Календарно-тематичне планування з предмету "Захист України" для 11 класу (2 години/тиждень).

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з предмету "Захист України" для 11 класу (2 години/тиждень). За програмою "ЗАХИСТ УКРАЇНИ" 10 – 11 класи рівень стандарту, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698).
Перегляд файлу

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН  11 клас

вивчення предмета юнаками (дівчатами за їх власним бажанням)

Кількість годин на тиждень (2 год.)

№ з/п

 

Зміст навчального матеріалу

Кількість годин

На військово-польові

заняття

 

Розділ 3. Стройова підготовка та прикладна фізична підготовка(4 год.)

4

1

1

Подолання перешкод

1

1

2-4

Основи самозахисту

3

 

 

Розділ 4. Вогнева підготовка

9

4

5-9

Правила стрільби по нерухомим цілям та цілям, що з’являються. Загальні поняття балістики.

4

3

10-14

Ручні гранати та поводження з ними

5

1

 

Розділ 5. Тактична підготовка

14

7

15

Основні риси загальновійськового бою

1

-

16-23

Індивідуальні дії солдата та взаємодії у складі двійок, трійок.

8

3

24-28

Дії солдата у складі бойових груп, механізованого відділення

5

3

 

Озброєння та бойова техніка військової частини (підрозділу)

-

1

 

Розділ 6. Основи цивільного захисту

5

-

29-31

Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів.

3

-

32-33

Ліквідація наслідків надзвичайної ситуації

2

-

 

Розділ 7. Домедична допомога

19

6

34-35

Базова підтримка життя.

2

-

36-37

Надання домедичної допомоги при кровотечах

2

-

38-52

Домедична допомога в умовах бойових дій (тактична медицина)

15

6

РАЗОМ

52

18

 

План проведення

навчально-польових занять (зборів)

 

з/п

Назва розділу

Кількість годин

1

день

2

День

3

день

1

Тактична підготовка

6

3

3

 

2

Вогнева підготовка

4

3

1

6

3

Домедична допомога

6

 

 

 

4

Прикладна фізична підготовка, подолання перешкод

1

 

1

 

5

Озброєння та бойова техніка військової частини

1

 

1

 

Всього:

18

6

6

6

 

 

Календарне планування

 Захист Вітчизни  11-й клас

№ з/п

Дата

Зміст навчального матеріалу

Кількість годин

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Примітка

Розділ 3 . Стройова підготовка та прикладна фізична підготовка (3 год)

 

Тема 4. Подолання перешкод (1 год)

1

 

Біг по пересіченій місцевості.  Подолання

перешкод. Ознайомлення з елементами

смуги перешкод.

 

Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учень (учениця):

характеризує особливості: бігу, подолання

горизонтальних і вертикальних перешкод;

має уявлення про техніку бігу по пересіченій

місцевості

долає перешкоди різними способами;

Ціннісний компонент:

дотримується правил безпеки під час занять з

військової та прикладної фізичної підготовки

має поняття про національні бойові

єдиноборствами та бойовими армійськими

системами

 

2

 

Ознайомлення з національними бойовими

єдиноборствами та бойовими армійськими

системами (хортинг, бойовий гопак, спас,

рукопашний бій, БАрС тощо)

 

 

3

 

Ознайомлення з національними бойовими

єдиноборствами та бойовими армійськими

системами (хортинг, бойовий гопак, спас,

рукопашний бій, БАрС тощо)

 

 

Розділ 4. Вогнева підготовка (9 год.)

 

Тема 2. Загальні поняття балістики. Ведення вогню з місця по нерухомих цілях і цілях, що з’являються (4 год)

 

4

 

Основні заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі та на військовому стрільбищі. Організація і порядок проведення стрільби з автомата.

Влучність стрільби. Вибір цілі, прицілу та точки прицілювання.

 

Підготовка упора, виготовлення до стрільби, лежачи з упору.

1

Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учень (учениця):

називає: основні заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі та на військовому стрільбищі.

пояснює організацію і порядок проведення стрільби з автомата.

характеризує правила влучності під час стрільби.

визначає точки прицілювання.

вміє виготовлятися до стрільби, лежачи з упору.

бере участь у одноманітності прицілювання,

вирішує завдання на визначення прицілу і точки прицілювання.

пояснює умови виконання вправ стрільби з пневматичної (малокаліберної) гвинтівки.

здійснює виконання вправ стрільби з пневматичної (малокаліберної) гвинтівки.

вказує особливості стрільби з пневматичної (малокаліберної) гвинтівки.

узагальнює знання з будови автомата.

здійснює тренування вправ стрільби з пневматичної (малокаліберної) гвинтівки.

 

5

 

Тренування у одноманітності прицілювання, вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання.

Умови виконання вправ стрільби з пневматичної (малокаліберної) гвинтівки.

 

1

 

6

 

Виконання вправ стрільби з пневматичної (малокаліберної) гвинтівки.

 

1

 

7

 

Удосконалення знань з будови автомата.

Тренування вправ стрільби з пневматичної (малокаліберної) гвинтівки. 

1

 

Тема 3. Ручні осколкові гранати та поводження з ними (5 год)

 

8

 

Призначення, бойові властивості, загальна будова і принцип дії ручних гранат. Порядок огляду і підготовки гранат до застосування.

1

Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учень (учениця):

називає бойові властивості ручних гранат.

характеризує загальну будову і принцип дії ручних осколкових гранат;

пояснює порядок огляду і підготовки гранат до застосування.

розпізнає імітаційні та бойові гранати;

виконує: метання ручних осколкових гранат з різних положень та позицій.

володіє: навичками під час  метання ручних осколкових гранат з різних положень та позицій.

називає заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами

Ціннісний компонент:

дотримується правил безпеки при метанні гранат;

виконує першу вправу з метання ручних гранат

 

9

 

Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат.

1

 

10

 

Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат.

1

 

11

 

Вивчення та виконання прийомів, правил, вправ з метання ручних осколкових гранат.

1

 

12

 

Виконання першої вправи з метання ручних гранат.

1

 

Розділ 5. Тактична підготовка (14 год)

 

Тема 1. Основні риси загальновійськового бою.  (1 год)

 

13

 

.  Поняття про бій. Види вогню та маневру, їх значення в бою. Основні види ведення сучасного бою. Особиста зброя та сучасна екіпіровка солдата.

1

Знаннєвий та діяльнісний компонент розуміє: що таке бій. має уявлення: про бій.

Знаннєвий та діяльнісний компонент розуміє: що таке бій. має уявлення: про бій.

 

Тема 2 Індивідуальні дії солдата та взаємодії у складі двійок, трійок. (8 год)

14

 

Види носіння зброї (вільне, тактичне та в момент наближення до цілі). Маскування. Нанесення тактичного гриму та маскування особистої зброї. Одиночне пересування бійця на полі бою: перехід; перебігання. прийоми прихованого безшумного пересування та маскування - ходьба безшумно, пересування вночі, переповзання (напівкарачки, по-пластунськи, на боці).

1

Знаннєвий та діяльнісний компонент Учень (учениця): називає  види носіння зброї (вільне, тактичне та в момент наближення до цілі) розуміє  види носіння зброї (вільне, тактичне та в момент наближення до цілі) виконує  види носіння зброї (вільне, тактичне та в момент наближення до цілі); переповзання (напівкарачки, по-пластунськи,  на боці);  перехід; перебігання, приховане безшумне пересування. знає як виконувати нанесення гриму та маскування   зброї; називає вимоги до організації місця для ведення вогню і спостереження, види інженерних загороджень та їх демаскуючі ознаки;  заходи забезпечення маскування укриття; способи пересування на полі бою;  знає, як вибирати вогневу позицію та обладнувати її, вести спостереження у заданому секторі, визначати розташування цілей відносно орієнтирів, доповідати про результати спостереження; види укриттів вказує: завдання, прийоми і способи дій солдата на полі бою. пояснює: дії солдата на полі бою у складі бойової групи.  називає склад бойової групи (двійки, трійки). розуміє обов’язки солдата в бою у складі бойової групи;  виконує способи пересування на полі бою,  оволодіває прийомами і способами знищення противника в бою у складі бойової групи;  знає особливості дій солдата у складі двійок, трійок; правила ведення переговорів засобами зв’язку; способи очищення та знезараження води; види, призначення, способи розведення в різних погодних умовах та способи маскування багаття. має уявлення про способи маскування слідів свого перебування, про організацію охорони, оборони та спостереження; основні способи приготування та добування їжі військовослужбовцями при виконанні бойового завдання, про раціон українського військового під час польових (бойових) виходів вміє робити навіс з пончо, навіс з підручних матеріалів, в’язати  3-4 вузли. 

 

15

 

Поняття про вогневу позицію в обороні. Вимоги до вибору місця щодо обладнання одиночного окопу для стрільби та спостереження. Польові споруди для розташування військ. Інженерні заходи по маскуванню військ та об’єктів, захист озброєння та військової техніки від високоточної зброї. Послідовність обладнання і маскування окопу для стрільби лежачи та стоячи.

1

 

16

 

Забезпечення життєдіяльності військовослужбовців під час бойового завдання. Використання місцевих предметів та природних укриттів на полі бою. Вибір місця та обладнання укриттів. Заходи забезпечення маскування укриття. Організація місця денного та нічного відпочинку. Створення системи тайників для зберігання запасів матеріально-технічних засобів Маскування слідів свого перебування. Дії військовослужбовців (групи) у разі виявлення противником.

1

 

17

 

Вузли та зв’язки. Види, призначення багаття та способи його розведення в різних погодних умовах. Забезпечення маскування багаття. Основні способи приготування та добування їжі військовослужбовцями при виконанні бойового завдання. Раціон українського військового під час польових (бойових) виходів, повсякденний набір сухих продуктів.

1

 

18

 

Водозабезпечення військовослужбовців при виконанні бойових завдань. Добова норма води, порядок її використання. Природні джерела води та їх використання. Пошук джерел водопостачання. Способи очищення та знезараження води. Створення і підтримання запасів води. Дотримання питного та підтримання водно-сольового режиму.

1

 

19

 

Вибір місця для ведення спостереження. Способи вивчення місцевості, виявлення цілей та доповідь про їх знаходження. Підготовка зі зв'язку. Правила ведення переговорів засобами зв'язку.

1

 

20

 

Організація охорони, оборони та спостереження. Призначення пунктів збору.

1

 

21

 

Тематичне оцінювання.

1

 

Тема 3. Дії солдата у складі бойових груп (5 год)

 

22

 

Завдання, прийоми і способи дій солдата на полі бою у складі бойової групи. Склад бойової групи (малі тактичні групи (до 8 чоловік).

1

Знаннєвий та діяльнісний компонент  Учень (учениця): вказує: завдання, прийоми і способи дій солдата на полі бою у складі бойової групи.  пояснює: дії солдата на полі бою у складі бойової групи.  називає склад бойової групи малі тактичні групи (до 8 чоловік). розуміє обов’язки солдата в бою у складі бойової групи;  знає бойові порядки та їх використання під час руху; призначення, тактико-технічні характеристики та порядок використання засобів аерозольного маскування; виконує способи пересування на полі бою (колона, шахматка, клин, ланцюг), у тому числі у складі  малої тактичної групи (до 8 чоловік).

 

23

 

Розподіл обов’язків між військовослужбовцями та їх взаємодія у бойовій групі.

1

 

24

 

Порядок дій у складі бойових груп. Бойові порядки та їх використання під час руху.

1

 

25

 

Призначення, тактико-технічні характеристики та порядок використання засобів аерозольного маскування (запалювальний димовий патрон, димові гранати, малі димові шашки, велика димова шашка).

1

 

26

 

Евакуація поранених і пошкодженої бойової техніки.

1

 

Розділ 6. Основи цивільного захисту

 

Тема 4. Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів. (3 год)

 

27

 

Наземні міни: загальний огляд, типи мін та спосіб ураження. Правила безпеки. Інші види загроз. Правила безпечної поведінки в умовах наявності мін та вибухонебезпечних предметів.

1

Знаннєвий компонент. називає основні види мінно-вибухових пристроїв, типи мінно-вибухових травм. має уявлення про будову та принцип дії мінновибухових пристроїв. застосовує алгоритм дій при виявленні мінновибухового пристрою знає правила безпечної поведінки в умовах наявності мін та вибухонебезпечних предметів, алгоритм надання домедичної допомоги в разі мінно-вибухової травми

 

28

 

Алгоритм дій при виявленні мінно-вибухового пристрою.

1

 

29

 

Типи мінно-вибухових травм та надання першої домедичної допомоги.

1

 

Тема 4 Ліквідація наслідків надзвичайної ситуації (2 год)

 

30

 

Характеристика зон стихійного лиха (ураганів, затоплень, пожеж, хімічного, радіаційного та бактеріологічного зараження тощо). Сутність, зміст і послідовність виконання рятувальних та інших невідкладних робіт. Заходи забезпечення рятувальних та інших невідкладних робіт.

1

Учень (учениця): характеризує порядок проведення рятувальних та інших невідкладних робіт; заходи забезпечення рятувальних та інших невідкладних робіт; заходи безпеки при проведенні рятувальних робіт. називає послідовність виконання рятувальних та інших невідкладних робіт, способи рятування людей з-під завалів, з верхніх поверхів напівзруйнованих будівель з використанням табельних і підручних засобів

 

31

 

Заходи безпеки при проведенні рятувальних робіт. Розшук уражених у завалах, а також в будинках, які пошкоджені і горять.

1

 

32

 

Способи рятування людей з-під завалів, з верхніх поверхів напівзруйнованих будівель з використанням табельних і підручних засобів. Рятування людей із завалених і пошкоджених захисних споруд. Тематичне оцінювання.

1

 

Розділ 7. Домедична допомога (19 год)

 

Тема 1. Базова підтримка життя (2 год)

 

33

 

Алгоритм дій при раптовій зупинці серця.

Основні правила та порядок проведення реанімації.

Звільнення дихальних шляхів від сторонніх предметів – западання язика, нижньої щелепи, слизу, води тощо – та відкриття верхніх дихальних шляхів (підняти підборіддя та висунути нижню щелепу) Штучне дихання – його різновиди, методика та техніка проведення штучної вентиляції легенів.

1

Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учень (учениця):

знає алгоритм дій з постраждалим без свідомості

володіє основними правилами проведення реанімації.

знає порядок проведення реанімації.

володіє маніпуляціями відновлення прохідності верхніх дихальних шляхів

вміє проводити непрямий масаж серця і штучне дихання

знає  правила користування автоматичним зовнішнім дефібрилятором.

вміє розмістити постраждалого без свідомості у відновлювальну позицію

Ціннісний компонент

дотримується правил безпеки під час реанімаційних заходів.

 

34

 

Непрямий масаж серця, як спосіб відновлення діяльності серцево-судинної системи, методика його виконання.

Застосування автоматичного зовнішнього дефібрилятору.

Техніка проведення реанімаційних заходів одним та двома рятівниками.

 

1

 

Тема 2. Контроль кровотечі. (2 год)

 

35

 

Види кровотеч. Неконтрольована кровотеча найбільш поширена причина серед  попереджуваних смертей після травматичного ушкодження. 

Алгоритм дій при кровотечі. Техніка застосування прямого тиску на рану

Техніка накладання турнікета  на верхні та нижні кінцівки. Техніка тампонування рани. Техніка накладання давлячої пов’язки.

1

Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учень (учениця):

знає: види кровотеч;  основні принципи невідкладної допомоги

дотримується правил особистої безпеки

знає алгоритм дій при кровотечі

вміє розпізнати кровотечу, що загрожує життю

розуміє важливість негайної реакції на кровотечу, що загрожує життю

знає способи зупинки кровотечі

застосовує прямий тиск на рану

володіє технікою накладання  турнікета на верхні та нижні кінцівки.

вміє проводити тампонування рани

володіє методами виносу та переміщення поранених

Ціннісний компонент:

дотримується правил безпеки під час надання домедичної допомоги при кровотечах.

 

36

 

Техніка виносу поранених. Техніка накладання пов’язок на голову, передпліччя, ліктьовий та плечовий суглоби, колінний та гомілковостопний суглоби.

Темачне оцінювання

1

 

Тема 3. Надання допомоги пораненим в умовах бойових дій. (15 год)

 

37

 

Вступ до курсу тактичної медицини. Причини попереджуваних смертей  при бойовій травмі

 

1

Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учень (учениця):

розуміє особливості та відмінності надання допомоги в цивільних і тактичних умовах.

розрізняє етапи надання допомоги в умовах бойових дій.

дотримується плану дій під час надання допомоги під активним вогнем супротивника.

вміє розпізнати ознаки кровотечі, що загрожує життю.

володіє методами виносу та переміщення поранених  та вміє зупинити кровотечу, що загрожує життю, на етапі надання допомоги під активним вогнем противника. 

знає алгоритм дій на етапі допомоги в зоні тактичних умов.

володіє технікою зупинки кровотеч, що загрожують життю.

володіє маніпуляціями відновлення прохідності верхніх дихальних шляхів

 

вміє проводити повний огляд грудної клітки та використовувати оклюзійні наклейки.

вміє розпізнати ознаки напруженого пневмотораксу.

розуміє необхідність виявлення та зупинки інших зовнішніх  кровотеч.

вміє розпізнати дві головні ознаки геморагічного шоку в пораненого.

володіє технікою накладання шин та застосування жорсткого щитка при травмі ока.

визначає необхідність прийому набору пігулок для пораненого.

розуміє необхідність заходів з попередження гіпотермії.

вміє розпізнати ознаки черепно-мозкової травми.

розуміє важливість заповнення документації пораненого та підготовки до евакуації

 

38

 

. Етапи надання домедичної допомоги

Надання допомоги на етапі під вогнем (CUF, Care Under Fire)

План дій на етапі під вогнем. Техніка виносу пораненого з небезпечної зони

Ознаки життєзагрозливої зовнішньої кровотечі. Застосування турнікетів для кінцівок. Само- і взаємодопомога.

1

 

39

 

1

 

40

 

1

 

41

 

Надання домедичної допомоги в зоні тактичних умов (TFC, Tactical Field Care)

 

1

 

42

 

Послідовність дій за алгоритмом «MARCH». Загальні причини зміни стану свідомості.

1

 

43

 

Зупинка кровотеч, що загрожують життю. Принцип тампонування ран. Використання рекомендованих гемостатичних засобів. Використання компресійної пов’язки. Прямий тиск на рану.

1

 

44

 

Відновлення та забезпечення прохідності дихальних шляхів. Виведення нижньої щелепи. Безпечне введення носового (назофарингеального) повітроводу. Визначення показань до проведення екстреного відновлення прохідності дихальних шляхів з допомогою хірургічного втручання (крікотиреотомії).

 

 

45

 

Проникаючі поранення грудей. Огляд грудної клітки. Використання герметизуючих (оклюзійних) наклейок. Поранення легень. Напружений пневмоторакс.

 

 

46

 

Повний огляд пораненого, зупинка всіх інших видів зовнішніх кровотеч. Тактично значущі ознаки шоку в поранених.

 

 

47

 

Надання домедичної допомоги при переломах, опіках, відмороженнях, проникаючому пораненні ока. Накладання шин.

 

 

 

48

 

 

 

49

 

Застосування жорсткого щитка при травмі ока. Загальновійськовий набір пігулок

 

 

50

 

Попередження гіпотермії та виявлення ознак черепно-мозкової травми

Підготовка до евакуації. Документація. Тематичне оцінювання.

 

 

 

51

 

 

 

52

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ЗБОРИ

 

Дата

Зміст навчального матеріалу

Кількість годин

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Розділ 3 Стройова підготовка та прикладна фізична підготовка 1 год

1

 

Подолання єдиної смуги перешкод, природних (пристосованих) перешкод. Силові вправи. Вправи з навантаженнями. Біг по пересіченій місцевості.

 

 

Розділ 4. Вогнева підготовка 4 год

2

 

Основні заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі та на військовому стрільбищі та під час поводження з ручними осколковими гранатами. Організація і порядок проведення стрільби з автоматичної зброї.

1

Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учень (учениця):

обґрунтовує основні правила стрільби;

здійснює тренування у одноманітності прицілювання.

здійснює вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання.

виконує вправи стрільб, передбачених програмою, нормативи з вогневої підготовки (№ 1, 2, 3, 4, 5) та початкову вправу стрільби з автомата бойовими патронами;

дотримується правил безпеки під час стрільби.

називає основні заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі та на військовому стрільбищі.

пояснює заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі.

вказує організацію і порядок проведення стрільби з автомата.

здійснює Вибір цілі, прицілу та точки прицілювання.

виконує підготовку упора, виготовлення до стрільби.

називає дії під час виготовлені до стрільби.

здійснює тренування у одноманітності прицілювання,

розуміє вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання.

називає умови виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки.

здійснює виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки.

узагальнює знання з будови автомата.

бере участь в тренуванні стрільби з пневматичної гвинтівки.

виконує: прийоми стрільби (вогневі тренування).

вміє виготовлятись до стрільби лежачі

знає прийоми і правила стрільби із стрілецької зброї;

визначає: вибір і зайняття місця для стрільби.

Вміє виконувати положення автоматника під час стрільби з місця і в русі в пішому порядку

бере участь: у виготовленні до стрільби.

Ціннісний компонент:

дотримується правил безпеки при проведенні стрільби зі стрілецької  зброї;

3

 

Вибір і зайняття положення для стрільби. Положення стрільця під час стрільби з місця (стоячи, з коліна, лежачи, сидячи), в русі в пішому порядку.

1

4

 

Виконання початкової вправи стрільби з автоматичної зброї. Прийоми стрільб з автоматичної зброї (вогневі тренування). Виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки.

1

5

 

Прийоми та правила метання ручних осколкових гранат. Виконання вправи “Метання ручної осколкової гранати з місця із-за укриття”.

1

Розділ 6. Тактична підготовка 6 год

Тема 4. Дії солдата в бою у складі малих тактичних груп.

6

 

Дії солдата в обороні. Вибір вогневої позиції, її інженерне обладнання та маскування.

2

Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учень (учениця):

характеризує дії відділення в обороні, наступі та в розвідувальному дозорі; дії солдат із початком вогневої підготовки в обороні, під час застосування зброї масового ураження;

розуміє Дії з початком вогневої підготовки,  відбиття атаки танків і піхоти.

називає Способи боротьби з авіацією противника.

володіє способами подолання місцевості з уражувальними факторами, з мінно-вибуховими загородженнями, дотримується при цьому правил безпеки;

виконує Дії солдата у наступі.

здійснює висування на рубіж атаки, атака з подоланням мінно - вибухових та інших інженерних перешкод

називає способи подолання ділянки місцевості з радіоактивним зараженням.

розуміє дії розвідувального дозору.

виконує дії по обладнанню та маскуванню вогневої позиції, веденню спостереження, у пересуванні на місцевості у складі підрозділу, огляду місцевості та місцевих предметів

називає дії дозорних під час огляду місцевості та місцевих предметів, загороджень, мостів, різних перешкод. Дії в засаді.

знає бойові порядки та їх використання під час руху.

вміє   рухатися в колоні, шах маткою, клином, ланцюгом.

7

 

Поняття про дії розвідувального дозору. Дії дозорних під час огляду місцевості та місцевих предметів, інженерних загороджень, мостів, різних перешкод. Дії в засаді. Ведення спостереження. Основи слідопитства.

2

8

 

Дії солдата при маневруванні в складі підрозділу. Бойові порядки та їх використання під час руху.

2

9

 

Визначення азимуту та зворотного азимуту та рух за ним. Прицілювання за азимутом. Складання опису місцевості.

1

10

 

Орієнтування на місцевості за мапою (електронною мапою) під час руху. Вимірювання відстані парами кроків.

1

11

 

Визначення координат об’єктів. Цілевказання. Евакуація поранених і пошкодженої бойової техніки.

 

Тема 5. Озброєння та бойова техніка військової частини (підрозділу)

12

 

Ознайомлення з озброєнням та бойовою технікою військової частини (підрозділом), їх призначення, тактико-технічна характеристика.

Демонстрація озброєння та бойової техніки в дії.

*- при неможливості проводити урок у військовій частині, проходить ознайомлення з роботою призовного пункту у РВК або здійснюється відвідування місць бойової слави.

1

Знаннєвий компонент

Учень (учениця):

характеризує озброєння та бойову техніку військової частини;

пояснює основи повсякденної життєдіяльності підрозділу (частини).

має уявлення про Демонстрацію озброєння та бойової техніки в дії.

Розділ 7. Домедична допомога

13

 

Надання домедичної допомоги в секторі обстрілу. Алгоритм надання домедичної допомоги у секторі обстрілу. Зупинка кровотечі з ран шиї, тулуба, верхньої та нижньої кінцівок. (самодопомога-взаємодопомога). Зупинка кровотечі за допомогою спеціальних джгутів (самодопомога-взаємодопомога)

1

Діяльнісний компонент

Учень (учениця):

вміє застосувати на практиці різні способи транспортування потерпілих при різноманітних ушкодженнях.

Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учениця (учень):

вміє переводити пораненого в положення на боці (животі);

володіє навичками зупинки кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок, за допомогою спеціальних джгутів.

 Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учень (учениця):

виконує алгоритм первинного огляду пораненого;

визначає ознаки життя;

вміє накладати пов’язки на грудну клітку, голову, живіт, джгут на кінцівки;

володіє навичками зупинки кровотечі з рани тулуба за допомогою гемостатичних засобів та кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев’язувальних пакетів

14

 

Способи та правила транспортування потерпілих при різноманітних ушкодженнях.Надання допомоги в секторі тактичних умов

1

15

 

Алгоритм з надання домедичної допомоги у секторі укриття. Первинний огляд пораненого, визначення ознак життя.

1

16

 

Переведення в стабільне положення. Накладання пов’язки на грудну клітку, голову, живіт.

 

17

 

Накладання турнікету (джгута) на кінцівки. Зупинка кровотечі з рани тулуба за допомогою гемостатичних засобів (само- та взаємодопомога).

 

18

 

Зупинка кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев’язувальних пакетів (само-та взаємодопомога).

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Вадим Бойко
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Yarmolenko Serhij
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 вересня 2022
Переглядів
9207
Оцінка розробки
4.5 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку