Календарне планування. Російська мова 5-8 класи

Про матеріал

Календарне планування для 5-8 класів написане українською мовою до предмету РОСІЙСЬКА МОВА.

70 годин; 2 години на тиждень

(4 години – резервний час, використаний із погляду вчителя)

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (початок вивчення з 5 кл.)

Укладачі: КурачЛ.І., Корсаков В.О., Фідкевич О.л., Кошкіна Ж.О., Ґудзик І.П.

Підручник Т.М. Полякова. Є.І. Самонова. Русский язык. 5 класс.- К.:Генеза, 2013, - 256 с.

Перелік перевірних робіт за різними варіантами курсу мови подано.

Перегляд файлу

5  клас

(70 годин; 2 години на тиждень)

(4 години – резервний час, використаний із погляду вчителя)

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів  з українською мовою навчання (початок вивчення з 5кл.)

Укладачі: КурачЛ.І., Корсаков В.О., Фідкевич О.л., Кошкіна Ж.О., Ґудзик І.П.

Підручник Т.М. Полякова. Є.І. Самонова. Русский язык. 5 класс.- К.:Генеза, 2013, - 256 с.

Перелік перевірних робіт з російської мови

Параметри Перевірки

5кл.

I

II

Знання з мови та мовні вміння

2

2

Аудіювання

-

1

Говоріння: Діалог

-

1*

усний переказ

-

1*

усний твір

-

-

Читання: Вголос

-

1*

Мовчки

-

-

Письмо: Списування

1

1

зорово-слуховий

диктант

-

-

слуховий диктант

-

-

Письмовий переказ

-

-

* Види діяльності, перевірка яких здійснюється індивідуально протягом року; для них не виділяються окремі уроки.

п/п

Зміст навчального матеріалу

К-сть

год

Дата

план

Дата

факт

Примітка

І семестр

Тема. Початкове навчання читанню та письму. Звуки і букви.

1

РМ Загальні відомості про російську мову. Тема мовного спілкування «Я вивчаю російську мову».

1

 

 

 

2

РМ Аудіювання. Особливості сприйняття тексту на слух. ТМС «Школа».

1

 

 

 

3

РМ Діалог. Відомості про діалогічне мовлення. ТМС «Мова у спілкуванні».

1

 

 

 

4

РМ Читання і написання слів за фонетичним принципом. ТМС «Осіння природа».

1

 

 

 

5

Звуки і букви. Алфавіт. ТМС «Я вивчаю російську мову».

1

 

 

 

6

Голосні і приголосні звуки. ТМС. «Я вивчаю російську мову».

1

 

 

 

7

РМ Вимова і написання слів з [г], [ґ]. ТМС «Природні явища. Гроза».

1

 

 

 

8

РМ Вимова і написання слів з приголосними звуками [ч’],[ш],[ш’]. ТМС. «Я вчуся говорити правильно».

1

 

 

 

9

РМ Монолог. Ознаки хорошого мовлення. ТМС «В лісі».

1

 

 

 

10

РМ Букви ы, и. звуки, які позначаються цими буквами. КМ «Довіра і недовіра».

1

 

 

 

11

РМ Буква Э, її звукове значення. ТМС «Екскурсія в музей   природи».

1

 

 

 

12

РМ Буква Е, її звукове значення. ТМС «Тварини».

1

 

 

 

13

РМ Буква Ё, її звукове значення. ТМС «Діти творин».

1

 

 

 

14

РМ Буква Ь для позначення м’якості приголосних. Роздільний Ь. ТМС «Я і моя родина».

1

 

 

 

15

РМ Буква Ъ та її роль. ТМС «Сім’я».

1

 

 

 

16

Перевірна робота. Початкове навчання читанню та письму.

1

 

 

 

Тема. Початкове навчання читанню та письму. Звуки і букви. Склад. Наголос. Правопис.

17

Аналіз контрольної роботи. РМ  Аудіювання. Робота над змістом текстів. ТМС «Сім’я».

1

 

 

 

18

Склад. Поділ слова на склади. Правила переносу слів. ТМС «Мої звички ».

1

 

 

 

 

19

Наголос. Наголошені і ненаголошені склади. ТМС «Рідна природа».

1

 

 

 

20

РМ Слова, правопис і вимова яких не співпадають. Буква О і звук [А]. КМ «Любов до природи».

1

 

 

 

21

РМ Слова, правопис і вимова яких не співпадають. Букви А, Я, Е і звук [И]. ТМС «Осіння природа».

1

 

 

 

22

РМ Слова, правопис і вимова яких не співпадають. Вимова звуку, схожого на звук [Ы]. ТМС «Світ тварин і природи».

1

 

 

 

23

РМ Діалог. Мовні та немовні засоби, які використовуються в діалозі. ТМС «Чистота оточуючого середовища».

1

 

 

 

24

Дзвінкі і глухі приголосні. ТМС «Риси характеру».

1

 

 

 

25

Вимова слів з дзвінкими і глухими приголосними. ТМС «Світ тварин і природи».

1

 

 

 

26

Вимова слів з дзвінкими і глухими приголосними (продовження). ТМС «Пори року. Зима».

1

 

 

 

27

РМ Монолог. Основні вимоги до зв’язного усного висловлювання. ТМС «Людські якості. Доброта, милосердя».

1

 

 

 

28

РМ Тверді і м’які приголосні. 

1

 

 

 

29

РМ Вимова і написання сполучень ЖИ, ШИ. ТМС «Рідний дім, сім’я ».

 

 

 

 

30

Узагальнення і систематизація знань. Перевірна  робота. Початкове навчання читанню та письму. Звуки і букви. Склад. Наголос. Правопис. ТМС «Культура мовлення».

1

 

 

 

31

Аналіз контрольної роботи. Перевірна робота. Списування.

1

 

 

 

32

Аналіз перевірної роботи списування.

 

 

 

 

33

Повторення вивченого.

1

 

 

 

ІІ семестр

Тема. Звуки і букви. Склад. Наголос. Правопис. Лексикологія.

34

Читання вголос і мовчки. ТМС «Допомога друзів».

1

 

 

 

35

РМ Діалог. Правила спілкування. Мовний етикет. ТМС «Правила спілкування між людьми».

1

 

 

 

36

РМ Вимова і написання слів зі сполученнями ЦИ, ЦЫ. ТМС «Дозвілля. Відвідування цирку».

1

 

 

 

37

РМ Вимова і написання слів із сполученнями ЖЕ, ШЕ, ЖЁ, ШЁ. ТМС «Школа».

1

 

 

 

38

РМ Вимова і написання сполучень ЧА, ЩА, ЧУ, ЩУ. ТМС «Я – школяр».

1

 

 

 

39

РМ Вимова і написання слів з сполученнями ЧК, ЧН, НЧ, НЩ, ЩН, РЩ. ТМС «Я і мої однокласники».

1

 

 

 

40

РМ Вимова, написання і співставлення сполучень ПЯ-ПЬЯ, МЯ-МЬЯ, ВЯ-ВЬЯ, ПЁ-ПЬЁ,  МЁ-МЬЁ, ВЁ-ВЬЁ, БЁ- БЬЁ. ТМС «Відносини в сім’ї, повага до старших».

1

 

 

 

41

Правопис ненаголошених голосних, які перевіряються   наголосом. ТМС «Пори року. Відношення до природи».

1

 

 

 

42

Прописна буква у власних назвах. ТМС «Мій родовід».

1

 

 

 

43

РМ Монолог. Усний детальний переказ розповідного тексту. ТМС «Риси характеру. Хоробрість, наполегливість».

1

 

 

 

44

Слово – основна одиниця мови. Лексичне значення слова. КМ. «Я вивчаю російську мову: таємниці слова».

1

 

 

 

45

Однозначні і багатозначні слова. Слова з прямим і переносним значенням. ТМС «Я вивчаю російську мову».

1

 

 

 

46

Слова-синоніми і слова-антоніми. ТМС «Улюблені заняття».

1

 

 

 

47

Фразеологізми. Фразеологічний словник. ТМС «Багатство російської мови».

1

 

 

 

48

У світі словників. ТМС «Я вивчаю російську мову».

1

 

 

 

49

Узагальнення і систематизація знань. Перевірна робота. Звуки і букви. Склад. Наголос. Правопис. Лексикологія.  ТМС «Робота. Відношення до праці».

1

 

 

 

Тема. Синтаксис. Пунктуація.

50

Аналіз контрольної роботи. Тема і головна думка тексту. ТМС «Пори року. Весна».

1

 

 

 

51

РМ Діалог. ТМС «Мовний етикет».

1

 

 

 

52

Текст. Структура тексту. ТМС «Брати наші менші».

1

 

 

 

53

Членування тексту на абзаци. ТМС «Брати наші менші».

1

 

 

 

54

РМ Аудіювання. Складання плану за прослуханим текстом. ТМС «Здоровий спосіб життя. Значення спорту для людини».

1

 

 

 

55

Засоби зв’язку речень у тексті. ТМС. «Світ твоїх захоплень».

1

 

 

 

56

Перевірна робота. Читання вголос. Логічний зміст тексту. ТМС «Риси характеру. Скромність. Наполегливість, працелюбність».

1

 

 

 

57

РМ Усний переказ. ТМС «Тварини».

1

 

 

 

58

Поняття про речення. Типи речень за метою висловлювання. ТМС «Людина. Виховання».

1

 

 

 

59

Речення з емоційним забарвленням (окличні). Засоби виразності усного мовлення. ТМС «Природа. Пори року».

1

 

 

 

60

РМ Аудіювання. Сприйняття на слух інтонаційних особливостей речень. ТМС «Взаємини з однокласниками».

1

 

 

 

61

Зв’язані між собою слова речення. Словосполучення. ТМС «Казка в житті людини».

1

 

 

 

62

РМ Монолог. Усний твір розповідного характеру. ТМС «Людина. Благородні вчинки».

1

 

 

 

63-64

Головні члени речення. Узгодження присудка з підметом. Тире між підметом і присудком. ТМС.«Казка в житті людини».

2

 

 

 

65-66

Другорядні члени речення. Звертання. Знаки пунктуації при звертанні. Слова-речення. ТМС «Природа. Тваринний світ».ТМС «Риси характеру. Правдивість і чесність».

2

 

 

 

67

РМ Твір за прочитаним художнім твором. ТМС «Російські письменники – дітям».

1

 

 

 

68

Узагальнення та систематизація знань. Перевірна робота. Синтаксис. Пунктуація.

1

 

 

 

69

Перевірна робота. Аудіювання. Списування.

1

 

 

 

70

Підсумковий урок.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6  клас

(70 годин; 2 години на тиждень)

(4 години – резервний час, використаний із погляду вчителя)

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів  з українською мовою навчання (початок вивчення з 5кл.). Укладачі: Курач Л.І., Корсаков В.О., Фідкевич О.Л., Кошкіна Ж.О., Ґудзик І.П. /з урахуванням змін 2015 року/

Підручник Т.М. Полякова. Є.І. Самонова. Приймак А.Н. Русский язык. 6 класс.- К.:Генеза, 2014, - 240 с.

Перелік перевірних робіт з російської мови

 

Параметри

Перевірки

Клас , семестр

6 клас

І

ІІ

Мовні вміння

2

2

Аудіювання

-

1

Говоріння: Діалог

-

1*

усний переказ

-

1*

усний твір

-

-

Читання: Вголос

-

1*

Мовчки

-

-

Письмо: Списування

1

1

зорово-слуховий диктант

-

-

слуховий диктант

-

-

письмовий переказ

-

-

* Види діяльності, перевірка яких здійснюється індивідуально протягом року (на розсуд учителя); для них не виділяються окремі уроки.

І семестр

п/п

Тема уроку

Тема мовленнєвого спілкування

К-ть год.

Дата

план

Дата

факт

Примітка

Тема. Лексикологія. Фразеологія.

1.

РМ Монолог. Стилі мовлення. Загальне ознайомлення.  

Школа.

1

 

 

В окрему колонку оцінки не виставл. 

2.

РМ Аудіювання. Сприйняття на слух текстів різних стилів мовлення.

Осінь. Стосунки між дорослими і дітьми.

1

 

 

В окрему колонку оцінки не виставл. 

3.

РМ Читання. Читання як вид мовленнєвої діяльності. 

Читання в житті людини.

1

 

 

В окрему колонку оцінки не виставл. 

4.

 РМ Монолог. Особливості текстів різних типів мовлення.

Птахи.

1

 

 

В окрему колонку оцінки не виставл. 

5.

РМ Монолог. Особливості текстів різних типів мовлення (продовження).

Птахи.

1

 

 

 

6.

РМ Аудіювання. Сприйняття на слух текстів різних типів мовлення.

 Людина. Риси характеру

1

 

 

В окрему колонку оцінки не виставл.(Худ. стиль – 250-300 слів, час звучання 2,5 -3 хв. Інші стилі – 150-200 слів. Час звучання 1,5 -2 хв.)

7.

РМ Діалог. Типи початкових реплік діалогу.

Людина. Риси характеру.

1

 

 

 

8.

Лексика. Лексичне багатство російської мови. Групи слів з вказаним значенням.

Слово в житті людини.

1

 

 

 

9.

Лексичні засоби, притаманні художньому та розмовному стилям.

Слово в житті людини.

1

 

 

 

10.

Фразеологія. Фразеологізми. Фразеологічний словник.

Стосунки між людьми.

1

 

 

 

11.

РМ Аудіювання. Сприйняття на слух слів, словосполучень, фразеологізмів.

Стосунки між підлітками.

1

 

 

 

12.

РМ Читання. Словники.

Значення словників в освіті людини.

1

 

 

В окрему колонку оцінки не виставл. 

13.

РМ Монолог. Особливості побудови текстів розповідного характеру, що належать до художнього та розмовного стилів мовлення.

Людина і природа.

1

 

 

В окрему колонку оцінки не виставл. 

Тема. Склад слова. Словотвір.

14.

Склад слова. Словотвір. Основа і закінчення слова. Частини основи: корінь, префікс, суфікс. Спільнокореневі слова та форми слів.

Як утворюються слова.

1

 

 

 

15.

Утворення слів з найбільш вживаними префіксами і суфіксами.  Написання слів із подвоєними та невимовними приголосними у корені.  

Повага до старших.

1

 

 

 

16.

Чергування звуків е – и в коренях слів.

Ставлення до навчання.

1

 

 

 

17.

Чергування звуків а – о в коренях -лаг- (-лож-), -кас- (-кос-).

Ставлення до навчання.

1

 

 

 

18.

Чергування звуків в коренях -зор-   (-зар-), -гор- (-гар-),   -клон- (-клан-).

Мова і краса рідної природи.

1

 

 

 

19.

Чергування звуків в коренях слів -раст-, -ращ-, -рос-.

Шкільне життя.

1

 

 

 

20.

Узагальнення та систематизація знань з тем: «Лексикологія. Фразеологія», «Склад слова. Словотвір». Перевірна робота.

Людина. Її вчинки. Стосунки в сім’ї  людини.

1

 

 

Оцінка виставляється під датою всім присутнім учням. Тематична – після контрольної роботи без дати.

Тема. Морфологія. Орфографія.

21.

Загальне уявлення про частини мови. Самостійні та службові частини мови, вигук.  

Відпочинок. Канікули.

1

 

 

 

22.

Іменник. Іменники – загальні та власні назви. Велика буква в іменниках.

Відпочинок. На природі.

1

 

 

 

23.

Рід і число іменників. Іменники, рід і число яких 
не збігаються в українській і російській мовах.  

Відпочинок. Мандрівка.

1

 

 

 

24.

НЕ з іменниками. М'який знак на кінці іменників 
після Ж, Ч, Ш, Щ. 

Відпочинок. Спорт.

1

 

 

 

25.

РМ Монолог. Усний докладний переказ художнього та розмовного тексту-розповіді.

Взаємовідносини  між людьми і тваринами.

1

 

 

В окрему колонку оцінки не виставл.

26.

Прикметник. НЕ з прикметниками.  

Російські письменники –  дітям.

1

 

 

 

27.

Різні ступені ознаки, що позначаються прикметниками.

Російські письменники – дітям.

1

 

 

 

28.

Узагальнення та систематизація знань з тем: «Іменник», «Прикметник». Перевірна робота.

Календар. Зима.

1

 

 

 Оцінка виставляється під датою всім присутнім учням.

29.

РМ Діалог. Початкова репліка-питання в діалогах. Оформлення питальних реплік.

Спілкування.

1

 

 

 

30.

Аудіювання. Перевірна робота.  Ссписування.

 

1

 

 

Оцінка виставляється в окрему колонку під датою всім присутнім Тематична – без дати.

31.

РМ Монолог. Особистий лист.

Взаємини з іншими людьми.

1

 

 

 

32.

РМ Читання. Робота з книгою. Зміст.

Людина. Пам’ять.

1

 

 

 

 

ІІ семестр

п/п

Тема уроку

Тема мовленнєвого спілкування

К-ть год.

Дата

план

Дата

факт

Примітка

33

РМ Діалог. Відтворення прослуханих та прочитаних діалогів.

Взаємовідношення між людьми.

1

 

 

 

34

Морфологія та орфографія. Дієслово.

Природа і людина.

1

 

 

 

35

Часи дієслова. Особа і число дієслів теперішнього і майбутнього часу, рід і число дієслів минулого часу. 

Людина та її характер.

1

 

 

 

36

Способи дієслів (загальна характеристика). Творення дієслів умовного й наказового способів.

Формування характеру.

1

 

 

 

37

Правопис НЕ з дієсловами. Правопис  -ться, -тся на кінці дієслів.  

Людина, її виховання.

1

 

 

 

38

Прийменник. Сполучник.

Спілкування.

1

 

 

 

39

Частка. Вигук.

Вивчаємо російську мову.

1

 

 

 

40

Узагальнення та систематизація знань з тем: «Дієслово», «Службові частини мови»,

«Вигук».  Перевірна робота.

Людина. Обовязки.

1

 

 

 

Тема. Синтаксис. Пунктуація. Стилістика.

41

РМ Текст. Текст-монолог, текст-діалог.

Шкільне життя.

1

 

 

 

42

РМ Читання. Читання вголос віршованих та прозових текстів.

Добро і зло.

1

 

 

 

43

РМ Текст. Підтеми тексту. Головні та другорядні частини змісту тексту.

Країна і рід.

1

 

 

 

44

РМ Послідовність, відповідність частин у тексті. Простий план тексту.

Брати наші менші.

1

 

 

 

45

РМ Аудіювання. Розпізнавання на слух частин тексту за планом. Оціночні судження про прослухане.

Взаємовідношення людей.

1

 

 

 

46

РМ Текст. Емоційно-оціночна інформація, що прямо виражена в тексті.

Якості характеру.

1

 

 

 

47

РМ Читання. Аудіювання. Сприйняття при читанні і на слух емоційно-оціночної інформації, прямо вираженої в тексті.

Дружба, перше кохання.

1

 

 

 

48

РМ Текст. Засоби зв’язку між реченнями у тексті.

Видатні люди.

1

 

 

 

49

РМ Особливості художнього та розмовного стилів мовлення.

Пори року. Весна.

1

 

 

 

50

РМ Письмовий докладний переказ розмовного тексту-розповіді.

Сімя.

1

 

 

 

51

РМ Письмовий докладний переказ художнього тексту-розповіді.

Незвичайні професії.

1

 

 

 

52

Словосполучення. Сполучення слів, близьких за значенням.

Справжній товариш.

1

 

 

 

53

Речення. Стверджувальні та заперечні речення.

Пори року. Весна.

1

 

 

 

54

Смислові відрізки речення. Неповна відповідність інтонації та розділових знаків.

Пори року. Літо.

1

 

 

 

55

Поділ речень на смислові групи при читанні.

Моральні якості людини. Чесність, правдивість, чуйність.

1

 

 

 

56

РМ Монолог. Усний твір розповідного характеру в розмовному стилі мовлення.

Якості людини. Працелюбність, наполегливість.

1

 

 

 

57

Речення. Однорідні члени речення.

Рідна земля.

1

 

 

 

58

Кома при безсполучниковому зв’язку однорідних членів речення.

Виховання людини.

1

 

 

 

59

Смислові відносини між однорідними членами, виражені за допомогою сполучників і без них.  

Природа рідного краю.

1

 

 

 

60

РМ Монолог. Письмовий твір розповідного характеру у розмовному стилі мовлення.

Кіно.

1

 

 

 

61

Речення. Повні та неповні речення. Слова-речення (повторення).

Казка.

1

 

 

 

62

Прості та складні речення.

Природа.

1

 

 

 

63

Рівноправні та нерівноправні частини складного речення. Кома між частинами складного речення.

Моральні якості людини. Благородство.

1

 

 

 

64

РМ Аудіювання. Сприйняття на слух поділу речень на смислові групи, особливостей інтонації простих та складних речень.

Тваринний світ.

1

 

 

 

65

РМ Монолог. Усний твір розповідного характеру у художньому стилі мовлення.

Випадок із життя.

1

 

 

 

66

 Узагальнення та систематизація знань із тем: Текст”, “Речення. Словосполучення.  Перевірна робота.

Тваринний світ.

1

 

 

 

67

Перевірна робота. Аудіювання. Списування.

 

1

 

 

 

68

РМ Діалог. Складання діалогів.

Спілкування.

1

 

 

 

69

РМ Монолог. Письмовий твір розповідного характеру у художньому стилі мовлення.

Випадок із життя.

1

 

 

 

70

Підсумковий урок. Повторення вивченого у шостому класі.

Людські чесноти. Правда.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7  клас

(70 годин; 2 години на тиждень)

(4 години – резервний час, використаний із погляду вчителя)

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів  з українською мовою навчання (початок вивчення з 5кл.). Укладачі: Курач Л.І., Корсаков В.О., Фідкевич О.Л., Кошкіна Ж.О., Ґудзик І.П.

Підручник Т.М. Полякова. Є.І. Самонова. Приймак А.Н. Русский язык. 7 класс.- К.:Генеза, 2016, - 256 с.

Перелік перевірних робіт з російської мови

 

Параметри

Перевірки

Клас , семестр

7 клас

І

ІІ

Мовні вміння

2

2

Аудіювання

-

1

Говоріння: Діалог

-

1*

усний переказ

-

-

усний твір

-

1*

Читання: Вголос

-

1*

Мовчки

-

1

Письмо: Списування

1

-

зорово-слуховий диктант

-

1

слуховий диктант

-

-

письмовий переказ

-

1

* Види діяльності, перевірка яких здійснюється індивідуально протягом року (на розсуд учителя); для них не виділяються окремі уроки.

І семестр

п/п

Тема уроку

Тема мовленнєвого спілкування

К-ть год.

Дата

план

Дата

факт

Примітка

Тема. Лексикологія. Фразеологія.

1.

РМ Аудіювання. Розпізнавання на слух відомої і нової інформації. Складання плану прослуханого тексту.

Відношення до навчання.

1

 

 

 

2.

РМ Читання. Структурні частини тексту: головні і другорядні частини змісту. 

Минуле і майбутнє.

1

 

 

 

3.

РМ Діалоги з початковою спонукальною реплікою.

Людина. Спілкування.

1

 

 

 

4.

РМ Діалог. Оформлення спонукальної репліки.

Людина. Спілкування.

1

 

 

 

5.

РМ Монолог. Висловлювання описового характеру в художньому стилі мовлення.

Природа.

1

 

 

 

6.

РМ Монолог. Висловлювання описового характеру в розмовному стилі мовлення.

Подорож.

1

 

 

 

7.

Лексикологія. Фразеологія. Тематичні групи слів.

Наукові відкриття. Сонячна система.

1

 

 

 

8.

Лексикологія. Фразеологія. Найбільш вживані фразеологізми.

Багатство російської мови.

1

 

 

 

9.

РМ Аудіювання. Читання. Сприйняття на слух і при читанні слів і фразеологічних одиниць із тематичних груп.

Трудова діяльність людини.

1

 

 

 

10.

Лексикологія. Фразеологія. Лексичні особливості наукового стилю мовлення.

Мова науки.

1

 

 

 

11.

РМ Монолог. Опис процесів праці.

Трудова діяльність людини.

1

 

 

 

Тема. Морфологія. Орфографія.

12.

Морфологія. Орфографія. Зміна імен іменників за відмінками.

Вивчаємо російську мову.

1

 

 

 

13.

Морфологія. Орфографія. Типи відмін імен іменників. Правопис ненаголошених голосних в закінченнях іменників.

Любов до вітчизни.

1

 

 

 

14.

Морфологія. Орфографія. Зміна імен прикметників за відмінками. Правопис ненаголошених голосних в закінченнях прикметників

Охорона природи.

1

 

 

 

15.

Морфологія. Орфографія. Н и нн в іменах прикметників.

Міста Давньої Русі.

1

 

 

 

16.

Узагальнення і систематизація вивченого за темами: «Лексикологія. Фразеологія». «Морфологія. Орфографія». Перевірна робота.

 

1

 

 

 

17.

РМ Монолог. Особливості тексту-роздуму в науковому стилі мовлення.

Книга. Читання.

1

 

 

 

18.

Морфологія. Орфографія. Числівник, позначення кількості предметів і порядок їх при лічбі. Роль імен числівників в реченні.

Світ чисел.

1

 

 

 

19.

Морфологія. Орфографія. Зміна по відмінках числівників 2, 3, 4; 5-20, 30. Буква ь в числівниках.

Світ чисел.

1

 

 

 

20.

Морфологія. Орфографія. Значення займенників; роль займенників в реченні.

Охорона навколишньої середи.

1

 

 

 

21.

Морфологія. Орфографія. Зміна за відмінками особистих займенників.

Світ людей.

1

 

 

 

22.

Морфологія. Орфографія. Зміна за відмінками займенників кто, что. Написання через дефіс займенників кое-кто, кое-что, что-то, кто-нибудь, что-нибудь, кто-либо, что-либо.

Взаємоповага і піклування про близьких.

1

 

 

 

23.

Морфологія. Орфографія. Зміна дієслів теперішнього і майбутнього часу за особами і числами.

Наука.

1

 

 

 

24.

Морфологія. Орфографія. Правопис ненаголошених голосних, дзвінких і глухих приголосних у префіксах і суфіксах дієслів.

Музика.

1

 

 

 

25.

Морфологія. Орфографія. Безособові дієслова.

Жива природа.

1

 

 

 

26.

Морфологія. Орфографія. Прислівник: значення, питання, роль в реченні.

Мистецтво.

1

 

 

 

27.

Морфологія. Орфографія. Літери о, а, ь в закінченні прислівників.

Література. Російські письменники.

1

 

 

 

28.

Морфологія. Орфографія. Значення і правопис деяких прийменників. Прийменники образу дії, причини, цілі. Написання прийменників через дефіс. Значення і вживання сполучників однако, зато, как, будто, словно.

Спілкування.

1

 

 

 

29.

Морфологія. Орфографія. Правопис часток. Вигуки, які передають оцінку і волевиявлення оповідача.

Домашні тварини. Собака.

1

 

 

 

30.

Узагальнення й систематизація вивченого за темами «Морфологія. Орфографія». Перевірна робота.

Зима.

1

 

 

 

31.

Перевірна робота.  Списування. Тренувальне аудіювання.

 

1

 

 

 

32.

РМ Читання. Робота з книгою: схеми, таблиці і їх текстове супроводження.

Вчимося вчитися.

1

 

 

 

 

ІІ семестр

п/п

Тема уроку

Тема мовленнєвого спілкування

К-ть год.

Дата

план

Дата

факт

Примітка

Тема. Синтаксис. Пунктуація. Стилістика.

33

РМ Читання. Робота з книгою: реєстр прочитаних книг (читацький щоденник).

Книги – найкращі друзі.

1

 

 

 

34

РМ Монолог. Аннотація.

Людина і суспільство.

1

 

 

 

35

РМ Діалог. Відтворення прослуханих і прочитаних діалогів.

Мова науки.

1

 

 

 

36

РМ Текст. Емоційно-оціночна інформація, прямо не виражена в тексті.

Відношення до природи і тваринам.

1

 

 

 

37

РМ Аудіювання. Сприйняття на слух емоційно-оціночної інформації, прямо не вираженої  в тексті.

Рідні місця.

1

 

 

 

38

РМ Читання. Сприйняття при читанні емоційно-оціночної інформації, прямо не вираженої в тексті.

Наші мами.

1

 

 

 

39

РМ Аудіювання. Роль спеціальних засобів для виділення основних положень тексу.  Читання. Читання вголос різних текстів з опорою на самостійно виконану розмітку тексту.

Роль виразного читання.

1

 

 

 

40

Речення. Вставні слова і словосполучення.

Київ – столиця України.

1

 

 

 

41

Речення. Розділові знаки при вставних словах і словосполученнях.

Наука, знання.

1

 

 

 

42

Речення. Вставні слова як засіб звязку між реченнями в тексті. Читання вголос і мовчки простих і складних речень з вставними словами.

Таємниці живої природи.

1

 

 

 

43

Текст. Порядок слів і інтонація як засіб смислового звязку речень в тексті. Ланцюжковий звязок між реченнями в тексті.

Природа.

1

 

 

 

44

Текст. Особливості наукового стилю мовлення.

Наука.

1

 

 

 

45

РМ Монолог. Детальний переказ наукового тексту-розповіді.

Світ небесних тіл.

1

 

 

 

46

РМ Монолог. Стислий переказ науково-популярного тексту-розповіді.

Річки України і Росії.

1

 

 

 

47

Узагальнення і систематизація вивченого за темами: «Текст», «Речення». Перевірна робота.

Вміння правильно говорити.

1

 

 

 

48

Речення. Однорідні члени речення. Узагальнюючи слова при однорідних членах речення, розділові знаки при них.

Я вивчаю російську мову.

1

 

 

 

49

Речення. Однорідні члени речення. Тренувальні вправи.

Вихована людина.

1

 

 

 

50

Речення. Поняття про відокремлені  члени речення. Порядок слів, інтонація і розділові знаки в реченнях з відокремленими членами.

Великі письменники. А. Чехов.

1

 

 

 

51

Речення. Відокремленні визначення. Порівняльний зворот.

Природа.

1

 

 

 

52

Речення. Уточнюючі члени речення.

Лісові жителі.

1

 

 

 

53

РМ Аудіювання. Сприйняття на слух речень з різними видами відокремлення.

Пори року. Весна.

1

 

 

 

54

РМ Монолог. Детальний переказ наукового тексту-роздуму.

Наукові відкриття.

1

 

 

 

55

РМ Монолог. Стислий переказ наукового тексту-роздуму.

Знання. Винаходи.

1

 

 

 

56

Речення. Односкладні речення.

Правила етикету. Прийом гостей.

1

 

 

 

57

Речення. Односкладні речення з головним членом у формі присудка.

Культура поведінки в громадських місцях.

1

 

 

 

58

Речення. Односкладні речення з головним членом у формі підмета.

Школа.

1

 

 

 

59

Контрольний переказ наукового тексту-розповіді.

Наукові відкриття. Спілкування.

1

 

 

 

60

Речення. Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові.

Сила слова.

1

 

 

 

61

Речення. Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові (продовження).

Емоції людини.

1

 

 

 

62

РМ Аудіювання. Сприйняття на слух особливостей речень з прямою мовою.

Потреба людини робити добро.

1

 

 

 

63

РМ Читання. Читання вголос і мовчки простих і складних речень з однорідними членами, прямою мовою, різними видами відокремлення. Перевірна робота. Читання мовчки.

Можливості мови.

1

 

 

 

64

РМ Монолог. Усний твір-роздум в науковому стилі мовленні.

Наука. Мовознавство.

1

 

 

 

65

Узагальнення і систематизація вивченого за темою «Речення». Перевірна робота.

Гостинність.

1

 

 

 

66

РМ Монолог. Письмовий твір-роздум на теми, повязані з життєвим досвідом.

Життєвий досвід.

1

 

 

 

67

Перевірна робота. Аудіювання. Зорово-слуховий диктант.

 

1

 

 

 

68

РМ Діалог. Складання діалогів.

Людина. Спілкування.

1

 

 

 

69

РМ Читання. Робота з книгою: виписки із книги.

Вчимося говорити правильно.

1

 

 

 

70

Повторення вивченого за рік.

Канікули.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8  клас

(70 годин; 2 години на тиждень)

(4 години – резервний час, використаний із погляду вчителя)

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів  з українською мовою навчання (початок вивчення з 5кл.). Укладачі: Курач Л.І., Корсаков В.О., Фідкевич О.Л., Кошкіна Ж.О., Ґудзик І.П.       

Підручник Т.М. Полякова. Є.І. Самонова. Приймак А.Н. Русский язык. 8 класс.- К.: Генеза, 2016, - 232 с.

Перелік перевірних робіт з російської мови

 

Параметри

Перевірки

Клас , семестр

8 клас

І

ІІ

Мовні вміння

2

2

Аудіювання

-

1

Говоріння: Діалог

-

1*

усний переказ

-

-

усний твір

-

1*

Читання: Вголос

-

1*

Мовчки

-

1

Письмо: Списування

1

-

зорово-слуховий диктант

-

1

слуховий диктант

-

-

письмовий переказ

-

1

* Види діяльності, перевірка яких здійснюється індивідуально протягом року (на розсуд учителя); для них не виділяються окремі уроки.

 

І семестр

п/п

Тема уроку

Тема мовленнєвого спілкування

К-ть год.

Дата

план

Дата

факт

Примітка

Тема. Лексикологія. Фразеологія.

1.

РМ Читання. Удосконалення навичок читання.

Читання із захопленням.

1

 

 

 

2.

РМ Монолог. Повторення вивченого про стилі мовлення. Особливості публіцистичного стилю мовлення.

Осінь: збір урожаю.

1

 

 

 

3.

Лексикологія. Фразеологія. Лексичні засоби та фразеологічні одиниці, притаманні публіцистичному стилю мовлення.

Аудіювання. Сприйняття на слух тексту, що містить фразеологічні одиниці.

Запорізька Січ.

1

 

 

 

4.

Лексикологія. Фразеологія. Запозичені слова.

Вивчаємо російську мову.

1

 

 

 

5.

РМ Діалог. Поглиблення вивченого про діалогічне мовлення.

Вивчення мов.

1

 

 

 

Тема. Морфологія. Орфографія.

6.

Морфологія. Повторення вивченого про числівник.

Цифри та числа в житті людини.

1

 

 

 

7.

Морфологія. Відмінювання числівників 50-80, 40, 90, 100.

У світі цікавого.

1

 

 

 

8.

Морфологія. Відмінювання числівників 50-80, 40, 90, 100 (продовження).

Час.

1

 

 

 

9.

РМ Монолог. Усний докладний переказ публіцистичного тексту-розповіді.

Відомі українки.

1

 

 

 

10.

Морфологія. Повторення вивченого про займенник.

Людина і природа.

1

 

 

 

11.

Морфологія. Відмінювання займенників.

Характер і вчинки людини.

1

 

 

 

12.

Морфологія. Правопис займенників ничего –нечего, никого – некого, ничему – нечему, никому – некому.

Влучні словосполучення.

1

 

 

 

13.

РМ Монолог. Письмовий вибірковий переказ публіцистичного тексту-розповіді.

Обов’язок і героїчний вчинок.

1

 

 

 

14.

Узагальнення та систематизація вивченого з тем: «Лексикологія. Фразеологія», «Числівник»,  «Займенник». Перевірна робота.

Природа.

1

 

 

 

15.

РМ Діалог. Діалог із початковою реплікою, що містить повідомлення. Оформлення початкової репліки-повідомлення.

Шкільне життя.

1

 

 

 

16.

Морфологія. Повторення вивченого про дієслово. Доконаний і недоконаний вид дієслова.

Людина: виховання.

1

 

 

 

17.

Морфологія. Доконаний і недоконаний вид дієслова.

Стосунки в родині.

1

 

 

 

18.

РМ Монолог. Замітка в газету інформаційного характеру.

Вчинки людини.

1

 

 

 

19.

Морфологія. Загальне уявлення про дієприкметник.

Вивчаємо російську мову.

1

 

 

 

20.

Морфологія. Дієприкметниковий зворот. Правопис не з дієприкметниками.

Вибір професії.

1

 

 

 

21.

РМ Монолог. Особливості висловлювань розповідного характеру з елементами опису в публіцистичному стилі.

Творчість А. Куїнджі.

1

 

 

 

22.

Морфологія. Загальне уявлення про дієприслівник. Правопис не з дієприслівниками.

Комп’ютери.

1

 

 

 

23.

Морфологія. Дієприслівниковий зворот.

Читання книг.

1

 

 

 

24.

РМ Аудіювання. Сприйняття на слух речень із дієприкметниковими та дієприслівниковими зворотами.

Явища природи: водоспади.

1

 

 

 

25.

Морфологія. Різноманітність значень прислівників.

Література (книги).

1

 

 

 

26.

Орфографія. Букви о, е після шиплячих на кінці прислівників. Не, ни в прислівниках.

Голуб – птах-символ.

1

 

 

 

27.

Морфологія. Поглиблення вивченого про прийменник і сполучник.

Людина і тварини.

1

 

 

 

28.

Морфологія. Поглиблення вивченого про частку і вигук.

Вивчаємо російську мову.

1

 

 

 

29.

Узагальнення та систематизація вивченого з тем: «Дієслово», «Дієприкметник», «Дієприслівник», «Прислівник», «Службові частини мови», «Вигук». Перевірна робота.

Зимова природа.

1

 

 

 

30.

Перевірна робота. Списування.  Читання. Читання вголос віршових та прозових текстів, що містять діалоги та монологи.

Зимова природа.

1

 

 

 

31.

РМ Монолог. Особливості висловлювань розповідного характеру з елементами роздумів у публіцистичному стилі.

Дбайливе ставлення до природи.

1

 

 

 

32.

РМ Читання. Сприйняття в прочитаному тексті різних аргументів при обговоренні проблеми.

Людина і суспільство.

1

 

 

 

 

 

ІІ семестр

п/п

Тема уроку

Тема мовленнєвого спілкування

К-ть год.

Дата

план

Дата

факт

Примітка

33

РМ Діалог. Використання діалогу з метою спільного виконання навчальних завдань.

Козацька педагогіка.

1

 

 

 

34

РМ Читання. Робота з книгою: передмова в книзі.

Світ книг.

1

 

 

 

Тема. Синтаксис. Пунктуація. Стилістика.

35

Текст. Повторення вивченого про текст.

Природа та людина.

1

 

 

 

36

Текст. Спонукально-вольова інформація, що прямо виражена в тексті.

Спілкування між людьми.

1

 

 

 

37

Читання. Сприйняття  у прочитаному тексті прямо вираженої спонукально-вольової інформації.

Ставлення до близьких людей.

1

 

 

 

38

РМ Аудіювання. Сприйняття на слух текстів, що містять прямо виражену спонукально-вольову інформацію.

Хліб – усьому голова.

1

 

 

 

39

Текст. Зворотній порядок слів як ознака стилістично забарвленого мовлення.

Виразність мовлення.

1

 

 

 

40

Текст. Паралельний зв’язок між реченнями в тексті.

Спілкування.

1

 

 

 

41

РМ Читання. Зміст тексту. Підтекст твору.

“Підводні камені” спілкування.

1

 

 

 

42

РМ Аудіювання. Розуміння під час слухання прямо вираженого змісту та підтексту твору.

Стосунки між людьми.

1

 

 

 

43

РМ Монолог. Твір розповідного характеру з елементами опису місцевості у публіцистичному стилі.

Моє улюблене місто

(Моє улюблене село).

1

 

 

 

44

Речення. Повторення вивченого про відокремлені члени речення.

Шкільна праця.

1

 

 

 

45

Речення. Відокремлення означень, що виражені дієприкметниковим зворотом.

Людина та природа.

1

 

 

 

46

Речення. Відокремлення обставин, що виражені дієприслівниковим зворотом.

Людські якості.

1

 

 

 

47

Речення. Зображувально-виражальні можливості дієприкметникових та дієприслівникових зворотів.

Краса слова.

1

 

 

 

48

Повторення. Узагальнення та систематизація вивченого з тем: «Текст», «Відокремлені другорядні члени речення». Перевірна робота.

Вивчаємо російську мову.

1

 

 

 

49

РМ Монолог. Вибірковий переказ тексту публіцистичного стилю з елементами опису місцевості.

Людина та природа.

1

 

 

 

50

Речення. Складносурядне речення. Інтонація та сполучники.

Людина та природа.

1

 

 

 

51

Речення. Смислові відносини між частинами складносурядного речення.

Природні явища: дощ.

1

 

 

 

52

Речення. Уживання складносурядних речень в усному та писемному мовленні.

Людина й краса навколишнього світу.

1

 

 

 

53

РМ Монолог. Опис пам’ятки історії та культури у публіцистичному стилі.

Пам’ятки історії та культури.

1

 

 

 

54

Речення. Складнопідрядне речення.

Про необхідність навчатися.

1

 

 

 

55

Речення. Кома у складнопідрядному реченні.

Вчимося вчитися.

1

 

 

 

56

Речення. Різноманітність смислових відносин між головною та підрядною частинами у складнопідрядному реченні.

Людські якості.

1

 

 

 

57

Речення. Різноманітність смислових відносин між головною та підрядною частинами у складнопідрядному реченні (продовження).

Людські якості.

1

 

 

 

58

Перевірна робота. Аудіювання. Зорово-слуховий диктант.

 

1

 

 

 

59

РМ Аудіювання. Сприйняття на слух особливостей складносурядних та складнопідрядних речень.

Значення знань для людини.

1

 

 

 

60

РМ Монолог. Твір-роздум на морально-етичну тему.

Морально-етичні правила поведінки.

1

 

 

 

61

Речення. Непряма мова.

Стосунки між людьми.

1

 

 

 

62

Речення. Заміна прямої мови непрямою.

Виразність мовлення.

1

 

 

 

63

Перевірна робота.  Письмовий переказ.

 

1

 

 

 

64

РМ Аудіювання. Сприйняття на слух особливостей речень із прямою та непрямою мовою.

Козацтво.

1

 

 

 

65

РМ Читання. Цитування в книгах різних жанрів.

Комп’ютерний переклад.

1

 

 

 

66

Повторення. Узагальнення та систематизація вивченого з тем: «Складне речення», «Пряма та непряма мова». Перевірна робота. Читання мовчки.

Людина та навколишнє середовище.

1

 

 

 

67

РМ Аудіювання. Сприйняття на слух текстів, що містять аргументацію для доказу різних точок зору.

Комп’ютер – друг чи ворог?

1

 

 

 

68

Тренувальні вправи. Тестові завдання за мовними темами.

 

1

 

 

 

69

РМ Діалог. Відтворення та складання діалогів.

Мова – частина культури.

1

 

 

 

70

Підсумковий урок. Повторення вивченого у 8-му класі.

Людські якості: хоробрість.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ліхожон Ганна Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 серпня 2018
Переглядів
18680
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку