Доідка
про стан ведення зошитів
з математики у 6
класі у 2018-2019 н.р.
Згідно з річним планом філії «ЗСО І-ІІ ст.. с. Буші» на 2018-2019 н.р., з метою контролю за веденням шкільної документації, у березні 2019 р. проводилось вивчення стану ведення зошитів з математики учнями 6 класу та відповідної роботи учителя. Перевірка здійснювалась з метою контролю:
Перевірка показала, що в основному учні 6 класу мають необхідну кількість зошитів для роботи в класі і вдома: два зошити.
Для контрольних робіт з математики є окремі зошити, які зберігаються в навчальному закладі протягом навчального року. В них виконуються контрольні та корекційні роботи. Учитель регулярно перевіряє зошити, один раз на місяць виставляє оцінки за їх ведення (з математики) у зошити та класні журнали. При цьому до уваги беруться наявність і правильність виконання класних і домашніх робіт, оцінки за поточну перевірку зошитів, охайність ведення зошитів.
Аналіз перевірки робочих зошитів показав, що існує певна система письмових робіт (домашніх і класних). Зміст робіт, їх складність відповідають вимогам навчальних програм. Учителем Степанчук З.І. здійснюється індивідуальний та диференційований підхід до робіт учнів. Обсяг і характер домашніх завдань за рівнем складності відповідає змісту вивченого матеріалу в класі.
Практично в усіх зошитах з математики відображені різні форми роботи: математичні диктанти, самостійні і перевірочні роботи, контрольні зрізи, робота з дидактичним матеріалом, карточками індивідуальних завдань, тестові завдання з вибором відповіді.
Учителем приділяється достатня увага зовнішньому вигляду зошитів, дотриманню норм єдиного орфографічного режиму. Проте у цій роботі існують певні недоліки. Так є декілька зошитів, що підписані не за існуючим зразком. Не всі учні виконують домашні завдання. Деякі учні, виконуючи роботи, використовують коректор. Якість перевірки учнівських робіт задовільна.
Виходячи з вищезазначеного,
РЕКОМЕНДУЮ:
Учителю математики Степанчук З.І.:
1. Продовжувати систематичну роботу з зошитами учнів згідно методичних рекомендацій МОН України з предметів.
2. Більш вимогливо ставитися до якості виконання учнями домашніх завдань.
3. Приділяти увагу зразковому оформленню зовнішнього вигляду зошитів, дотриманню Єдиного орфографічного режиму школи.
4. Звернути увагу на урізноманітнення необхідних видів робіт на математики з метою застосування інноваційних освітніх технологій для виконання вимог навчальних програм.