Календарное планирование по русскому языку для 8 класса. Рекомендовано для школ с русским языком обучения. Составлено по новой программе. Использованы ресурсы учебника. Весь программный материал распределён по темам. Включает в себя содержание урока, повторение и домашнее задание.
Календарне планування з російської мови в 8-А класі (Календарное планирование по русскому языку в 8-А классе) І семестр Тема № 1. «Словосполучення і речення». (10+4 РМ) (Тема № 1. Общие сведения о языке. Словосочетание и предложение(10+4РР)
|
||||
№ п/п |
Содержание программы |
Повторение |
Домашнее задание |
Дата |
1. |
Мова як явище, що розвивається . (Язык как развивающееся явление.)
|
Частини мови |
§1;2;впр.9(А або Б за вибором) |
|
2. |
РМ №1. Спілкування та мовлення. Міжособисте, групове та масове спілкування. Озайомлююче читання монологічного тексту «Лист онуку» (підр. с.17,впр№19) ( РР №1. Общение и речь (с опорой на украинский язык и практически). Межличностное, групповое и массовое общение. Ознакомительное чтение монологического текста «Письмо внуку» ) |
Типи мови |
Впр.21 |
|
3. |
Словосполучення як синтаксична одиниця. Головні і залежні слова у словосполученні. Прості й складні словосполучення. Структура словосполучення та види словосполучення за засобом вираження головного слова .(Словосочетание как синтаксическая единица. Главное и зависимое слово в словосочетании. Словосочетания простые и сложные Структура словосочетания и его виды по морфологическому способу выражения главного слова) |
Частини мови |
§5,6;впр.32 |
|
4. |
РМ №2.Інтерв`ю (підр.,с.31). РР №2. (Интервью) |
Міжособисте, групове та масове спілкування |
§1;впр.48 |
|
5. |
Засоби зв’язку слів у словосполученні: (узгодження). (Виды словосочетания по типу подчинительной связи (согласование) |
Головні і залежні слова у словосполученні
|
§5,6; записати 6 словосполуч. з узгодженням |
|
№ п/п |
Содержание программы |
Повторение |
Домашнее задание |
Дата |
6. |
Засоби зв’язку слів у словосполученні ( керування).( Виды словосочетания по типу подчинительной связи ( управление ) |
Узгодження |
§ 5,6; записати 6 словоспол. з приляганням |
|
7. |
Засоби зв’язку слів у словосполученні (прилягання ) . Синтаксичний розбір словосполучення .(Виды словосочетания по типу подчинительной связи (примыкание). Синтаксический разбор словосочетания) |
Керування |
§5,6; записати 6 словосполуч. з приляганням |
|
8. |
Речення(поглиблення з опорою на україн ську мову), його ознаки. Прості та складні речення. (Предложение (углубление с опорой на украинский язык). Основные признаки предложения. Простое и сложное предложение) |
Прилягання |
§7,8; скласти 3 прості та 3складні речення |
|
9. |
РМ № 3. Ознайомлююче читання монологічних та діалогічних текстів. текста (партітури) для виразного читання(підр.,с39-43).(РР № 3. (Ознакомительное чтение монологичнских и диалогических текстов («Стрекоза и Муравей»,). Совместная разметка текста (партитуры) для выразительного чтения. ) |
Інтерв`ю |
Впр.62 |
|
10. |
Види речень. Види речень за метою висловлювання та емоційного забарвлення. (Типы предложений по цели высказывания. Знаки препинания в конце предложения. Предложения с эмоциональной окраской.) |
Ознаки речення |
§9,10; впр.58 |
|
11. |
Речення поширені і непоширені . Порядок слів у реченні. Логічний наголос. Р.М № 4. Текст. Теми широкі та вузьки ( Предложения распространенные и нераспространенные . Порядок слов в предложении. Логическое ударение. РР № 4. Текст. Темы широкие и узкие. Синтаксические средства связи предложений в тексте) |
Види речень за метою висловлювання партітури) для виразного читання |
§7,8; впр.44 |
|
12. |
Роль простих речень у тексті. (Текстообразующая роль простых предложений в тексте. Знаки препинания в конце предложения и при перерыве предложения) |
Речення поширені і непоширені |
§7,10; скласти текст про осінь |
|
№ п/п |
Содержание программы |
Повторение |
Домашнее задание |
Дата |
13. |
Контрольна робота № 1 за темою «Словосполучення. Речення».(тестові завдання). Контрольная работа № 1 по теме «Общие сведения о языке. Повторение. Словосочетание и предложение » (тестовые задания)
|
Порядок слів у реченні. Логічний наголос |
|
|
Тема № 2.Двоскладне речення(8+1РМ)
Тема № 2. Двусоставные предложения(8+1РР)
№ п/п |
Содержание программы |
Повторение |
Домашнее задание |
Дата |
14. |
Головні члени речення (підмет та присудок). Засоби вираження підмета. РМ №5. Розгорнута відповідь на уроці. (Подлежащее и сказуемое как главные члены предложения. Способы выражения подлежащего. РР №5. Развёрнутый ответ на уроке «Главные и второстепенные члены предложения.) |
Текст. Теми широкі та вузьки |
§11,12; виписати з худ. літ. речення на всі засо вираження підмета би |
|
15. |
Простий (дієслівний) присудок . Складений іменній та дієслівний присудок.( Простое (глагольное) и составное (глагольное и именное) сказуемое.) |
Засоби вираження підмета |
§13.15; впр.95 |
|
16. |
Зв’язка . Інтонація в простих реченнях з пропуском зв’язки. Пунктуація. Тире між підметом і присудком.( Связка. Интонация в простых предложениях с пропуском связки. Пунктуация. Тире между подлежащим и сказуемым) |
Складений іменній та дієслівний присудок |
§16,17; впр.106 |
|
17. |
Другорядні члени речення. Додаток прямий та непрямий. Обставина. Види обставин. (Второстепенные члены предложения. Дополнение (прямое и косвенное), обстоятельство и его виды по значению) |
Тире між підметом і присудком |
§18,20; впр. |
|
18. |
Другорядні члени речення. Означення узгодженні та неузгодженні. (Второстепенные члены предложения. Определение (согласованное и несогласованное).
|
Додаток прямий та непрямий |
§18,20; скласти 6 речень з узгодженними означеннями |
|
№ п/п |
Содержание программы |
Повторение |
Домашнее задание |
Дата |
19. |
Прикладка як особливий вид означення. Виділення прикладок дефісом й лапками. ( Приложение как особый вид определения. Дефис и кавычки при приложении ) |
Означення узгодженні та неузгодженні |
§21,22; впр.136 |
|
20. |
Порівняльний зворот.Речення поширені і непоширені. (Сравнительный оборот. Знаки препинания в предложении со сравнительным оборотом. Предложения распространѐнные и нераспространѐнные.) |
Виділення прикладок дефісом й лапками |
§18,20; скласти 6 речень з порівняльним зворотом |
|
21. |
Контрольна робота № 2 за темою« Двоскладне речення» (тестові завдання). МД. Читання мовчки ( Контрольная работа № 2 по теме «Двусоставные предложения.» (тестовые задания) |
Види обставин |
|
|
Тема № 3.Односкладне речення(9+ЗРМ)
Тема № 3. Односоставные предложения(9+3РР)
№ п/п |
Содержание программы |
Повторение |
Домашнее задание |
Дата |
22. |
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка й підмета. (Главный член односоставных предложений в форме сказуемого и в форме подлежащего.) |
Прикладка як особливий вид означення |
§23,24; впр.153 |
|
23. |
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Означено-особові речення .( Виды односоставных предложений с главным членом в форме сказуемого (определѐнно-личные) |
Тире між підметом і присудком |
§25,26; скласти 6 речень з означено-особовими реченнями |
|
24. |
РМ №6.Діалог. Розігривання інформаційного діалогу на самостійно обрану тему «Поговоримо про інтерв`ю». РР№6.Диалог. Разыгрывание диалога на самостоят. выбранную тему «Поговорим об интервью») |
Стилі мовлення |
§; впр.48 |
|
25. |
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Узагальнено-особові, неозначено-особові речення. Виды односоставных предложений с главным членом в форме сказуемого (неопределѐнно-личные, обобщѐнно- личные)
|
Означено-особові речення |
§25,26; впр.171 |
|
№ п/п |
Содержание программы |
Повторение |
Домашнее задание |
Дата |
26. |
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка (безособові речення). Виды односост. предложений с главным членом в форме сказуем. (безличные) |
Неозначено-особові речення |
§25,26; виписати з худ. літ. 4 безособових речення |
|
27. |
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка(безособові речення) . МД .Розігрування ситуативного діалогу. Складання діалогу за наданою мовленнєвою ситуацією. Виды односоставных предложений с главным членом в форме сказуемого(безличные) РД. Разыгрывание ситуативного диалога. Составление диалога по данной речевой ситуации |
Узагальнено-особові |
§25,26; скласти 6 речень з безособовими реченнями |
|
28. |
Односкладні прості речення з головним членом у формі підмета (називні). ( Предложения с главным членом в форме подлежащего (назывные). |
Безособові речення |
§27,28; впр.182 |
|
29. |
Повні й неповні речення. Правильне інтонування неповних речень. Тире в неповних реченнях.( Полные и неполные предложения. Интонация неполных предложений. Тире в неполном предложении.) |
Називні речення |
§29,30; впр.194(А,В) |
|
30. |
Повні й неповні речення. Правильне інтонування неповних речень. Тире в неповних реченнях . РМ №7. Стилі мовлення. Повторення вивченого про стилі. Офіційно-діловий стиль(с144). (Неполные предложения. Интонация неполных предложений. Пунктуация. Тире в неполном предложении. РР №7. Стили речи. Повторение изученного о стилях. Официально-деловой стиль) |
Виділення прикладок дефісом й лапками |
§29,30; скласти діалог покупця і продавця та записати його |
|
31. |
РМ №8.Докладний,вибірковий переказ з оцінюванням змісту,структури, стильового та художнього (РР№8.Подробный,выборочный пересказ с оценкой содержания, структуры, стилевого и художественного своеобразия |
Стилі мовлення |
впр.195 (усно) |
|
№ п/п |
Содержание программы |
Повторение |
Домашнее задание |
Дата |
32. |
Контрольна робота № 3 за темою «Односкладні речення» (зорово-слуховий диктант). Контрольная работа № 3 по теме «Односоставные предложения.» (зрительно-слуховой диктант) |
Повні й неповні речення |
|
|
II семестр
Тема №4. «Просте ускладнене речення. Речення з однорідними членами. Речення зі звертаннями та вставними конструкціями»(12+3РМ) ( (Тема №4. «Простое осложненное предложение. Предложения с однородными членами. Предложения с обращениями и вводными конструкціями
№ п/п |
Содержание программы |
Повторение |
Домашнее задание |
Дата |
33. |
Речення з однорідними членами Однорідні члени речення (із сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв'язком). Кома між однорідними членами речення (Предложения с однородными членами (с опорой на украинский язык). |
Неповні речення |
§ 31, §32; впр. 212 |
|
34. |
Сполучення та інтонація при однорідних членах речення.( Союзы и интонация при однородных членах предложения) |
Однорідні члени речення |
§§ 33-35; впр.235; |
|
35. |
Однорідні і неоднорідні означення. РМ № 9. Складання інструкції. (Однородные и неоднородные определения. РР № 9 . Составление инструкции) |
Сполучен. та інтонац. при однор. членах реч. |
§§ 36,37; впр .250, опис картини(за бажанням) |
|
36. |
Узагальнюючі слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнюючих словах у реченнях з однорідними членами (Обобщающие слова в предложениях с однородными членами. Знаки препинания при обобщающих словах) |
Однорідні і неоднорідні означення |
§§38,39; скласти 3 реч. з узагн. словами у реченнях з однорідн. членами |
|
37. |
Речення з кількома рядами однорідних членів. РМ №10.Контрольний усний переказ тексту «Софія Київська –пам`ятник Всесвітнього спадку ЮНЕСКО». (Предложения с несколькими рядами однородных членов. РР № 10 Контрольный пересказ текста «София Киевская-памятник Всемирного наследия ЮНЕСКО» |
Тире при узаг. Слов. у реченнях з одн.членами (Див. впр291 підручника, стор.181) |
§3 2; склас-ти 3речен. з кількома ряд. однор. членів |
|
№ п/п |
Содержание программы |
Повторение |
Домашнее задание |
Дата |
38. |
Звертання непоширені і поширені. Розділові знаки при звертанні. ( Обращение нерас-пространённое и распространённое. Знаки препинания в предложениях с обращениями) |
Двокр. при узаг. слов. у реч. з однор. членами |
§§40, 41; впр.260 |
|
39. |
Використання звертань задля передачі ставлення до адресату. Інтонація в реченнях із звертаннями. (Использование обращений для передачи отношения к адресату речи. Интонация в предложениях с обращениями. |
Звертання непоширені і поширені |
§ §40.41; вип. з твор худ.літ 6 речень з звертан-нями |
|
40. |
Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням. ( Вставные слова ( словосочет., предложения). Группы вставних слов и словосочетаний по значению. ) |
Розділові знаки при звертаннях. (Див. впр291 підручника, стор.181) |
§§42-44; скласти речення на всі групи встав. слів |
|
41. |
РМ №11.Контрольний письмовий переказ тексту «Літопис на камені» з творчим завданням. (РР№11. Контрольное изложение «Летопись на камне» с творческим заданием ) |
Типи мови. (Див. впр274 підручника, стор.170) |
Впр.275 |
|
42. |
Групи вставних слів і словосполучень за значенням ( Группы вставних слов и словосочетаний по значению) |
Односкладні прості реч. |
§ §42-44; впр. 278 |
|
43. |
Інтонація у реченнях з вставними словами (словосполученнями та реченнями). Розділові знаки при вставних словах.( Интонация в предложениях с вводными словами (словосочетаниями и предложениями) и знаки препинания при них) |
Групи вставних слів і словосполучень за значенням |
§§42-44; впр. 289 |
|
44. |
Використання зв’язку вставних конструкцій як засіб речень в тексті.( Использование вводных конструкций как средства связи предложений в тексте) |
Вставні слова, словосполучення |
скласти вражен. про прочи-тане,викор.встав. реч |
|
45. |
Контрольна робота № 4 за темою «Речення з однорідними членами. Речення зі звертаннями та вставними конструкціями» (тестові завдання).МД Контрольне читання мовчки «По канату через водоспад». (Контрольная работа №4 по теме «Предложения с однородными членами, обращениями и вводными конструкциями» (тестовые задания). РД. Контрольное чтение молча «По канату через водопад») |
Речення з однорідними членами. Речення зі звертаннями та вставними конструкціями |
|
|
Тема №5. «Просте ускладнене речення. Речення з відокремленими та уточнювальними членами (7+3 РМ) (Тема № 5. «Простое осложненное предложение . Предложения с обособленными и уточняющими членами (7+2РР )
№ п/п |
Содержание программы |
Повторение |
Домашнее задание |
Дата |
46. |
Речення з відокремленими членами (Предложения с обособленными членами предложения ) |
Однорідні та неоднорідні означення |
§§ 45-46; впр305 |
|
47. |
РМ №12. Твір-опис пам’ятника культури за спільно складеним або наданим вчителем планом.(РР№12.Сочинение-описание пам’ятни-ка культуры по совместно составленному либо предложенному учителем плану) |
Побудову опису місцевості , пам`ятників історії та культури |
Впр.292 |
|
48. |
Відокремлені другорядні члени речення. Обособлені означення узгодженні та неузгодженні.(Обособленные второст. члены предложения. Обособленное согласов. и несогласов. определение) |
Дієприслів-никовий та дієприкметниковий звороти |
§§47-49; впр.319 |
|
49. |
Розділові знаки при відокремлених означеннях. МД. Контрольний діалог дискусійного характеру «Чи треба бути благородною людиною?» (Предложения с несколькими рядами однородных членов. РД. Контрольный диалог дискуссионного характера «Нужно ли бать благородным?) (Знаки препинания при обособленных определениях ) |
Розділові знаки при дієприслівниковому звороті |
§§47-49 ; виписати з худ. твор.6 реч. з узгод. озна-ченнями) |
|
50. |
Розділові знаки при відокремлених означеннях. (Знаки препинания при обособленных определениях ) |
Розділові знаки при дієприкметниковому звороті |
§§47-49; виписати з худ. твор.6 реч. з неузгодже-ними озна-ченнями |
|
51. |
РМ № 13.Твір-оповідання за наданим сюжетом на основі почутого або на основі особистого досвіду. (РР № 13. Сочинение-рассказ по данному сюжету на основе услышанного или на основе личного опыта (устно) |
Риси публіцістичного стилю |
Робота за накоплен. мат-лу задля твору на основі особистого досвіду |
|
52. |
Відокремлені прикладки. Розділові знаки при відокремлених прикладках. (Обособленное приложение. Знаки препинания при обособленных приложених) |
Відокремлені неузгоджені означення |
§§50-51; склас-ти 6 речень з відокр. прикл. |
|
№ п/п |
Содержание программы |
Повторение |
Домашнее задание |
Дата |
53. |
Використання в мовлені відокремлених означень та прикладок .РМ № 14.Контрольний усний твір-роздум дискусійного характеру на актуальну тему «З чого починається Вітчизна?» ). (Употребление в речи обособленных определений и приложений.РР №14. Контрольное устное сочинение-рассуждение дискуссионного характера на актуальную тему «С чего начинается Родина?) |
Побудову опису місцевості , пам`ятників історії та культури |
Робота за накопл. ма-лу задля твору на основі особ. досвіду |
|
54. |
Контрольна робота №5 за темою «Просте ускладнене речення. Речення з відокремленими та уточнювальними членами (тестові завдання). МД .Контрольне аудіювання «Барсучий ніс». (Контрольная работа №5 по теме «Простое осложненное предложение. Предложения с обособленными и уточняющими членами(тестовые задания).РД Контрольное аудирвание «Барсучий нос») |
Розділові знаки при дієприслівниковому звороті |
|
|
Тема №6. «Просте ускладнене речення. Речення з відокремленими та уточнювальними членами (10+1РМ) Тема № 6. «Простое осложненное предложение . Предложения с обособленными и уточняющими членами (10+1РР )
№ п/п |
Содержание программы |
Повторение |
Домашнее задание |
Дата |
55. |
Відокремлені обставини. Відокремлені обставини, виражені дієприслівниковим зворотом. ( Обособленные обстоятельства, выраженные деепричастным оборотом.) |
Відокремлені означення, прикладки |
§§52-54; скласти речення за картиною «Степ» |
|
56. |
Відокремлені обставини, виражені іменником з прийменником. (Существительные с предлогами несмотря на, ввиду, вследствие, по причине, благодаря, при условии, с согласия в роли обособленных обстоятельств) |
Відокремлені обставини, виражені дієприслівниковим зворотом |
§§55-57; впр. 368 |
|
57. |
Розділові знаки при відокремлених обставинах. (Знаки препинания при обособленных обстоятельствах) |
Відокремл. обст., вира-жені імен. з приймен. |
§§55-57; впр.374 |
|
58. |
РМ №15.Контрольний твір на основі особистого досвіду «Людина славна добрими ділами». (РР №15.Контрольное сочинение на основе собственного опыта «Человек славен добрими делами») |
Жанри публіцистичного стилю |
Впр.374 |
|
№ п/п |
Содержание программы |
Повторение |
Домашнее задание |
Дата |
59. |
Відокремлені уточнювальні члени речення. (Обособленные уточняющие члены предложения. |
Відокремл. обставини |
§ 38; впр.376 |
|
60. |
Відокремлені уточнювальні члени речення. ( Обособленные уточняющие члены предложения) |
Відокремлені прикладки |
§ 38; впр.369 |
|
61. |
Відокремлені додатки. Розділові знаки при відо-кремлених додатках. (Обособленные дополнения. Знаки препинания при обособленных дополнениях |
Відокремлені означення |
§§58-60; з підр. з фі-зики випи-сати 6 реч. з відокр. додатками |
|
62. |
Синтаксичний розбір простого речення. ( Синтаксический разбор простого предложения ) |
Розділові знаки в складному реченні(кома |
§ 40; синтаксичний розбір записаного речення |
|
63. |
Синтаксичній розбір простого речення . ( Синтаксический разбор простого предложения ) |
Другорядні члни речення |
§ 43; |
|
64. |
Контрольна робота №6 за темою «Речення з відокремленням та уточнюючими членами речення» (контрольний диктант за ІІ семестр). ( Контрольная работа №6 по теме «Простое осложненное предложение. Предложения с обособленными и уточняющими членами (контрольный слуховой диктант за II семестр) |
Синтаксичн. розбір простого речення з відокремленням |
|
|
65. |
Аналіз диктанту. Повторення в кінці року.(Анализ диктанта. Повторение в конце года) |
Вставні конструкції |
|
|
66. |
Повторення в кінці року. (Повторение в конце года) |
|
|
|