Календарно-тематичне планування з російської мови у 8 класі

Про матеріал

Календарное планирование по русскому языку для 8 класса. Рекомендовано для школ с русским языком обучения. Составлено по новой программе. Использованы ресурсы учебника. Весь программный материал распределён по темам. Включает в себя содержание урока, повторение и домашнее задание.

Перегляд файлу

Календарне планування

з російської мови в 8-Б класі

(Календарное планирование

по русскому языку в 8-Б классе)

І семестр

 Тема № 1. «Повторення. Словосполучення і речення». (8+ 4РМ)

                   Тема № 1. Повторение. Словосочетание  и  предложение                                                    

п/п

Содержание программы

Повторение

Домашнее задание

Дата

1.

Про розвиток російської  мови . Мова Інтернету. Російська  мова у соціальної мережі.(О развитии русского языка. Язык  Интернета.  Русский  язык  в социальных сетях)

Частини мови

§ 1;впр.6

 

2.

Повторення вивченого в 5- 7 класах. Частини  мови, їх  значення  та граматичні  ознаки. Стилістичні  особливості  частин  мови.

(Повторение  изученного в  5-7-м классах.

 Части речи (самостоятельные и служебные, их значение и грамматические признаки. Стилистические особенности  частей речи)

Частини мови

§2;скласти  текст, вказати  частини  мови

 

3.

РМ №1. Спілкування ,види  та  правила спілкування. Слухання та розуміння  науково-популярного  тексту про культуру мови «Культура мовлення»(підр. с.212,впр№3).(РР №1. Общение, виды  и  правила общения. Слушание-понимание  научно-популярного текста о культуре общения «Культура  общения». )

Вимоги  до  діалогу

§1;усне висловлю вання  за  тезою

 

4.

Повторення. Частини  мови, їх  значення  та граматичні  ознаки. Стилістичні особливості частин  мови. (Повторение. Части речи (самостоятельные и служебные, их значение и грамматические признаки.  Стилистические особенности  частей  речи. )

Стилістичні особливості частин  мови

§2; скласти  текст,вжив. більшою  часткою  дієслова

 

5.

Р.М №2. Закони спілкування. Читання-розуміння мовчки науково-популярного  тексту про культуру мови. «Закони  спілкування» (с. 215.впр.1)

Складання  діалогу  про культуру мовлення «Закон гармонійного  діалогу». (Р.Р №2. Законы общения. Чтение-понимание (молча) научно-популярного текста о культуре общения  «Законы  общения». Составление диалога о культуре общения «Закон  гармонизирующего диалога »)

 

Правила спілкування

§2;розповісті  батькам  про  закони спілкуван.

 

п/п

Содержание программы

Повторение

Домашнее задание

Дата

6.

Поняття  про синтаксис  та пунктуацію. Словоспо-лучення , його  значення  в  мові. Структура  словосполучення. Види  словосполучень  за  типом граматичного   зв`язку (систематизація  та  поглиблення знань).(Понятие о синтаксисе  и  пунктуации.  Словосочетание ,его назначение в языке. Строение словосочетания. Виды словосочетания  по типу грамматической связи)

Граматичну  основу

§4;скласти словоспо-лучення  за  вказаними  схемами

 

7.

Р.М № 3. Підготовлена  та  спонтанна  мова .Усне висловлювання  про мову  та культуру мовлення  з елементами  порівняння  та  узагальнення «Культура  мовлення  як  наукова  дисципліна».

(РР № 3.Подготовленная  и  спонтанная речь. Устное сообщение о языке и культуре речи с элементами сравнения  и обобщения «Культура  речи  как  научная дисциплина»)

Закони спілкування

§3;піготовити  мову на  тему «Книгі, без  яких  я не  можу  обійтися»

 

8.

Речення, його роль в мові. Види речень за метою висловлювання та емоційного забарвлення. Розділові  знаки в кінці речення. (Предложение, его роль  языке. Типы предложений по цели высказывания. Знаки препинания в конце предложения. Предложения с эмоциональной окраской.)

Види  словосполучень  за  типом граматичного   зв`язку

§7; впр.63

 

9.

РМ № 4.Стислий  письмовий   переказ   за само-стійно   складеним  планом «Виступи, які читають  за  конспектом». (РР №4.Сжатое изложение  по самостоятельно составленному сложному  плану «Выступления, которые  читают  по  конспекту»

Стилі  мовлення

Піготовити  усний  вислів  на  тему «Закони  мовлення»

 

10.

Двоскладні  та односкладні речення. (Двусоставные  и  односоставные предложения)

Граматичну  основу

§6; впр.56

 

11.

Прості  та  складні речення (Простые и сложные предложения)

Другорядні  члени  речення

§6;впр.52

 

 

12.

Контрольна робота № 1  за темою «Повторення. Словосполучення. Речення».(тестові завдання).

(Контрольная работа № 1 по теме «Общие сведения о языке. Повторение. Словосочетание и предложение » (тестовые задания).

Службові частини мови

 

 

 

 

Тема № 2.Двоскладні  прості  речення. Головні

                  та другорядні члени    речення(7+3РМ)

Тема № 2. Двусоставные  простые  предложения.

Главные и второстепенные члены предложения(7+3РР)

п/п

Содержание программы

Повторение

Домашнее задание

Дата

13.

Двоскладне  речення. Головні  члени речення (підмет та присудок). Засоби  вираження підмета. Тире між підметом  та  присудком. (Подлежащее  и сказуемое   как  главные  члены предложения. Способы  выражения  подлежащего.)

 

Складні речення

§8,10;впр.74

 

14.

Простий (дієслівний) присудок . Складений  імен-ний та  дієслівний  присудки.( Простое(глагольное) и  составное (глагольное  и  именное) сказуемые.)

Тире між підметом  та  присудком

§9; впр. 82

 

15.

РМ № 5. Текст та його ознаки. Слухання та розуміння   тексту  публіцистичного стилю мовлення «Контроль  над  собою».( РР №5.Текст  и его  признаки. Слушание-понимание  текста публицистического  стиля «Контроль над  собою»)

Підготовлена  та  спонтанна  мова

§5; впр.18

 

16.

Другорядні  члени  речення. Означення  узгоджені та неузгоджені. (Второстепенные   члены предложения. Определение (согласованное  и несогласованное).

Головні  члени речення

§11;впр. 101

 

17.

Прикладка як різновид означення. Виділення прикладок  дефісом й лапками. (Приложение как особый вид определения. Дефис и кавычки при приложении. )

Означення  узгодженні та неузгодженні.

§12; впр. 110

 

18.

РМ №6.Вимоги  до вступу; види вступів. Читання-розуміння (вголос) тексту публіцистичного стилю мовлення «Біле  чудо  природи».(підр.,с.227).

 (РР №6.Требования  к  вступлению; виды вступлений. Чтение-понимание  текста публицистического стиля «Белое  чудо  природы»)

Ознаки тексту

§6; впр.22

 

19.

Другорядні  члени  речення. Додаток  прямий та непрямий. ( Второстепенные  члены  предложения. Дополнение (прямое и косвенное)

Прикладка як різновид означення

§13; впр 120

 

20.

РМ 7. Докладний переказ тексту публіцистичного стилю мовлення із діалогами   «У блокадному місті»(усно).( РР №7.Подробный пересказ  текста  публицистического стиля «В блокадном городе»(см.кн.по аудир. ,с.14)

Вимоги  до вступу

§7; переказ тексту

 

21.

Другорядні члени речення. Обставина. Види обста-вин  за значенням.( Второстепенные  члены  пред-ложения. Обстоятельство и его виды по значению)

Додаток прямий та непрямий

§13; скласти 4 речення з обставин.

 

22.

Контрольна робота № 2  за темою« Двоскладне речення» (тестові завдання).( Контрольная работа № 2 по теме «Двусоставные предложения» (тестовые задания)

Виділення прикладок  дефісом й лапками

 

 

          Тема № 3. Односкладні  речення. Неповні речення(7+3РМ)

           Тема № 3. Односоставные  предложения. Неполные       

                                            предложения(7+3РР)

п/п

Содержание программы

Повторение

Домашнее задание

Дата

23.

Односкладні  прості  речення  з  головним  членом у формі  присудка. Означено-особові  речення,їх роль в мові.( Виды  односоставных  предложений  с главным членом в форме сказуемого (определѐнно-личные)

Двоскладне  речення

§14; впр 126

 

24.

РМ №7.Види  зв’язку  речень  у тексті. (Виды связи предложений в тексте. )

Види вступів

§8; впр.33

 

25.

Односкладні  прості  речення  з  головним  членом у формі  присудка. Неозначено-особові  речення (Виды  односоставных  предложений  с  главным членом  в  форме  сказуемого (неопределѐнно-личные, обобщѐнно- личные)

Означено-особові  речення

§15; впр 131

 

26.

РМ №9. Контрольний   Докладний  письмовий переказ тексту публіцистичного стилю мовлення «Живі свідки історії».( РР №9.Контрольное подробное  изложение  текста публицистического стиля «Живые свидетели истории» (см.кн.Пилипенко,с.145)

Види  зв’язку  речень  у тексті

впр.34

 

27.

Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка (безособові речення), їх роль в мові.( Виды односоставных предложений с главным членом в форме сказуемого (безличные)

Неозначено-особові речення

§16;виписати з худ. л. 6 безособ. речень

 

28.

Односкладні прості речення з головним членом у формі   підмета (називні), їхня  роль в мові  

(  Предложения с главным членом в форме подлежащего (назывные), их роль в языке)

Безособові речення

§17;скл. текст,вжив. називні речення

 

29.

Неповні речення,їхня роль в мові .Тире в неповних реченнях.( Неполные предложения. Тире в неполном предложении.)

 

Називні речення

§18; впр 147

 

30.

Систематизація  й  узагальнення  матеріалу  за  темою «Односкладні речення».

Правопис коренів,префіксів

Скласти слов. дикт.  з  12  слів

 

31.

Контрольна робота № 3  за темою «Односкладні речення» (зорово-слуховий диктант за I семестр ).

Контрольная работа № 3 по теме «Односоставные предложения.» (зрительно-слуховой диктант за I семестр)

Правопис коренів, суфіксів

Скласти 3 речення, вжив.слова  з  черед.  голосною

 

32.

РМ №10.Аналіз  письмового переказу. Аналіз  зорово-слухового  диктанту. (РР №10. Анализ изложения. Анализ зрительно-слухового диктанта)

Неперевір.   написання

 

 

                                                 II семестр

 Тема № 4. Речення з однорідними членами. Речення із звертаннями,      вставними словами     (словосполученнями, реченнями)(7+4РМ).                       Тема №4.Предложения с однородными членами. Предложения  с  обращениями, вводными словами (словосоч., предложениями)(7+4РР)

п/п

Содержание программы

Повторение

Домашнее задание

Дата

33.

Однорідні члени речення, іхня  роль в реченні (систематизація та поглиблення знань). Кома між однорідними членами речення. Однорідні та неоднорідні  означення (Однородные члены предложения (систематизация  и углубление знаний). Запятая между однородными  членами. Однородные  и  неоднородные определения

Неповні  речення

 

 

34.

РМ №10.Типи  мовлення. Побудова  опису місцевості , пам`ятників  історії  та  культури Слухання-розуміння  текстів  різних типів  і  стилів з  елементами  опису  місцевості, пам`ятників  історії  та  культури.  (РР№10.Типы  речи. Построение  описания  местности ,памятников  истории  и  культуры. Слушание-понимание  текстов  разных  типов  и  стилей  речи  с элементами  описания  памятников  местности, истории  и  культуры)

Види  зв`язку  речень у тексті

 

 

35.

РМ №11.Усний  твір-розповідь  з       і  елементами  опису  місцевості, пам`ятників  історії  та  культури «Перед  святинею  міста».  ( РР №11. Устное  сочинение-рассказ  с  обрамлением  и  элементами  описания  местности, памятников  истории  и  культуры «Перед  святыней  города»)

Побудову  опису місцевості , пам`ятників  історії  та  культури

 

 

36.

Узагальнюючі слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка при узагальнюючих словах у реченнях з однорідними членами.( Обобщающие слова в предложениях с однородными членами. Двоеточие  при обобщающих словах)

Однорідні та неоднорідні  означення

 

 

37.

Узагальнюючі  слова  в  реченнях  з однорідними членами.Тире  при  узагальнюючих  словах  у реченнях з однорідними членами. ( Обобщающие слова в предложениях с однородными членами. Тире  при обобщающих словах)  

 

Двокр. при узагальнюючих  словах у реченнях з однорідними членами

 

 

п/п

                    Содержание программы

Повторение

Домашнее задание

Дата

38.

РМ №12.Твір-розповідь  з  обрамленням і      елементами  опису  місцевості, пам`ятників  історії  та  культури « Краще  місто  в  світі».

 ( РР №12.Сочинение-рассказ  с  обрамлением  и  элементами  описания  местности, памятников  истории  и  культуры «Лучший  город  в  мире» )

Побудову  опису місцевості , пам`ятників  історії  та  культури

 

 

39.

Звертання, його  призначення  в  мові. Непоширені  та  поширені  звертання. Розділові  знаки  при  звертанні.( Обращение, его  назначение  в  языке. Нераспространённое  и  распространённое  обращение (систематизация  и  углубление  знаний).Знаки  препинания  при  обращении)

Тире  при  узагальнюючих  словах  у реченнях з однорідними членами

 

 

40.

РМ №13.Публіцістичний  стиль. Слухання-розуміння  текстов публіцістичного  стилю.     

РР № 13.Публицистический  стиль. Слушание-понимание    текстов  публицистического  стиля

Стилі  мовлення

 

 

41.

Вставні  слова,  словосполучення,  їхня  роль  в мові.  Розділові  знаки  в  реченнях  з  вставними конструкціями.МД. Читання  вголос  текстів пуб-ліцістичного  стилю. (Вводные  слова,  словосоч.,  их  роль  в  языке.  Знаки  препинания  в  предл.  с  вводными  словами,  словосочетаниями. РД. Чтение  вслух  текстов  публицистич.  стиля)

Розділові  знаки  при  звертанн

 

 

42.

Вставні  речення. Розділові  знаки  в  реченнях  з  вставними   конструкціями. (Вставные  предложения. Знаки  препинания  в  предложениях  с  вводными  конструкциями)

Вставні  слова,  словосполучення

 

 

43.

Контрольна  робота № 4  за темою «Речення з однорідними  членами. Речення із звертаннями,      вставними словами  (словосполученнями, речен.) (тестові  завдання). М Д.Контрольне   аудиювання   «Барсучий   ніс».( Контрольная  работа № 4 по теме «Предложения с однородными членами. Предложения  с  обращениями,  ввод-ными словами» (словосоч., предложениями) (тестовые задания).  Р Д.Контрольное  аудирование «Барсучий  нос»

. Розділові  знаки  в  реченнях  з  вставними   конструкціями

 

 

 

Тема № 5. Речення з відокремленими членами (9+1РМ).                       (Тема №5 .Предложения с обособленными  членами.)(9+1РР)

п/п

                    Содержание программы

Повторение

Домашнее задание

Дата

44.

Поняття  про  відокремлення  .Відокремленні  членів  ,  їхня  роль  в реченні.   (Понятие  об  обособлении .Обособленные  второстепенные  члены, их  роль  в  языке) 

Однорідні та неоднорідні  означення

 

 

45.

Поняття  про  відокремлення  .Відокремленні  членів  ,  їхня  роль  в реченні. РМ №14. Контрольний  вибірковий  переказ  тексту  публіцістичного  стилю  з  елементами  опису  місцевості ,пам`ятників  історії  та  культури «Парк  Софіївка». (Понятие  об  обособлении . Обособленные  второстепенные  члены, их  роль  в  языке . РР №14.Контрольный   выборочный  пересказ    текста публицистического  стиля с  элементами  описания  местности,  памятников истории  и  культуры «Парк  Софиевка») 

Узгоджені  означення

 

 

46.

Відокремлені   узгоджені  означення. Розділові  знаки  при  узгоджених    означеннях. (Обособленные  согласованные  определения. Знаки  препинания  при  согласованных  определениях)

Дієприкметниковий  зворот

 

 

47.

Відокремлені   узгоджені  означення. Розділові  знаки  при  відокремлених   узгоджених    означеннях. (Обособленные  согласованные  определения. Знаки  препинания  при  обособленных  согласованных  определениях)

Розділові  знаки при дієприкметниковому  звороті

 

 

48.

Відокремлені  неузгоджені  означення. Розділові  знаки  при відокремлених  неузгоджених    означеннях. .  МД. Контрольний діалог  на  морально-етичну  тему «Чи треба бути благородною людиною?»  (Обособленные  согласованные  определения. Знаки  препинания  при обособленных  несогласованных  определениях РД. Контрольный  диалог  на  морально-этичес-кую  тему «Нужно  ли  быть  благородным?») 

Неузгоджені  означення

 

 

49.

Відокремлені   неузгоджені   означення.  Розділові  знаки  при  відокремлених  неузгоджених    означеннях (Обособленные  согласованные  определения. Знаки  препинания  при обособленных  несогласованных  определениях.)

Прикладку як  різновид  означення 

 

 

50.

Відокремлені   прикладки. Використання  їх  в  мові.  Розділові  знаки  при  відокремлених  прикладках.  (Обособленные   приложения. Использование  их  в  речи.  Знаки  препинания)

Відокремлені  неузгоджені  означення

 

 

п/п

                    Содержание программы

Повторение

Домашнее задание

Дата

51.

Контрольна робота № 5  за темою «Речення з відокремленими членами»)(тестові  завдання).

МД  Контрольне  читання мовчки «По канату через водоспад».

( Контрольная  работа № 5 по теме «Предложения  с  обособленными  членами) (тестовые задания) РД.Контрольное чтение  молча «По канату через  водопад»)

Відокремлені означення, прикладки

 

 

Тема № 6. Речення з відокремленими членами.                                                        Засоби  передачі  чужої  мови (8+3РМ).                                                             (Тема №6 .Предложения  с обособленными  членами.                               Способы   передачи  чужой  речи)(8+3РР)          

п/п

                    Содержание программы

Повторение

Домашнее задание

Дата

53.

Відокремлені обставини, виражені поодиноким дієприслівником  та дієприслівниковим зворотом.

 (Обособленные обстоятельства, выраженные  одиночным  деепр.  и  деепричастным  оборотом. ) 

Відокремлені означення, прикладки

 

 

54.

Відокремлені  обставини,  виражені  порівняльним  зворотом.  РМ №16.Контрольний  усний  твір-роздум  «З чого починається  Вітчизна?».  (Обособленные обстоятельства,  выраженные  сравнительным  оборотом.  РР №16. Контрольное  устное   сочинение-рассуждение   «С чего начинается   Родина?» ) 

Відокремлені обставини, виражені поодиноким дієприслівником  та дієприслівниковим зворотом

 

 

55.

РМ №17.Контрольний  твір-роздум  на  морально-етичну  тему «Людина  славна добрими ділами».(РР №17.Контрольное сочинение  -рассуждение  на  морально-этическую  тему «Человек  славен  добрими делами»)

Риси  публіцістичного  стилю

 

 

56.

Відокремлені  обставини.  Відокремлені   додатки. Розділові  знаки  при   відокремлених   додатках. (Обособленные обстоятельства,  выраженные  существительными  с  предлогами .Обособление  дополнения. Знаки  препинания  при  обособленных  дополнениях.)

Відокремлені  обставини,  виражені  порівняльним  зворотом

 

 

57.

Пряма  мова  як  засіб  передачі   чужої   мови. Розділові  знаки  при  прямої  мові. РМ №18. Жанри   публіцістичного  стилю. Iнтерв`ю (Прямая  речь  как  способ  передачи  чужой  речи.  Знаки  препинания  при  прямой  речи .РР №18. Жанры  публицистического  стиля.  Интервью)

Розділові  знаки  в складному реченні(кома

 

 

п/п

                    Содержание программы

Повторение

Домашнее задание

Дата

58.

Непряма  мова  як  засіб  передачі  чужої  мови. Розділові  знаки  при  діалозі .(Косвенная  и  несобственно  прямая  речь  как  способы   передачи   чужой  речи. Знаки  препинания  при  диалоге)

Розділові  знаки  при  прямої  мові

 

 

59.

Цитата  як  засіб  передачі  чужої  мови. Розділові  знаки  при цитаті.(Цитата  как  способ  передачи  чужой  речи. Способы  цитирования.Знаки  препинания  при  цитате)

Розділові  знаки  при  діалозі

 

 

60.

Контрольна робота № 5  за темою «Речення з відокремленими членами.  Засіби  передачі  чужої  мови (контрольний  слуховий  диктант  за  рік).(Контрольная  работа  по  теме «Предложения  с  обособленными  членами. Способы  передачи  чужой  речи. (контрольный  слуховой  диктант  за  год)

Розділові  знаки  при цитаті

 

 

61.

Повторення  в  кінці  року.(Повторение  в  конце  года)

 

 

 

 

docx
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
1635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку