Календарно-тематичне планування з української мови 3 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови 3 клас, І семестр (5 годин на тиждень). Підручник «Українська мова та читання» (авт. Інна Большакова, Марина Пристінська). Планування складено згідно: Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти розробленої під керівництвом Р.Б. Шияна.
Перегляд файлу

                                                               Українська мова

                                                            (5 годин на тиждень)

Зміст  уроку

Примітка

Дата

                                               Мова і мовлення

1.

 Повторення вивченого в другому класі.

Я вивчаю українську мову. Письмо для себе.

(Частина 1, с. 5-7).

 

2.

Повторення. Текст. Речення. Слово. Художній текст. «Першокласник» (за М. Дуриковою).

(С. 7—10).

 

 

3.

Повторення. Текст. Речення. Слово. Художній текст.

«Першокласник» (за М. Дуриковою). Читання в особах.

Письмо для себе.

( С. 7—10).

 

4.

Повторення. Текст. Речення. Слово. Науково- популярний текст. «Які є школи у світі». Дискусія.

(С. 10 – 11).

 

5.

Мова і мовлення. Ситуація спілкування. Усне і писемне мовлення.

(С. 12 – 13).

 

6.

Урок розвитку мовлення. Я спілкуюся з другом/подругою.

 

 

7.

Стилі мовлення. Добір заголовку до тексту.

(С. 13 – 15).

 

8.

Культура мовлення. Редагування діалогу. Переказування

тексту.

(С. 15 – 16).

 

9.

Культура спілкування. Правила етикету.

(С. 16 – 18).

 

10.

Усне мовлення. Діалог. Письмо для себе.

(С. 18 -20).

 

11.

Усне мовлення. Монолог. Звертання.

(С. 20 -22).

 

12.

Робота з дитячою книжкою. Книга, яку  я прочитав/прочитала влітку.

Художня книжка

 

13.

Розвиток мовлення. Усний виступ.

(С. 23).

 

14.

Писемне мовлення. Роди літератури. «Такі різні бібліоте-

ки».

(С. 23 – 26).

 

15.

Я вибираю книгу. Відгук та анотація.

(С. 26 – 27).

 

16.

Робота з дитячою книжкою. Іван Андрусяк «У морі жаби не живуть», « Лякація», «Про вміння читати», «Тринадцятий трамвай» .

Хрестоматія.

С. 17 – 18.

 

17.

Розвиток мовлення. Анотація до книги.

(С. 27 – 29).

 

18.

Оповідання. Аналіз тексту. «Матильда» (скорочено) (за Р.

Долом).

(С. 29 – 31).

 

19.

Розвиток мовлення. Відгук про книгу.

(С.32).

 

20.

Діагностувальна робота.

 

 

21.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми “ Мова і мовлення “.

«Що я знаю / умію?»

(С. 33).

 

                                            Звуки і букви

22.

Звуки і букви. Усна народна творчість. Загадка. Скоромовка. Лічилка*.

(С. 34 – 35).

Напам’ять.

 

23.

Наголос. Наголошені і ненаголошені склади. Орфоепіч-

ний словник.

(С. 35 – 36).

 

24.

Наголошені і ненаголошені голосні.  Правильно пишу. Орфограма. Робота з орфографічним словником.

(С. 37 – 39).

 

25.

Наголошені і ненаголошені голосні. Навчальний діалог.

(С. 39- 40).

 

26.

Авторська казка. Вибірковий переказ. Уривки з казки К.

Єгорушкіної

(С. 40 – 43).

 

27.

Робота з дитячою книжкою. Мар’яна Савка « Казка про

Старого Лева».

Хрестоматія.

С. 75 – 79.

 

28.

Чергування голосних у коренях слів. Складання речень.

(С. 43 -  44).

 

29.

Приголосні тверді, м’які, пом’якшені. Позначення

твердості і м’якості на письмі.

(С. 45 – 46).

 

30.

Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Чергування приголосних.

(С. 46 – 47).

 

31.

Авторська казка. Ю. Ярмиш «Трамвай і щиглик» . Письмо

для себе. Розвиток мовлення. Детальний переказ казки.

(С. 48 – 50).

 

32.

Діагностувальна робота.

(С. 51).

 

33.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Звуки і букви». «Що

я знаю / умію?»

 

 

 

                 Слово. Лексичне значення слова

 

 

34.

Однозначні і багатозначні слова. Письмо для себе.

(С. 52 – 53).

 

35.

Власне українські слова та слова з інших мов.

(С. 53 – 55).

 

36.

Омоніми і багатозначні слова. Складання речень

(С. 55 – 57).

 

37.

Пряме і переносне значення слів. Народна легенда.

«Кам’яна голова» (українська легенда).

(С. 57 – 59).

 

38.

Народна легенда. «Кам’яна голова» (українська легенда) (продовження). Розвиток мовлення. Порівняння казки і

Легенди.

(С. 59 – 60).

 

39.

Робота з дитячою книжкою. Саша Кочубей «Володарка лісу».

Хрестоматія.

С. 141 - 143

 

40.

Синоніми. Українські народні казки. «Пан Коцький»

(українська народна казка).

(С. 60 – 63).

 

41.

Синоніми. Українські народні казки. «Пан Коцький» (продовження). Складання плану казки

 

(С. 63 – 64).

 

42.

Антоніми. Українські героїко-фантастичні народні казки.

«Котигорошко» (уривок) (українська народна казка).

 

(С. 65 – 66).

 

43.

Антоніми. Українські героїко-фантастичні народні казки.

«Котигорошко» (уривок) (українська народна казка)

(продовження)

(С. 66 – 67).

 

44.

Діагностувальна робота.

(С. 68).

 

45.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми “Слово. Лексичне

значення слова “. «Що я знаю / умію?»

 

 

 

                           Слово. Будова слова

 

 

46.

Закінчення слова. Розрізнення форми слова і споріднених

слів

(С. 69 – 71).

 

47.

Основа слова. Казка у віршованій формі. Леся Українка

«Казка про Оха - чародія».

(С. 71 – 74).

 

48.

Робота з дитячою книжкою. Сашко Дерманський «Мрія

Маляки».

Хрестоматія.

С. 96 – 99.

 

49.

Корінь слова. Споріднені слова. Складання речень.

(С. 74 – 76).

 

50.

Чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів. Письмо для себе.

(С. 76 – 78).

 

51.

Ненаголошені е, и в коренях слів.

(С. 78 – 79).

 

52.

Розвиток мовлення. Діалог.

(С. 79).

 

53.

Префікс. Утворення слів.

(С. 80).

 

54.

Префікси і прийменники. Г. Фалькович «Все, що звечора наснилося».

(С. 81 – 82).

Напам’ять.

 

55.

Вимова і правопис слів з префіксами роз-, без-. Досліджуємо медіа.

(С. 82 – 83).

 

56.

Правопис слів із префіксами з-, с-. Складання словосполучень і речень.

(С. 83 – 84).

 

57.

Апостроф після префіксів. Байка. Езоп «Лисиця і ворона».

(С. 84 – 87).

 

58.

Суфікс. Леонід Глібов «Ґава і лисиця». Читання в особах.

(С. 87 – 89).

 

59.

Робота з дитячою книжкою. Дмитро Кузьменко « Чим корова не собака».

Хрестоматія.

С. 89 – 91.

 

60.

Розвиток мовлення. Переказування байки.

(С. 90).

 

61.

Суфікс. Утворення нових слів. Розбір слів за будовою.

(С. 90 – 91).

 

62.

Діагностувальна робота.

(С. 92).

 

63.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Будова слова». «Що я знаю / умію?»

 

 

 

                     Слово. Частини мови

 

 

64.

Самостійні та службові частини мови. Г.Фалькович

«Загадка про того, хто ходить пішки». Дискусія.

(С. 93 – 95).

 

65.

Поняття про іменник. Г. Фалькович «Грип». Письмо для себе . Перевірка навички читання  вголос.

(С. 95 – 97).

 

66.

Іменники. Назви істот і неістот. Складання списків

іменників за темами.

(С.97 – 98).

 

67.

Власні і загальні іменники. Велика буква у власних

Іменниках.

(С. 98 – 99).

 

68.

Байка. І. Франко «Байка про байку. Частина 1» (скороче-

но).

(С. 100 – 102).

 

69.

Розвиток мовлення. Вітання.

(С. 102).

 

70.

Правопис власних іменників. Оповідання. «Як Катруся хотіла вчитися» (скорочено) (за І. Роздобудько).

(С.103 – 105).

 

71.

Змінювання іменників за числами. Однина і множина.

(С. 105 – 106).

 

72.

П’єса. Особливості жанру. «Горіхові принцеси» (уривок, скорочено) (за Л. Мовчун).

(С. 106 – 109).

 

73.

Розвиток мовлення. П’єса.

(С. 109 – 110).

 

74.

Робота з дитячою книжкою. Галина Ткачук «Нерозмінна

монета».

Хрестоматія.

С. 145 -147.

 

75.

Рід іменників. «Босо-взутий сніговик».

(С. 110 – 111).

Напам’ять.

 

76.

Діагностувальна робота.

 

 

77.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми “ Слово. Частини мови “. Підсумок за семестр.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
6 листопада 2023
Переглядів
1814
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку