Календарно – тематичне планування з «УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ »
2 клас з очікуваними результатами
За Типовою освітньою програмою, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1 - 2 клас
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22
За підручником Л. Варзацької, Т. Трохименко(частина 1) .
Рекомендовано МОН від 28.03.2019 № 407
Зошит з розвитку зв’язного мовлення «Мандруємо зі словом» О. Лабащук ,Т. Решетуха
(4/3 години на тиждень)
Вчитель Жучкова Н.І. 2024-2025 н.р.
ІІ семестр – 67 уроків. 10 РЗМ.
|
№ |
Тема уроку |
Стор. |
Очікувані результати |
Дата |
||
|
|
ІІ семестр
|
|
|
|
||
57 |
Розвиток зв’язного мовлення №9 . «Руда хитрунка» . Навчаємося складати розповідь за малюнком. Зошит РЗМ |
19-20 |
-створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре відомута цікаву тему [2 МОВ 3.1; -перевіряє (з допомогою вчителя), чи грамотно написаний власний текст [2 МОВ 3.3]; -виправляє орфографічні й пунктуаційні помилки на вивчені правила (самостійно і з допомогою вчителя) [2 МОВ 3.3]; -удосконалює текст із часто повторюваними словами шляхом заміни їх синонімами та займенниками (без уживання термінів)[2 МОВ 3.3] - складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; |
13.01 |
|||
58 |
Слова – назви чисел. Вправляння у розпізнаванні слів назв чисел. |
100-101 |
-змінює іменники за числами (один – багато) [2 МОВ 4.1]; -розрізняє слова, які називають числа, ставить до них питання скільки? [2 МОВ 4.1] ; -утворює словосполучення числівників з іменниками [2 МОВ 4.1]; -розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, ставить до них питання [2 МОВ 4.1]; -добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? [2 МОВ 4.1]; |
|
|||
59 |
Прийменник . Службові слова в реченні. |
102-103
|
-упізнає в реченні службові слова; пише їх окремо від інших слів [2 МОВ 4.1]; -пов’язує між собою слова за допомогою службових слів [2 МОВ 4.1]; |
|
|||
60 |
Службові слова в реченні. Розпізнавання в реченні прийменників. |
103-104 |
-упізнає в реченні службові слова; пише їх окремо від інших слів [2 МОВ 4.1]; -пов’язує між собою слова за допомогою службових слів [2 МОВ 4.1];
|
|
|||
61 |
Складання речень і словосполучень із прийменниками. |
104-105 |
-упізнає в реченні службові слова; пише їх окремо від інших слів [2 МОВ 4.1]; -пов’язує між собою слова за допомогою службових слів [2 МОВ 4.1]; |
|
|||
62 |
Розпізнавання в реченні прийменників, іменників, прикметників, дієслів. |
105 |
-розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, -розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (за частинами мови) [2 МОВ 4.1]; -упізнає в реченні службові слова; пише їх окремо від інших слів [2 МОВ 4.1]; -пов’язує між собою слова за допомогою службових слів [2 МОВ 4.1]; |
|
|||
63 |
Розпізнавання в реченні прийменників, іменників, прикметників, дієслів. |
106 |
-розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, -розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (за частинами мови) [2 МОВ 4.1]; -упізнає в реченні службові слова; пише їх окремо від інших слів [2 МОВ 4.1]; -пов’язує між собою слова за допомогою службових слів [2 МОВ 4.1]; |
|
|||
64 |
Розвиток зв’язного мовлення №10 .»Цікаві слова». Навчаюємося використовувати слова, які звучать однаково, але мають різне значення. Зошит РЗМ |
21-22 |
-розпізнає слова, близькі і протилежні за значенням [2 МОВ 4.1]; -розрізняє пряме й переносне значення слів [2 МОВ 4.1]; -пояснює різні значення багатозначних слів (з допомогою вчителя) [2 МОВ 4.1];
|
27.01 |
|||
65 |
Розпізнавання в реченні прийменників, іменників, прикметників, дієслів. |
106 |
-розррізняє числа,і зняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, -розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (за частинами мови) [2 МОВ 4.1]; -упізнає в реченні службові слова; пише їх окремо від інших слів [2 МОВ 4.1]; -пов’язує між собою слова за допомогою службових слів [2 МОВ 4.1];
|
|
|||
66 |
Діагностувальна робота : Робота з мовними одиницями на тему «Слово». |
|
-розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, -розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (за частинами мови) [2 МОВ 4.1]; -упізнає в реченні службові слова; пише їх окремо від інших слів [2 МОВ 4.1]; -пов’язує між собою слова за допомогою службових слів [2 МОВ 4.1];
|
|
|||
|
Тема 3. Речення
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
67 |
Аналіз діагностувальної роботи . Поняття про речення. |
107-109
|
-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; -правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; -використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; -поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2]; -складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];
|
|
|||
68 |
Види речень. Діагностувальна робота. Складання діалогу. |
109-111 |
-бере участь у розігруванні діалогів за змістом малих фольклорних форм, казок, віршів, використовує доречно силуголосу, темп мовлення, міміку, жести, рухи [2 МОВ 1.7]; -вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на добре відому тему та на теми, які викликають зацікавлення [2 МОВ 1.6]; -користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливимисловами) [2 МОВ 1.8]; -дотримується правил спілкування [2 МОВ 1.8]; -використовує відповідно до ситуації спілкування несловеснізасоби (жести, міміка тощо) [2 МОВ 1.7]; -регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [2 МОВ 1.7];
|
|
|||
69 |
Розповідні речення. Розділові знаки у кінці розповідного речення. Діагностувальна робота. Складання діалогу. |
111 |
-бере участь у розігруванні діалогів за змістом малих фольклорних форм, казок, віршів, використовує доречно силу голосу, темп мовлення, міміку, жести, рухи [2 МОВ 1.7]; -вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на добре відому тему та на теми, які викликають зацікавлення [2 МОВ 1.6]; -користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливимисловами) [2 МОВ 1.8]; -дотримується правил спілкування [2 МОВ 1.8]; використовує відповідно до ситуації спілкування -несловеснізасоби (жести, міміка тощо) [2 МОВ 1.7]; -регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [2 МОВ 1.7];
|
|
|||
70 |
Узагальнення і систематизація знань про розповідні речення. |
|
-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; -правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; -використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; -поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2]; -складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];
|
|
|||
71 |
Розвиток зв’язного мовлення №11 «У бібліотеці». Знайомимося з оголошенням. Зошит РЗМ |
23-24 |
-створює прості медіапродукти (листівка, смс-повідомлення, фотоколаж тощо) з допомогою інших осіб [2 МОВ 1.7], [2 МОВ3.2] |
10.02 |
|||
72 |
Поняття про питальні речення. |
112-113 |
-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; -правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; -використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; -поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2]; -складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];
|
|
|||
73 |
Розділові знаки у кінці речення питального речення. |
112-113 |
-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; -правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; -використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; -поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2]; -складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];
|
|
|||
74 |
Узагальнення і систематизація знань про питальні речення. |
114 |
-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; -правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; -використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; -поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2]; -складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];
|
|
|||
75 |
Спонукальні речення. |
11 |
-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; -правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; -використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; -поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2]; -складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];
|
|
|||
76 |
Розділові знаки у кінці речення спонукального речення. |
|
-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; -правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; -використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; -поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2]; -складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];
|
|
|||
77 |
Узагальнення і систематизація знань про спонукальні речення. |
|
-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; -правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; -використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; -поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2]; -складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];
|
|
|||
78 |
Розвиток зв’язного мовлення №12. . «Мій мобільний телефон». Навчаємося писати СМС-повідомлення. Зошит РЗМ |
25-26 |
-створює прості медіапродукти (листівка, смс-повідомлення, фотоколаж тощо) з допомогою інших осіб [2 МОВ 1.7], [2 МОВ3.2] |
24.02 |
|||
79 |
Головні слова в реченні. |
117 |
-розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що? [2 МОВ4.1]; -розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, ставить до них питання [2 МОВ 4.1];
|
|
|||
80 |
Вправляння у виділенні головних слів у реченні. |
118-119 |
-розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що? [2 МОВ4.1]; -розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, ставить до них питання [2 МОВ 4.1];
|
|
|||
81 |
Вправляння у виділенні головних слів у реченні. |
118-119 |
-розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що? [2 МОВ4.1]; -розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, ставить до них питання [2 МОВ 4.1];
|
|
|||
82 |
Поширення речень за питаннями, поданими вчителем. |
119 |
-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; -правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; -використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; -поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];
|
|
|||
83 |
Складання речень за схемами. |
120 |
-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; -правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; -використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; -поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];
|
|
|||
84 |
Складання речень за схемами. |
121 |
-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; -правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; -використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; -поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];
|
|
|||
85 |
Розвиток зв’язного мовлення №13 «Як ми ліпили сніговика». Навчаємося писати розповідь за спостереженням. Зошит РЗМ |
27-28 |
- створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре відомута цікаву тему [2 МОВ 3.1; -перевіряє (з допомогою вчителя), чи грамотно написаний власний текст [2 МОВ 3.3]; -виправляє орфографічні й пунктуаційні помилки на вивчені правила (самостійно і з допомогою вчителя) [2 МОВ 3.3]; -удосконалює текст із часто повторюваними словами шляхом заміни їх синонімами та займенниками (без уживання термінів)[2 МОВ 3.3]
|
10.03 |
|||
86 |
Зв’язок слів у реченні.
|
121 |
-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; -правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; -використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; -поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2]; |
|
|||
87 |
Встановлення зв’язку слів у реченні. |
121 |
-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; -правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; -використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; -поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2]; |
|
|||
88 |
Встановлення зв’язку слів у реченні. |
121 |
-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; -правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; -використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; -поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];
|
|
|||
89 |
Діагностувальна робота. Диктант «Гніздечко» |
|
-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; -пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв [2 МОВ 3.1]; -дотримується свідомо гігієнічних правил письма [2 МОВ 3.1]; -дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення [2 МОВ 3.1];
|
|
|||
90 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення вивченого про речення. |
|
-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; -правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; -використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; -поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];
|
|
|||
91 |
Повторення і закріплення вивченого про речення. |
|
-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; -правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; -використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; -поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];
|
|
|||
92 |
Розвиток зв’язного мовлення № 14. «Бережіть книжки». Навчаємося редагувати речення. Зошит РЗМ
|
29-30 |
-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; -правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; -використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; -поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];
|
31.03 |
|||
|
Тема 4. Текст |
|
|
|
|||
93 |
Діагностувальна робота : Робота з мовними одиницями на тему «Речення». |
|
-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2]; -правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2]; -використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; -поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];
|
|
|||
94 |
Аналіз діагностувальної роботи. Заголовок. |
122-124 |
-розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1]; добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2]; визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1]; -знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2]; -складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; -використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; -перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].
|
|
|||
95 |
Поняття про текст. Особливості тексту.
|
124-126 |
-відновлює деформований текст з 3-4 речень [2 МОВ 3.1]; -створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре відомута цікаву тему [2 МОВ 3.1; -перевіряє (з допомогою вчителя), чи грамотно написаний власний текст [2 МОВ 3.3]; -виправляє орфографічні й пунктуаційні помилки на вивчені правила (самостійно і з допомогою вчителя) [2 МОВ 3.3]; -удосконалює текст із часто повторюваними словами шляхом заміни їх синонімами та займенниками (без уживання термінів)[2 МОВ 3.3] |
|
|||
96 |
Будова тексту. Абзац. |
126-127 |
-розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1]; добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2]; визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1]; -знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2]; -складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; -використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; -перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].
|
|
|||
97 |
Будова тексту. Зачин, основна частина, кінцівка. |
127-130 |
-розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1]; - добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2]; визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1]; -знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2]; -складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; -використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; -перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].
|
|
|||
98 |
Текст-розповідь. |
131-132 |
-розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1]; -добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2]; визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1]; -знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2]; -складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; -використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; -перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].
|
|
|||
99 |
Розвиток зв’язного мовлення №15. « Світ навколо тебе». Навчаємося складати загадки. Зошит РЗМ
|
31-32 |
-відновлює деформований текст з 3-4 речень [2 МОВ 3.1]; -створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре відомута цікаву тему [2 МОВ 3.1; -перевіряє (з допомогою вчителя), чи грамотно написаний власний текст [2 МОВ 3.3]; -виправляє орфографічні й пунктуаційні помилки на вивчені правила (самостійно і з допомогою вчителя) [2 МОВ 3.3]; -удосконалює текст із часто повторюваними словами шляхом заміни їх синонімами та займенниками (без уживання термінів)[2 МОВ 3.3]
|
14.04 |
|||
100 |
Текст-розповідь. Дотримування абзаців, які відповідають трьом основним частинам висловлювання |
132-133 |
-розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1]; -добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2]; визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1]; -знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2]; -складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; -використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; -перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].
|
|
|||
101 |
Текст-опис. |
134 |
-розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1]; -добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2]; визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1]; -знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2]; -складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; -використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; -перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].
|
|
|||
102 |
Текст-опис. Спостереження за використанням слів (він, цей, тоді, після того та ін.) для зв’язку речень у тексті |
134-135 |
-розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1]; -добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2]; визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1]; -знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2]; -складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; -використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; -перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].
|
|
|||
103 |
Текст-опис. Спостереження за використанням слів (він, цей, тоді, після того та ін.) для зв’язку речень у тексті |
135-136 |
-розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1]; -добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2]; визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1]; -знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2]; -складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; -використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; -перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3]. |
|
|||
104 |
Повторення і закріплення вивченого про текст. |
136 |
-розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1]; -добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2]; визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1]; -знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2]; -складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; -використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; -перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].
|
|
|||
105 |
Повторення і закріплення вивченого про текст. |
136 |
-розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1]; -розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1]; -добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2]; визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1]; -знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2]; -складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; -використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2]; -перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].
|
|
|||
|
Тема 5 . Мова і мовлення |
|
|
|
|||
106 |
Розвиток зв’язного мовлення №16. . «Як ми вітаємося». Навчаємося правильно вживати слова ввічливості. Зошит РЗМ
|
33-35
|
-користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливимисловами) [2 МОВ 1.8]; -дотримується правил спілкування [2 МОВ 1.8]; -використовує відповідно до ситуації спілкування несловеснізасоби (жести, міміка тощо) [2 МОВ 1.7]; -регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [2 МОВ 1.7];
|
28.04
|
|||
107 |
Мова в житті народу. Діагностувальна робота. Усний твір. |
137-138 |
-створює власне висловлення за ілюстраціями [2 МОВ 1.6]; -розповідає про свої спостереження, враження, події з власногожиття [2 МОВ 1.6], [2 МОВ 1.7], [2 МОВ 1.8]; -впевнено висловлює свої думки [2 МОВ 1.6] |
|
|||
108 |
Мовні і немовні знаки. |
139-140
|
-аналізує звуко-буквений склад слова [2 МОВ 4.1]; -правильно вимовляє слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим [2 МОВ 4.1]; правильно вимовляє й записує слова з апострофом [2 МОВ4.1];
|
|
|||
109 |
Діагностувальна робота. Списування.
|
|
-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; -пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв [2 МОВ 3.1]; -дотримується свідомо гігієнічних правил письма [2 МОВ 3.1]; -дотримується культури оформлення письмових робіт: -розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення [2 МОВ 3.1]; |
|
|||
110 |
Аналіз діагностувальної роботи. Спорідненість мов. |
141 |
-користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливими словами) [2 МОВ 1.8]; -дотримується правил спілкування [2 МОВ 1.8]; використовує відповідно до ситуації спілкування несловеснізасоби (жести, міміка тощо) [2 МОВ 1.7]; -регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [2 МОВ 1.7];
|
|
|||
111 |
Сила голосу і швидкість мовлення. Усне і писемне мовлення. |
141 |
-користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливими словами) [2 МОВ 1.8]; -дотримується правил спілкування [2 МОВ 1.8]; використовує відповідно до ситуації спілкування несловеснізасоби (жести, міміка тощо) [2 МОВ 1.7]; -регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [2 МОВ 1.7]; |
|
|||
112 |
Діагностувальна робота. Диктант «По ягоди». |
|
-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2]; -пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв [2 МОВ 3.1]; дотримується свідомо гігієнічних правил письма [2 МОВ 3.1]; -дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення [2 МОВ 3.1];
|
|
|||
113 |
Розвиток зв’язного мовлення №17 «Королева луків». Навчаємося писати опис за малюнком і за запитаннями Зошит РЗМ
|
36-37
|
-створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре відомута цікаву тему [2 МОВ 3.1; -перевіряє (з допомогою вчителя), чи грамотно написаний власний текст [2 МОВ 3.3]; -виправляє орфографічні й пунктуаційні помилки на вивчені правила (самостійно і з допомогою вчителя) [2 МОВ 3.3]; -удосконалює текст із часто повторюваними словами шляхом заміни їх синонімами та займенниками (без уживання термінів)[2 МОВ 3.3] - складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2]; |
12.05
|
|||
114 |
Аналіз діагностувальної роботи. Звертання.
|
142-143 |
-розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою, -доповнює кожну групу 2-3 словами [2 МОВ 4.1]; -доречно вживає слова різних лексичних груп у власному мовленні [2 МОВ 4.1]; -користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливимисловами) [2 МОВ 1.8]; -дотримується правил спілкування [2 МОВ 1.8]; -використовує відповідно до ситуації спілкування несловеснізасоби (жести, міміка тощо) [2 МОВ 1.7]; -регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [2 МОВ 1.7];
|
|
|||
115 |
. Звертання. |
144 |
-розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою, -доповнює кожну групу 2-3 словами [2 МОВ 4.1]; -доречно вживає слова різних лексичних груп у власному мовленні [2 МОВ 4.1]; -користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливимисловами) [2 МОВ 1.8]; -дотримується правил спілкування [2 МОВ 1.8]; -використовує відповідно до ситуації спілкування несловеснізасоби (жести, міміка тощо) [2 МОВ 1.7]; -регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [2 МОВ 1.7];
|
|
|||
116 |
Звертання. Виділення звертання на письмі |
145 |
-користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливимисловами) [2 МОВ 1.8]; -дотримується правил спілкування [2 МОВ 1.8]; -використовує відповідно до ситуації спілкування несловеснізасоби (жести, міміка тощо) [2 МОВ 1.7]; -регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [2 МОВ 1.7];
|
|
|||
117 |
Слова ввічливості. Вчимося розрізняти слова ввічливості (подяки, прохання, привітання, прощання тощо).
|
146-147 |
-розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що? [2 МОВ4.1]; -розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, ставить до них питання [2 МОВ 4.1];
|
|
|||
118 |
Повторення вивченого матеріалу. Головні слова в реченні. |
147 |
-розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що? [2 МОВ4.1]; -розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, ставить до них питання [2 МОВ 4.1];
|
|
|||
119 |
Повторення вивченого матеріалу. Головні слова в реченні. |
148 |
-розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що? [2 МОВ4.1]; -розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, ставить до них питання [2 МОВ 4.1]; |
|
|||
120 |
Розвиток зв’язного мовлення №18 «Мій пухнастий друг»(тема 20). Навчаємось складати розповідь за прослуханим текстом Зошит РЗМ
|
42-43 |
створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре відомута цікаву тему [2 МОВ 3.1; перевіряє (з допомогою вчителя), чи грамотно написаний власний текст [2 МОВ 3.3]; виправляє орфографічні й пунктуаційні помилки на вивчені правила (самостійно і з допомогою вчителя) [2 МОВ 3.3]; удосконалює текст із часто повторюваними словами шляхом заміни їх синонімами та займенниками (без уживання термінів)[2 МОВ 3.3]
|
26.05 |
|||
121 |
Повторення вивченого матеріалу. Звуки мовлення.Букви. |
149-151 |
-аналізує звуко-буквений склад слова [2 МОВ 4.1]; -експериментує зі словами: змінює, додає, вилучає один звук (букву), склад у словах так, щоб вийшло інше слово [2 МОВ 4.2]; -правильно читає (напам’ять або із запису) український алфавіт [2 МОВ 4.1]; -розташовує 5-6 слів за алфавітом з орієнтацією на першу літеру[2 МОВ 4.1]; -користується алфавітом у роботі з навчальними словниками [2МОВ 4.1]; |
|
|||
122 |
Повторення вивченого матеріалу. Слова назви предметів. . Слова назви ознак. |
152-154 |
-змінює іменники за числами (один – багато) [2 МОВ 4.1]; -розрізняє слова, які називають числа, ставить до них питання скільки? [2 МОВ 4.1] ; -утворює словосполучення числівників з іменниками [2 МОВ 4.1]; -розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, ставить до них питання [2 МОВ 4.1]; -добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? [2 МОВ 4.1];
|
|
|||
123 |
Повторення вивченого матеріалу. Слова назви дії. Слова назви чисел. |
155-157 |
-змінює іменники за числами (один – багато) [2 МОВ 4.1]; -розрізняє слова, які називають числа, ставить до них питання скільки? [2 МОВ 4.1] ; -утворює словосполучення числівників з іменниками [2 МОВ 4.1]; -розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, ставить до них питання [2 МОВ 4.1]; -добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? [2 МОВ 4.1];
|
|
|||
|
|||||||
|
|||||||
|
|||||||