Знаходження дробу від числа і числа за його дробом.

Про матеріал
Формування предметних компетентностей: - Удосконалити знання учнів про дроби; - Знаходити число за його дробом та знаходження дробу від числа; - Закріплювати вміння розв’язувати задачі; - Вдосконалювати вміння розв’язувати складні рівняння; - Розвивати мислення, пам’ять; - Виховувати інтерес до математики. Формування ключових компетентностей: 1. Соціальної та громадянської: формувати здатність особистості співпрацювати з різними партнерами у парі та групі. 2. Спілкування державною мовою: удосконалювати навички володіння українською мовою. 3. Математична грамотність: уміння застосовувати математичні (числові) методи для вирішення прикладних завдань у різних сферах діяльності. 4. Уміння навчатися впродовж життя: здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь та навичок.
Перегляд файлу

Математика

4 клас

Тема: знаходження дробу від числа і числа за його дробом.

Формування предметних компетентностей:

-         Удосконалити знання учнів про дроби;

-         Знаходити число за його дробом та знаходження дробу від числа;

-         Закріплювати вміння розв’язувати задачі;

-         Вдосконалювати вміння розв’язувати складні рівняння;

-         Розвивати мислення, пам’ять;

-         Виховувати інтерес до математики.

Формування ключових компетентностей:

  1. Соціальної та громадянської: формувати здатність особистості співпрацювати з різними партнерами у парі та групі.
  2. Спілкування державною мовою: удосконалювати навички володіння українською мовою.
  3. Математична грамотність: уміння застосовувати математичні (числові) методи для вирішення прикладних завдань у різних сферах діяльності.
  4. Уміння навчатися впродовж життя: здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь та навичок.

Хід уроку:

І. Організація класу.

Тільки сонечко зійде,

зазирне в вікно світанок,

до вікна ми підійдем

і промовим: «Добрий ранок!».

 

-Які у вас очікування від уроку?

-Який у вас настрій?

 

ІІ. Контроль, корекція і закріплення знань.

  1. Каліграфічна хвилинка.
  1.     80223
  2.     Розкладіть на розрядні доданки.
  1. Математичний диктант.

16:2, 49:7, 27:3, 8:1, 9:3, 54:9, 30:6, 40:5, 9:9, 24:4, 50:10, 72:9.

Перевірка: учні сидять в групах, міняються зошитами по колу і перевіряють зошит свого сусіда. Вивішую на дошку перевірку.

8, 7, 9, 8, 3, 6, 5, 8, 1, 6, 5, 8. (12 відповідей).

  1. Продовжіть правило:
  1.     Щоб знайти число за значенням його дробу, треба це значення поділити на чисельник дробу й результат помножити на його знаменник.
  2.     Щоб знайти дріб від числа, треба число поділити на знаменник дробу й результат помножити на його чисельник.
  3.     Оголошення теми і мети уроку.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Задачі 238. 3 хв.

Кожна група вибирає собі задачу, розв’язує її письмово в зошитах.

Перевірка на дошці.

  1. №239 (в групах) – LEGO перевірка.

Записати вирази; обчислити їх.

Побудуйте башту, використовуючи цеглинки. Найменше- синя, далі- жовта, потім- зелена, найбільше- оранжева. Складаємо башту.

  1. №240 (в парах- на вибір) 3 хв.

Перевірка: якщо вам сподобалось працювати в парі, обійміть свого товариша/партнера (товаришку/партнерку).

  1. Фізкультхвилинка.
  2. №241 (в групах)

1/7<6/7;

11/13 >3/13;

10/50>5/10;

9/100<99/100.

Перевірка.

  1. №243 та №244.

Батл між презентаторами.

Виходять до дошки і розв’язують по черзі; учні записують в зошитах.

  1. Задача 245 (в групах).
  2. Оцінка роботи в групах.

ІV. Підсумок уроку:

  1.     Що здалося сьогодні складним?

-         Над чим слід ще попрацювати?

-         Чи здійснилися ваші очікування?

-         Покращився, а може погіршився настрій.

  1.     Лінійка «Успіху». (8+).

V. Домашнє завдання- задача №246, 247 (на вибір).

 


 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
23 січня
Переглядів
386
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку