Номер слайду 6
"Ґронування" - це певна стратегія навчання, яка спонукає дітей думати вільно та відкрито на певну тему. Існують лише загальні правила для застосування методу ґронування: напишіть центральне слово посередині аркуша паперу; починайте записувати слова та фрази, які спадають на думку з обраної теми; коли всі ідеї записано, починайте встановлювати, де це можливо, зв'язки між поняттями; пишіть стільки ідей, скільки дозволить час або ж поки всі вони будуть вичерпані. Робота може виконуватися індивідуально, в парах, в групах, колективно. Цей метод можна використати на уроках на тему: "Пори року", "Транспорт", "Довкілля" та інші. Так, на уроці на тему "Весна" діти записали такі слова: сніг, лід, сонечко, вітер, дні, ночі, бруньки, квіти, птахи, сік і т.д. і склали такі фрази: тане сніг, скресає лід, пригріває сонечко, повіває теплий вітерець, довшими стають дні, коротшими ночі, з'являються бруньки, розцвітають перші квіти, повертаються з вирію птахи, берізка пригощає соком.