№ |
К-ть год |
Тема |
Дата |
1 |
1 |
Теоретичні відомості. Лікувальна фізкультура як складова здорового способу життя. Здоров’я.Необхідність піклування про власне здоров’я. |
|
2 |
4 |
Розвиток координаційних здібностей.Вправи для розвитку координаційних здібностей Торкання пучками пальців інших пальців або заданих учителем частин тіла послідовно (без зорового контролю). |
|
3 |
|
Вправи зі зміною положення рук і ніг на гімнастичній лаві (з в.п. стоячи).Вис лежачи позаду. Пересування в висі праворуч, ліворуч. |
|
4 |
|
Вис. Вис зігнувши ноги. |
|
5 |
|
Послідовне торкання пучкою інших пальців або заданих учителем частин свого тіла. |
|
6 |
3 |
Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів. Котіння набивного м’яча двома руками з місця. |
|
7 |
|
Стрибки навколо обруча. |
|
8 |
|
Котіння обруча навколо себе. |
|
9 |
3 |
Кистьова та пальчикова гімнастика.Виверти долонями з переплетеними пальцями назовні. |
|
10 |
|
Торкання нігтьовою фалангою великого пальця почергово всіх інших (з надавлюванням). |
|
11 |
|
Відведення та приведення пальців на двох руках одночасно (з зоровим контролем). |
|
12 |
1 |
Дихальні вправи. Дихання стоячи. Динамічні дихальні вправи. Підготовче дихання. Динамічні дихальні вправи. |
|
13 |
2 |
Вправи на розтягування.Симетричні та асиметричні махи ногами (вперед, назад, вбік) у в.п. сидячи, лежачи, стоячи біля опори. |
|
14 |
|
Згинання та розгинання стоп (одночасно та почергово) у в.п. сидячи та у в.п. лежачи на спині. |
|
15 |
2 |
Вправи на розслаблення.Напруження та наступне розслаблення м’язів тулуба (у в.п. сидячи та лежачи). |
|
16 |
|
Струси ніг: одночасно та почергово (у в.п – сидячи). |
|
17 |
3 |
Стройові вправи. Ходьба з лівої ноги за командою вчителя. Стройовий крок. Виконання команд: «Стройовим кроком – руш!» |
|
18 |
|
Перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч. Повороти в русі. |
|
19 |
|
Розмикання та змикання приставним кроком. Виконання команд: «Бігом руш!» |
|
20 |
9 |
Легкоатлетичні вправи. Теоретичні відомості. Вплив фізичних вправ на здоров’я людини. |
|
21 |
|
Оздоровче значення легкоатлетичних вправ. |
|
22 |
|
Значення легкоатлетичних вправ для попередження порушень постави. |
|
23 |
|
Ходьба: по колу, в колоні, в шерензі, парами, обмеженою площиною, з переступанням через предмет, по предмету; зі зміною напряму; зі зміною темпу; імітаційна ходьба. |
|
24 |
|
Біг: повільний; швидкий; у чергуванні з ходьбою; зі зміною темпу; зі зміною напряму; підтюпцем; навздогін. |
|
25 |
|
Стрибки: на місці на обох ногах; на обох ногах з переміщенням (уперед, назад, праворуч,ліворуч); через перешкоду (лінію, мотузок, обруч); |
|
26 |
|
Метання:метання великого м’яча в горизонтальну ціль та його ловіння (обома руками); підкидання та ловіння великого м’яча (обома руками); кидання малого м’яча об землю та його ловіння (обома руками). |
|
27 |
|
Лазіння: підлізання під предмет (h=40 см). |
|
28 |
|
Повзання: по гімнастичному мату (довільне). |
|
29 |
7 |
Ігри. Правила поведінки та гігієни при проведенні рухливих ігор на занятті з ЛФК. |
|
30 |
|
Правила безпеки при виконанні рухових дій. |
|
31 |
|
Правила поведінки та гігієни при проведенні рухливих ігор на занятті з ЛФК. |
|
32 |
|
Правила безпеки при виконанні рухових дій. Зміст розучених ігор. |
|
33 |
|
Для розвитку координаційних здібностей: «Кулька», «М’яч котиться», «Потяг», «Котики», «Хвостик кішечки». |
|
34 |
|
Для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження:«Котики», «Хвостик кішечки». |
|
35 |
|
Для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу): «Потяг», «М’яч котиться» . |
|