Календарно - тематичне планування І семестр ЛФК у 6 класі. Інклюзивна форма навчання.

Про матеріал
У календарно- тематичному плануванні з корекційного заняття лікувальною фізкультурою поданно теми та кількість годин на тиждень.
Перегляд файлу

К-ть

год

                            Тема

      Дата

1

 1

Теоретичні відомості. Лікувальна фізкультура як складова здорового способу життя. Здоров’я.Необхідність піклування про власне здоров’я.

 

2

 4

Розвиток координаційних здібностей.Вправи для розвитку координаційних здібностей

Торкання пучками пальців інших пальців або заданих учителем частин тіла послідовно (без зорового контролю).

 

3

 

Вправи зі зміною положення рук і ніг на гімнастичній лаві  (з в.п. стоячи).Вис лежачи позаду. Пересування в висі праворуч, ліворуч.

 

4

 

Вис. Вис зігнувши ноги.

 

5

 

Послідовне торкання пучкою інших пальців або заданих учителем частин свого тіла.

 

6

 3

Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів. Котіння набивного м’яча двома руками з місця.

 

7

 

Стрибки навколо обруча.

 

8

 

 Котіння обруча навколо себе.

 

9

 3

Кистьова та пальчикова гімнастика.Виверти долонями з переплетеними пальцями назовні.

 

10

 

Торкання нігтьовою фалангою великого пальця почергово всіх інших (з надавлюванням).

 

11

 

Відведення та приведення пальців на двох руках одночасно (з зоровим контролем).

 

12

 1

Дихальні вправи. Дихання стоячи. Динамічні дихальні вправи. Підготовче дихання. Динамічні дихальні вправи.

 

13

 2

Вправи на розтягування.Симетричні та асиметричні махи ногами (вперед, назад, вбік) у в.п. сидячи, лежачи, стоячи біля опори.

 

14

 

Згинання та розгинання стоп (одночасно та почергово) у в.п. сидячи та у в.п. лежачи на спині.

 

15

 2

Вправи на розслаблення.Напруження та наступне розслаблення м’язів тулуба (у в.п. сидячи та лежачи).

 

16

 

Струси ніг: одночасно та почергово (у в.п – сидячи).

 

17

 3

Стройові вправи. Ходьба з лівої ноги за командою вчителя. Стройовий крок.

Виконання команд: «Стройовим кроком – руш!»

 

18

 

Перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч. Повороти в русі.

 

19

 

Розмикання та змикання приставним кроком.

Виконання команд: «Бігом руш!»

 

20

  9

Легкоатлетичні вправи. Теоретичні відомості.

Вплив фізичних вправ на здоров’я людини.

 

21

 

Оздоровче значення легкоатлетичних вправ.

 

22

 

Значення легкоатлетичних вправ для попередження порушень постави.

 

23

 

Ходьба: по колу, в колоні, в шерензі, парами, обмеженою площиною, з переступанням через предмет, по предмету; зі зміною напряму; зі зміною темпу; імітаційна ходьба.

 

24

 

Біг: повільний; швидкий; у чергуванні з ходьбою; зі зміною темпу; зі зміною напряму; підтюпцем; навздогін.

 

25

 

Стрибки: на місці на обох ногах; на обох ногах з переміщенням (уперед, назад, праворуч,ліворуч);  через перешкоду (лінію, мотузок, обруч);

 

26

 

Метання:метання великого м’яча в горизонтальну ціль та його ловіння (обома руками); підкидання та ловіння великого м’яча (обома руками); кидання малого м’яча об землю та його ловіння (обома руками).

 

27

 

Лазіння: підлізання під предмет (h=40 см).

 

28

 

Повзання: по гімнастичному мату (довільне).

 

29

 7

Ігри. Правила поведінки та гігієни при проведенні рухливих ігор на занятті з ЛФК.

 

30

 

Правила безпеки при виконанні рухових дій.

 

31

 

Правила поведінки та гігієни при проведенні рухливих ігор на занятті з ЛФК.

 

32

 

Правила безпеки при виконанні рухових дій. Зміст розучених ігор.

 

33

 

Для розвитку координаційних здібностей: «Кулька», «М’яч котиться», «Потяг», «Котики», «Хвостик кішечки».

 

34

 

Для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження:«Котики», «Хвостик кішечки».

 

35

 

Для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу): «Потяг», «М’яч котиться» .

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
4.3
Відповідність темі
4.7
Загальна:
4.6
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Ткаченко Вікторія Миколаївна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Жила Елена
    Корисний матеріал ,дякую.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кузьмук Алла
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, 6 клас, Планування
Інкл
Додано
26 березня 2019
Переглядів
6667
Оцінка розробки
4.6 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку