Календарно-тематичне планування з російської мови у 8 класі з українською мовою навчання

Про матеріал

Календарное планирование по русскому языку для 8 класса. Рекомендовано для школ с русским языком обучения. Составлено по новой программе. Использованы ресурсы учебника. Весь программный материал распределён по темам. Включает в себя содержание урока, повторение и домашнее задание.

Перегляд файлу

Календарне планування

 з  російської  мови  в  8-А класі 

(Календарное планирование

по русскому языку в 8-А классе)

І семестр

 Тема № 1. «Словосполучення і речення». (10+4 РМ)

                                    (Тема  № 1. Общие сведения о языке.

 Словосочетание и предложение(10+4РР)

 

п/п

Содержание программы

Повторение

Домашнее задание

Дата

1.

Мова  як явище,  що розвивається .

(Язык как развивающееся явление.)

 

Частини  мови

§1;2;впр.9(А або Б за вибором)

 

2.

РМ №1. Спілкування та мовлення.

Міжособисте, групове та масове спілкування. Озайомлююче  читання  монологічного тексту «Лист онуку» (підр. с.17,впр№19)

( РР №1. Общение и речь (с опорой на украинский язык и практически). Межличностное, групповое и массовое общение. Ознакомительное чтение монологического  текста «Письмо внуку» )

Типи  мови

Впр.21

 

3.

Словосполучення як синтаксична одиниця. Головні і залежні слова у словосполученні. Прості й складні словосполучення. Структура словосполучення та види словосполучення за  засобом вираження головного слова .(Словосочетание как синтаксическая единица. Главное и зависимое слово в словосочетании. Словосочетания простые и сложные Структура словосочетания и его виды по морфологическому способу выражения главного слова)

Частини  мови

§5,6;впр.32

 

4.

РМ №2.Інтерв`ю (підр.,с.31). РР №2. (Интервью)

Міжособисте, групове та масове спілкування

§1;впр.48

 

5.

Засоби зв’язку слів у словосполученні: (узгодження). (Виды словосочетания по типу подчинительной связи (согласование)

Головні і залежні слова у словосполученні

 

§5,6; записати 6 словосполуч. з узгодженням

 

п/п

Содержание программы

Повторение

Домашнее задание

Дата

6.

Засоби зв’язку слів у словосполученні ( керування).( Виды словосочетания по типу подчинительной связи ( управление )

Узгодження

§ 5,6; записати 6 словоспол.  з приляганням

 

7.

Засоби зв’язку слів у словосполученні (прилягання ) . Синтаксичний розбір словосполучення .(Виды словосочетания по типу подчинительной связи (примыкание). Синтаксический разбор словосочетания)

Керування

§5,6; записати 6 словосполуч. з приляганням

 

8.

Речення(поглиблення з опорою  на україн ську мову), його ознаки. Прості та складні речення.   (Предложение (углубление с опорой на украинский язык). Основные признаки предложения. Простое и сложное предложение)

Прилягання

§7,8; скласти 3 прості та 3складні речення

 

9.

РМ № 3. Ознайомлююче  читання монологічних  та діалогічних  текстів.   текста (партітури) для  виразного  читання(підр.,с39-43).(РР № 3. (Ознакомительное чтение монологичнских  и  диалогических  текстов («Стрекоза  и  Муравей»,). Совместная разметка текста (партитуры) для выразительного чтения. )

Інтерв`ю

Впр.62

 

10.

Види речень. Види речень за метою висловлювання та емоційного забарвлення. (Типы предложений по цели высказывания. Знаки препинания в конце предложения. Предложения с эмоциональной окраской.)

Ознаки речення

§9,10; впр.58

 

11.

Речення поширені і непоширені .  Порядок слів у реченні. Логічний наголос. Р.М № 4. Текст. Теми широкі та вузьки ( Предложения распространенные и нераспространенные . Порядок слов в предложении. Логическое ударение. РР № 4. Текст. Темы широкие и узкие.  Синтаксические средства связи предложений в тексте)

Види речень за метою висловлювання партітури) для  виразного  читання

§7,8; впр.44

 

12.

Роль простих речень у тексті.

 (Текстообразующая роль простых предложений в тексте.  Знаки препинания в конце предложения и при перерыве предложения)

Речення поширені і непоширені

§7,10; скласти  текст про осінь

 

п/п

Содержание программы

Повторение

Домашнее задание

Дата

13.

Контрольна робота № 1  за темою «Словосполучення. Речення».(тестові завдання).

Контрольная работа № 1 по теме «Общие сведения о языке. Повторение. Словосочетание и предложение » (тестовые задания)

 

Порядок слів у реченні. Логічний наголос

 

 

 

Тема № 2.Двоскладне речення(8+1РМ)

Тема № 2. Двусоставные предложения(8+1РР)

 

п/п

Содержание программы

Повторение

Домашнее задание

Дата

14.

Головні члени речення (підмет та присудок). Засоби вираження підмета. РМ №5.  Розгорнута відповідь на уроці.  (Подлежащее и сказуемое как главные члены предложения. Способы выражения подлежащего. РР №5.  Развёрнутый ответ на уроке «Главные  и  второстепенные  члены  предложения.)

Текст. Теми широкі та вузьки

§11,12; виписати з худ. літ. речення  на всі засо вираження підмета би

 

15.

Простий (дієслівний) присудок . Складений іменній та дієслівний присудок.( Простое (глагольное) и составное (глагольное и именное) сказуемое.)

Засоби вираження підмета

§13.15; впр.95

 

16.

Зв’язка . Інтонація  в простих реченнях з пропуском зв’язки.  Пунктуація. Тире між підметом і присудком.( Связка. Интонация в простых предложениях с пропуском связки. Пунктуация. Тире между подлежащим и сказуемым)

Складений іменній та дієслівний присудок

§16,17; впр.106

 

17.

Другорядні члени речення. Додаток прямий та непрямий. Обставина. Види обставин. (Второстепенные члены предложения. Дополнение (прямое и косвенное), обстоятельство и его виды по значению)

Тире між підметом і присудком

§18,20; впр.

 

18.

Другорядні члени речення. Означення узгодженні та неузгодженні. (Второстепенные члены предложения. Определение (согласованное и несогласованное).

 

Додаток прямий та непрямий

§18,20; скласти 6  речень з узгодженними означеннями

 

п/п

Содержание программы

Повторение

Домашнее задание

Дата

19.

Прикладка як особливий вид означення. Виділення прикладок  дефісом й лапками.

( Приложение как особый вид определения. Дефис и кавычки при приложении )

Означення узгодженні та неузгодженні

§21,22; впр.136

 

20.

Порівняльний зворот.Речення поширені і непоширені.   (Сравнительный оборот. Знаки препинания в предложении со сравнительным оборотом. Предложения распространѐнные и нераспространѐнные.)

Виділення прикладок  дефісом й лапками

§18,20; скласти 6  речень з порівняльним зворотом

 

21.

Контрольна робота № 2  за темою« Двоскладне речення» (тестові завдання).

МД. Читання мовчки ( Контрольная работа № 2 по теме «Двусоставные предложения.» (тестовые задания)

 

Види обставин

 

 

 

Тема № 3.Односкладне речення(9+ЗРМ)

Тема № 3. Односоставные предложения(9+3РР)

 

п/п

Содержание программы

Повторение

Домашнее задание

Дата

22.

 Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка   й підмета. (Главный член односоставных предложений в форме сказуемого и в форме подлежащего.)

Прикладка як особливий вид означення

§23,24; впр.153

 

23.

Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Означено-особові речення .( Виды односоставных предложений с главным членом в форме сказуемого (определѐнно-личные)

Тире між підметом і присудком

§25,26; скласти 6  речень з  означено-особовими  реченнями

 

24.

РМ №6.Діалог. Розігривання інформаційного  діалогу на  самостійно  обрану  тему «Поговоримо про  інтерв`ю». РР№6.Диалог.  Разыгрывание  диалога  на  самостоят.  выбранную  тему «Поговорим  об  интервью»)

Стилі мовлення

§; впр.48

 

25.

Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Узагальнено-особові, неозначено-особові речення. Виды односоставных предложений с главным членом в форме сказуемого (неопределѐнно-личные, обобщѐнно- личные)

 

Означено-особові речення

§25,26; впр.171

 

п/п

Содержание программы

Повторение

Домашнее задание

Дата

26.

Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка (безособові речення). Виды односост. предложений с главным членом в форме сказуем. (безличные)

Неозначено-особові речення

§25,26; виписати з худ. літ. 4 безособових речення

 

27.

Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка(безособові речення) . МД .Розігрування ситуативного діалогу. Складання діалогу за наданою мовленнєвою ситуацією. Виды односоставных предложений с главным членом в форме сказуемого(безличные) РД. Разыгрывание ситуативного диалога. Составление диалога по данной речевой ситуации

Узагальнено-особові

§25,26; скласти 6  речень  з безособовими реченнями

 

28.

Односкладні прості речення з головним членом у формі   підмета (називні).   (  Предложения с главным членом в форме подлежащего (назывные).

Безособові речення

§27,28; впр.182

 

29.

Повні й неповні речення. Правильне   інтонування неповних речень. Тире в неповних реченнях.( Полные и неполные предложения. Интонация неполных предложений. Тире в неполном предложении.)

Називні речення

§29,30; впр.194(А,В)

 

30.

Повні й неповні речення. Правильне   інтонування неповних речень. Тире в неповних реченнях . РМ №7. Стилі мовлення. Повторення вивченого про стилі. Офіційно-діловий стиль(с144).  (Неполные предложения. Интонация неполных предложений. Пунктуация. Тире в неполном предложении. РР №7. Стили речи. Повторение изученного о стилях. Официально-деловой стиль)  

Виділення прикладок  дефісом й лапками

§29,30; скласти діалог покупця  і  продавця та  записати його

 

31.

РМ №8.Докладний,вибірковий  переказ з оцінюванням  змісту,структури, стильового  та  художнього (РР№8.Подробный,выборочный  пересказ  с  оценкой содержания, структуры, стилевого   и художественного своеобразия

Стилі мовлення

впр.195 (усно)

 

п/п

Содержание программы

Повторение

Домашнее задание

Дата

32.

Контрольна робота № 3  за темою «Односкладні речення» (зорово-слуховий диктант).

Контрольная работа № 3 по теме «Односоставные предложения.» (зрительно-слуховой диктант)

Повні й неповні речення

 

 

 

 

II  семестр            

 Тема №4. «Просте  ускладнене речення.    Речення з однорідними членами. Речення зі звертаннями та вставними конструкціями»(12+3РМ) ( (Тема №4. «Простое  осложненное  предложение.  Предложения  с  однородными  членами. Предложения  с  обращениями  и вводными  конструкціями

п/п

Содержание программы

Повторение

Домашнее задание

Дата

33.

Речення з однорідними членами Однорідні члени речення (із сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв'язком). Кома між однорідними членами речення (Предложения с однородными членами (с опорой на украинский язык).

Неповні  речення

§ 31, §32; впр. 212

 

34.

Сполучення та інтонація при однорідних членах речення.( Союзы и интонация при однородных членах предложения)

Однорідні члени речення

§§ 33-35; впр.235;

 

35.

Однорідні  і  неоднорідні означення.

РМ № 9.  Складання інструкції.

 (Однородные и неоднородные  определения.

РР № 9 . Составление   инструкции)

Сполучен. та інтонац. при однор. членах реч.

§§ 36,37; впр .250, опис  картини(за бажанням)

 

36.

Узагальнюючі  слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнюючих словах у реченнях з однорідними членами  (Обобщающие слова в предложениях с однородными членами. Знаки препинания при обобщающих словах)

Однорідні і неоднорідні означення

§§38,39; скласти 3 реч.  з узагн. словами у реченнях з однорідн. членами 

 

37.

Речення  з  кількома  рядами  однорідних  членів. РМ №10.Контрольний  усний  переказ  тексту «Софія  Київська –пам`ятник   Всесвітнього спадку ЮНЕСКО». (Предложения  с  несколькими рядами однородных  членов.  РР № 10 Контрольный  пересказ  текста «София  Киевская-памятник  Всемирного  наследия  ЮНЕСКО»

Тире при узаг. Слов. у реченнях з одн.членами (Див. впр291 підручника, стор.181)

§3 2; склас-ти 3речен.  з кількома ряд.  однор. членів

 

п/п

Содержание программы

Повторение

Домашнее задание

Дата

38.

Звертання непоширені і поширені. Розділові знаки  при  звертанні. (         Обращение  нерас-пространённое и распространённое.   Знаки препинания в предложениях  с обращениями)

Двокр. при узаг. слов. у реч. з однор. членами

§§40, 41;

впр.260

 

39.

Використання звертань   задля передачі ставлення до адресату.  Інтонація в реченнях із звертаннями. (Использование обращений для передачи отношения к адресату речи. Интонация в предложениях с обращениями. 

 Звертання непоширені і поширені

§ §40.41; вип. з  твор худ.літ 6  речень з  звертан-нями

 

40.

Вставні  слова  (словосполучення, речення).  Групи вставних  слів  і  словосполучень  за  значенням. ( Вставные  слова  ( словосочет., предложения).  Группы   вставних   слов  и словосочетаний   по  значению.  )

Розділові  знаки  при  звертаннях. (Див. впр291 підручника, стор.181)

§§42-44;

скласти  речення на  всі  групи  встав. слів

 

41.

РМ №11.Контрольний  письмовий  переказ тексту «Літопис на  камені» з  творчим  завданням.

(РР№11. Контрольное  изложение «Летопись  на  камне»  с  творческим  заданием )

Типи  мови. (Див. впр274 підручника, стор.170)

Впр.275

 

42.

Групи вставних слів і словосполучень за значенням ( Группы  вставних  слов и словосочетаний  по  значению)

Односкладні  прості  реч.

§ §42-44; впр. 278

 

43.

Інтонація у реченнях з вставними словами (словосполученнями та реченнями). Розділові знаки при   вставних словах.( Интонация в предложениях с вводными словами (словосочетаниями и предложениями) и знаки препинания при них)

Групи вставних слів і словосполучень за значенням

§§42-44; впр. 289

 

44.

Використання зв’язку вставних конструкцій як засіб речень в тексті.( Использование вводных конструкций как средства связи предложений в тексте)

Вставні  слова,  словосполучення

 скласти вражен.  про  прочи-тане,викор.встав. реч

 

45.

Контрольна робота   № 4  за  темою «Речення з однорідними членами. Речення зі звертаннями та вставними конструкціями» (тестові завдання).МД  Контрольне  читання мовчки «По канату через водоспад». (Контрольная  работа  №4  по  теме «Предложения   с   однородными  членами,  обращениями  и  вводными  конструкциями» (тестовые  задания). РД. Контрольное чтение  молча  «По  канату  через  водопад»)

Речення з однорідними членами. Речення зі звертаннями та вставними конструкціями

 

 

                                                                                                                               Тема №5. «Просте  ускладнене речення.    Речення  з           відокремленими    та  уточнювальними  членами  (7+3 РМ)                 (Тема   5. «Простое  осложненное  предложение  . Предложения с обособленными  и  уточняющими членами (7+2РР )

п/п

                    Содержание программы

Повторение

Домашнее задание

Дата

46.

Речення з відокремленими членами (Предложения с обособленными членами предложения  )

Однорідні та неоднорідні  означення

§§ 45-46; впр305

 

47.

РМ №12. Твір-опис  пам’ятника  культури  за спільно  складеним  або наданим  вчителем планом.(РР№12.Сочинение-описание  пам’ятни-ка  культуры  по   совместно составленному  либо предложенному  учителем  плану)

Побудову  опису місцевості , пам`ятників  історії  та  культури

Впр.292

 

48.

Відокремлені другорядні члени речення. Обособлені означення узгодженні та неузгодженні.(Обособленные  второст.  члены  предложения. Обособленное согласов. и несогласов.  определение)

Дієприслів-никовий  та дієприкметниковий  звороти

§§47-49; впр.319

 

49.

Розділові знаки при відокремлених означеннях. МД. Контрольний діалог дискусійного характеру «Чи треба бути благородною людиною?» (Предложения с несколькими рядами однородных членов.  РД. Контрольный   диалог  дискуссионного   характера «Нужно ли бать благородным?) (Знаки препинания при обособленных определениях )

Розділові  знаки при дієприслівниковому  звороті

§§47-49 ; виписати з худ. твор.6 реч.  з узгод. озна-ченнями)

 

50.

Розділові знаки при відокремлених означеннях. (Знаки препинания при обособленных определениях )

Розділові  знаки при дієприкметниковому  звороті

§§47-49; виписати з худ. твор.6 реч.  з неузгодже-ними озна-ченнями

 

51.

РМ № 13.Твір-оповідання за наданим сюжетом на основі почутого або на основі особистого досвіду.

 (РР № 13. Сочинение-рассказ по данному сюжету на основе услышанного или на основе личного опыта (устно)

Риси  публіцістичного  стилю

Робота  за  накоплен. мат-лу задля  твору на  основі особистого досвіду

 

52.

Відокремлені прикладки. Розділові знаки при відокремлених прикладках. (Обособленное приложение. Знаки  препинания  при обособленных   приложених)

Відокремлені  неузгоджені  означення

§§50-51; склас-ти 6 речень  з відокр.   прикл.

 

п/п

                    Содержание программы

Повторение

Домашнее задание

Дата

53.

Використання  в  мовлені  відокремлених  означень та прикладок .РМ  14.Контрольний  усний  твір-роздум дискусійного характеру на актуальну тему «З чого починається Вітчизна?» ). (Употребление в речи  обособленных  определений  и  приложений.РР №14. Контрольное   устное   сочинение-рассуждение  дискуссионного  характера  на актуальную  тему «С чего начинается Родина?)

Побудову  опису місцевості , пам`ятників  історії  та  культури

  Робота  за  накопл. ма-лу задля  твору на  основі особ. досвіду

 

54.

Контрольна  робота №5 за  темою «Просте  ускладнене речення. Речення  з  відокремленими  та  уточнювальними  членами (тестові  завдання).     МД .Контрольне аудіювання «Барсучий ніс». (Контрольная  работа №5  по  теме «Простое  осложненное  предложение. Предложения  с  обособленными и  уточняющими членами(тестовые  задания).РД Контрольное аудирвание «Барсучий нос»)

Розділові  знаки при дієприслівниковому  звороті

 

 

Тема №6. «Просте  ускладнене речення.  Речення  з   відокремленими     та уточнювальними членами (10+1РМ)                                             Тема   № 6. «Простое   осложненное   предложение  . Предложения  с  обособленными  и  уточняющими      членами (10+1РР )

п/п

                    Содержание программы

Повторение

Домашнее задание

Дата

55.

Відокремлені обставини. Відокремлені обставини, виражені дієприслівниковим зворотом.

( Обособленные обстоятельства, выраженные деепричастным оборотом.)

Відокремлені означення, прикладки

§§52-54; скласти  речення  за  картиною «Степ»

 

56.

Відокремлені обставини, виражені іменником з прийменником. (Существительные с предлогами несмотря на, ввиду, вследствие, по причине, благодаря, при условии, с согласия в роли обособленных обстоятельств)

Відокремлені обставини, виражені дієприслівниковим зворотом

§§55-57; впр. 368

 

57.

Розділові  знаки  при   відокремлених    обставинах. (Знаки препинания при обособленных обстоятельствах)

Відокремл. обст., вира-жені імен. з приймен.

§§55-57;

 впр.374

 

58.

РМ №15.Контрольний  твір  на  основі особистого досвіду «Людина  славна добрими ділами».  

(РР №15.Контрольное  сочинение на основе  собственного опыта «Человек славен добрими делами»)

Жанри  публіцистичного стилю

Впр.374

 

п/п

                    Содержание программы

Повторение

Домашнее задание

Дата

59.

Відокремлені  уточнювальні  члени  речення.

 (Обособленные  уточняющие  члены  предложения.

Відокремл.  обставини

§ 38; впр.376

 

60.

Відокремлені уточнювальні члени речення.

( Обособленные уточняющие члены предложения)

Відокремлені прикладки

§ 38; впр.369

 

61.

Відокремлені додатки. Розділові знаки  при відо-кремлених додатках. (Обособленные  дополнения. Знаки  препинания  при  обособленных дополнениях

Відокремлені означення

§§58-60; з підр.  з фі-зики  випи-сати 6 реч.  з відокр.   додатками

 

62.

Синтаксичний   розбір   простого   речення. 

( Синтаксический  разбор  простого  предложения  )

Розділові  знаки  в складному реченні(кома

§ 40; синтаксичний  розбір записаного речення

 

63.

Синтаксичній  розбір  простого  речення .

( Синтаксический  разбор  простого предложения )

Другорядні  члни  речення

§ 43;

 

64.

Контрольна робота  №6 за темою «Речення з відокремленням  та уточнюючими членами речення» (контрольний диктант за ІІ семестр).

( Контрольная  работа №6  по  теме «Простое  осложненное  предложение. Предложения  с  обособленными и  уточняющими членами (контрольный  слуховой  диктант  за  II семестр)

Синтаксичн. розбір простого речення з відокремленням

 

 

65.

Аналіз  диктанту. Повторення в  кінці  року.(Анализ  диктанта. Повторение  в  конце  года)

Вставні  конструкції  

 

 

66.

Повторення  в кінці  року. (Повторение  в  конце  года)

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
1308
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку