Календарно-тематичне планування з української мови для 2 класу, 2 семестр (за підручником Катерини Пономарьової)
УКРАЇНСЬКА МОВА
ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом
О. Савченко 1-2 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України
12.08.2022 року №743
ПІДРУЧНИК. «Українська мова та читання. Частина 1, 2 клас», К. І. Пономарьова
4 години на тиждень
№ п/п |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|
ІІ семестр |
||||
Досліджую прикметники |
||||
59 |
|
Формування уявлення про слова — назви ознак. Розрізнення їх за питаннями який? яка? яке? які? Знаходження слів — назв ознак у тексті, поширення ними речень |
с.72-73 |
|
60 |
|
Ознайомлення з терміном «прикметники». Добирання прикметників для опису пір року. Складання розповіді про улюблену пору року |
с.74-75 |
|
61 |
|
Утворення прикметників від поданих іменників. Знаходження прикметників у тексті. Розрізнення в тексті відомої і невідомої інформації. Складання меню соків |
с.76-77 |
|
62 |
|
Встановлення зв’язку між іменниками і прикметниками. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Пошук потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями. Складання поради на основі прочитаного тексту |
с.77-78 |
|
63 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків, запитаннями і заголовком. Тема для спілкування: «Новорічна ялинка» |
с.25-27 |
|
64 |
|
Змінювання прикметників за числами. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Знаходження потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями |
с.79-80 |
|
65 |
|
Розпізнавання і добирання близьких за значенням прикметників. Опис персонажів малюнків близькими за значенням прикметниками. Вибір найточнішого прикметника з групи близьких за значенням |
с.80-81 |
|
66 |
|
Розпізнавання і добирання прикметників, протилежних за значенням. Перетворення тексту шляхом заміни прикметників на протилежні за значенням. Складання опису тварини за малюнком |
с.82-83 |
|
67 |
|
Розрізнення прикметників, ужитих у прямому і переносному значеннях. Складання загадок з прикметниками. Побудова і записування розповіді за коміксами |
с.83-84 |
|
68 |
|
Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань |
|
|
69 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую прикметники»
|
|
|
Досліджую дієслова |
||||
70 |
|
Формування уявлення про слова — назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? що роблять? Знаходження слів — назв дій у тексті, доповнення ними речень. Обговорення форми, змісту і призначення реклами |
с.85-86 |
|
71 |
|
Ознайомлення з терміном «дієслово». Добирання дієслів до поданих іменників. Пошук потрібної інформації в запрошенні. Складання розповіді за світлинами |
с.87-88 |
|
72 |
|
Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. Читання діалогу за ролями. Пошук інформації в різних джерелах. Побудова речень за світлинами. Складання розповіді про власні вподобання |
с.89-90 |
|
73 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про власні вподобання. Побудова діалогу з дотриманням правил мовленнєвого етикету. Тема для спілкування: «Зимові розваги» |
с.28-30 |
|
74 |
|
Змінювання дієслів за числами. Прогнозування змісту книжки за її обкладинкою й анотацією. Утворення словосполучень дієслова з іменником |
с.90-91 |
|
75 |
|
Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Встановлення відповідності між сталими висловами і близькими за значенням дієсловами. Складання розповіді за світлинами |
с.92-93 |
|
76 |
|
Розпізнавання і добирання протилежних за значенням дієслів. Написання смс-повідомлення. Складання розповіді за світлинами. Побудова і записування речень з поданими дієсловами |
с.93-94 |
|
77 |
|
Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами. Пошук інформації на схемі. Складання розповіді за поданими світлинами |
с.95-96 |
|
78 |
|
Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. Висловлення власної думки на основі прочитаного тексту. Аналіз інформації в рекламному тексті |
с.96-97 |
|
79 |
|
Повторення і закріплення вивченого про дієслово |
|
|
80 |
|
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями |
|
|
81 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок |
|
|
82 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків і запитаннями. Тема для спілкування: «Допомога птахам узимку» |
с.31-33 |
|
83 |
|
Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань |
|
|
84 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую дієслова» |
|
|
Досліджую числівники |
||||
85 |
|
Формування уявлення про слова — назви чисел. Розпізнавання їх за питанням скільки? Доповнення речень словами — назвами чисел. Добирання близьких за значенням слів до поданих |
с.98-99 |
|
86 |
|
Ознайомлення з терміном «числівник». Розпізнавання числівників у тексті. Записування відповідей на подані запитання |
с.100-101 |
|
87 |
|
Вправляння у правильному написанні і наголошуванні числівників п’ять, шість, дев’ять, одинадцять, чотирнадцять, шістнадцять. Записування власної думки |
с.102-103 |
|
88 |
|
Встановлення зв’язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником. Застосування числівників у зв’язних висловленнях |
с.103-104 |
|
89 |
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань |
|
|
90 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Домашні улюбленці» |
с.34-36 |
|
91 |
|
Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань |
|
|
92 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу “Досліджую числівники” |
|
|
Досліджую службові слова |
||||
93 |
|
Формування уявлення про службові слова. Розпізнавання їх у реченнях і текстах. Доповнення речень службовими словами. Складання розповіді за малюнком з використанням службових слів |
с.105-106 |
|
94 |
|
Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добору службових слів. Побудова тексту з опорою на відгадані загадки |
с.106-107 |
|
95 |
|
Утворення словосполучень і речень з використанням службових слів. Складання усної розповіді за серією малюнків з використанням службових слів. Написання тексту про улюблену казку |
с.108 |
|
96 |
|
Використання службових слів у мовленні. Записування відповіді на запитання за змістом прочитаного. Висловлення свого ставлення до книжки. Складання розповіді про прочитану книжку |
с.109 |
|
97 |
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань |
|
|
98 |
|
Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями. Написання розповіді про улюблене заняття |
с.110 |
|
99 |
|
Діагностувальна робота. Списування |
|
|
100 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок |
|
|
101 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за кадрами фільму. Тема для спілкування: «У бібліотеці» |
с.37-39 |
|
102 |
|
Узагальнення знань про частини мови. Добирання частин мови за поданими малюнками. Побудова інтерв’ю на основі серії малюнків. Складання розповіді про улюблений вид спорту |
с.111 |
|
103 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую службові слова» |
|
|
Досліджую речення |
||||
104 |
|
Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. Написання тексту на задану тему з опорою на малюнки |
с.112-113 |
|
105 |
|
Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. Вправляння у визначенні межі речень у тексті. Складання розповіді за поданими запитаннями |
с.114-115 |
|
106 |
|
Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті. Побудова питальних речень у діалозі, за малюнками |
с.115-116 |
|
107 |
|
Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень за малюнками. Написання рекламного тексту з використанням спонукальних речень |
с.117-118 |
|
108 |
|
Ознайомлення з терміном «окличні речення». Розрізнення окличних і неокличних речень. Побудова окличних речень за малюнками. Складання розповіді за малюнком |
с.118-119 |
|
109 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за малюнком. Тема для спілкування: «Весна» |
с.40-42 |
|
110 |
|
Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв’язку між головними словами в реченні за питаннями. Складання розповіді за малюнком і опорними словами |
с.120-121 |
|
111 |
|
Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні. Складання розповіді за малюнком і поданими словами |
с.122-123 |
|
112 |
|
Складання речень за малюнком. Розпізнавання і побудова речень, різних за метою висловлювання. Поширення речень за питаннями. Складання казки за малюнком |
с.123-124 |
|
113 |
|
Повторення, закріплення і застосування знань про речення |
|
|
114 |
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань |
|
|
115 |
|
Діагностувальна робота. Діалог |
|
|
116 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженям помилок |
|
|
117 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту для святкової листівки. Тема для спілкування: «Вітання зі святом» |
с.43-45 |
|
118 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую речення» |
|
|
Досліджую текст |
||||
119 |
|
Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення. Пошук потрібної інформації у квитку до театру. Складання тексту за малюнком |
с.125-126 |
|
120 |
|
Добирання заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Редагування деформованого тексту. Побудова тексту за поданим заголовком і малюнком |
с.127-128 |
|
121 |
|
Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Відновлення деформованого тексту. Складання тексту за серією малюнків |
с.129-130 |
|
122 |
|
Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. Розпізнавання тварини за її описом. Доповнення оголошення про загублену тварину за її описом |
с.131-132 |
|
123 |
|
Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту виражальними засобами. Написання тексту за малюнком і запитаннями |
с.133-134 |
|
124 |
|
Добирання виражальних засобів мови для поширення речень. Відновлення деформованих речень. Використання виражальних засобів під час побудови текстів. Складання тексту за малюнком і поданим початком |
с.135-136 |
|
125 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання опису весняної квітки. Тема для спілкування: «Весняні квіти» |
с.46-48 |
|
126 |
|
Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. Складання усної розповіді за малюнком. Добирання заголовка до тексту. Написання тексту про події з власного життя |
с.137-138 |
|
127 |
|
Повторення, закріплення і застосування знань про текст |
|
|
128 |
|
Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань |
|
|
129 |
|
Діагностувальна робота. Диктант |
|
|
130 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок |
|
|
131 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу “Досліджую текст” |
|
|
132 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за кадрами мультфільму. Тема для спілкування: «Звідки взявся дубок?» |
с.49-51 |
|
133 |
|
Повторюю вивчене про звуки і букви, склад, наголос |
|
|
134 |
|
Повторюю вивчене про слово |
|
|
135 |
|
Повторюю вивчене про частини мови |
|
|
136 |
|
Повторюю вивчене про службові слова |
|
|
137 |
|
Повторюю вивчене про реченя і текст |
|
|
138 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про власні мрії і бажання. Тема для спілкування: «Мрію про канікули» |
с.52-55 |
|
139 |
|
Підсумковий урок за рік
|
|
|