Українська мова
(5 годин на тиждень)
№ |
Зміст уроку |
Примітка |
Дата |
Мова і мовлення |
|||
1. |
Повторення вивченого в другому класі. Я вивчаю українську мову. Письмо для себе. |
(Частина 1, с. 5-7). |
|
2. |
Повторення. Текст. Речення. Слово. Художній текст. «Першокласник» (за М. Дуриковою). |
(С. 7—10).
|
|
3. |
Повторення. Текст. Речення. Слово. Художній текст. «Першокласник» (за М. Дуриковою). Читання в особах. Письмо для себе. |
( С. 7—10). |
|
4. |
Повторення. Текст. Речення. Слово. Науково- популярний текст. «Які є школи у світі». Дискусія. |
(С. 10 – 11). |
|
5. |
Мова і мовлення. Ситуація спілкування. Усне і писемне мовлення. |
(С. 12 – 13). |
|
6. |
Урок розвитку мовлення. Я спілкуюся з другом/подругою. |
|
|
7. |
Стилі мовлення. Добір заголовку до тексту. |
(С. 13 – 15). |
|
8. |
Культура мовлення. Редагування діалогу. Переказування тексту. |
(С. 15 – 16). |
|
9. |
Культура спілкування. Правила етикету. |
(С. 16 – 18). |
|
10. |
Усне мовлення. Діалог. Письмо для себе. |
(С. 18 -20). |
|
11. |
Усне мовлення. Монолог. Звертання. |
(С. 20 -22). |
|
12. |
Робота з дитячою книжкою. Книга, яку я прочитав/прочитала влітку. |
Художня книжка |
|
13. |
Розвиток мовлення. Усний виступ. |
(С. 23). |
|
14. |
Писемне мовлення. Роди літератури. «Такі різні бібліоте- ки». |
(С. 23 – 26). |
|
15. |
Я вибираю книгу. Відгук та анотація. |
(С. 26 – 27). |
|
16. |
Робота з дитячою книжкою. Іван Андрусяк «У морі жаби не живуть», « Лякація», «Про вміння читати», «Тринадцятий трамвай» . |
Хрестоматія. С. 17 – 18. |
|
17. |
Розвиток мовлення. Анотація до книги. |
(С. 27 – 29). |
|
18. |
Оповідання. Аналіз тексту. «Матильда» (скорочено) (за Р. Долом). |
(С. 29 – 31). |
|
19. |
Розвиток мовлення. Відгук про книгу. |
(С.32). |
|
20. |
Діагностувальна робота. |
|
|
21. |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми “ Мова і мовлення “. «Що я знаю / умію?» |
(С. 33). |
|
Звуки і букви |
|||
22. |
Звуки і букви. Усна народна творчість. Загадка. Скоромовка. Лічилка*. |
(С. 34 – 35). Напам’ять. |
|
23. |
Наголос. Наголошені і ненаголошені склади. Орфоепіч- ний словник. |
(С. 35 – 36). |
|
24. |
Наголошені і ненаголошені голосні. Правильно пишу. Орфограма. Робота з орфографічним словником. |
(С. 37 – 39). |
|
25. |
Наголошені і ненаголошені голосні. Навчальний діалог. |
(С. 39- 40). |
|
26. |
Авторська казка. Вибірковий переказ. Уривки з казки К. Єгорушкіної |
(С. 40 – 43). |
|
27. |
Робота з дитячою книжкою. Мар’яна Савка « Казка про Старого Лева». |
Хрестоматія. С. 75 – 79. |
|
28. |
Чергування голосних у коренях слів. Складання речень. |
(С. 43 - 44). |
|
29. |
Приголосні тверді, м’які, пом’якшені. Позначення твердості і м’якості на письмі. |
(С. 45 – 46). |
|
30. |
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Чергування приголосних. |
(С. 46 – 47). |
|
31. |
Авторська казка. Ю. Ярмиш «Трамвай і щиглик» . Письмо для себе. Розвиток мовлення. Детальний переказ казки. |
(С. 48 – 50). |
|
32. |
Діагностувальна робота. |
(С. 51). |
|
33. |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Звуки і букви». «Що я знаю / умію?» |
|
|
|
Слово. Лексичне значення слова |
|
|
34. |
Однозначні і багатозначні слова. Письмо для себе. |
(С. 52 – 53). |
|
35. |
Власне українські слова та слова з інших мов. |
(С. 53 – 55). |
|
36. |
Омоніми і багатозначні слова. Складання речень |
(С. 55 – 57). |
|
37. |
Пряме і переносне значення слів. Народна легенда. «Кам’яна голова» (українська легенда). |
(С. 57 – 59). |
|
38. |
Народна легенда. «Кам’яна голова» (українська легенда) (продовження). Розвиток мовлення. Порівняння казки і Легенди. |
(С. 59 – 60). |
|
39. |
Робота з дитячою книжкою. Саша Кочубей «Володарка лісу». |
Хрестоматія. С. 141 - 143 |
|
40. |
Синоніми. Українські народні казки. «Пан Коцький» (українська народна казка). |
(С. 60 – 63). |
|
41. |
Синоніми. Українські народні казки. «Пан Коцький» (продовження). Складання плану казки
|
(С. 63 – 64). |
|
42. |
Антоніми. Українські героїко-фантастичні народні казки. «Котигорошко» (уривок) (українська народна казка).
|
(С. 65 – 66). |
|
43. |
Антоніми. Українські героїко-фантастичні народні казки. «Котигорошко» (уривок) (українська народна казка) (продовження) |
(С. 66 – 67). |
|
44. |
Діагностувальна робота. |
(С. 68). |
|
45. |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми “Слово. Лексичне значення слова “. «Що я знаю / умію?» |
|
|
|
Слово. Будова слова |
|
|
46. |
Закінчення слова. Розрізнення форми слова і споріднених слів |
(С. 69 – 71). |
|
47. |
Основа слова. Казка у віршованій формі. Леся Українка «Казка про Оха - чародія». |
(С. 71 – 74). |
|
48. |
Робота з дитячою книжкою. Сашко Дерманський «Мрія Маляки». |
Хрестоматія. С. 96 – 99. |
|
49. |
Корінь слова. Споріднені слова. Складання речень. |
(С. 74 – 76). |
|
50. |
Чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів. Письмо для себе. |
(С. 76 – 78). |
|
51. |
Ненаголошені е, и в коренях слів. |
(С. 78 – 79). |
|
52. |
Розвиток мовлення. Діалог. |
(С. 79). |
|
53. |
Префікс. Утворення слів. |
(С. 80). |
|
54. |
Префікси і прийменники. Г. Фалькович «Все, що звечора наснилося». |
(С. 81 – 82). Напам’ять. |
|
55. |
Вимова і правопис слів з префіксами роз-, без-. Досліджуємо медіа. |
(С. 82 – 83). |
|
56. |
Правопис слів із префіксами з-, с-. Складання словосполучень і речень. |
(С. 83 – 84). |
|
57. |
Апостроф після префіксів. Байка. Езоп «Лисиця і ворона». |
(С. 84 – 87). |
|
58. |
Суфікс. Леонід Глібов «Ґава і лисиця». Читання в особах. |
(С. 87 – 89). |
|
59. |
Робота з дитячою книжкою. Дмитро Кузьменко « Чим корова не собака». |
Хрестоматія. С. 89 – 91. |
|
60. |
Розвиток мовлення. Переказування байки. |
(С. 90). |
|
61. |
Суфікс. Утворення нових слів. Розбір слів за будовою. |
(С. 90 – 91). |
|
62. |
Діагностувальна робота. |
(С. 92). |
|
63. |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Будова слова». «Що я знаю / умію?» |
|
|
|
Слово. Частини мови |
|
|
64. |
Самостійні та службові частини мови. Г.Фалькович «Загадка про того, хто ходить пішки». Дискусія. |
(С. 93 – 95). |
|
65. |
Поняття про іменник. Г. Фалькович «Грип». Письмо для себе . Перевірка навички читання вголос. |
(С. 95 – 97). |
|
66. |
Іменники. Назви істот і неістот. Складання списків іменників за темами. |
(С.97 – 98). |
|
67. |
Власні і загальні іменники. Велика буква у власних Іменниках. |
(С. 98 – 99). |
|
68. |
Байка. І. Франко «Байка про байку. Частина 1» (скороче- но). |
(С. 100 – 102). |
|
69. |
Розвиток мовлення. Вітання. |
(С. 102). |
|
70. |
Правопис власних іменників. Оповідання. «Як Катруся хотіла вчитися» (скорочено) (за І. Роздобудько). |
(С.103 – 105). |
|
71. |
Змінювання іменників за числами. Однина і множина. |
(С. 105 – 106). |
|
72. |
П’єса. Особливості жанру. «Горіхові принцеси» (уривок, скорочено) (за Л. Мовчун). |
(С. 106 – 109). |
|
73. |
Розвиток мовлення. П’єса. |
(С. 109 – 110). |
|
74. |
Робота з дитячою книжкою. Галина Ткачук «Нерозмінна монета». |
Хрестоматія. С. 145 -147. |
|
75. |
Рід іменників. «Босо-взутий сніговик». |
(С. 110 – 111). Напам’ять. |
|
76. |
Діагностувальна робота. |
|
|
77. |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми “ Слово. Частини мови “. Підсумок за семестр. |
|
|