Календарно-тематичне планування з трудового навчання для 9 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з трудового навчання для 9 класу «Навчальна програма з трудового навчання для закладів загальної середньої освіти 5–9 класи» (оновлена), затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804;
Перегляд файлу

9-А КЛАС

(16 годин І семестр, 1 година на тиждень)

 

№ з/п

Дата

проведення

Фактична

Дата

Тема уроку та зміст

Об’єкт проєктної діяльності 1 Вироби для власних потреб

1

 

 

Вступ. Правила внутрішнього розпорядку та безпеки праці у шкільній майстерні. Визначення алгоритму взаємодії в майстерні.

Види виробів для власних потреб. Композиційні матеріали як сучасний вид технологій із створення конструкційних матеріалів. Властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів.

Матеріали, які використовують для виготовлення виробів (метал,натуральне дерево, пластик, папір, тканина, солома, нитки, шкіратощо), їх властивості, переваги та недоліки. Вплив штучних (хімічних) матеріалів на здоров’я людини і навколишнє середовище. Поняття про маркування пластмас.

2

 

 

Ознайомлення зі зразками виробів для власних потреб, виконаних різними техніками. Ознайомлення з видами конструкційних матеріалів для виготовлення. Інструменти та пристосування для виготовлення. Характеристика будови та принципів дії інструментів, пристосувань та обладнання для обробки конструкційних матеріалів.

3

 

 

Застосування3автоматичних пристроїв у технологічних процесах, побуті. Автоматизація, комп’ютеризація технологічних процесів. Дотримання правил безпечної праці та організації робочого місця

4

 

 

Застосування вивчених методів проєктування для виготовлення виробу для власних потреб. Основи біоніки у проєктуванні. Використання елементів біоніки у проєктуванні виробів. Використання біоформ у створенні виробу

5

 

 

Етапи проєктування. Процес створення нової моделі виробу. Робота з інформаційними джерелами. Застосування інформаційно комунікаційних технологій у процесі проєктування виробу. Пошук

моделей-аналогів. Визначення найкращих ознак у кожному зразку. Оцінка об’єкта проєктування з використанням аналогів. Створення

ескізів моделей-аналогів

6

 

 

Конструкторський етап. Вироблення власних ідей та вибір остаточного варіанту проєктованого виробу. Використання елементів біоніки у проєктуванні виробів. Використання основ наук (міжпредметних зв’язків) під час проєктування виробу. Вибір комплексного виробу для виготовлення. Художнє конструювання виробів.

7

 

 

Складання ескізного малюнка остаточного варіанту проєктованого виробу. Виконання ескізів деталей проєктованого виробу. Розробка ескізу оздоблення.

8

 

 

Вибір конструкційних матеріалів, необхідних для виготовлення одягу для тематичного свята. Використання деревини, металу та нетрадиційних матеріалів для виготовлення комплексного виробу. Особливості розмічання заготовок із нетрадиційних матеріалів. Підбір інструментів та матеріалів для виготовлення виробу. Визначення необхідної кількості матеріалів для виготовлення виробу.

9

 

 

Проведення міні-маркетингових досліджень для обґрунтування вибору виробу та його конструкційних особливостей. Вимоги до об’єкта проєктування. Розрахунок орієнтовного бюджету проєкту

10

 

 

Послідовність і правила побудови кресленика обраного виробу для власних потреб. Моделювання. Виготовлення лекал.

Комп’ютерне конструювання виробів. Використання комп’ютерів у конструюванні виробів. Поняття про комп’ютерні програми для

конструювання.

11

 

 

Види технологічних процесів: розмічання, різання, розкроювання, випилювання і т. д. ( згідно з обраною технологією виготовлення) деталей виробу. Правила раціональної розкладки деталей. Організація робочого місця для розкроювання. Правила безпечної праці. Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

12

 

 

Технологічна послідовність виготовлення виробу. Ознайомлення із способами з’єднання деталей із нетрадиційних матеріалів: склеюванням, з’єднання саморізами, гвинтами, заклепками. Добір способу

з’єднання деталей виробу. Підготовка до з’єднання. Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

13

 

 

Виконання проєкту (комплексної роботи). Технологічні операції, що використовуються під час виготовлення виробу. Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Дотримання правил безпечної праці.

14

 

 

Виконання проєкту (комплексної роботи). Виконання технологічних операцій, передбачених технологічним процесом з дотриманням технологічної, трудової дисципліни, культури праці.

15

 

 

Технологічна послідовність обробки і з’єднання деталей виробу. Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу

та технології його виготовлення. Дотримання правил безпечної праці та організації робочого місця

16

 

 

Особливості технологічних процесів оздоблення. Оздоблення виробу. Виконання технологічних операцій відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

Підсумковий урок

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Мпатвійчук Сергій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Юр Гал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Деребон Павло
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Технології, 9 клас, Планування
Додано
10 вересня 2022
Переглядів
16194
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку