КЛАС (35 годин)

 

Дата

Зміст

Д/з

Державні вимоги

ВСТУП ДО «ОСНОВ ПРАВОЗНАВСТВА»

 

1

 

Право і закони в житті  людини і суспільства (з курсів історії).

Зміст, завдання і структура курсу. Побудова підручника. Додаткова навчальна література, електронні та Інтернет-ресурси.

§1

Учень/учениця:

згадує з курсів історії та пояснює причини  й значення виникнення держави і права, роль права в житті суспільства;

Розділ 1. ОСНОВИ ТЕОРІЇ ДЕРЖАВИ І ПРАВА (4 год.)

Учень/учениця:

називає ознаки державної влади, соціальних норм, права;

пояснює та застосовує поняття: «держава», «форма держави», «право», «джерела права», «галузь права», «норма права»;

характеризує функції держави, державний лад, джерела права, елементи системи права;

2

 

Причини виникнення держави. Поняття й ознаки держави.

§2

3

 

Державний лад. Форми держави. Державна влада. Функції держави.

§3

4

 

Поняття і види соціальних норм. Поняття та ознаки права. Джерела права. Система права та її елементи.

§4

5

 

Практичне заняття. Соціальні норми в житті людей

§5

6

 

Урок узагальнення

 

Розділ 2. Правовідносини. Правопорушення. Юридична відповідальність

Учень/учениця:

називає ознаки правовідносин, правопорушення, юридичної відповідальності;

пояснює та застосовує поняття: «правовідносини», «склад правовідносин», «юридичні факти», «правопорушення», «юридична відповідальність»;

7

 

Правовідносини. Склад правовідносин. Підстави виникнення, зміни і припинення правовідносин.

§6

8

 

Правопорушення: поняття, склад, види.

§7

9

 

Юридична відповідальність: поняття, підстави, види.

§8

10

 

Практичне заняття. Обставини, що виключають шкідливість (суспільну небезпеку) діяння

§9

11

 

Урок узагальнення

С. 64-66

РОЗДІЛ 3. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЛЮДИНИ І ДЕРЖАВИ

Учень/учениця:

називає ознаки конституції; механізми захисту прав і свобод людини та громадянина;

пояснює та застосовує поняття «людина», «особа», «громадянин», «громадянство», «конституція», «права і свободи людини»,  «конституційні обов’язки»;

описує види конституційних прав, свобод, обов’язків людини і громадянина, органи державної влади та місцевого самоврядування;

 

12

 

Поняття Основного закону держави. Структура Конституції України. Повноваження Конституційного Суду України.

§10

13

 

Правова характеристика понять «людина», «особа», «громадянин». Права і свободи людини. Громадянство України.

§11

14

 

Конституційні права, свободи та обов’язки людини і громадянина. Механізми захисту прав та свобод людини і громадянина в Україні.

§12

15

 

Органи державної влади в Україні. Місцеве самоврядування в Україні.

§13

16

 

Практичне заняття. Звернення громадян.

§14

17

 

Урок узагальнення

С.113-116

Розділ 4. Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних І кримінальних правовідносин

Учень/учениця:

пояснює та застосовує поняття «цивільна правоздатність», «цивільна дієздатність», «сім’я», «шлюб», «адміністративне правопорушення», «злочин», «кримінальний проступок»;

характеризує обсяг цивільної правосуб’єктності неповнолітніх осіб, права неповнолітніх як власників, права споживачів, права й обов’язки батьків і дітей, робочий час і час відпочинку неповнолітніх, адміністративну та кримінальну відповідальність неповнолітніх;

наводить приклади державних органів з охорони права дітей, адміністративних правопорушень і злочинів, адміністративних стягнень і кримінальних покарань;

описує шляхи влаштування дітей, позбавлених батьківського піклування,  особливості розірвання трудового договору з неповнолітніми;

аналізує окремі статті відповідних нормативно-правових актів;

18

 

      Цивільна правоздатність і цивільна дієздатність. Обсяг цивільної правосуб’єктності неповнолітніх.  

§15

19

 

Практичне заняття. Власність неповнолітніх.

§16

20

 

  Практичне заняття. Захист прав споживачів. Особливості електронного продажу й операцій із кредитною карткою.

§17

21

 

Сім’я. Шлюб. Взаємні права й обов’язки батьків і дітей. Державні органи з охорони прав дітей.

§18

22

 

Практичне заняття. Влаштування дітей, позбавлених батьківського піклування.

§19

23

 

Прийняття на роботу неповнолітніх. Робочий час і час відпочинку неповнолітніх. Оплата праці.

§20

24

 

Особливості розірвання трудового договору з неповнолітніми. Охорона праці неповнолітніх.

§21

25

 

Практичне заняття. Працевлаштування неповнолітніх.

§22

26

 

Адміністративні правопорушення.

§23

27

 

Злочини. Кримінальний проступок. 

§24

28

 

Адміністративна та кримінальна відповідальність неповнолітніх.

§24

29

 

Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх.

§25

30

 

Урок узагальнення

С.193-196

Розділ 5. ЯКЩО ПРАВО - ЦЕ ПРОФЕСІЯ (4 год.)

Учень/учениця:

називає професії, пов’язані з юриспруденцією; 

знає, хто такі судді, прокурори, слідчі, нотаріуси, адвокати, юрисконсульти,  дільничні офіцери поліції, правозахисники;

 

31

 

Професія «юрист».  Юристи в нашому житті.

§26

32

 

Поліцейські (патрульні, дільничні офіцери поліції).

§27

33

 

Практичні заняття. Ігровий суд

§28

34

 

Практичні заняття. Зустріч з юристами чи правозахисниками.

§29

35

 

Урок узагальнення

С. 224

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Денисюк Олександр Петрович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Основи правознавства 9 клас (Ратушняк С.П.)
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
2075
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку