Календарно – тематичне планування з «УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ » 2 клас з очікуваними результатами За Типовою освітньою програмою, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1 - 2 клас

Про матеріал
Календарно – тематичне планування з «УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ » 2 клас з очікуваними результатами За Типовою освітньою програмою, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1 - 2 клас ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22 За підручником Л. Варзацької, Т. Трохименко(частина 1) . Рекомендовано МОН від 28.03.2019 № 407 Зошит з розвитку зв’язного мовлення «Мандруємо зі словом» О. Лабащук ,Т. Решетуха (4/3 години на тиждень) Вчитель Жучкова Н.І. 2024-2025 н.р. ІІ семестр – 67 уроків. 10 РЗМ.
Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування з «УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ »

2 клас з очікуваними результатами

За Типовою освітньою   програмою,  розроблена під керівництвом Савченко О. Я.  1 - 2 клас

ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22

За підручником Л. Варзацької, Т. Трохименко(частина 1) .

Рекомендовано МОН від 28.03.2019 № 407

Зошит з розвитку зв’язного мовлення «Мандруємо зі словом»       О. Лабащук ,Т. Решетуха

(4/3 години на тиждень)

Вчитель Жучкова Н.І. 2024-2025 н.р.

ІІ семестр – 67 уроків. 10  РЗМ.

 

 

Тема уроку

Стор.

Очікувані результати

Дата

 

 

ІІ семестр

 

 

 

 

 

 

 

57

Розвиток зв’язного мовлення №9 . «Руда хитрунка» . Навчаємося складати розповідь за малюнком.

Зошит РЗМ

19-20

-створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре відомута цікаву тему [2 МОВ 3.1;

-перевіряє (з допомогою вчителя), чи грамотно написаний власний текст [2 МОВ 3.3];

-виправляє орфографічні й пунктуаційні помилки на вивчені правила

(самостійно і з допомогою вчителя) [2 МОВ 3.3];

-удосконалює текст із часто повторюваними словами шляхом заміни їх синонімами та

займенниками (без уживання термінів)[2 МОВ 3.3]

- складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];

13.01

58

Слова – назви чисел. Вправляння у розпізнаванні слів назв чисел.

100-101

-змінює іменники за числами (один – багато) [2 МОВ 4.1];

-розрізняє слова, які називають числа, ставить до них питання скільки? [2 МОВ 4.1] ;

-утворює словосполучення числівників з іменниками [2 МОВ 4.1];

-розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, ставить до них питання [2 МОВ 4.1];

-добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які?

що робить? що роблять? скільки? [2 МОВ 4.1];

 

59

Прийменник .

Службові слова в реченні.

102-103

 

-упізнає в реченні службові слова; пише їх окремо від інших слів [2 МОВ 4.1];

-пов’язує між собою слова за допомогою службових слів [2 МОВ 4.1];

 

 

60

Службові слова в реченні. Розпізнавання в реченні прийменників.

103-104

-упізнає в реченні службові слова; пише їх окремо від інших слів [2 МОВ 4.1];

-пов’язує між собою слова за допомогою службових слів [2 МОВ 4.1];

 

 

61

Складання речень і словосполучень із прийменниками.

104-105

-упізнає в реченні службові слова; пише їх окремо від інших слів [2 МОВ 4.1];

-пов’язує між собою слова за допомогою службових слів [2 МОВ 4.1];

 

62

Розпізнавання в реченні прийменників, іменників, прикметників, дієслів.

105

-розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа,

-розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (за частинами мови) [2 МОВ 4.1];

-упізнає в реченні службові слова; пише їх окремо від інших слів [2 МОВ 4.1];

-пов’язує між собою слова за допомогою службових слів [2 МОВ 4.1];

 

63

Розпізнавання в реченні прийменників, іменників, прикметників, дієслів.

106

-розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа,

-розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (за частинами мови) [2 МОВ 4.1];

-упізнає в реченні службові слова; пише їх окремо від інших слів [2 МОВ 4.1];

-пов’язує між собою слова за допомогою службових слів [2 МОВ 4.1];

 

64

Розвиток зв’язного мовлення №10

.»Цікаві слова». Навчаюємося використовувати слова, які звучать однаково, але мають різне значення.

Зошит РЗМ

21-22

 

-розпізнає слова, близькі і протилежні за значенням [2 МОВ 4.1];

-розрізняє пряме й переносне значення слів [2 МОВ 4.1];

-пояснює різні значення багатозначних слів (з допомогою вчителя) [2 МОВ 4.1];

 

27.01

65

Розпізнавання в реченні прийменників, іменників, прикметників, дієслів.

106

-розррізняє числа,і зняє слова, що називають предмети, ознаки, дії,

-розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (за частинами мови) [2 МОВ 4.1];

-упізнає в реченні службові слова; пише їх окремо від інших слів [2 МОВ 4.1];

-пов’язує між собою слова за допомогою службових слів [2 МОВ 4.1];

 

 

66

Діагностувальна робота : Робота з мовними одиницями на тему «Слово».

 

-розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа,

-розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (за частинами мови) [2 МОВ 4.1];

-упізнає в реченні службові слова; пише їх окремо від інших слів [2 МОВ 4.1];

-пов’язує між собою слова за допомогою службових слів [2 МОВ 4.1];

 

 

 

Тема 3. Речення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

67

Аналіз діагностувальної роботи .

Поняття про речення.

107-109

 

-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-пояснює роль різних видів речень для досягнення

мети спілкування [2 МОВ 4.2];

-правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних

та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

-поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

-складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];

 

 

 

68

Види речень. Діагностувальна робота. Складання діалогу.

109-111

-бере участь у розігруванні діалогів за змістом малих фольклорних форм, казок, віршів,

використовує доречно силуголосу, темп мовлення, міміку, жести, рухи [2 МОВ 1.7];

-вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на добре відому тему та на теми, які викликають

зацікавлення [2 МОВ 1.6];

-користується формулами мовленнєвого етикету

(ввічливимисловами) [2 МОВ 1.8];

-дотримується правил спілкування [2 МОВ 1.8];

-використовує відповідно до ситуації спілкування

несловеснізасоби (жести, міміка тощо) [2 МОВ 1.7];

-регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [2 МОВ 1.7];

 

 

69

 Розповідні речення. Розділові знаки у кінці  розповідного речення. Діагностувальна робота. Складання діалогу.

111

-бере участь у розігруванні діалогів за змістом малих фольклорних форм, казок, віршів,

використовує доречно силу голосу,

темп мовлення, міміку, жести, рухи [2 МОВ 1.7]; 

-вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на добре відому тему та на теми, які викликають

зацікавлення [2 МОВ 1.6];

-користується формулами мовленнєвого етикету

(ввічливимисловами) [2 МОВ 1.8];

-дотримується правил спілкування [2 МОВ 1.8];

використовує відповідно до ситуації спілкування

-несловеснізасоби (жести, міміка тощо) [2 МОВ 1.7];

-регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [2 МОВ 1.7];

 

 

70

Узагальнення і систематизація знань про розповідні речення.

 

-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-пояснює роль різних видів речень для досягнення

мети спілкування [2 МОВ 4.2];

-правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних,

окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

-поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

-складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];

 

 

71

Розвиток зв’язного мовлення №11

«У бібліотеці». Знайомимося з оголошенням.

Зошит РЗМ

23-24

-створює прості медіапродукти (листівка, смс-повідомлення, фотоколаж тощо) з допомогою інших осіб [2 МОВ 1.7], [2 МОВ3.2]

10.02

72

Поняття  про питальні речення.

112-113

-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-пояснює роль різних видів речень для досягнення

мети спілкування [2 МОВ 4.2];

-правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних,

окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

-поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

-складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];

 

 

73

 Розділові знаки у кінці речення  питального речення.

112-113

-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-пояснює роль різних видів речень для досягнення

мети спілкування [2 МОВ 4.2];

-правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних

та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

-поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

-складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];

 

 

74

Узагальнення і систематизація знань про питальні речення.

114

-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-пояснює роль різних видів речень для досягнення

мети спілкування [2 МОВ 4.2];

-правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних

та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

-поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

-складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];

 

 

75

Спонукальні речення.

11

-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-пояснює роль різних видів речень для досягнення

мети спілкування [2 МОВ 4.2];

-правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних

та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

-поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

-складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];

 

 

76

Розділові знаки у кінці речення спонукального речення.

 

-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-пояснює роль різних видів речень для досягнення

мети спілкування [2 МОВ 4.2];

-правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних

та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

-поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

-складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];

 

 

77

Узагальнення і систематизація знань про спонукальні речення.

 

-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-пояснює роль різних видів речень для досягнення

мети спілкування [2 МОВ 4.2];

-правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних

та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

-поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

-складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];

 

 

78

Розвиток зв’язного мовлення №12.

. «Мій мобільний телефон». Навчаємося писати СМС-повідомлення.

Зошит РЗМ

25-26

-створює прості медіапродукти (листівка, смс-повідомлення, фотоколаж тощо) з допомогою інших осіб [2 МОВ 1.7], [2 МОВ3.2]

24.02

79

Головні слова в реченні.

117

-розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що? [2 МОВ4.1];

-розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, ставить до них питання [2 МОВ 4.1];

 

 

 

80

Вправляння у виділенні головних слів у реченні.

118-119

-розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що? [2 МОВ4.1];

-розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, ставить до них питання [2 МОВ 4.1];

 

 

81

Вправляння у виділенні головних слів у реченні.

118-119

-розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що? [2 МОВ4.1];

-розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа,

ставить до них питання [2 МОВ 4.1];

 

 

82

Поширення речень за питаннями, поданими вчителем.

119

-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-пояснює роль різних видів речень для досягнення

мети спілкування [2 МОВ 4.2];

-правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних

та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

-поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

 

 

83

Складання речень за схемами.

120

-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-пояснює роль різних видів речень для досягнення

мети спілкування [2 МОВ 4.2];

-правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних

та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

-поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

 

 

84

Складання речень за схемами.

121

-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-пояснює роль різних видів речень для досягнення

мети спілкування [2 МОВ 4.2];

-правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних

та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

-поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

 

 

85

Розвиток зв’язного мовлення  №13

«Як ми ліпили сніговика». Навчаємося писати розповідь за спостереженням.

Зошит РЗМ

27-28

- створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре відомута цікаву тему [2 МОВ 3.1;

-перевіряє (з допомогою вчителя), чи грамотно написаний власний текст [2 МОВ 3.3];

-виправляє орфографічні й пунктуаційні помилки на вивчені

правила (самостійно і з допомогою вчителя) [2 МОВ 3.3];

-удосконалює текст із часто повторюваними словами шляхом заміни їх синонімами та

займенниками (без уживання термінів)[2 МОВ 3.3]

 

10.03

86

Зв’язок слів у реченні.

 

121

-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-пояснює роль різних видів речень для досягнення

мети спілкування [2 МОВ 4.2];

-правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних

та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

-поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

 

87

Встановлення зв’язку слів у реченні.

121

-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-пояснює роль різних видів речень для досягнення

мети спілкування [2 МОВ 4.2];

-правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних

та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

-поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

 

88

Встановлення зв’язку слів у реченні.

121

-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2];

-правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних

та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

-поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

 

 

89

Діагностувальна  робота.  Диктант «Гніздечко»

 

-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

-пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв [2 МОВ 3.1];

-дотримується свідомо гігієнічних правил письма [2 МОВ 3.1];

-дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно

заголовок у рядку, дотримується

поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення [2 МОВ 3.1];

 

 

90

Аналіз діагностувальної роботи.

Повторення і закріплення вивченого про речення.

 

-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2];

-правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних

та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

-поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

 

 

91

Повторення і закріплення вивченого про речення.

 

-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2];

-правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних

та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

-поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

 

 

92

Розвиток зв’язного мовлення № 14.

«Бережіть книжки».

Навчаємося редагувати речення.

Зошит РЗМ

 

29-30

-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2];

-правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних

та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

-поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

 

31.03

 

 

                  Тема 4. Текст

 

 

 

93

Діагностувальна робота : Робота з мовними одиницями на тему «Речення».

 

-розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2];

-правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних

та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

-поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

 

 

94

Аналіз діагностувальної роботи.

Заголовок.

122-124

-розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1];

добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2];

визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1];

-знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2];

-складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з

власного життя [2 МОВ 4.2];

-використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми

(без уживання термінів) для зв’язку речень у

тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

-перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].

 

 

95

Поняття про текст. Особливості тексту.

 

124-126

-відновлює деформований текст з 3-4 речень [2 МОВ 3.1];

-створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре відомута цікаву тему [2 МОВ 3.1;

-перевіряє (з допомогою вчителя), чи грамотно написаний власний текст [2 МОВ 3.3];

-виправляє орфографічні й пунктуаційні помилки на вивчені правила (самостійно

і з допомогою вчителя) [2 МОВ 3.3];

-удосконалює текст із часто повторюваними словами шляхом заміни

їх синонімами та займенниками (без

уживання термінів)[2 МОВ 3.3]

 

96

Будова тексту. Абзац.

126-127

-розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1];

добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2];

визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1];

-знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2];

-складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з

власного життя [2 МОВ 4.2];

-використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми

(без уживання термінів) для зв’язку речень у

тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

-перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].

 

 

97

Будова тексту. Зачин, основна частина, кінцівка.

127-130

-розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1];

- добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2];

визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1];

-знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2];

-складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з

власного життя [2 МОВ 4.2];

-використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми

 (без уживання термінів) для зв’язку речень у

тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

-перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].

 

 

98

Текст-розповідь.

131-132

-розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1];

-добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2];

визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1];

-знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2];

-складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з

власного життя [2 МОВ 4.2];

-використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми

 (без уживання термінів) для зв’язку речень у

тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

-перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].

 

 

99

Розвиток зв’язного мовлення  №15.

« Світ навколо тебе». Навчаємося складати загадки.

Зошит РЗМ

 

31-32

-відновлює деформований текст з 3-4 речень [2 МОВ 3.1];

-створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре відомута цікаву тему [2 МОВ 3.1;

-перевіряє (з допомогою вчителя), чи грамотно написаний власний текст [2 МОВ 3.3];

-виправляє орфографічні й пунктуаційні помилки на вивчені

правила (самостійно і з допомогою вчителя) [2 МОВ 3.3];

-удосконалює текст із часто повторюваними словами шляхом заміни їх синонімами та

займенниками (без уживання термінів)[2 МОВ 3.3]

 

 

14.04

100

Текст-розповідь. Дотримування абзаців, які відповідають трьом основним частинам висловлювання

132-133

-розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1];

-добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2];

визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1];

-знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2];

-складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з

власного життя [2 МОВ 4.2];

-використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми

(без уживання термінів) для зв’язку речень у

тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

-перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].

 

 

101

Текст-опис.

134

-розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1];

-добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2];

визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1];

-знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2];

-складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з

власного життя [2 МОВ 4.2];

-використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми

(без уживання термінів) для зв’язку речень у

тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

-перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].

 

 

102

Текст-опис. Спостереження за використанням слів (він, цей, тоді, після того та ін.) для зв’язку речень у тексті

134-135

-розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1];

-добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2];

визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1];

-знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2];

-складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з

власного життя [2 МОВ 4.2];

-використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми

(без уживання термінів) для зв’язку речень у

тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

-перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].

 

 

103

Текст-опис. Спостереження за використанням слів (він, цей, тоді, після того та ін.) для зв’язку речень у тексті

135-136

-розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1];

-добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2];

визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1];

-знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2];

-складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з

власного життя [2 МОВ 4.2];

-використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми

(без уживання термінів) для зв’язку речень у

тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

-перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].

 

104

Повторення і закріплення вивченого про текст.

136

-розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1];

-добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2];

визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1];

-знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2];

-складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події

з власного життя [2 МОВ 4.2];

-використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми

 (без уживання термінів) для зв’язку речень у

тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

-перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].

 

 

105

Повторення і закріплення вивченого про текст.

136

-розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1];

-розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення [2 МОВ 4.1];

-добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2];

визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1];

-знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2];

-складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з

власного життя [2 МОВ 4.2];

-використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми

(без уживання термінів) для зв’язку речень у

тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

-перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].

 

 

 

                        Тема 5 . Мова і мовлення

 

 

 

106

Розвиток зв’язного мовлення  №16.

. «Як ми вітаємося». Навчаємося правильно вживати слова ввічливості.

Зошит РЗМ

 

33-35

 

-користується формулами мовленнєвого етикету

(ввічливимисловами) [2 МОВ 1.8];

-дотримується правил спілкування [2 МОВ 1.8];

-використовує відповідно до ситуації спілкування

несловеснізасоби (жести, міміка тощо) [2 МОВ 1.7];

-регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [2 МОВ 1.7];

 

28.04

 

107

Мова в житті народу. Діагностувальна  робота. Усний  твір.

137-138

-створює власне висловлення за ілюстраціями [2 МОВ 1.6];

-розповідає про свої спостереження, враження, події з власногожиття

 [2 МОВ 1.6], [2 МОВ 1.7], [2 МОВ 1.8];

-впевнено висловлює свої думки [2 МОВ 1.6]

 

108

Мовні і немовні знаки.

139-140

 

-аналізує звуко-буквений склад слова [2 МОВ 4.1];

-правильно вимовляє слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці

слова і складу перед глухим [2 МОВ 4.1];

правильно вимовляє й записує слова з апострофом [2 МОВ4.1];

 

 

 

109

Діагностувальна  робота. Списування.

 

 

-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

-пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв [2 МОВ 3.1];

-дотримується свідомо гігієнічних правил письма [2 МОВ 3.1];

-дотримується культури оформлення письмових робіт:

-розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить

акуратні виправлення [2 МОВ 3.1];

 

110

Аналіз діагностувальної роботи. Спорідненість мов.

141

-користується формулами мовленнєвого етикету

(ввічливими словами) [2 МОВ 1.8];

-дотримується правил спілкування [2 МОВ 1.8];

використовує відповідно до ситуації спілкування

несловеснізасоби (жести, міміка тощо) [2 МОВ 1.7];

-регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [2 МОВ 1.7];

 

 

111

Сила голосу і швидкість мовлення. Усне і писемне мовлення.

141

-користується формулами мовленнєвого етикету

(ввічливими словами) [2 МОВ 1.8];

-дотримується правил спілкування [2 МОВ 1.8];

використовує відповідно до ситуації спілкування

несловеснізасоби (жести, міміка тощо) [2 МОВ 1.7];

-регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [2 МОВ 1.7];

 

112

Діагностувальна робота. Диктант «По ягоди».

 

-використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

-пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв [2 МОВ 3.1];

дотримується свідомо гігієнічних правил письма [2 МОВ 3.1];

-дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно

заголовок у рядку, дотримується

поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення [2 МОВ 3.1];

 

 

113

Розвиток зв’язного мовлення  №17

«Королева луків». Навчаємося писати опис за малюнком і за запитаннями

Зошит РЗМ

 

36-37

 

-створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре відомута цікаву тему [2 МОВ 3.1;

-перевіряє (з допомогою вчителя), чи грамотно написаний власний текст [2 МОВ 3.3];

-виправляє орфографічні й пунктуаційні помилки на вивчені правила (самостійно і з допомогою вчителя) [2 МОВ 3.3];

-удосконалює текст із часто повторюваними словами шляхом заміни їх синонімами та займенниками (без уживання термінів)[2 МОВ 3.3]

- складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];

12.05

 

114

Аналіз діагностувальної роботи. Звертання.

 

142-143

-розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою,

-доповнює кожну групу 2-3 словами [2 МОВ 4.1];

-доречно вживає слова різних лексичних груп у власному мовленні [2 МОВ 4.1];

-користується формулами мовленнєвого етикету

(ввічливимисловами) [2 МОВ 1.8];

-дотримується правил спілкування [2 МОВ 1.8];

-використовує відповідно до ситуації спілкування

несловеснізасоби (жести, міміка тощо) [2 МОВ 1.7];

-регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [2 МОВ 1.7];

 

 

 

115

. Звертання.

144

-розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою,

-доповнює кожну групу 2-3 словами [2 МОВ 4.1];

-доречно вживає слова різних лексичних груп у власному мовленні [2 МОВ 4.1];

-користується формулами мовленнєвого етикету

(ввічливимисловами) [2 МОВ 1.8];

-дотримується правил спілкування [2 МОВ 1.8];

-використовує відповідно до ситуації спілкування

несловеснізасоби (жести, міміка тощо) [2 МОВ 1.7];

-регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [2 МОВ 1.7];

 

 

 

116

Звертання. Виділення звертання на письмі

145

-користується формулами мовленнєвого етикету

(ввічливимисловами) [2 МОВ 1.8];

-дотримується правил спілкування [2 МОВ 1.8];

-використовує відповідно до ситуації спілкування

несловеснізасоби (жести, міміка тощо) [2 МОВ 1.7];

-регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [2 МОВ 1.7];

 

 

117

Слова ввічливості. Вчимося розрізняти слова ввічливості (подяки, прохання, привітання, прощання тощо).

 

146-147

-розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що? [2 МОВ4.1];

-розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, ставить до них питання [2 МОВ 4.1];

 

 

118

Повторення вивченого матеріалу. Головні слова в реченні.

147

-розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що? [2 МОВ4.1];

-розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, ставить до них питання [2 МОВ 4.1];

 

 

119

Повторення вивченого матеріалу. Головні слова в реченні.

148

-розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що? [2 МОВ4.1];

-розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, ставить до них питання [2 МОВ 4.1];

 

120

Розвиток зв’язного мовлення  №18

«Мій пухнастий друг»(тема 20). Навчаємось складати розповідь за прослуханим текстом

Зошит РЗМ

 

 

42-43

створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре відомута цікаву тему [2 МОВ 3.1;

перевіряє (з допомогою вчителя), чи грамотно написаний власний текст [2 МОВ 3.3];

виправляє орфографічні й пунктуаційні помилки на вивчені

правила (самостійно і з допомогою вчителя) [2 МОВ 3.3];

удосконалює текст із часто повторюваними словами

шляхом заміни їх синонімами та займенниками (без уживання термінів)[2 МОВ 3.3]

 

26.05

121

Повторення вивченого матеріалу. Звуки мовлення.Букви.

149-151

-аналізує звуко-буквений склад слова [2 МОВ 4.1];

-експериментує зі словами: змінює, додає, вилучає один звук (букву), склад у словах так,

щоб вийшло інше слово [2 МОВ 4.2];

-правильно читає (напам’ять або із запису) український алфавіт [2 МОВ 4.1];

-розташовує 5-6 слів за алфавітом з орієнтацією на першу літеру[2 МОВ 4.1];

-користується алфавітом у роботі з навчальними

словниками [2МОВ 4.1];

 

122

Повторення вивченого матеріалу. Слова назви предметів. . Слова назви ознак.

152-154

-змінює іменники за числами (один – багато) [2 МОВ 4.1];

-розрізняє слова, які називають числа, ставить до них питання скільки? [2 МОВ 4.1] ;

-утворює словосполучення числівників з іменниками [2 МОВ 4.1];

-розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, ставить до них питання [2 МОВ 4.1];

-добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить?

що роблять? скільки? [2 МОВ 4.1];

 

 

123

Повторення вивченого матеріалу. Слова назви дії. Слова назви чисел.

155-157

-змінює іменники за числами (один – багато) [2 МОВ 4.1];

-розрізняє слова, які називають числа, ставить до них питання скільки? [2 МОВ 4.1] ;

-утворює словосполучення числівників з іменниками [2 МОВ 4.1];

-розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, ставить до них питання [2 МОВ 4.1];

-добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить?

що роблять? скільки? [2 МОВ 4.1];

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
11 липня
Переглядів
2673
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку