Календарне планування
уроків української мови
в 9 класі на 2018-2019 н.р.
ІІ семестр
№ з/п |
Зміст уроку |
дата |
прим |
|
РМ. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему |
|
|
|
Складнопідрядні речення зі з’ясувальними підрядними частинами |
|
|
|
Складнопідрядні речення з підрядними частинами місця й часу |
|
|
|
Складнопідрядні речення з підрядними частинами способу дії й ступеня |
|
|
|
РМ. Написання есе з використанням складнопідрядних речень |
|
|
|
Складнопідрядні речення з підрядними частинами порівняння |
|
|
|
РМ. Усний твір-роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему |
|
|
|
Складнопідрядні речення з підрядними частинами причини та наслідку |
|
|
|
Складнопідрядні речення з підрядними частинами мети, умови, допусту |
|
|
|
Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами |
|
|
|
Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними частинами |
|
|
|
Контрольна робота . Складнопідрядне речення |
|
|
|
Безсполучникове складне речення |
|
|
|
Безсполучникове складне речення та його ознаки |
|
|
|
Смислові зв’язки та інтонація у безсполучниковому складному реченні |
|
|
|
РМ. Діалог-обговорення актуальної теми |
|
|
|
Кома та крапка з комою у безсполучниковому складному реченні |
|
|
|
РМ. Контрольний письмовий твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі («Своє, рідне — своє рідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії») з використанням безсполучникових речень |
|
|
|
|
|
|
|
Двокрапка між частинами безсполучникового складного речення |
|
|
|
Тире між частинами безсполучникового складного речення |
|
|
|
Узагальнення вивченого з теми «Безсполучникове складне речення» |
|
|
|
Контрольна робота . Безсполучникове складне речення |
|
|
|
Складне речення з різними видами зв’язку |
|
|
|
Складні речення із сурядним і підрядним зв’язком |
|
|
|
Розділові знаки в складному реченні із сурядним і підрядним зв’язком |
|
|
|
РМ. Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку) |
|
|
|
|
||
|
|||
|
Складне речення із сполучниковим й безсполучниковим зв’язком. Синтаксичний розбір складного речення. |
|
|
|
|||
|
|
||
|
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності |
|
|
|
Текст і його основні ознаки |
|
|
|
Контрольний диктант |
|
|
|
Будова тексту. Мікротема й абзац |
|
|
|
Види й засоби міжфразового зв’язку |
|
|
|
Контрольна робота . Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності |
|
|
|
РМ. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого |
|
|
|
Мовні аспекти вивчення речення |
|
|
|
Орфографія. Пунктуація |
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|