УРОК - ДОСЛІДЖЕННЯ (Природознавство 2 клас)

Про матеріал

Розширити знання учнів про дерева, кущі, формувати поняття "однорічні", та "багаторічні"; розвивати спостережливість, вміння розпізнавати рослини за певними ознаками; виховувати любов до природи", бажання охороняти і примножувати її.

Перегляд файлу

УРОК - ДОСЛІДЖЕННЯ

 

 

(Природознавство 2 клас)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: Фафруник Л.І.


Тема. Дерева, кущі, трав'янисті рослини. Якими бувають дерева, кущі, трав'янисті рослини. (Хвойні, листяні, однорічні, дворічні та багаторічні).

Мета. Розширити знання учнів про дерева, кущі, формувати поняття "однорічні", та "багаторічні"; розвивати спостережливість, вміння розпізнавати рослини за певними ознаками; виховувати любов до природи", бажання охороняти і примножувати її.

Обладнання. Предметні малюнки.

Хід уроку

  1.               Організаційний момент
  2.           Екскурсія за віконечком. (Робота з календарем погоди).

 

  •      Яка пора року?
  •      Якого кольору небо?
  •      Що змінилось в природі.

III. Перевірка домашнього завдання

1. 4 учні працюють з картками.
Завдання:

  •      Назвати рослину, зображену на малюнку.
  •      До якої групи вона відноситься?
  •      Яка її будова?
  •      До росте?

2. Фронтальна робота

  •      Чим розрізняються органи рослин різних видів?
  •      Які рослини ростуть навколо школи?

IV. Повідомлення теми, мети уроку. Вивчення нового матеріалу.
1. Бесіда.


 


- Діти, сьогодні ми продовжимо спостерігати за рослинами. Будемо
вчитися розрізняти їх за певними ознаками. Будемо працювати в групах.

2. Інструкції.

Правила роботи в групі (на таблиці)

  • Працювати тихо
  • Працювати дружньо

',

  • Виконати всі завдання
  • Зробити висновки
  • Представити роботу.
  • На які групи діляться рослини?
    (Дерева, кущі, трав'янисті рослини)

 

  1. група буде досліджувати дерева;
  2. група кущі;
  3. група трав'янисті рослини.

3. Завдання 1.

Дослідити стебло кожної рослини і зробити висновки. (Кожній групі дано предметні малюнки)

  1. група. Дерева мають міцне велике дерев'янисте стебло.
  2. група. У кущів від кореня росте кілька стебел.
  3. група. У трав'янистих рослин м'які соковиті стебла.
    Завдання 2.

Назвати рослини своєї місцевості.

3.       Читання статті у підручнику "Дерева, кущі, трав'янисті рослини"

  1.            Фізкультхвилинка.
  2.        Продовження роботи над засвоєнням нового матеріалу.
    1. Розглянути листочки на деревах.

1 група - на одних деревах є листки, на інших хвоїнки. Висновок. Дерева з листочками - листяні, з хвоїнками - хвойні. Назвати хвойні дерева і листяні.


2 група - у кущів восени листки опадають.

3 група - трав'янисті  рослини  восени  висихають,   а  навесні  знову зеленіють.

- Як ви думаєте, скільки років можуть жити рослини?

2. Самостійне   опрацювання   статті   "Якими   бувають   дерева,   кущі, трав'янисті рослини".

 

Запитання.

  • Якими можуть бути дерева і кущі?
  • Що дізнались про трав'янисті рослини?

 

  1. Робота в парах (один учень називає рослину, другий визначає яка вона)
  2. Гра "Посади рослини"

(2 однорічних, 2 дворічних, 2 багаторічних).

5. Робота в зошиті.
VII. Підсумок уроку
Продовж речення:

  1.              Черемха, бузок, малина - це ...
  2.              Дуб, береза, осика - це ...

3. Трав'янисті рослини - це...
VII. Домашнє завдання.

Опрацювати статті "Дерева, кущі, трав'янисті рослини", "Якими бувають дерева, кущі, трав'янисті рослини".

Дізнатися у батьків які рослини вони садять.

 

docx
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
709
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку