Математика
4 клас
Тема: знаходження дробу від числа і числа за його дробом.
Формування предметних компетентностей:
- Удосконалити знання учнів про дроби;
- Знаходити число за його дробом та знаходження дробу від числа;
- Закріплювати вміння розв’язувати задачі;
- Вдосконалювати вміння розв’язувати складні рівняння;
- Розвивати мислення, пам’ять;
- Виховувати інтерес до математики.
Формування ключових компетентностей:
Хід уроку:
І. Організація класу.
Тільки сонечко зійде,
зазирне в вікно світанок,
до вікна ми підійдем
і промовим: «Добрий ранок!».
-Які у вас очікування від уроку?
-Який у вас настрій?
ІІ. Контроль, корекція і закріплення знань.
16:2, 49:7, 27:3, 8:1, 9:3, 54:9, 30:6, 40:5, 9:9, 24:4, 50:10, 72:9.
Перевірка: учні сидять в групах, міняються зошитами по колу і перевіряють зошит свого сусіда. Вивішую на дошку перевірку.
8, 7, 9, 8, 3, 6, 5, 8, 1, 6, 5, 8. (12 відповідей).
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Кожна група вибирає собі задачу, розв’язує її письмово в зошитах.
Перевірка на дошці.
Записати вирази; обчислити їх.
Побудуйте башту, використовуючи цеглинки. Найменше- синя, далі- жовта, потім- зелена, найбільше- оранжева. Складаємо башту.
Перевірка: якщо вам сподобалось працювати в парі, обійміть свого товариша/партнера (товаришку/партнерку).
1/7<6/7;
11/13 >3/13;
10/50>5/10;
9/100<99/100.
Перевірка.
Батл між презентаторами.
Виходять до дошки і розв’язують по черзі; учні записують в зошитах.
ІV. Підсумок уроку:
- Над чим слід ще попрацювати?
- Чи здійснилися ваші очікування?
- Покращився, а може погіршився настрій.
V. Домашнє завдання- задача №246, 247 (на вибір).