Календарне планування для 5-8 класів написане українською мовою до предмету РОСІЙСЬКА МОВА.
70 годин; 2 години на тиждень
(4 години – резервний час, використаний із погляду вчителя)
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (початок вивчення з 5 кл.)
Укладачі: КурачЛ.І., Корсаков В.О., Фідкевич О.л., Кошкіна Ж.О., Ґудзик І.П.
Підручник Т.М. Полякова. Є.І. Самонова. Русский язык. 5 класс.- К.:Генеза, 2013, - 256 с.
Перелік перевірних робіт за різними варіантами курсу мови подано.
5 клас
(70 годин; 2 години на тиждень)
(4 години – резервний час, використаний із погляду вчителя)
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (початок вивчення з 5кл.)
Укладачі: КурачЛ.І., Корсаков В.О., Фідкевич О.л., Кошкіна Ж.О., Ґудзик І.П.
Підручник Т.М. Полякова. Є.І. Самонова. Русский язык. 5 класс.- К.:Генеза, 2013, - 256 с.
Перелік перевірних робіт з російської мови
Параметри Перевірки |
5кл. |
|
I |
II |
|
Знання з мови та мовні вміння |
2 |
2 |
Аудіювання |
- |
1 |
Говоріння: Діалог |
- |
1* |
усний переказ |
- |
1* |
усний твір |
- |
- |
Читання: Вголос |
- |
1* |
Мовчки |
- |
- |
Письмо: Списування |
1 |
1 |
зорово-слуховий диктант |
- |
- |
слуховий диктант |
- |
- |
Письмовий переказ |
- |
- |
* Види діяльності, перевірка яких здійснюється індивідуально протягом року; для них не виділяються окремі уроки.
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
К-сть год |
Дата план |
Дата факт |
Примітка |
І семестр |
|||||
Тема. Початкове навчання читанню та письму. Звуки і букви. |
|||||
1 |
РМ Загальні відомості про російську мову. Тема мовного спілкування «Я вивчаю російську мову». |
1 |
|
|
|
2 |
РМ Аудіювання. Особливості сприйняття тексту на слух. ТМС «Школа». |
1 |
|
|
|
3 |
РМ Діалог. Відомості про діалогічне мовлення. ТМС «Мова у спілкуванні». |
1 |
|
|
|
4 |
РМ Читання і написання слів за фонетичним принципом. ТМС «Осіння природа». |
1 |
|
|
|
5 |
Звуки і букви. Алфавіт. ТМС «Я вивчаю російську мову». |
1 |
|
|
|
6 |
Голосні і приголосні звуки. ТМС. «Я вивчаю російську мову». |
1 |
|
|
|
7 |
РМ Вимова і написання слів з [г], [ґ]. ТМС «Природні явища. Гроза». |
1 |
|
|
|
8 |
РМ Вимова і написання слів з приголосними звуками [ч’],[ш],[ш’]. ТМС. «Я вчуся говорити правильно». |
1 |
|
|
|
9 |
РМ Монолог. Ознаки хорошого мовлення. ТМС «В лісі». |
1 |
|
|
|
10 |
РМ Букви ы, и. звуки, які позначаються цими буквами. КМ «Довіра і недовіра». |
1 |
|
|
|
11 |
РМ Буква Э, її звукове значення. ТМС «Екскурсія в музей природи». |
1 |
|
|
|
12 |
РМ Буква Е, її звукове значення. ТМС «Тварини». |
1 |
|
|
|
13 |
РМ Буква Ё, її звукове значення. ТМС «Діти творин». |
1 |
|
|
|
14 |
РМ Буква Ь для позначення м’якості приголосних. Роздільний Ь. ТМС «Я і моя родина». |
1 |
|
|
|
15 |
РМ Буква Ъ та її роль. ТМС «Сім’я». |
1 |
|
|
|
16 |
Перевірна робота. Початкове навчання читанню та письму. |
1 |
|
|
|
Тема. Початкове навчання читанню та письму. Звуки і букви. Склад. Наголос. Правопис. |
|||||
17 |
Аналіз контрольної роботи. РМ Аудіювання. Робота над змістом текстів. ТМС «Сім’я». |
1 |
|
|
|
18 |
Склад. Поділ слова на склади. Правила переносу слів. ТМС «Мої звички ». |
1
|
|
|
|
19 |
Наголос. Наголошені і ненаголошені склади. ТМС «Рідна природа». |
1 |
|
|
|
20 |
РМ Слова, правопис і вимова яких не співпадають. Буква О і звук [А]. КМ «Любов до природи». |
1 |
|
|
|
21 |
РМ Слова, правопис і вимова яких не співпадають. Букви А, Я, Е і звук [И]. ТМС «Осіння природа». |
1 |
|
|
|
22 |
РМ Слова, правопис і вимова яких не співпадають. Вимова звуку, схожого на звук [Ы]. ТМС «Світ тварин і природи». |
1 |
|
|
|
23 |
РМ Діалог. Мовні та немовні засоби, які використовуються в діалозі. ТМС «Чистота оточуючого середовища». |
1 |
|
|
|
24 |
Дзвінкі і глухі приголосні. ТМС «Риси характеру». |
1 |
|
|
|
25 |
Вимова слів з дзвінкими і глухими приголосними. ТМС «Світ тварин і природи». |
1 |
|
|
|
26 |
Вимова слів з дзвінкими і глухими приголосними (продовження). ТМС «Пори року. Зима». |
1 |
|
|
|
27 |
РМ Монолог. Основні вимоги до зв’язного усного висловлювання. ТМС «Людські якості. Доброта, милосердя». |
1 |
|
|
|
28 |
РМ Тверді і м’які приголосні. |
1 |
|
|
|
29 |
РМ Вимова і написання сполучень ЖИ, ШИ. ТМС «Рідний дім, сім’я ». |
|
|
|
|
30 |
Узагальнення і систематизація знань. Перевірна робота. Початкове навчання читанню та письму. Звуки і букви. Склад. Наголос. Правопис. ТМС «Культура мовлення». |
1 |
|
|
|
31 |
Аналіз контрольної роботи. Перевірна робота. Списування. |
1 |
|
|
|
32 |
Аналіз перевірної роботи списування. |
|
|
|
|
33 |
Повторення вивченого. |
1 |
|
|
|
ІІ семестр |
|||||
Тема. Звуки і букви. Склад. Наголос. Правопис. Лексикологія. |
|||||
34 |
Читання вголос і мовчки. ТМС «Допомога друзів». |
1 |
|
|
|
35 |
РМ Діалог. Правила спілкування. Мовний етикет. ТМС «Правила спілкування між людьми». |
1 |
|
|
|
36 |
РМ Вимова і написання слів зі сполученнями ЦИ, ЦЫ. ТМС «Дозвілля. Відвідування цирку». |
1 |
|
|
|
37 |
РМ Вимова і написання слів із сполученнями ЖЕ, ШЕ, ЖЁ, ШЁ. ТМС «Школа». |
1 |
|
|
|
38 |
РМ Вимова і написання сполучень ЧА, ЩА, ЧУ, ЩУ. ТМС «Я – школяр». |
1 |
|
|
|
39 |
РМ Вимова і написання слів з сполученнями ЧК, ЧН, НЧ, НЩ, ЩН, РЩ. ТМС «Я і мої однокласники». |
1 |
|
|
|
40 |
РМ Вимова, написання і співставлення сполучень ПЯ-ПЬЯ, МЯ-МЬЯ, ВЯ-ВЬЯ, ПЁ-ПЬЁ, МЁ-МЬЁ, ВЁ-ВЬЁ, БЁ- БЬЁ. ТМС «Відносини в сім’ї, повага до старших». |
1 |
|
|
|
41 |
Правопис ненаголошених голосних, які перевіряються наголосом. ТМС «Пори року. Відношення до природи». |
1 |
|
|
|
42 |
Прописна буква у власних назвах. ТМС «Мій родовід». |
1 |
|
|
|
43 |
РМ Монолог. Усний детальний переказ розповідного тексту. ТМС «Риси характеру. Хоробрість, наполегливість». |
1 |
|
|
|
44 |
Слово – основна одиниця мови. Лексичне значення слова. КМ. «Я вивчаю російську мову: таємниці слова». |
1 |
|
|
|
45 |
Однозначні і багатозначні слова. Слова з прямим і переносним значенням. ТМС «Я вивчаю російську мову». |
1 |
|
|
|
46 |
Слова-синоніми і слова-антоніми. ТМС «Улюблені заняття». |
1 |
|
|
|
47 |
Фразеологізми. Фразеологічний словник. ТМС «Багатство російської мови». |
1 |
|
|
|
48 |
У світі словників. ТМС «Я вивчаю російську мову». |
1 |
|
|
|
49 |
Узагальнення і систематизація знань. Перевірна робота. Звуки і букви. Склад. Наголос. Правопис. Лексикологія. ТМС «Робота. Відношення до праці». |
1 |
|
|
|
Тема. Синтаксис. Пунктуація. |
|||||
50 |
Аналіз контрольної роботи. Тема і головна думка тексту. ТМС «Пори року. Весна». |
1 |
|
|
|
51 |
РМ Діалог. ТМС «Мовний етикет». |
1 |
|
|
|
52 |
Текст. Структура тексту. ТМС «Брати наші менші». |
1 |
|
|
|
53 |
Членування тексту на абзаци. ТМС «Брати наші менші». |
1 |
|
|
|
54 |
РМ Аудіювання. Складання плану за прослуханим текстом. ТМС «Здоровий спосіб життя. Значення спорту для людини». |
1 |
|
|
|
55 |
Засоби зв’язку речень у тексті. ТМС. «Світ твоїх захоплень». |
1 |
|
|
|
56 |
Перевірна робота. Читання вголос. Логічний зміст тексту. ТМС «Риси характеру. Скромність. Наполегливість, працелюбність». |
1 |
|
|
|
57 |
РМ Усний переказ. ТМС «Тварини». |
1 |
|
|
|
58 |
Поняття про речення. Типи речень за метою висловлювання. ТМС «Людина. Виховання». |
1 |
|
|
|
59 |
Речення з емоційним забарвленням (окличні). Засоби виразності усного мовлення. ТМС «Природа. Пори року». |
1 |
|
|
|
60 |
РМ Аудіювання. Сприйняття на слух інтонаційних особливостей речень. ТМС «Взаємини з однокласниками». |
1 |
|
|
|
61 |
Зв’язані між собою слова речення. Словосполучення. ТМС «Казка в житті людини». |
1 |
|
|
|
62 |
РМ Монолог. Усний твір розповідного характеру. ТМС «Людина. Благородні вчинки». |
1 |
|
|
|
63-64 |
Головні члени речення. Узгодження присудка з підметом. Тире між підметом і присудком. ТМС.«Казка в житті людини». |
2 |
|
|
|
65-66 |
Другорядні члени речення. Звертання. Знаки пунктуації при звертанні. Слова-речення. ТМС «Природа. Тваринний світ».ТМС «Риси характеру. Правдивість і чесність». |
2 |
|
|
|
67 |
РМ Твір за прочитаним художнім твором. ТМС «Російські письменники – дітям». |
1 |
|
|
|
68 |
Узагальнення та систематизація знань. Перевірна робота. Синтаксис. Пунктуація. |
1 |
|
|
|
69 |
Перевірна робота. Аудіювання. Списування. |
1 |
|
|
|
70 |
Підсумковий урок. |
1 |
|
|
|
6 клас
(70 годин; 2 години на тиждень)
(4 години – резервний час, використаний із погляду вчителя)
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (початок вивчення з 5кл.). Укладачі: Курач Л.І., Корсаков В.О., Фідкевич О.Л., Кошкіна Ж.О., Ґудзик І.П. /з урахуванням змін 2015 року/
Підручник Т.М. Полякова. Є.І. Самонова. Приймак А.Н. Русский язык. 6 класс.- К.:Генеза, 2014, - 240 с.
Перелік перевірних робіт з російської мови
Параметри Перевірки |
Клас , семестр |
|
6 клас |
||
І |
ІІ |
|
Мовні вміння |
2 |
2 |
Аудіювання |
- |
1 |
Говоріння: Діалог |
- |
1* |
усний переказ |
- |
1* |
усний твір |
- |
- |
Читання: Вголос |
- |
1* |
Мовчки |
- |
- |
Письмо: Списування |
1 |
1 |
зорово-слуховий диктант |
- |
- |
слуховий диктант |
- |
- |
письмовий переказ |
- |
- |
* Види діяльності, перевірка яких здійснюється індивідуально протягом року (на розсуд учителя); для них не виділяються окремі уроки.
І семестр
№ п/п |
Тема уроку |
Тема мовленнєвого спілкування |
К-ть год. |
Дата план |
Дата факт |
Примітка |
Тема. Лексикологія. Фразеологія. |
||||||
1. |
РМ Монолог. Стилі мовлення. Загальне ознайомлення. |
Школа. |
1 |
|
|
В окрему колонку оцінки не виставл. |
2. |
РМ Аудіювання. Сприйняття на слух текстів різних стилів мовлення. |
Осінь. Стосунки між дорослими і дітьми. |
1 |
|
|
В окрему колонку оцінки не виставл. |
3. |
РМ Читання. Читання як вид мовленнєвої діяльності. |
Читання в житті людини. |
1 |
|
|
В окрему колонку оцінки не виставл. |
4. |
РМ Монолог. Особливості текстів різних типів мовлення. |
Птахи. |
1 |
|
|
В окрему колонку оцінки не виставл. |
5. |
РМ Монолог. Особливості текстів різних типів мовлення (продовження). |
Птахи. |
1 |
|
|
|
6. |
РМ Аудіювання. Сприйняття на слух текстів різних типів мовлення. |
Людина. Риси характеру |
1 |
|
|
В окрему колонку оцінки не виставл.(Худ. стиль – 250-300 слів, час звучання 2,5 -3 хв. Інші стилі – 150-200 слів. Час звучання 1,5 -2 хв.) |
7. |
РМ Діалог. Типи початкових реплік діалогу. |
Людина. Риси характеру. |
1 |
|
|
|
8. |
Лексика. Лексичне багатство російської мови. Групи слів з вказаним значенням. |
Слово в житті людини. |
1 |
|
|
|
9. |
Лексичні засоби, притаманні художньому та розмовному стилям. |
Слово в житті людини. |
1 |
|
|
|
10. |
Фразеологія. Фразеологізми. Фразеологічний словник. |
Стосунки між людьми. |
1 |
|
|
|
11. |
РМ Аудіювання. Сприйняття на слух слів, словосполучень, фразеологізмів. |
Стосунки між підлітками. |
1 |
|
|
|
12. |
РМ Читання. Словники. |
Значення словників в освіті людини. |
1 |
|
|
В окрему колонку оцінки не виставл. |
13. |
РМ Монолог. Особливості побудови текстів розповідного характеру, що належать до художнього та розмовного стилів мовлення. |
Людина і природа. |
1 |
|
|
В окрему колонку оцінки не виставл. |
Тема. Склад слова. Словотвір. |
||||||
14. |
Склад слова. Словотвір. Основа і закінчення слова. Частини основи: корінь, префікс, суфікс. Спільнокореневі слова та форми слів. |
Як утворюються слова. |
1 |
|
|
|
15. |
Утворення слів з найбільш вживаними префіксами і суфіксами. Написання слів із подвоєними та невимовними приголосними у корені. |
Повага до старших. |
1 |
|
|
|
16. |
Чергування звуків е – и в коренях слів. |
Ставлення до навчання. |
1 |
|
|
|
17. |
Чергування звуків а – о в коренях -лаг- (-лож-), -кас- (-кос-). |
Ставлення до навчання. |
1 |
|
|
|
18. |
Чергування звуків в коренях -зор- (-зар-), -гор- (-гар-), -клон- (-клан-). |
Мова і краса рідної природи. |
1 |
|
|
|
19. |
Чергування звуків в коренях слів -раст-, -ращ-, -рос-. |
Шкільне життя. |
1 |
|
|
|
20. |
Узагальнення та систематизація знань з тем: «Лексикологія. Фразеологія», «Склад слова. Словотвір». Перевірна робота. |
Людина. Її вчинки. Стосунки в сім’ї людини. |
1 |
|
|
Оцінка виставляється під датою всім присутнім учням. Тематична – після контрольної роботи без дати. |
Тема. Морфологія. Орфографія. |
||||||
21. |
Загальне уявлення про частини мови. Самостійні та службові частини мови, вигук. |
Відпочинок. Канікули. |
1 |
|
|
|
22. |
Іменник. Іменники – загальні та власні назви. Велика буква в іменниках. |
Відпочинок. На природі. |
1 |
|
|
|
23. |
Рід і число іменників. Іменники, рід і число яких |
Відпочинок. Мандрівка. |
1 |
|
|
|
24. |
НЕ з іменниками. М'який знак на кінці іменників |
Відпочинок. Спорт. |
1 |
|
|
|
25. |
РМ Монолог. Усний докладний переказ художнього та розмовного тексту-розповіді. |
Взаємовідносини між людьми і тваринами. |
1 |
|
|
В окрему колонку оцінки не виставл. |
26. |
Прикметник. НЕ з прикметниками. |
Російські письменники – дітям. |
1 |
|
|
|
27. |
Різні ступені ознаки, що позначаються прикметниками. |
Російські письменники – дітям. |
1 |
|
|
|
28. |
Узагальнення та систематизація знань з тем: «Іменник», «Прикметник». Перевірна робота. |
Календар. Зима. |
1 |
|
|
Оцінка виставляється під датою всім присутнім учням. |
29. |
РМ Діалог. Початкова репліка-питання в діалогах. Оформлення питальних реплік. |
Спілкування. |
1 |
|
|
|
30. |
Аудіювання. Перевірна робота. Ссписування. |
|
1 |
|
|
Оцінка виставляється в окрему колонку під датою всім присутнім Тематична – без дати. |
31. |
РМ Монолог. Особистий лист. |
Взаємини з іншими людьми. |
1 |
|
|
|
32. |
РМ Читання. Робота з книгою. Зміст. |
Людина. Пам’ять. |
1 |
|
|
|
ІІ семестр
№ п/п |
Тема уроку |
Тема мовленнєвого спілкування |
К-ть год. |
Дата план |
Дата факт |
Примітка |
33 |
РМ Діалог. Відтворення прослуханих та прочитаних діалогів. |
Взаємовідношення між людьми. |
1 |
|
|
|
34 |
Морфологія та орфографія. Дієслово. |
Природа і людина. |
1 |
|
|
|
35 |
Часи дієслова. Особа і число дієслів теперішнього і майбутнього часу, рід і число дієслів минулого часу. |
Людина та її характер. |
1 |
|
|
|
36 |
Способи дієслів (загальна характеристика). Творення дієслів умовного й наказового способів. |
Формування характеру. |
1 |
|
|
|
37 |
Правопис НЕ з дієсловами. Правопис -ться, -тся на кінці дієслів. |
Людина, її виховання. |
1 |
|
|
|
38 |
Прийменник. Сполучник. |
Спілкування. |
1 |
|
|
|
39 |
Частка. Вигук. |
Вивчаємо російську мову. |
1 |
|
|
|
40 |
Узагальнення та систематизація знань з тем: «Дієслово», «Службові частини мови», «Вигук». Перевірна робота. |
Людина. Обов’язки. |
1 |
|
|
|
Тема. Синтаксис. Пунктуація. Стилістика. |
||||||
41 |
РМ Текст. Текст-монолог, текст-діалог. |
Шкільне життя. |
1 |
|
|
|
42 |
РМ Читання. Читання вголос віршованих та прозових текстів. |
Добро і зло. |
1 |
|
|
|
43 |
РМ Текст. Підтеми тексту. Головні та другорядні частини змісту тексту. |
Країна і рід. |
1 |
|
|
|
44 |
РМ Послідовність, відповідність частин у тексті. Простий план тексту. |
Брати наші менші. |
1 |
|
|
|
45 |
РМ Аудіювання. Розпізнавання на слух частин тексту за планом. Оціночні судження про прослухане. |
Взаємовідношення людей. |
1 |
|
|
|
46 |
РМ Текст. Емоційно-оціночна інформація, що прямо виражена в тексті. |
Якості характеру. |
1 |
|
|
|
47 |
РМ Читання. Аудіювання. Сприйняття при читанні і на слух емоційно-оціночної інформації, прямо вираженої в тексті. |
Дружба, перше кохання. |
1 |
|
|
|
48 |
РМ Текст. Засоби зв’язку між реченнями у тексті. |
Видатні люди. |
1 |
|
|
|
49 |
РМ Особливості художнього та розмовного стилів мовлення. |
Пори року. Весна. |
1 |
|
|
|
50 |
РМ Письмовий докладний переказ розмовного тексту-розповіді. |
Сім’я. |
1 |
|
|
|
51 |
РМ Письмовий докладний переказ художнього тексту-розповіді. |
Незвичайні професії. |
1 |
|
|
|
52 |
Словосполучення. Сполучення слів, близьких за значенням. |
Справжній товариш. |
1 |
|
|
|
53 |
Речення. Стверджувальні та заперечні речення. |
Пори року. Весна. |
1 |
|
|
|
54 |
Смислові відрізки речення. Неповна відповідність інтонації та розділових знаків. |
Пори року. Літо. |
1 |
|
|
|
55 |
Поділ речень на смислові групи при читанні. |
Моральні якості людини. Чесність, правдивість, чуйність. |
1 |
|
|
|
56 |
РМ Монолог. Усний твір розповідного характеру в розмовному стилі мовлення. |
Якості людини. Працелюбність, наполегливість. |
1 |
|
|
|
57 |
Речення. Однорідні члени речення. |
Рідна земля. |
1 |
|
|
|
58 |
Кома при безсполучниковому зв’язку однорідних членів речення. |
Виховання людини. |
1 |
|
|
|
59 |
Смислові відносини між однорідними членами, виражені за допомогою сполучників і без них. |
Природа рідного краю. |
1 |
|
|
|
60 |
РМ Монолог. Письмовий твір розповідного характеру у розмовному стилі мовлення. |
Кіно. |
1 |
|
|
|
61 |
Речення. Повні та неповні речення. Слова-речення (повторення). |
Казка. |
1 |
|
|
|
62 |
Прості та складні речення. |
Природа. |
1 |
|
|
|
63 |
Рівноправні та нерівноправні частини складного речення. Кома між частинами складного речення. |
Моральні якості людини. Благородство. |
1 |
|
|
|
64 |
РМ Аудіювання. Сприйняття на слух поділу речень на смислові групи, особливостей інтонації простих та складних речень. |
Тваринний світ. |
1 |
|
|
|
65 |
РМ Монолог. Усний твір розповідного характеру у художньому стилі мовлення. |
Випадок із життя. |
1 |
|
|
|
66 |
Узагальнення та систематизація знань із тем: “Текст”, “Речення. Словосполучення”. Перевірна робота. |
Тваринний світ. |
1 |
|
|
|
67 |
Перевірна робота. Аудіювання. Списування. |
|
1 |
|
|
|
68 |
РМ Діалог. Складання діалогів. |
Спілкування. |
1 |
|
|
|
69 |
РМ Монолог. Письмовий твір розповідного характеру у художньому стилі мовлення. |
Випадок із життя. |
1 |
|
|
|
70 |
Підсумковий урок. Повторення вивченого у шостому класі. |
Людські чесноти. Правда. |
1 |
|
|
|
7 клас
(70 годин; 2 години на тиждень)
(4 години – резервний час, використаний із погляду вчителя)
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (початок вивчення з 5кл.). Укладачі: Курач Л.І., Корсаков В.О., Фідкевич О.Л., Кошкіна Ж.О., Ґудзик І.П.
Підручник Т.М. Полякова. Є.І. Самонова. Приймак А.Н. Русский язык. 7 класс.- К.:Генеза, 2016, - 256 с.
Перелік перевірних робіт з російської мови
Параметри Перевірки |
Клас , семестр |
|
7 клас |
||
І |
ІІ |
|
Мовні вміння |
2 |
2 |
Аудіювання |
- |
1 |
Говоріння: Діалог |
- |
1* |
усний переказ |
- |
- |
усний твір |
- |
1* |
Читання: Вголос |
- |
1* |
Мовчки |
- |
1 |
Письмо: Списування |
1 |
- |
зорово-слуховий диктант |
- |
1 |
слуховий диктант |
- |
- |
письмовий переказ |
- |
1 |
* Види діяльності, перевірка яких здійснюється індивідуально протягом року (на розсуд учителя); для них не виділяються окремі уроки.
І семестр
№ п/п |
Тема уроку |
Тема мовленнєвого спілкування |
К-ть год. |
Дата план |
Дата факт |
Примітка |
Тема. Лексикологія. Фразеологія. |
||||||
1. |
РМ Аудіювання. Розпізнавання на слух відомої і нової інформації. Складання плану прослуханого тексту. |
Відношення до навчання. |
1 |
|
|
|
2. |
РМ Читання. Структурні частини тексту: головні і другорядні частини змісту. |
Минуле і майбутнє. |
1 |
|
|
|
3. |
РМ Діалоги з початковою спонукальною реплікою. |
Людина. Спілкування. |
1 |
|
|
|
4. |
РМ Діалог. Оформлення спонукальної репліки. |
Людина. Спілкування. |
1 |
|
|
|
5. |
РМ Монолог. Висловлювання описового характеру в художньому стилі мовлення. |
Природа. |
1 |
|
|
|
6. |
РМ Монолог. Висловлювання описового характеру в розмовному стилі мовлення. |
Подорож. |
1 |
|
|
|
7. |
Лексикологія. Фразеологія. Тематичні групи слів. |
Наукові відкриття. Сонячна система. |
1 |
|
|
|
8. |
Лексикологія. Фразеологія. Найбільш вживані фразеологізми. |
Багатство російської мови. |
1 |
|
|
|
9. |
РМ Аудіювання. Читання. Сприйняття на слух і при читанні слів і фразеологічних одиниць із тематичних груп. |
Трудова діяльність людини. |
1 |
|
|
|
10. |
Лексикологія. Фразеологія. Лексичні особливості наукового стилю мовлення. |
Мова науки. |
1 |
|
|
|
11. |
РМ Монолог. Опис процесів праці. |
Трудова діяльність людини. |
1 |
|
|
|
Тема. Морфологія. Орфографія. |
||||||
12. |
Морфологія. Орфографія. Зміна імен іменників за відмінками. |
Вивчаємо російську мову. |
1 |
|
|
|
13. |
Морфологія. Орфографія. Типи відмін імен іменників. Правопис ненаголошених голосних в закінченнях іменників. |
Любов до вітчизни. |
1 |
|
|
|
14. |
Морфологія. Орфографія. Зміна імен прикметників за відмінками. Правопис ненаголошених голосних в закінченнях прикметників |
Охорона природи. |
1 |
|
|
|
15. |
Морфологія. Орфографія. Н и нн в іменах прикметників. |
Міста Давньої Русі. |
1 |
|
|
|
16. |
Узагальнення і систематизація вивченого за темами: «Лексикологія. Фразеологія». «Морфологія. Орфографія». Перевірна робота. |
|
1 |
|
|
|
17. |
РМ Монолог. Особливості тексту-роздуму в науковому стилі мовлення. |
Книга. Читання. |
1 |
|
|
|
18. |
Морфологія. Орфографія. Числівник, позначення кількості предметів і порядок їх при лічбі. Роль імен числівників в реченні. |
Світ чисел. |
1 |
|
|
|
19. |
Морфологія. Орфографія. Зміна по відмінках числівників 2, 3, 4; 5-20, 30. Буква ь в числівниках. |
Світ чисел. |
1 |
|
|
|
20. |
Морфологія. Орфографія. Значення займенників; роль займенників в реченні. |
Охорона навколишньої середи. |
1 |
|
|
|
21. |
Морфологія. Орфографія. Зміна за відмінками особистих займенників. |
Світ людей. |
1 |
|
|
|
22. |
Морфологія. Орфографія. Зміна за відмінками займенників кто, что. Написання через дефіс займенників кое-кто, кое-что, что-то, кто-нибудь, что-нибудь, кто-либо, что-либо. |
Взаємоповага і піклування про близьких. |
1 |
|
|
|
23. |
Морфологія. Орфографія. Зміна дієслів теперішнього і майбутнього часу за особами і числами. |
Наука. |
1 |
|
|
|
24. |
Морфологія. Орфографія. Правопис ненаголошених голосних, дзвінких і глухих приголосних у префіксах і суфіксах дієслів. |
Музика. |
1 |
|
|
|
25. |
Морфологія. Орфографія. Безособові дієслова. |
Жива природа. |
1 |
|
|
|
26. |
Морфологія. Орфографія. Прислівник: значення, питання, роль в реченні. |
Мистецтво. |
1 |
|
|
|
27. |
Морфологія. Орфографія. Літери о, а, ь в закінченні прислівників. |
Література. Російські письменники. |
1 |
|
|
|
28. |
Морфологія. Орфографія. Значення і правопис деяких прийменників. Прийменники образу дії, причини, цілі. Написання прийменників через дефіс. Значення і вживання сполучників однако, зато, как, будто, словно. |
Спілкування. |
1 |
|
|
|
29. |
Морфологія. Орфографія. Правопис часток. Вигуки, які передають оцінку і волевиявлення оповідача. |
Домашні тварини. Собака. |
1 |
|
|
|
30. |
Узагальнення й систематизація вивченого за темами «Морфологія. Орфографія». Перевірна робота. |
Зима. |
1 |
|
|
|
31. |
Перевірна робота. Списування. Тренувальне аудіювання. |
|
1 |
|
|
|
32. |
РМ Читання. Робота з книгою: схеми, таблиці і їх текстове супроводження. |
Вчимося вчитися. |
1 |
|
|
|
ІІ семестр
№ п/п |
Тема уроку |
Тема мовленнєвого спілкування |
К-ть год. |
Дата план |
Дата факт |
Примітка |
Тема. Синтаксис. Пунктуація. Стилістика. |
||||||
33 |
РМ Читання. Робота з книгою: реєстр прочитаних книг (читацький щоденник). |
Книги – найкращі друзі. |
1 |
|
|
|
34 |
РМ Монолог. Аннотація. |
Людина і суспільство. |
1 |
|
|
|
35 |
РМ Діалог. Відтворення прослуханих і прочитаних діалогів. |
Мова науки. |
1 |
|
|
|
36 |
РМ Текст. Емоційно-оціночна інформація, прямо не виражена в тексті. |
Відношення до природи і тваринам. |
1 |
|
|
|
37 |
РМ Аудіювання. Сприйняття на слух емоційно-оціночної інформації, прямо не вираженої в тексті. |
Рідні місця. |
1 |
|
|
|
38 |
РМ Читання. Сприйняття при читанні емоційно-оціночної інформації, прямо не вираженої в тексті. |
Наші мами. |
1 |
|
|
|
39 |
РМ Аудіювання. Роль спеціальних засобів для виділення основних положень тексу. Читання. Читання вголос різних текстів з опорою на самостійно виконану розмітку тексту. |
Роль виразного читання. |
1 |
|
|
|
40 |
Речення. Вставні слова і словосполучення. |
Київ – столиця України. |
1 |
|
|
|
41 |
Речення. Розділові знаки при вставних словах і словосполученнях. |
Наука, знання. |
1 |
|
|
|
42 |
Речення. Вставні слова як засіб зв’язку між реченнями в тексті. Читання вголос і мовчки простих і складних речень з вставними словами. |
Таємниці живої природи. |
1 |
|
|
|
43 |
Текст. Порядок слів і інтонація як засіб смислового зв’язку речень в тексті. Ланцюжковий зв’язок між реченнями в тексті. |
Природа. |
1 |
|
|
|
44 |
Текст. Особливості наукового стилю мовлення. |
Наука. |
1 |
|
|
|
45 |
РМ Монолог. Детальний переказ наукового тексту-розповіді. |
Світ небесних тіл. |
1 |
|
|
|
46 |
РМ Монолог. Стислий переказ науково-популярного тексту-розповіді. |
Річки України і Росії. |
1 |
|
|
|
47 |
Узагальнення і систематизація вивченого за темами: «Текст», «Речення». Перевірна робота. |
Вміння правильно говорити. |
1 |
|
|
|
48 |
Речення. Однорідні члени речення. Узагальнюючи слова при однорідних членах речення, розділові знаки при них. |
Я вивчаю російську мову. |
1 |
|
|
|
49 |
Речення. Однорідні члени речення. Тренувальні вправи. |
Вихована людина. |
1 |
|
|
|
50 |
Речення. Поняття про відокремлені члени речення. Порядок слів, інтонація і розділові знаки в реченнях з відокремленими членами. |
Великі письменники. А. Чехов. |
1 |
|
|
|
51 |
Речення. Відокремленні визначення. Порівняльний зворот. |
Природа. |
1 |
|
|
|
52 |
Речення. Уточнюючі члени речення. |
Лісові жителі. |
1 |
|
|
|
53 |
РМ Аудіювання. Сприйняття на слух речень з різними видами відокремлення. |
Пори року. Весна. |
1 |
|
|
|
54 |
РМ Монолог. Детальний переказ наукового тексту-роздуму. |
Наукові відкриття. |
1 |
|
|
|
55 |
РМ Монолог. Стислий переказ наукового тексту-роздуму. |
Знання. Винаходи. |
1 |
|
|
|
56 |
Речення. Односкладні речення. |
Правила етикету. Прийом гостей. |
1 |
|
|
|
57 |
Речення. Односкладні речення з головним членом у формі присудка. |
Культура поведінки в громадських місцях. |
1 |
|
|
|
58 |
Речення. Односкладні речення з головним членом у формі підмета. |
Школа. |
1 |
|
|
|
59 |
Контрольний переказ наукового тексту-розповіді. |
Наукові відкриття. Спілкування. |
1 |
|
|
|
60 |
Речення. Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові. |
Сила слова. |
1 |
|
|
|
61 |
Речення. Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові (продовження). |
Емоції людини. |
1 |
|
|
|
62 |
РМ Аудіювання. Сприйняття на слух особливостей речень з прямою мовою. |
Потреба людини робити добро. |
1 |
|
|
|
63 |
РМ Читання. Читання вголос і мовчки простих і складних речень з однорідними членами, прямою мовою, різними видами відокремлення. Перевірна робота. Читання мовчки. |
Можливості мови. |
1 |
|
|
|
64 |
РМ Монолог. Усний твір-роздум в науковому стилі мовленні. |
Наука. Мовознавство. |
1 |
|
|
|
65 |
Узагальнення і систематизація вивченого за темою «Речення». Перевірна робота. |
Гостинність. |
1 |
|
|
|
66 |
РМ Монолог. Письмовий твір-роздум на теми, пов’язані з життєвим досвідом. |
Життєвий досвід. |
1 |
|
|
|
67 |
Перевірна робота. Аудіювання. Зорово-слуховий диктант. |
|
1 |
|
|
|
68 |
РМ Діалог. Складання діалогів. |
Людина. Спілкування. |
1 |
|
|
|
69 |
РМ Читання. Робота з книгою: виписки із книги. |
Вчимося говорити правильно. |
1 |
|
|
|
70 |
Повторення вивченого за рік. |
Канікули. |
1 |
|
|
|
8 клас
(70 годин; 2 години на тиждень)
(4 години – резервний час, використаний із погляду вчителя)
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (початок вивчення з 5кл.). Укладачі: Курач Л.І., Корсаков В.О., Фідкевич О.Л., Кошкіна Ж.О., Ґудзик І.П.
Підручник Т.М. Полякова. Є.І. Самонова. Приймак А.Н. Русский язык. 8 класс.- К.: Генеза, 2016, - 232 с.
Перелік перевірних робіт з російської мови
Параметри Перевірки |
Клас , семестр |
|
8 клас |
||
І |
ІІ |
|
Мовні вміння |
2 |
2 |
Аудіювання |
- |
1 |
Говоріння: Діалог |
- |
1* |
усний переказ |
- |
- |
усний твір |
- |
1* |
Читання: Вголос |
- |
1* |
Мовчки |
- |
1 |
Письмо: Списування |
1 |
- |
зорово-слуховий диктант |
- |
1 |
слуховий диктант |
- |
- |
письмовий переказ |
- |
1 |
* Види діяльності, перевірка яких здійснюється індивідуально протягом року (на розсуд учителя); для них не виділяються окремі уроки.
І семестр
№ п/п |
Тема уроку |
Тема мовленнєвого спілкування |
К-ть год. |
Дата план |
Дата факт |
Примітка |
Тема. Лексикологія. Фразеологія. |
||||||
1. |
РМ Читання. Удосконалення навичок читання. |
Читання із захопленням. |
1 |
|
|
|
2. |
РМ Монолог. Повторення вивченого про стилі мовлення. Особливості публіцистичного стилю мовлення. |
Осінь: збір урожаю. |
1 |
|
|
|
3. |
Лексикологія. Фразеологія. Лексичні засоби та фразеологічні одиниці, притаманні публіцистичному стилю мовлення. Аудіювання. Сприйняття на слух тексту, що містить фразеологічні одиниці. |
Запорізька Січ. |
1 |
|
|
|
4. |
Лексикологія. Фразеологія. Запозичені слова. |
Вивчаємо російську мову. |
1 |
|
|
|
5. |
РМ Діалог. Поглиблення вивченого про діалогічне мовлення. |
Вивчення мов. |
1 |
|
|
|
Тема. Морфологія. Орфографія. |
||||||
6. |
Морфологія. Повторення вивченого про числівник. |
Цифри та числа в житті людини. |
1 |
|
|
|
7. |
Морфологія. Відмінювання числівників 50-80, 40, 90, 100. |
У світі цікавого. |
1 |
|
|
|
8. |
Морфологія. Відмінювання числівників 50-80, 40, 90, 100 (продовження). |
Час. |
1 |
|
|
|
9. |
РМ Монолог. Усний докладний переказ публіцистичного тексту-розповіді. |
Відомі українки. |
1 |
|
|
|
10. |
Морфологія. Повторення вивченого про займенник. |
Людина і природа. |
1 |
|
|
|
11. |
Морфологія. Відмінювання займенників. |
Характер і вчинки людини. |
1 |
|
|
|
12. |
Морфологія. Правопис займенників ничего –нечего, никого – некого, ничему – нечему, никому – некому. |
Влучні словосполучення. |
1 |
|
|
|
13. |
РМ Монолог. Письмовий вибірковий переказ публіцистичного тексту-розповіді. |
Обов’язок і героїчний вчинок. |
1 |
|
|
|
14. |
Узагальнення та систематизація вивченого з тем: «Лексикологія. Фразеологія», «Числівник», «Займенник». Перевірна робота. |
Природа. |
1 |
|
|
|
15. |
РМ Діалог. Діалог із початковою реплікою, що містить повідомлення. Оформлення початкової репліки-повідомлення. |
Шкільне життя. |
1 |
|
|
|
16. |
Морфологія. Повторення вивченого про дієслово. Доконаний і недоконаний вид дієслова. |
Людина: виховання. |
1 |
|
|
|
17. |
Морфологія. Доконаний і недоконаний вид дієслова. |
Стосунки в родині. |
1 |
|
|
|
18. |
РМ Монолог. Замітка в газету інформаційного характеру. |
Вчинки людини. |
1 |
|
|
|
19. |
Морфологія. Загальне уявлення про дієприкметник. |
Вивчаємо російську мову. |
1 |
|
|
|
20. |
Морфологія. Дієприкметниковий зворот. Правопис не з дієприкметниками. |
Вибір професії. |
1 |
|
|
|
21. |
РМ Монолог. Особливості висловлювань розповідного характеру з елементами опису в публіцистичному стилі. |
Творчість А. Куїнджі. |
1 |
|
|
|
22. |
Морфологія. Загальне уявлення про дієприслівник. Правопис не з дієприслівниками. |
Комп’ютери. |
1 |
|
|
|
23. |
Морфологія. Дієприслівниковий зворот. |
Читання книг. |
1 |
|
|
|
24. |
РМ Аудіювання. Сприйняття на слух речень із дієприкметниковими та дієприслівниковими зворотами. |
Явища природи: водоспади. |
1 |
|
|
|
25. |
Морфологія. Різноманітність значень прислівників. |
Література (книги). |
1 |
|
|
|
26. |
Орфографія. Букви о, е після шиплячих на кінці прислівників. Не, ни в прислівниках. |
Голуб – птах-символ. |
1 |
|
|
|
27. |
Морфологія. Поглиблення вивченого про прийменник і сполучник. |
Людина і тварини. |
1 |
|
|
|
28. |
Морфологія. Поглиблення вивченого про частку і вигук. |
Вивчаємо російську мову. |
1 |
|
|
|
29. |
Узагальнення та систематизація вивченого з тем: «Дієслово», «Дієприкметник», «Дієприслівник», «Прислівник», «Службові частини мови», «Вигук». Перевірна робота. |
Зимова природа. |
1 |
|
|
|
30. |
Перевірна робота. Списування. Читання. Читання вголос віршових та прозових текстів, що містять діалоги та монологи. |
Зимова природа. |
1 |
|
|
|
31. |
РМ Монолог. Особливості висловлювань розповідного характеру з елементами роздумів у публіцистичному стилі. |
Дбайливе ставлення до природи. |
1 |
|
|
|
32. |
РМ Читання. Сприйняття в прочитаному тексті різних аргументів при обговоренні проблеми. |
Людина і суспільство. |
1 |
|
|
|
ІІ семестр
№ п/п |
Тема уроку |
Тема мовленнєвого спілкування |
К-ть год. |
Дата план |
Дата факт |
Примітка |
33 |
РМ Діалог. Використання діалогу з метою спільного виконання навчальних завдань. |
Козацька педагогіка. |
1 |
|
|
|
34 |
РМ Читання. Робота з книгою: передмова в книзі. |
Світ книг. |
1 |
|
|
|
Тема. Синтаксис. Пунктуація. Стилістика. |
||||||
35 |
Текст. Повторення вивченого про текст. |
Природа та людина. |
1 |
|
|
|
36 |
Текст. Спонукально-вольова інформація, що прямо виражена в тексті. |
Спілкування між людьми. |
1 |
|
|
|
37 |
Читання. Сприйняття у прочитаному тексті прямо вираженої спонукально-вольової інформації. |
Ставлення до близьких людей. |
1 |
|
|
|
38 |
РМ Аудіювання. Сприйняття на слух текстів, що містять прямо виражену спонукально-вольову інформацію. |
Хліб – усьому голова. |
1 |
|
|
|
39 |
Текст. Зворотній порядок слів як ознака стилістично забарвленого мовлення. |
Виразність мовлення. |
1 |
|
|
|
40 |
Текст. Паралельний зв’язок між реченнями в тексті. |
Спілкування. |
1 |
|
|
|
41 |
РМ Читання. Зміст тексту. Підтекст твору. |
“Підводні камені” спілкування. |
1 |
|
|
|
42 |
РМ Аудіювання. Розуміння під час слухання прямо вираженого змісту та підтексту твору. |
Стосунки між людьми. |
1 |
|
|
|
43 |
РМ Монолог. Твір розповідного характеру з елементами опису місцевості у публіцистичному стилі. |
Моє улюблене місто (Моє улюблене село). |
1 |
|
|
|
44 |
Речення. Повторення вивченого про відокремлені члени речення. |
Шкільна праця. |
1 |
|
|
|
45 |
Речення. Відокремлення означень, що виражені дієприкметниковим зворотом. |
Людина та природа. |
1 |
|
|
|
46 |
Речення. Відокремлення обставин, що виражені дієприслівниковим зворотом. |
Людські якості. |
1 |
|
|
|
47 |
Речення. Зображувально-виражальні можливості дієприкметникових та дієприслівникових зворотів. |
Краса слова. |
1 |
|
|
|
48 |
Повторення. Узагальнення та систематизація вивченого з тем: «Текст», «Відокремлені другорядні члени речення». Перевірна робота. |
Вивчаємо російську мову. |
1 |
|
|
|
49 |
РМ Монолог. Вибірковий переказ тексту публіцистичного стилю з елементами опису місцевості. |
Людина та природа. |
1 |
|
|
|
50 |
Речення. Складносурядне речення. Інтонація та сполучники. |
Людина та природа. |
1 |
|
|
|
51 |
Речення. Смислові відносини між частинами складносурядного речення. |
Природні явища: дощ. |
1 |
|
|
|
52 |
Речення. Уживання складносурядних речень в усному та писемному мовленні. |
Людина й краса навколишнього світу. |
1 |
|
|
|
53 |
РМ Монолог. Опис пам’ятки історії та культури у публіцистичному стилі. |
Пам’ятки історії та культури. |
1 |
|
|
|
54 |
Речення. Складнопідрядне речення. |
Про необхідність навчатися. |
1 |
|
|
|
55 |
Речення. Кома у складнопідрядному реченні. |
Вчимося вчитися. |
1 |
|
|
|
56 |
Речення. Різноманітність смислових відносин між головною та підрядною частинами у складнопідрядному реченні. |
Людські якості. |
1 |
|
|
|
57 |
Речення. Різноманітність смислових відносин між головною та підрядною частинами у складнопідрядному реченні (продовження). |
Людські якості. |
1 |
|
|
|
58 |
Перевірна робота. Аудіювання. Зорово-слуховий диктант. |
|
1 |
|
|
|
59 |
РМ Аудіювання. Сприйняття на слух особливостей складносурядних та складнопідрядних речень. |
Значення знань для людини. |
1 |
|
|
|
60 |
РМ Монолог. Твір-роздум на морально-етичну тему. |
Морально-етичні правила поведінки. |
1 |
|
|
|
61 |
Речення. Непряма мова. |
Стосунки між людьми. |
1 |
|
|
|
62 |
Речення. Заміна прямої мови непрямою. |
Виразність мовлення. |
1 |
|
|
|
63 |
Перевірна робота. Письмовий переказ. |
|
1 |
|
|
|
64 |
РМ Аудіювання. Сприйняття на слух особливостей речень із прямою та непрямою мовою. |
Козацтво. |
1 |
|
|
|
65 |
РМ Читання. Цитування в книгах різних жанрів. |
Комп’ютерний переклад. |
1 |
|
|
|
66 |
Повторення. Узагальнення та систематизація вивченого з тем: «Складне речення», «Пряма та непряма мова». Перевірна робота. Читання мовчки. |
Людина та навколишнє середовище. |
1 |
|
|
|
67 |
РМ Аудіювання. Сприйняття на слух текстів, що містять аргументацію для доказу різних точок зору. |
Комп’ютер – друг чи ворог? |
1 |
|
|
|
68 |
Тренувальні вправи. Тестові завдання за мовними темами. |
|
1 |
|
|
|
69 |
РМ Діалог. Відтворення та складання діалогів. |
Мова – частина культури. |
1 |
|
|
|
70 |
Підсумковий урок. Повторення вивченого у 8-му класі. |
Людські якості: хоробрість. |
1 |
|
|
|