Календарно-тематичне планування з української мови (читання) 2 клас, ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків української мови (читання) за підручником «Українська мова та читання». Автор Наталія Богданець-Білоскаленко (2019) для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023н.р.)
Перегляд файлу

Програмне і навчально-методичне забезпечення навчального плану з української мови (читання)

 

Календарне планування складено згідно:

Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти інауки України від 22 лютого 2018 року. Розробленої під керівництвом О. Савченко Київ, ТД «Освіта – Центр плюс», 2018р.-240с.

 

 Підручник:

Українська мова та читання: підруч. для 2 кл.закл. загальн. середн. освіти

(у 2 –х частинах): Частина 2 : Читання / Наталія Богданець-Білоскаленко. – К.:Грамота, 2019. – 144 с.:іл..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читання

 

за підручниками  Н. Богданець - Білоскаленко (Українська мова та читання,

частина 2)

4 години на тиждень

ІІ семестр

                                        Тема уроку

Дата

Ск.

дата

Приміт

ка

 

 

71.

Зима очима художника. Е. Бєлкіна. Давно це було.

 

 

 

72.

Досліджуємо текст: висловлюємо думку. За  І. Бондарчук. Зимова пригода.             

 

 

 

73.

І. Бондарчук. Зимова пригода. План оповідання.             

 

 

 

74.

Робота з дитячою книжкою

 

 

 

75.

Зимові забави. П. Король. Снігова баба і зайчик.

 

 

 

76.

За В. Скуратівським. Чого лютий лютим зветься?

 

 

 

77.

Навчальне аудіювання. Виразне читання віршів про зиму.

 

 

 

78.

Формування навичок виразного читання віршів, оповідань.

 

 

 

79.

О. Сенатович. Лютий. Прислівя.

 

 

 

80.

Узагальнення за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо)

 

 

 

81.

Робота з дитячою книжкою

 

 

 

 

Оповідання про все на світі

 

 

 

82.

В. Сухомлинський «Вічна тополя». Головна думка твору.

 

 

 

83.

В. Сухомлинський «Де беруться срібні павутинки». Розповідь за змістом тексту.

 

 

 

84.

В. Сенцовський «Привези мені, тату, сонце» І частина.

 

 

 

85.

В. Сенцовський «Привези мені, тату, сонце» ІІ частина. Характеристика героїв. Головна думка тексту.

 

 

 

86.

На небі висипали зорі, як золоте  насіння.

В. Сенцовський «Зірка». Переказ тексту.

 

 

 

87.

А. М’ястківський «Пустотливий дощик». Рими.

 

 

 

88.

Робота з дитячою книжкою

 

 

 

89.

За А. Коваль «Став лелека журавлем». Переказ тексту.

 

 

 

 

Літературні казки

 

 

 

90.

Наталя Забіла «Лисиця та рак». Виразне читання. Головна думка казки

 

 

 

91.

Наталя Забіла «Лисиця та рак». Характеристика героїв

 

 

 

92.

Навчальна робота з літературним твором.

 

 

 

93.

Юрій Ярмиш «Їжачки». Прислів’я про дружбу.

 

 

 

94.

Вікторина за прочитаними творами.

 

 

 

95.

Робота з дитячою книжкою

 

 

 

Ой весна – весна – днем красна

96.

Веснянки. Ой весна – весна – днем красна

 

 

 

97.

О. Олесь. Веснянка (напамять).

 

 

 

98.

О. Олесь. Все навколо зеленіє.

 

 

 

99.

А. Костецький. Починається весна. К. Перелісна. Верба. Л. Костенко. Вербові сережки.

 

 

 

100.

За В. Сухомлинським. Весняний вітер.

 

 

 

101.

Робота з дитячою книжкою

 

 

 

102.

Л. Українка. На зеленому горбочку (напамять).

 

 

 

103.

Л. Українка. Вечірня година. Була весна.

 

 

 

104.

Діагностична  робота. Аудіювання

 

 

 

106.

Аналіз перевірної роботи. Т. Шевченко. Садок вишневий коло хати (напамять).

 

 

 

107.

Т. Шевченко. Тече вода з – під явора.

 

 

 

108.

Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Будьте організованими в усьому, а особливо – у навчанні!

 

 

 

109.

Г. Бойко. Ділові розмови.

 

 

 

110.

Весна очима художників. Робота за картиною К. Чепіги «Весняна вода». Складання усного твору за планом.

 

 

 

111.

К. Перелісна. Зима і весна. Н. Забіла. Квітень. ГештеҐ

 

 

 

112.

Як Квітень до Березня в гості їздив (українська народна казка).

 

 

 

113.

Як Квітень до Березня в гості їздив (українська народна казка).

 

 

 

114.

Узагальнення за темою (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо).

 

 

 

115.

Робота з дитячою книжкою

 

 

 

116.

Вербна неділя. М. Хоросницька. Тоненьким прутиком. Т.Строкач. Котики вербові.

 

 

 

117.

Великдень. Р. Завадович. Великдень.

 

 

 

118.

К. Перелісна. Писанка.

 

 

 

119.

Літературні казки. І. Франко. Лисичка і рак.

 

 

 

120.

Літературні казки. І. Франко. Лисичка і рак. Інсценізація казки

 

 

 

121.

За Г. К. Андерсеном. Принцеса на горошині

 

 

 

122.

Діагностична робота. Робота з літературним твором.

 

 

 

123.

Аналіз контрольної роботи. Формування навичок виразного читання

 

 

 

124.

Травнева пригода. А. Камінчук. Далекий голос зозулі

 

 

 

125.

Робота з дитячою книжкою

 

 

 

126.

За З. Мензатюк. Іди, іди, дощику.

 

 

 

127.

Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Як ми вшановуємо наших мам. В. Гринько. Мама. А. Костецький. Все починається з мами.

 

 

 

128.

Як звучить дощ. Е. Зима. Дощі бувають різними. О. Диркавець. Вибіг дощик на дорогу.

 

 

 

129.

За Б. Харчуком. Ромашка.

 

 

 

130.

Діагностична  робота. Перевірка навички читання вголос

 

 

 

131.

Мої навчальні досягнення. Узагальнення за розділом

 

 

 

132.

Робота з дитячою книжкою

 

 

 

133.

Читання для себе. Читання текстів на власний вибір учня.

 

 

 

134.

Читання для себе. Читання текстів на власний вибір учня.

 

 

 

135.

Читання з другом.

 

 

 

136.

Складання віршів і загадок.

 

 

 

137.

Інсценізація творів.

 

 

 

138.

Поетична вітальня. Конкурс віршів.

 

 

 

139.

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
15 березня 2023
Переглядів
1317
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку