Програмне і навчально-методичне забезпечення навчального плану з української мови (читання)
Календарне планування складено згідно:
Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти інауки України від 22 лютого 2018 року. Розробленої під керівництвом О. Савченко Київ, ТД «Освіта – Центр плюс», 2018р.-240с.
Підручник:
Українська мова та читання: підруч. для 2 кл.закл. загальн. середн. освіти
(у 2 –х частинах): Частина 2 : Читання / Наталія Богданець-Білоскаленко. – К.:Грамота, 2019. – 144 с.:іл..
Читання
за підручниками Н. Богданець - Білоскаленко (Українська мова та читання,
частина 2)
4 години на тиждень
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Ск. дата |
Приміт ка |
|||||||
|
|||||||||||
|
|||||||||||
71. |
Зима очима художника. Е. Бєлкіна. Давно це було. |
|
|
|
|||||||
72. |
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. За І. Бондарчук. Зимова пригода. |
|
|
|
|||||||
73. |
І. Бондарчук. Зимова пригода. План оповідання. |
|
|
|
|||||||
74. |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|||||||
75. |
Зимові забави. П. Король. Снігова баба і зайчик. |
|
|
|
|||||||
76. |
За В. Скуратівським. Чого лютий лютим зветься? |
|
|
|
|||||||
77. |
Навчальне аудіювання. Виразне читання віршів про зиму. |
|
|
|
|||||||
78. |
Формування навичок виразного читання віршів, оповідань. |
|
|
|
|||||||
79. |
О. Сенатович. Лютий. Прислів’я. |
|
|
|
|||||||
80. |
Узагальнення за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо) |
|
|
|
|||||||
81. |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|||||||
|
Оповідання про все на світі |
|
|
|
|||||||
82. |
В. Сухомлинський «Вічна тополя». Головна думка твору. |
|
|
|
|||||||
83. |
В. Сухомлинський «Де беруться срібні павутинки». Розповідь за змістом тексту. |
|
|
|
|||||||
84. |
В. Сенцовський «Привези мені, тату, сонце» І частина. |
|
|
|
|||||||
85. |
В. Сенцовський «Привези мені, тату, сонце» ІІ частина. Характеристика героїв. Головна думка тексту. |
|
|
|
|||||||
86. |
На небі висипали зорі, як золоте насіння. В. Сенцовський «Зірка». Переказ тексту. |
|
|
|
|||||||
87. |
А. М’ястківський «Пустотливий дощик». Рими. |
|
|
|
|||||||
88. |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|||||||
89. |
За А. Коваль «Став лелека журавлем». Переказ тексту. |
|
|
|
|||||||
|
Літературні казки |
|
|
|
|||||||
90. |
Наталя Забіла «Лисиця та рак». Виразне читання. Головна думка казки |
|
|
|
|||||||
91. |
Наталя Забіла «Лисиця та рак». Характеристика героїв |
|
|
|
|||||||
92. |
Навчальна робота з літературним твором. |
|
|
|
|||||||
93. |
Юрій Ярмиш «Їжачки». Прислів’я про дружбу. |
|
|
|
|||||||
94. |
Вікторина за прочитаними творами. |
|
|
|
|||||||
95. |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|||||||
Ой весна – весна – днем красна |
|||||||||||
96. |
Веснянки. Ой весна – весна – днем красна |
|
|
|
|||||||
97. |
О. Олесь. Веснянка (напам’ять). |
|
|
|
|||||||
98. |
О. Олесь. Все навколо зеленіє. |
|
|
|
|||||||
99. |
А. Костецький. Починається весна. К. Перелісна. Верба. Л. Костенко. Вербові сережки. |
|
|
|
|||||||
100. |
За В. Сухомлинським. Весняний вітер. |
|
|
|
|||||||
101. |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|||||||
102. |
Л. Українка. На зеленому горбочку (напам’ять). |
|
|
|
|||||||
103. |
Л. Українка. Вечірня година. Була весна. |
|
|
|
|||||||
104. |
Діагностична робота. Аудіювання |
|
|
|
|||||||
106. |
Аналіз перевірної роботи. Т. Шевченко. Садок вишневий коло хати (напам’ять). |
|
|
|
|||||||
107. |
Т. Шевченко. Тече вода з – під явора. |
|
|
|
|||||||
108. |
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Будьте організованими в усьому, а особливо – у навчанні! |
|
|
|
|||||||
109. |
Г. Бойко. Ділові розмови. |
|
|
|
|||||||
110. |
Весна очима художників. Робота за картиною К. Чепіги «Весняна вода». Складання усного твору за планом. |
|
|
|
|||||||
111. |
К. Перелісна. Зима і весна. Н. Забіла. Квітень. ГештеҐ |
|
|
|
|||||||
112. |
Як Квітень до Березня в гості їздив (українська народна казка). |
|
|
|
|||||||
113. |
Як Квітень до Березня в гості їздив (українська народна казка). |
|
|
|
|||||||
114. |
Узагальнення за темою (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо). |
|
|
|
|||||||
115. |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|||||||
116. |
Вербна неділя. М. Хоросницька. Тоненьким прутиком. Т.Строкач. Котики вербові. |
|
|
|
|||||||
117. |
Великдень. Р. Завадович. Великдень. |
|
|
|
|||||||
118. |
К. Перелісна. Писанка. |
|
|
|
|||||||
119. |
Літературні казки. І. Франко. Лисичка і рак. |
|
|
|
|||||||
120. |
Літературні казки. І. Франко. Лисичка і рак. Інсценізація казки |
|
|
|
|||||||
121. |
За Г. К. Андерсеном. Принцеса на горошині |
|
|
|
|||||||
122. |
Діагностична робота. Робота з літературним твором. |
|
|
|
|||||||
123. |
Аналіз контрольної роботи. Формування навичок виразного читання |
|
|
|
|||||||
124. |
Травнева пригода. А. Камінчук. Далекий голос зозулі |
|
|
|
|||||||
125. |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|||||||
126. |
За З. Мензатюк. Іди, іди, дощику. |
|
|
|
|||||||
127. |
Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Як ми вшановуємо наших мам. В. Гринько. Мама. А. Костецький. Все починається з мами. |
|
|
|
|||||||
128. |
Як звучить дощ. Е. Зима. Дощі бувають різними. О. Диркавець. Вибіг дощик на дорогу. |
|
|
|
|||||||
129. |
За Б. Харчуком. Ромашка. |
|
|
|
|||||||
130. |
Діагностична робота. Перевірка навички читання вголос |
|
|
|
|||||||
131. |
Мої навчальні досягнення. Узагальнення за розділом |
|
|
|
|||||||
132. |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|||||||
133. |
Читання для себе. Читання текстів на власний вибір учня. |
|
|
|
|||||||
134. |
Читання для себе. Читання текстів на власний вибір учня. |
|
|
|
|||||||
135. |
Читання з другом. |
|
|
|
|||||||
136. |
Складання віршів і загадок. |
|
|
|
|||||||
137. |
Інсценізація творів. |
|
|
|
|||||||
138. |
Поетична вітальня. Конкурс віршів. |
|
|
|
|||||||
139. |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|
|||||||