Навчальна програма розроблена за модельною навчальною програмою «Технології. 5-6 класи» (автори Ходзицька І.Ю. та ін.)

Про матеріал
Навчальну програму навчального предмета «Технології» для учнів 6 класів розроблено відповідно до законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Концепції Нової української школи (схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року»), на основі Державного стандарту базової середньої освіти, модельній навчальній програмі «Технології. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Ходзицька І.Ю., Горобець О.В., Медвідь О.Ю., Пасічна Т.С, Приходько Ю.М.). «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795).
Перегляд файлу

І. Вступ

Навчальну програму навчального предмета «Технології» для учнів 6 класів розроблено відповідно до законів України «Про освіту», «Про загальну
середню освіту», Концепції Нової української школи (схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року»), на основі Державного стандарту базової середньої освіти, модельній навчальній програмі «Технології. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Ходзицька І.Ю., Горобець О.В., Медвідь О.Ю., Пасічна Т.С, Приходько Ю.М.). «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795).

Відповідно до Державного стандарту метою технологічної освітньої галузі є реалізація творчого потенціалу учня, формування критичного та технічного
мислення, готовності до зміни навколишнього природного середовища без заподіяння йому шкоди засобами сучасних технологій і дизайну, здатності до
підприємливості та інноваційної діяльності, партнерської взаємодії, використання техніки і технологій для задоволення власних потреб, культурного та національного самовираження.
Відповідно до мети технологічної освітньої галузі метою навчального
предмету «Технології» є формування у здобувачів освіти життєво важливих
компетентностей, необхідних у самостійному житті, розвиток творчого потенціалу, критичного мислення, духовно-моральних цінностей, реалізація здібностей та інтересів учнів у сфері проєктно-технологічної діяльності.
Програмою передбачено, що необхідною умовою формування компетентностей є діяльнісна спрямованість навчання, яка передбачає постійне включення учнів до різних видів педагогічно доцільної активної навчальнопізнавальної діяльності, а також практична його спрямованість.

Зміст предмету передбачає формування не лише знань і умінь, але й певних якостей, світогляду, ідейності, моральності особистості, громадянської позиції, підприємництва тощо.

Дана програма:
– передбачає досягнення очікуваних результатів навчального предмету;
 визначає зміст і види навчальної діяльності здобувачів освіти;
– ґрунтується на визначених Державним стандартом ціннісних орієнтирах;
 охоплює формування ключових компетентностей.

Крім спеціальних умінь і навичок у процесі навчання учні оволодівають
загально-навчальними уміннями і навичками, які мають відношення до всіх
предметів, наприклад, навичками роботи з книгами, довідниками, читання й письма, бібліографічним апаратом, раціональної організації домашньої праці, дотримання режиму дня тощо.
Структура навчальної програми
Навчальна програма складається з чотирьох основних модулів:
1. Втілення задуму в готовий продукт за алгоритмом проєктно-технологічної
діяльності.
2. Творче застосування традиційних і сучасних технологій декоративно-ужиткового мистецтва.
3. Ефективне використання техніки і матеріалів без заподіяння шкоди
навколишньому середовищу.
4. Турбота про власний побут, задоволення власних потреб і потреб інших осіб.
Зазначена мета досягається шляхом залучення здобувачів освіти на уроках
технологій до проєктної діяльності, як провідного засобу розвитку і навчання учнів, формування у них здатності до самостійного навчання, оволодіння засобами сучасних технологій, умінь конструювати власний процес пізнання і на практиці реалізувати заплановане.
Зміст програми орієнтовано на формування в учнів ключових і предметних
компетентностей, які покликані наблизити процес навчання до життєвих потреб учня/учениці, його інтересів та природних здібностей.


ІІ. Зміст навчальної програми

 

Кількість проєктів

Об'єкти проєктно-технологічної діяльності учнів

Основна технологія

Додаткова технологія

Кількість годин

Модуль 1. Втілення задуму в готовий продукт за алгоритмом проєктно-технологічної діяльності (22 год.)

Проєкт 1

Закладка для книги

Технологія виготовлення вишитих виробів початковими, лічильними та вільними швами (дівчата).

 

Технологія обробки тонколистого металу (хлопці)

12

Проєкт 2

Браслет із бісеру

Технологія виготовлення виробів з бісеру

 

Технологія обробки дроту

10

Модуль 2. Творче застосування традиційних і сучасних технологій декоративно-ужиткового мистецтва (20 год.)

Проєкт 3

Новорічна прикраса

Технологія виготовлення виробів у техніці «макраме»

Технологія плетіння (лозоплетіння, соломоплетіння)

10

Проєкт 4

Будиночок для синичок

Технологія обробки деревинних матеріалів (ДВП, фанера)

Технологія обробки деревини

10

Модуль 3. Ефективне використання техніки і матеріалів без заподіяння шкоди навколишньому середовищу (16 год.)

Проєкт 5

Листівка

Технологія ниткографії

 

Технологія виготовлення виробів з ниток, пряжі

8

Проєкт 6

Підставка для телефону

Технологія обробки деревини (хлопці)

 

Технологія виготовлення нових речей зі старих (апсайклінг) (дівчата)

8

Модуль 4. Турбота про власний побут, задоволення власних потреб і потреб інших осіб (12 год.)

Проєкт 7

Мило ручної роботи

Технологія миловаріння

Технологія миловаріння

6

Проєкт 8

Бомбочки для ванни

Технологія виготовлення косметичних засобів для догляду за шкірою

-

6

 


Календарно-тематичне планування «Технології» 6 клас

Тема

Очікувані результати

 

 

 

Модуль 1. Втілення задуму в готовий продукт за алгоритмом проєктно-технологічної діяльності. (22 годин)

1

Основи проєктної діяльності. Використання біоформ у створенні виробів.

 

2

Правила внутрішнього розпорядку в навчальній майстерні, правила безпечної праці.

 

Проект №1 Закладка для книги
Основна технологія: Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом

3-4

Створення ескізу виробу з оздобленням. Вибір інструментів та матеріалів.

Обговорює ідеї, конструктивно взаємодіє з

іншими особами у процесі комбінування власної

моделі на основі аналізу найкращих ознак

моделей-аналогів.

Застосовує методи проєктування відповідно до

індивідуальних здібностей та власних інтересів з

метою втілення творчих ідей в конструкції

виробу.

Виконує ескіз моделі виробу.

Використовує ощадно матеріали під час

виготовлення виробу.

Працює самостійно чи спільно з іншими особами

відповідно до наданої інструкції. Використовує інструменти та пристосування

самостійно або за допомогою інших,

дотримуючись правил безпечної праці та

санітарних норм.

Контролює та оцінює процес і якість

виготовлення виробу, у разі потреби виправляючи

недоліки.

Застосовує цифрові пристрої та інформаційне

середовище у разі потреби для презентації

результатів проєктування.

5-6

Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом. Правила безпечної праці.

7-8

Виготовлення закладки для книги.

9-10

Оздоблення закладки для книги.

11-12

Презентація виготовленого виробу.

Проект №2 Браслет з бісеру.
Основна технологія: Технологія виготовлення виробів в техніці макраме.

13-14

Планування роботи з виконання проекту. Виконання ескізу виробу.

Спираючись на власні знання, розпізнає

матеріали та інструменти, які використовуються

в основних видах декоративно-ужиткового

мистецтва.

Використовує кілька джерел інформації про

традиції та сучасні тенденції в декоративноужитковому мистецтві, визначає її достовірність.

Оцінює та обґрунтовує значення декоративноужиткового мистецтва у власному житті на

основі зібраної інформації.

Застосовує технології і техніки декоративноужиткового мистецтва у процесі виготовлення та

відповідно оздоблення готових виробів,

естетизації власного побуту тощо.

Виявляє ініціативність і партнерську взаємодію у

процесі спільної роботи із створення виробу

техніками декоративно-ужиткового мистецтва.

15-16

Добір конструкційних матеріалів та інструментів. Розробка схеми браслету.

17-18

Технологія виготовлення браслета-шамбала. Правила безпечної праці

19-20

Виготовлення браслета-шамбала.

21-22

Презентація виробу.

Модуль 2 . Творче застосування традиційних і сучасних технологій декоративно-ужиткового мистецтва. (20 годин)

Проєкт № 3. Ялинкова прикраса
Основна технологія: Технологія обробки деревинних матеріалів.

23-24

Планування роботи з виконання проекту. Створення клаузури виробу.

Здійснює пошук актуальної інформації про об’єкт

проєктування і упорядковує її.

Обговорює ідеї, конструктивно взаємодіє з

іншими особами у процесі комбінування власної

моделі на основі аналізу найкращих ознак

моделей-аналогів.

Застосовує методи проєктування відповідно до

індивідуальних здібностей та власних інтересів з

метою втілення творчих ідей в конструкції

виробу.

Визначає самостійно або за допомогою інших

осіб послідовність технологічних операцій

виготовлення проєктованого виробу,

дотримуючись правил безпечної праці та

санітарних норм.

Застосовує техніки декоративно-ужиткового

мистецтва у процесі виготовлення та оздоблення

виробу.

Працює самостійно чи спільно з іншими особами

відповідно до наданої інструкції, за потреби

розподіляючи частини роботи.

Контролює та оцінює процес і якість

виготовлення виробу, у разі потреби

виправляючи недоліки.

Застосовує цифрові пристрої та інформаційне

середовище у разі потреби для презентації

результатів проєктування.

25-26

Добір конструкційних матеріалів. Розмічання виробу.

 

27-28

Технологія випилювання лобзиком виробів з фанери. Правила безпечної праці.

29-30

Виготовлення ялинкової прикраси.

31-32

Оздоблення виробу. Презентація виробу.

Проєкт № 4. Будинок для синичок.

Основна технологія: Технологія випилювання.

33-34

Створення банку ідей для виконання проекту. Планування роботи з виготовлення виробу.

Обговорює спільно з учителем чи іншими

особами мету проєктно-технологічної діяльності.

Здійснює пошук та обирає моделі-аналоги

відповідно до запланованого об’єкта

проєктування.

Розробляє за допомогою вчителя чи інших осіб

критерії, яким має відповідати об’єкт

проєктування, та визначає його параметри.

Добирає матеріали для виготовлення виробу та

розраховує витрати на них.

Добирає необхідні інструменти і пристосування

відповідно до визначеної технологічної

послідовності.

Виконує заплановані технологічні операції у

визначеній послідовності, раціонально

розподіляючи час.

Застосовує техніки декоративно-ужиткового

мистецтва у процесі оздоблення виробу.

Представляє результати власної/спільної

проєктно-технологічної діяльності.

35-36

Виконання графічного зображення виробу.

37-38

Добір матеріалів, визначення необхідної кількості матеріалів.
Розмічання виробу.

39-40

Виготовлення виробу відповідно до обраної технології. Правила безпечної праці.

41-42

Оформлення виробу. Виготовлення кріплення.

Презентація проєктної діяльності

Модуль 3. Ефективне використання техніки і матеріалів без заподіяння шкоди навколишньому середовищу. (16 годин)

Проект № 5 Листівка в техніці ниткографії.
Основна технологія: Технологія ниткографії.

 

43-44

Створення банку ідей для виконання проекту. Планування послідовності роботи над проектом.

Аналізує ефективність дібраних матеріалів для створення виробу і вказує на ризики їх

використання.

Використовує ощадно матеріали під час

виготовлення виробу.

Аргументовано і доцільно замінює природні

матеріали вторинними матеріальними ресурсами.

Виконує креслениик розгортки виробу.

Визначає самостійно або за допомогою інших

осіб послідовність технологічних операцій

виготовлення проєктованого виробу,

дотримуючись правил безпечної праці та

санітарних норм.

Працює самостійно чи спільно з іншими особами

відповідно до наданої інструкції, за потреби

розподіляючи частини роботи.

Контролює та оцінює процес і якість

виготовлення виробу, у разі потреби виправляючи

недоліки.

Застосовує цифрові пристрої та інформаційне

середовище у разі потреби для презентації

результатів проєктування.

45-46

Добір конструкційних матеріалів та інструментів.

47-48

Технологія виготовлення листівки в техніці ізонитка. Правила безпечної праці.

49-50

Оформлення листівки. Презентація проекту.

Проект № 6 Підставка для гаджета
Основна технологія: Технологія обробки деревинних матеріалів.

51-52

Художнє та технічне конструювання підставки для гаджета.

Аналізує ефективність дібраних матеріалів для створення виробу і вказує на ризики їх використання. Використовує ощадно матеріали під час виготовлення виробу. Аргументовано і доцільно замінює природні матеріали вторинними матеріальними ресурсами. Виконує креслениик розгортки виробу. Визначає самостійно або за допомогою інших осіб послідовність технологічних операцій виготовлення проєктованого виробу, дотримуючись правил безпечної праці та санітарних норм. Працює самостійно чи спільно з іншими особами відповідно до наданої інструкції, за потреби розподіляючи частини роботи. Контролює та оцінює процес і якість виготовлення виробу, у разі потреби виправляючи недоліки. Застосовує цифрові пристрої та інформаційне середовище у разі потреби для презентації результатів проєктування.

 

53-54

Технологічна послідовність виготовлення підставки для гаджета. Правила безпечної праці.

55-56

Виготовлення та оздоблення виробу.

57-58

Розрахунок собівартості виробу.
Презентація проєкту.

Модуль 4. Турбота про власний побут, задоволення власних потреб і потреб інших осіб. (12 годин)

Проект № 7. Мило ручної роботи.
Основна технологія: Технологія миловаріння.

59-60

Мистецтво миловаріння.Мильна основа, посуд, барвники, ароматизатори, форми для мила,
інструменти. Правила безпечної праці.

Планує трудові дії для виконання побутових

завдань самостійно або у співпраці з іншими

особами.

Здійснює пошук та обирає моделі-аналоги

відповідно до запланованого об’єкта

проєктування.

Працює самостійно чи спільно з іншими особами

відповідно до наданої інструкції.

Оцінює споживацькі якості, естетичний вигляд і

корисність для здоров’я обраного чи створеного

виробу.

Дотримується встановлених вимог до техніки

безпеки під час експлуатації технічних пристроїв

у побутових умовах.

Застосовує цифрові пристрої та інформаційне

середовище у разі потреби для презентації

результатів проєктування.

61-62

Технологія миловаріння.

63-64

Розрахунок вартості витрачених матеріалів.
Презентація проекту.

Проект № 8 Бомбочки для ванни.
Основна технологія: Технологія виготовлення косметичних засобів догляду за шкірою.

65-66

Створення засобів для догляду за тілом власноруч. Матеріали, інгредієнти, обладнання. Правила
безпеки.

Визначає власні/чужі потреби в

організації побуту.

Розрізняє корисні для здоров’я елементи

життєвого простору, обґрунтовує

раціональність їх використання.

Оцінює споживацькі якості, естетичний

вигляд і корисність для здоров’я обраного

чи створеного виробу.

Провадить проєктно-технологічну

діяльність стосовно розв’язання

побутових проблем, самообслуговування.

Облаштовує або вдосконалює власний

життєвий простір з урахуванням власних

потреб, потреб інших осіб.

Усвідомлено формулює завдання у

співпраці з іншими особами відповідно до

власних потреб у побуті.

Розрізняє види побутової техніки за

функціональним призначенням

відповідно до визначених завдань.

Пояснює загальні принципи роботи

побутової техніки відповідно до її

функцій та призначення.

Дотримується встановлених вимог до

техніки безпеки під час експлуатації

технічних пристроїв у побутових умовах

67-68

Технологічна послідовність виготовлення бомбочок для ванни.

69-70

Проектування власного рецепту для виготовлення бомбочек для ванни.

Всього 70 годин

 

 


ІІІ. Критерії оцінювання навчальної діяльності

Початковий рівень (1-3 бали)

Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації 

Примітка вчителя/учня 

Самостійно або з допомогою інших осіб

Плануєш й здійснюєш навчальний пошук

На еленменотарному рівні  відтворюєш матеріал

 

Опрацьовуєш інформацію в  різних видах її подачі.

Опрацьовуєш навчальний матеріал  і можеш відтворити певні його фрагменти 

 

Комунікація , зокрема з  використання інформаційно - комунікаційних технологій

Самостійно або з допомогою інших осіб

Створюєш короткі усні та письмові повідомлення самостійно

Відтворюєш окремі операції навчальних дій для досягнення результату, зокрема копіюєш зразок 

 

Відтворюєш подану або прочитану тобі інформацію

Називаєш окремі ознаки об’єктів 

 

Виконання практичних  завдань та розв’язання  повсякденних проблем із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом

Самостійно або з допомогою інших осіб

Виконуєш навчальну дію на рівні копіювання зразка її виконання

Співвідносиш результат виконання завдань із зразком.

 

Коментуєш окремі операції короткими реченнями на основі пропонованих запитань 

Констатуєш за підказкою правильність / неправильність результату

 

Рефлексія власної навчально- пізнавальної діяльності  

Самостійно або з допомогою інших осіб

Розпізнаєш помилки, неточності у виконання виробу

Під керівництвом вчителя  виконуєш найпростіші дії з  матеріалом.

 

 

Середній рівень  (4-6 бали)

Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації 

Примітка вчителя/учня 

Самостійно або з допомогою інших осіб

Плануєш й здійснюєш навчальний пошук

Виконуєш навчальні завдання на репродуктивному рівні реалізації навчальної діяльності .

 

Ставиш запитання до поясненого матеріалу

Визначаєш об’єкти, про які йдеться в завданнях називаєш їх, для досягнення результату потребуєш уточнень завдань 

 

Комунікація , зокрема з  використання інформаційно - комунікаційних технологій

Самостійно або з допомогою інших осіб

Створюєш короткі усні та письмові повідомлення самостійно

 Називаєш істотні ознаки об’єктів ,  установлюєш спільні та відмінні ознаки.  

 

Відтворюєш подану або прочитану тобі інформацію

 Угруповуєш  об’єкти відповідно до умови за заданим орієнтирами \ уточненнями в процесі діалогу з учителем \однокласниками. 

 

Виконання практичних  завдань та розв’язання  повсякденних проблем із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом

Самостійно або з допомогою інших осіб

Виконуєш навчальну дію  з застосуванням знань 

Відтворюєш навчальну дію за алгоритмом / схемою 

 

Можеш порівняти окремі об’єкти вивчення 

Знаходиш інформацію у запропонованих джерелах 

 

Рефлексія власної навчально- пізнавальної діяльності  

Самостійно або з допомогою інших осіб

 Виконуєш навчальну дію із застосуванням знань 

Долаєш виявленні утруднення у виконанні роботи  за допомогою вчителя

 

Достатній рівень  (7-9 балів)

Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації 

Примітка вчителя/учня 

Самостійно або  під опосередкованим керівництвом учителя або інших осіб

Плануєш й здійснюєш навчальний пошук не обмежуючись навчальним матеріалом 

Називаєш самостійно істотні ознаки , властивості об’єктів 

 

 Використовуєш інформацію з кількох джерел 

Ставиш уточню вальні запитання 

 

Комунікація , зокрема з  використання інформаційно - комунікаційних технологій

Самостійно або з допомогою інших осіб

Висловлюєш власну думку й наводиш приклади на її підтвердження 

 Застосовуєш до досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей

 

Презентуєш результати навчальної діяльності, зокрема зх. Використанням ІКТ 

Пояснюєш спосіб виконання навчальних дій 

 

Виконання практичних  завдань та розв’язання  повсякденних проблем із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом

Самостійно або з допомогою інших осіб

Формулюєш проблемні питання, пропонуєш можливі способи виконання певного виробу

Дотримуєшся послідовності пояснення   

 

Складаєш план для виконання виробу відповідно інструкцій

 За потреби ставиш запитання, що стосуються об’єктів завдань 

 

Рефлексія власної навчально- пізнавальної діяльності  

Самостійно або з допомогою інших осіб

 Самостійно успішно виправляє  окремі помилки й робиш часткову  уточнення в результатах власної навчальної діяльності 

 Визначаєш окремі труднощі що виникають у процесі власної навчально-пізнавальної діяльності

 

 

Високий рівень  (10-12 балів)

Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації 

Примітка вчителя/учня 

Самостійно або  під опосередкованим керівництвом учителя або інших осіб

Плануєш й здійснюєш навчальний пошук не обмежуючись навчальним матеріалом 

Визначаєш самостійно об’єкти, про які йдеться в завданнях, називаєш їх та пов’язані з ними об’єкти

 

 Аналізуєш та порівнюєш інформацію з різних джерел  

 Характеризуєш об’єкти, визначаєш їх спільні та відмінні ознаки  та властивості  

 

Критично оцінюєш надійність джерел й достовірність інформації

Застосовуєш й  комбінуєш для досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей 

 

Комунікація , зокрема з  використання інформаційно - комунікаційних технологій

Самостійно або  під опосередкованим керівництвом учителя або інших осіб

Ти створюєш деталізовані усні та письмові повідомлення до виробу 

 Прогнозуєш можливий результат , різні способи виконання виробу 

 

Презентуєш  результати навчальної діяльності  

 За потреби ставиш запитання для уточнення інформації та способів виконання  

 

Виконання практичних  завдань та розв’язання  повсякденних проблем із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом

Самостійно або  під опосередкованим керівництвом учителя або інших осіб

  Застосовуєш знання, що охоплюються навчальним матеріалом для виконання практичних завдань 

Підтримуєш дискусію щодо виконання роботи 

 

Формулюєш проблемні запитання, висуваєш гіпотези. 

Аналізуєш способи виконання та вибираєш один з  раціональних способів виконання роботи  

 

Обгрунтовуєш обраний спосіб виконання  спираючись на знання та досвід 

Самостійно визначаєш способи подолання труднощів 

 

Рефлексія власної навчально- пізнавальної діяльності  

Самостійно або з допомогою інших осіб

 Аналізуєш результати власної навчальної діяльності із застосуванням критеріїв оцінювання.

 Визначаєш окремі труднощі що виникають у процесі власної навчально-пізнавальної діяльності

 

 

Рівень навчальних досягнень учнів

Бали

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

 

І. Початковий

 

1

Учень (учениця) може розпізнавати деякі об'єкти вивчення (матеріали, моделі, схеми тощо) та називає їх (на побутовому рівні); знає правила безпеки при роботі в навчальних майстернях

2

Учень (учениця) описує деякі технологічні об'єкти; розпізнає інструменти та обладнання для виконання практичних робіт

3

Учень (учениця) має фрагментарні уявлення з предмета вивчення (обізнаний з деякими технологічними поняттями); може використовувати за призначенням робочі інструменти та обладнання

 

II. Середній

4

Учень (учениця) знає окремі факти, що стосуються технологічних об'єктів; виконує елементарні прийоми роботи інструментом

5

Учень (учениця) відтворює навчальний матеріал з допомогою вчителя; може виконувати окремі операції; дотримується послідовності виготовлення виробу; володіє прийомами роботи інструментом

6

Учень (учениця) самостійно відтворює значну частину навчального матеріалу; дотримується технології виготовлення виробу; з допомогою учасників проекту і учителя виконує завдання, що стосуються певних етапів проектної діяльності

 

III. Достатній

7

Учень (учениця) самостійно і логічно відтворює фактичний і теоретичний матеріал; виконує практичну роботу відповідно до інструкцій вчителя; з допомогою учасників проекту і учителя виконує завдання, що стосуються усіх етапів проектної діяльності

8

Учень (учениця) виявляє розуміння навчального матеріалу, наводить приклади; може самостійно обирати конструктивні елементи виробу; раціонально організовує робоче місце

9

Учень (учениця) володіє навчальним матеріалом і використовує набуті знання і уміння у стандартних ситуаціях; може самостійно та обґрунтовано обирати конструктивні елементи виробу

 

IV. Високий

10

Учень (учениця) володіє засвоєними знаннями та уміннями і застосовує їх у нестандартних ситуаціях; з допомогою учасників проекту і учителя проектує та виконує всі види запланованих робіт

11

Учень (учениця) володіє глибокими знаннями і навичками з предмета, аргументовано використовує їх у нестандартних ситуаціях, знаходить і аналізує додаткову інформацію; самостійно проектує та виконує всі види запланованих робіт, допускаючи при цьому незначні відхилення у технологічних операціях

12

Учень (учениця) має системні знання та навички з предмета, свідомо використовує їх, у тому числі, у проблемних ситуаціях; самостійно проектує та виконує, використовуючи відповідні технології, всі види запланованих робіт

 


ІV. Список використаних джерел

  1. Закон України про освіту [Електронний ресурс]. URL:
    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
  2. Закон України про середню освіту [Електронний ресурс]. URL:
    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/651-14#Text
  3. Державний стандарт початкової освіти [Електронний ресурс].
    URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/87-2018-%D0%BF#n12
  4. Державний стандарт базової середньої освіти [Електронний ресурс]. URL:https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/898-2020-%D0%BF#n16
  5. Нова українська школа [Електронний ресурс]. URL:
    https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola
  6. Навчальна програма з трудового навчання для 5-9 класів [Електронний ресурс]. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-5-9-klas/onovlennya-12-2017/2-trudove-navchannya-5-9.doc
  7. Матеріали сайту: https://tedcenter.fi/expertise-areas/finnish-education/
  8. Модельна навчальна програма «Технології. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Ходзицька І.Ю., Горобець О.В., Медвідь О.Ю., Пасічна Т.С, Приходько Ю.М.) [Електронний ресурс]. URL:

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Павленко Наталія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 вересня 2023
Переглядів
4327
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку