Календарно-тематичне планування з української мови 5 клас НУШ ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування на ІІ семестр з української мови в 5 класі (НУШ) за модельною навчальною програмою «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Заболотний О.В., Заболотний В.В., Лавринчук В.П., Плівачук К.В., Попова Т.Д.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795) 4 години на тиждень (140 годин на рік)
Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування

Українська  мова

                                                            5 клас  (НУШ)

4 години на тиждень (140 годин на рік)

 

Модельна навчальна програма «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти

(автори: Заболотний О.В., Заболотний В.В., Лавринчук В.П., Плівачук К.В., Попова Т.Д.)

 «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)

КОНТРОЛЬНІ РОБОТИ

 

Об'єкти і форми контролю

І семестр

ІІ семестр

Критерії оцінювання 

Фронтальні види контрольних робіт

Перевірка мовної теми

4

4

-

Письмо:

переказ

 

1

 

1

100-150 слів;

обсяг творч.завд. – 0,3-0,5 ст.

твір

-

1

0,5-1,0 сторінки

Правопис:

диктант

 

1

 

1

 

90-100 слів

Індивідуальні види контрольних робіт

Говоріння:

діалог

 

1

 

-

 

6-7 реплік

переказ

1

-

3-5 хвилин

твір

-

1

-

Читання вголос

-

1

80-120 слів за хвилину

 

ІІ СЕМЕСТР

 

Дата

Зміст програмного матеріалу

 

Види діяльності

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Компетентності/наскрізні лінії

Примітки

 

Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків.

Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-  (13 год)

 

65

 

Вимова голосних звуків. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів (повторення і поглиблення)

Орфоепічний тренінг(удосконалення вимови звуків відповідно до правил орфоепії).

  Читання слів уголос із дотриманням норм орфоепії.

   Вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть

   визначає спільне і різне в повідомленнях інших осіб;

   розпізнає наявні в почутому повідомленні факти, судження та аргументи;   

   дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів

Спілкування державною мовою

НЛ-1,2

 

66

 

Тренувальні вправи. Орфограма (практично)

   Робота з орфографічним словником.

   Виявлення та аналіз орфоепічних помилок (зокрема у вимові дзвінких) у своєму мовленні та мовленні інших людей.

Спілкування державною мовою

НЛ-2

 

67

 

Вимова приголосних звуків тому числі приголосних у префіксах з-, роз-, без-). Уподібнення приголосних звуків.. Орфоепічний словник

   Розпізнавання в словах явищ уподібнення звуків, спрощення, чергування звуків.

    Лінгвістичне мінідослідження.

   Добирання слів з уподібненням звуків, спрощенням, чергуванням звуків

Загальнокультурна грамотність

НЛ-2

 

68

 

Тренувальні вправи. Написання слів із сумнівними приголосними

Визначення в слові орфограм, обґрунтування написання слів, записування правильно слів з вивченими орфограмами.

   Урізноманітнює власне мовлення завдяки роботі із словниками та довідковими джерелами

Спілкування державною мовою

НЛ-1,3

 

69

 

Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-

   Вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть;

   визначає спільне і різне в повідомленнях інших осіб;

   розпізнає наявні в почутому повідомленні факти, судження та аргументи;    

   дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів

Уміння вчитися впродовж життя

НЛ-2,4

 

70

 

Спрощення в групах приголосних

   Розпізнавання в словах явищ уподібнення звуків, спрощення, чергування звуків        

   Добирання слів з уподібненням звуків, спрощенням, чергуванням звуків

Загальнокультурна грамотність

НЛ-2

 

71

 

Найпоширеніші  випадки чергування голосних звуків (практично)

   Порівнює тексти щодо наявності в них чергувань звуків, засобів милозвучності;

   вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть;

    дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів

 

Уміння вчитися впродовж життя

НЛ-2

 

72

 

Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків (практично)

   Лінгвістичне мінідослідження.   

   Укладання пам’ятки щодо дотримання найпоширеніших чергувань приголосних звуків.

Спілкування державною мовою

НЛ-2

 

73

 

Основні випадки чергування [у] [в], [і] [й] (правила милозвучності)

   Вибір прийменника, сполучника  з дотриманням правил милозвучності.

    Виявлення і виправлення орфоепічних помилок.

Математична компетентність

НЛ-1,4

 

74

 

Тренувальні вправи.Уживання прийменника з і його варіантів із, зі, (зо) (правила милозвучності)

Спілкування державною мовою

НЛ-1,2

 

75

 

РМ. Особливості складання есе. Письмове есе про красу й милозвучність української мови (про транспорт майбутнього, воду в природі тощо)

   Складання усного повідомлення про рослини-символи українського народу з дотриманням правил уживання у – в, і – й (з обґрунтуванням свого вибору).

   Створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід; 

   складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними орфографічними нормами;

   добирає доречні засоби мовної виразності для оформлення власного висловлення

Спілкування державною мовою

НЛ-2

 

76

 

РМ. Урок відкритих думок. Представлення власного есе

   Складання висловлення про дружбу чи людські чесноти з використанням слів, у яких відбувається спрощення

Інноваційність

НЛ-2

 

77

 

Контрольна робота. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без- (тестові завдання)

   Розв’язання  ситуаційних завдань, пов’язаних з уживанням слів.

Дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів

Уміння вчитися впродовж життя

НЛ-2

 

Уживання м’якого знака. Апостроф.

Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв (16 год)

78

 

Позначення м’якості приголосних на письмі. Уживання м’якого знака (повторення поглиблення)

   Визначення належності звуків до групи твердих чи м’яких.

   Вказує на конструктивні думки, критично і толерантно ставлячись до різних поглядів;

     наводить кілька аргументів і прикладів на підтвердження власної позиції, використовуючи типові мовленнєві конструкції, доречні цитати з тексту для увиразнення власних поглядів, ідей, переконань

Загальнокультурна грамотність

НЛ-1, 2

 

79

 

Тренувальні вправи

   Записування слова фонетичною транскрипцією.

Уміння вчитися впродовж життя

НЛ-2

 

80

 

Сполучення букв йо, ьо

   Визначення в слові орфограм, обґрунтування написання слів, записування правильно слів з вивченими орфограмами.

   Робота з орфографічним словником.

Спілкування державною мовою

НЛ-2

 

81

 

РМ. Будова елементарного роздуму

   Висловлення міркувань щодо проблемних питань, пов’язаних з мовними явищами.

   Урізноманітнює власне мовлення завдяки роботі із словниками та довідковими джерелами

Математична компетентність

НЛ-1,4

 

82

 

Апостроф (повторення і поглиблення)

   Визначення в слові орфограм, обґрунтування написання слів, записування правильно слів з вивченими орфограмами.

   Робота з орфографічним словником.

   Вказує на конструктивні думки, критично і толерантно ставлячись до різних поглядів;

 

Уміння вчитися впродовж життя

НЛ-4

 

83

 

Урок творчості. Візуалізація текстової інформації, переведення текстової інформації в графічну (схема, плакат, постер, малюнок, комікс, мем, мотиватор, фотоколаж, хмара слів, інтелект-карта, сторінка лейпбука, слайд-шоу, відеоролик тощо про вживання апострофа чи м’якого знака)

   Підготовка відеопам’ятки (постер, слайди, відеоролик, схема) для соцмереж про вживання апострофа чи м’якого знака.

Інноваційність

НЛ-4

 

84

 

Тренувальні вправи

   Складання і проведення словникових диктантів.

   Орфоепічний тренінг (удосконалення вимови звуків відповідно до правил орфоепії).

   Знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень;

   пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил;

    вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть

Вільне володіння державною мовою

НЛ-1,2

 

85

 

РМ. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму (за планом)

   Аналіз, оцінювання, тексту.

     Відповіді на запитання за змістом прочитаного чи почутого

   Переказує зміст тексту в різний спосіб відповідно до завдання

Загальнокультурна грамотність

НЛ-1,2

 

86

 

РМ. Контрольна робота. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану із життєвим досвідом учнів, у художньому стилі (за колективно складеним планом)

   Складання висловлення, пов’язаного з конкретною життєвою ситуацією.

   Обмін думками на теми, пов’язані із ціннісними орієнтирами.

   Записує власні міркування або інформацію з інших джерел;

   створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід;  

   складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними орфографічними нормами

Уміння навчатися впродовж життя

НЛ-3,4

 

87

 

РМ. Аналіз письмового твору-роздуму

   Обмін думками на теми, пов’язані із ціннісними орієнтирами.

Загальнокультурна грамотність

НЛ-1, 2

 

88

 

Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних

   Визначення в слові орфограм, обґрунтування написання слів, записування правильно слів з вивченими орфограмами.

   Робота з орфографічним словником.

   Пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил;

   урізноманітнює власне мовлення завдяки роботі із словниками та довідковими джерелами

Загальнокультурна грамотність

НЛ-2

 

89

 

Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних

Спілкування державною мовою

НЛ-2

 

90

 

Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, аукціон знань, рольова гра, конференція, екскурсія, телерепортаж тощо)

   Виконання проєку (наприклад, складання коміксу, казки, плакату, розроблення макету вебсторінки, презентації тощо на тему, пов’язану з фонетикою, орфоепією, орфографією).

    Створює невеликі типові повідомлення на спеціальних (захищених) цифрових сервісах і в соціальних мережах

Інноваційність

НЛ-1, 2

 

91

 

Узагальнення вивченого з розділу «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія»

   Лінгвістичне мінідослідження   

   Складання «хмари слів» на вивчену орфограму.

   Знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень;

   пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил;

   вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть

Уміння вчитися впродовж життя

НЛ-2

 

92

 

Контрольна робота. Уживання м’якого знака. Сполучення букв йо, ьо. Апостроф. Подвоєння букв (тестові завдання)

  Проговорювання скоромовок.

Спілкування державною мовою

НЛ-2

 

93

 

Навчальний диктант

    Аналіз, оцінювання, тексту.  

   Висловлення міркувань щодо проблемних питань,пов’язаних з мовними явищами.

Екологічна компетентність

НЛ-1,4

 

ВІДОМОСТІ ІЗ СИНТАКСИСУ ТА ПУНКТУАЦІЇ

Словосполучення і речення.

Головні та другорядні члени речення (16 год)

 

94

 

Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. Головне й залежне слово в словосполученні

   Визначення головного й залежного слова в словосполученні.   

   Складання словосполучень за схемами. 

   Конструювання словосполучень з поданих слів з використанням і без використання прийменників.

   Аналізує зміст написаного з погляду цілісності та повноти викладу;

   виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (слова, словосполучення, речення, тексти);

   розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них

Загальнокультурна грамотність

НЛ-2

 

95

 

Граматична помилка в словосполученнях

   Виправлення типових(найбільш поширених) граматичних помилок у словосполученнях 

   Групування словосполучень залежно від способу вираження головного слова.  

   Заміна словосполучень синонімічними з метою посилення виразності й образності тексту.   

   Розбір словосполучення як синтаксичної одиниці.

Загальнокультурна грамотність

НЛ-1, 2

 

96

 

Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення)

   Визначення в реченні чи тексті вказаних синтаксичних одиниць

   Підкреслення членів речення.

Уміння вчитися впродовж життя

НЛ-2

 

97

 

Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні .Види речень за емоційним забарвленням: окличні і неокличні (повторення).

   Складання у формі спонукальних речень порад, яких мають дотримуватися п’ятикласники , і розміщення цих порад у соцмережах. 

   Виписування з довідникових джерел прислів’їв, приказок у формі спонукальних речень.

Спілкування державною мовою

НЛ-2

 

98

 

Пунктуаційна помилка. Тренувальні вправи

   Складання речень указаного виду та з визначеними синтаксичними одиницями(зокрема за схемами).  

    Перебудова речень(наприклад, розповідних на спонукальні або питальні)

   Знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень;

   пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил

Загальнокультурна грамотність

НЛ-1, 2

 

99

 

РМ. Усний переказ повідомлення ЗМІ з визначенням актуальності й несуперечливості  інформації

   Аналіз, оцінювання тексту, який містить вивчені синтаксичні одиниці

   Переказування тексту за виписаними словосполученнями.

   Визначає актуальність і несуперечливість тексту (наприклад, чи наведена інформація є правдивою, актуальною, не містить суперечностей) на основі власного досвіду та досвіду інших осіб;

    висловлюється в захищеному цифровому середовищі щодо проблем, пов’язаних із власним життєвим досвідом, зокрема навчанням, читацькою практикою

Спілкування державною мовою

НЛ-2

 

100

 

РМ. Твір-роздум  за колективно складеним планом у художньому стилі (орієнтовні теми: «Чому потрібно берегти природу», «Що може зробити мене щасливим», «Чому необхідно знати історію свого народу»).

    Складання висловлення, пов’язаного з конкретною життєвою ситуацією, з вибором синтаксичних одиниць (зокрема з метою уникнення конфліктних ситуацій).

   Створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід;  

   складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними пунктуаційними нормами;

   знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень

Загальнокультурна грамотність

НЛ-1, 2

 

101

 

РМ. Аналіз письмового твору-роздуму Редагування твору-роздуму.

Усне висловлення-роздум з використанням визначених синтаксичних одиниць (наприклад, «Чому потрібно говорити правду?»).

Уміння вчитися впродовж життя

НЛ-2

 

102

 

Другорядні члени речення. Додаток як другорядний член речення

   Визначення в реченні чи тексті вказаних синтаксичних одиниць.

    Підкреслення членів речення.

 

   Порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів за визначеними ознаками вирізняє окремі синтаксичні явища у своєму та чужому;

   розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них;

   пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил;

   порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів за визначеними ознаками;

   вирізняє окремі синтаксичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть

Спілкування державною мовою

НЛ-2

 

103

 

Означення як другорядний член речення

Уміння вчитися впродовж життя

НЛ-2

 

104

 

Тренувальні вправи

Спілкування державною мовою

НЛ-2

 

105

 

Обставина як другорядний член речення

Математична компетентність

НЛ-1,4

 

106

 

Тренувальні вправи

   Визначення частин мови, якими виражено вказані члени речення.  

    Поширення речень додатками,означеннями, обставинами.

Математична компетентність

НЛ-1,4

 

107

 

Синтаксичний розбір простого речення

   Підкреслення членів речення.   

    Синтаксичний розбір речення.

Спілкування іноземними мовами

НЛ-4

 

108

 

Контрольна робота.

Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення (тестові завдання)

   Лінгвістичне мінідослідження.   

   Відновлення прислів’їв, приказок з певної групи слів.

Спілкування державною мовою

НЛ-1,2

 

109

 

Урок культури мовлення. Уживання слів відповідно до їхнього лексичного значення, антисуржик, наголошування слів

   Аналіз, оцінювання тексту, який містить вивчені синтаксичні одиниці.

   Виразне читання речень відповідно до мети висловлення та інтонації.

   Знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень;

   пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил

Підприємливість

НЛ-4

 

Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів.

Складне речення. Пряма мова. Діалог (21 год)

110

 

Речення з однорідними членами (без сполучників і з найбільш уживаними сполучниками).

Кома між однорідними членами речення

   Редагування речень, у яких допущено помилки у вживанні однорідних членів речення (з коментуванням).   

   Доповнення речень однорідними членами.

   Визначає ключові слова в почутому повідомленні;

   пояснює функції основних складників друкованого чи цифрового текстового джерела інформації;

   розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них

Загальнокультурна грамотність

НЛ-1,2

 

111

 

Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами.

Двокрапка перед однорідними членами речення після узагальнювального слова. Тире перед узагальнювальним словом

Математична компетентність

НЛ-4, 3

 

112

 

Тренувальні вправи

    Складання речень з указаними синтаксичними одиницями, зокрема за схемами.

Загальнокультурна грамотність

НЛ-1,2

 

113

 

РМ. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення

   Лінгвістичне мінідослідження.

   Відповіді на запитання за змістом прочитаного.

   Стисло переказує зміст почутого повідомлення, підпорядковуючи намір висловлення темі та основній думці

Математична компетентність

НЛ-1,4

 

114

 

РМ. Аналіз письмового переказу

   Редагування речень, у яких допущено помилки (з коментуванням).

Спілкування іноземними мовами

НЛ-4

 

115

 

Звертання. Поширені і непоширені звертання. Розділові знаки для виділення звертань (повторення)

   Доповнення речень звертанням  

   Складання речень з указаними синтаксичними одиницями, зокрема за схемами

   Визначає ключові слова в почутому повідомленні;

   пояснює функції основних складників друкованого чи цифрового текстового джерела інформації;

   розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них

Спілкування державною мовою

НЛ-1,2

 

116

 

Найбільш уживані вставні слова та сполучення слів (практично). Виділення вставних слів на письмі комами

   Доповнення речень  вставним словом.

   Замінювання вставних слів синонімічними

 

 

Підприємливість

НЛ-4

 

117

 

Тренувальні вправи

   Складання речень з указаними синтаксичними одиницями, зокрема за схемами

   Створює текст за визначеними характеристиками на основі певної графічної інформації (діаграми, графіка тощо)

Загальнокультурна грамотність

НЛ-1,2

 

118

 

РМ. Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних слів

   Складання тексту вітальної листівки з нагоди Дня матері, Дня Землі тощо з використанням звертань.

   Добирає стиль мовлення відповідно до мети, потреб і умов спілкування;   

   дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів;

   формулює тему та основну думку тексту

Математична компетентність

НЛ-4, 3

 

119

 

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком

   Добирання сполучників для зв’язку частин складного речення.

 

   Складання речень з указаними синтаксичними одиницями, зокрема за схемами.

 

   Визначає ключові слова в почутому повідомленні;

   пояснює функції основних складників друкованого чи цифрового текстового джерела інформації;

   розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них

Загальнокультурна грамотність

НЛ-1,2

 

120

 

Кома між частинами складного речення

Математична компетентність

НЛ-4, 3

 

121

 

Тренувальні вправи

   Створює текст за визначеними характеристиками на основі певної графічної інформації (діаграми, графіка тощо)

Загальнокультурна грамотність

НЛ-1,2

 

122-123

 

РМ. Контрольна  робота. Письмовий докладний переказ тексту

   Стислий переказ змісту почутого повідомлення з підпорядковуванням наміру висловлення темі та основній думці.

   Переказує зміст тексту в різний спосіб відповідно до завдання;

   проєктує власну поведінку в ситуаціях, подібних до тих, що зображено в тексті;   

    обґрунтовує значення інформації, здобутої в прочитаному тексті

Математична компетентність

НЛ-1,4

 

124

 

Пряма мова. Розділові знаки для оформлення прямої мови

   Складання схеми речення з прямою мовою

   Перебудовування речень (наприклад, складних на речення з прямою мовою).

   Визначає ключові слова в почутому повідомленні;

   пояснює функції основних складників друкованого чи цифрового текстового джерела інформації;

    розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них

Спілкування іноземними мовами

НЛ-4

 

125

 

Тренувальні вправи

Спілкування державною мовою

НЛ-1,2

 

126

 

Діалог. Розділові знаки для оформлення діалогу

   Складання діалогів відповідно до запропонованої ситуації чи за фото з використанням визначених синтаксичних одиниць.

 

   Читання та аудіювання діалогів, а також текстів, які містять визначені синтаксичні одиниц

   Перефразовує репліки в діалозі;

   добирає доречні засоби мовної виразності для оформлення власного висловлення

Загальнокультурна грамотність

НЛ-1,2

 

127

 

РМ. Створення усного повідомлення за визначеними характеристиками на основі певної графічної  інформації (діаграми, графіка тощо)

   Складання розповіді «Мудрі батькові поради» («Улюблені пісні моєї мами», «Чого навчив мене мій тренер») з використанням речень, що містять пряму мову.

   Дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів;

   добирає доречні засоби мовної виразності для оформлення власного висловлення;

Математична компетентність

НЛ-4, 3

 

128

 

Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, аукціон знань, рольова гра, конференція, екскурсія, телерепортаж тощо)

   Виконання проєкту (наприклад, складання плейлиста чи добірки пісень, у текстах яких є звертання або вставні слова; проведення гри «Найрозумніший» )

   творчо використовує мовні засоби, обираючи із запропонованих варіантів доречні нестандартні рішення, обґрунтовуючи свій вибір

Загальнокультурна грамотність

НЛ-1,2

 

129

 

Узагальнення вивченого з розділу «Відомості із синтаксису та пунктуації»

Складання речень з указаними синтаксичними одиницями, зокрема за схемами.

 

   Записує власні міркування або інформацію з інших джерел;

   складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними пунктуаційними нормами;

   добирає доречні засоби мовної виразності для оформлення власного висловлювання

Математична компетентність

НЛ-1,4

 

130

 

Контрольна робота. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог (тестові завдання)

   Визначення в реченні чи тексті вказаних синтаксичних одиниць.

   Визначення пунктограм, обґрунтування вживання розділових знаків, записування правильно речень із вивченими пунктограмами.   

   Підкреслення членів речення.

   Синтаксичний розбір речення.

Спілкування іноземними мовами

НЛ-4

 

ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 5 КЛАСІ

131

 

Лексикологія

   Тлумачення лексичного значення ужитих у реченнях (текстах) слів.

   Добирання синонімів, антонімів.

   Визначає основну і другорядну інформацію, мікротеми, важливі деталі в почутому повідомленн;і

   порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів (текст, речення, словосполучення, слово, звук) за визначеними ознаками;

    вирізняє окремі мовні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть

Загальнокультурна грамотність

НЛ-1,2

 

132

 

Будова слова й орфографія

   Виділення у слові значущих частин.   

    Розбір слова за будовою.

Математична компетентність

НЛ-4, 3

 

133-134

 

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія

   Визначення в слові орфограм, обґрунтування написання слів, записування правильно слів з вивченими орфограмами.

  Доповнення речень словами з урахуванням контексту.

   Записування слова фонетичною транскрипцією.  

   Фонетичний розбір слова

   Розпізнавання в словах явищ уподібнення звуків, спрощення, чергування звуків.

Загальнокультурна грамотність

НЛ-1,2

 

135

 

Синтаксис і пунктуація

   Визначення членів речення.    

   Синтаксичний розбір речення.

   Визначення пунктограм, обґрунтування вживання розділових знаків, записування правильно речень з вивченими пунктограмами

Математична компетентність

НЛ-1,4

 

136

 

Контрольна робота. Диктант

  Розпізнавання в текстах слів з указаними орфограмами, фонетичними явищами, різних за будовою, а також синтаксичних одиниць.

   Виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (звуки, склади слова, слова);

    порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів за визначеними ознаками;

     вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть;

   урізноманітнює власне мовлення завдяки роботі із словниками та довідковими джерелами

Спілкування іноземними мовами

НЛ-4

 

137

 

РМ. Усний переказ повідомлення ЗМІ з обґрунтуванням достовірності, повноти інформації (у разі потреби звертаючись до відповідних джерел, доречно цитуючи окремі фрагменти почутого повідомлення)

   Обмін думками на теми, пов’язані із ціннісними орієнтирами.  

  Створення дописів - рекомендацій з культури мовлення для розміщення в соціальних мережах.

   Обґрунтовує достовірність, повноту інформації, у разі потреби звертаючись до відповідних джерел, доречно цитуючи окремі фрагменти почутого повідомлення;

Спілкування державною мовою

НЛ-1,2

 

138

 

Урок культури мовлення. Уживання слів відповідно до їхнього лексичного значення, антисуржик, розрізнення паронімів,  наголошування слів, точність і  логічність мовлення

   Складання речень вказаного виду чи з використанням визначених слів.    

  Редагування речень, словосполучень, у яких допущено лексичні чи граматичні помилки (з коментуванням).

   формулює тему та основну думку тексту записує власні міркування або інформацію з інших джерел

Підприємливість

НЛ-4

 

139

 

Тренувальні вправи. Ігри зі словами (вікторини)

   Складання текстів указаної тематики та з використанням визначених слів чи видів речень.

   Створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід;

   створює невеликі типові повідомлення на спеціальних (захищених) цифрових сервісах і в соціальних мережах

Загальнокультурна грамотність

     НЛ-1,2

 

140

 

Підсумковий урок.  Нетрадиційний урок (вікторина, КВК, аукціон знань, рольова гра, конференція, екскурсія, телерепортаж тощо)

   Ігри зі словами (вікторини).

  Виконання проєку (наприклад, складання коміксу, казки, плакату, розроблення макету вебсторінки, презентації тощо на вивчені теми).

Спілкування державною мовою

      НЛ-1,2

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 12
Оцінки та відгуки
  1. Чумак Анна Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сидоренко Наталія Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кубась Олена Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Ніяка Інна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Мовчан Ніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Підлужна Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Дуванова Ганна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Хрептак Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Жучкова Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Галюк Ілона Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Глушко Тетяна
    Дякую за роботу і приклад нового планування. Успіхів Вам, натхнення та МИРУ !
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Онищук Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 9 відгуків
docx
Додано
9 липня 2022
Переглядів
21327
Оцінка розробки
5.0 (12 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку