Розширити знання учнів про дерева, кущі, формувати поняття "однорічні", та "багаторічні"; розвивати спостережливість, вміння розпізнавати рослини за певними ознаками; виховувати любов до природи", бажання охороняти і примножувати її.
УРОК - ДОСЛІДЖЕННЯ
(Природознавство 2 клас)
Вчитель: Фафруник Л.І.
Тема. Дерева, кущі, трав'янисті рослини. Якими бувають дерева, кущі, трав'янисті рослини. (Хвойні, листяні, однорічні, дворічні та багаторічні).
Мета. Розширити знання учнів про дерева, кущі, формувати поняття "однорічні", та "багаторічні"; розвивати спостережливість, вміння розпізнавати рослини за певними ознаками; виховувати любов до природи", бажання охороняти і примножувати її.
Обладнання. Предметні малюнки.
Хід уроку
III. Перевірка домашнього завдання
1. 4 учні працюють з картками.
Завдання:
2. Фронтальна робота
IV. Повідомлення теми, мети уроку. Вивчення нового матеріалу.
1. Бесіда.
- Діти, сьогодні ми продовжимо спостерігати за рослинами. Будемо
вчитися розрізняти їх за певними ознаками. Будемо працювати в групах.
2. Інструкції.
Правила роботи в групі (на таблиці)
',
3. Завдання 1.
Дослідити стебло кожної рослини і зробити висновки. (Кожній групі дано предметні малюнки)
Назвати рослини своєї місцевості.
3. Читання статті у підручнику "Дерева, кущі, трав'янисті рослини"
1 група - на одних деревах є листки, на інших хвоїнки. Висновок. Дерева з листочками - листяні, з хвоїнками - хвойні. Назвати хвойні дерева і листяні.
2 група - у кущів восени листки опадають.
3 група - трав'янисті рослини восени висихають, а навесні знову зеленіють.
- Як ви думаєте, скільки років можуть жити рослини?
2. Самостійне опрацювання статті "Якими бувають дерева, кущі, трав'янисті рослини".
Запитання.
(2 однорічних, 2 дворічних, 2 багаторічних).
5. Робота в зошиті.
VII. Підсумок уроку
Продовж речення:
3. Трав'янисті рослини - це...
VII. Домашнє завдання.
Опрацювати статті "Дерева, кущі, трав'янисті рослини", "Якими бувають дерева, кущі, трав'янисті рослини".
Дізнатися у батьків які рослини вони садять.