Календарно-тематичне планування з української мови для 2 класу, 2 семестр (за підручником Катерини Пономарьової)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з української мови для 2 класу, 2 семестр (за підручником Катерини Пономарьової)

Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом

О. Савченко 1-2 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України         

12.08.2022 року №743

ПІДРУЧНИК. «Українська мова та читання. Частина 1, 2 клас», К. І.    Пономарьова

    4 години на тиждень

 

п/п

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

ІІ семестр

Досліджую прикметники

59

 

Формування уявлення про слова — назви ознак. Розрізнення їх за питаннями який? яка? яке? які? Знаходження слів — назв ознак у тексті, поширення ними речень

с.72-73

60

 

Ознайомлення з терміном «прикметники». Добирання прикметників для опису пір року. Складання розповіді про улюблену пору року

с.74-75

61

 

Утворення прикметників від поданих іменників. Знаходження прикметників у тексті. Розрізнення в тексті відомої і невідомої інформації. Складання меню соків

с.76-77

62

 

Встановлення зв’язку між іменниками і прикметниками. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Пошук потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями. Складання поради на основі прочитаного тексту

с.77-78

63

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків, запитаннями і заголовком. Тема для спілкування: «Новорічна ялинка»

с.25-27

64

 

Змінювання прикметників за числами. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Знаходження потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями

с.79-80

65

 

Розпізнавання і добирання близьких за значенням прикметників. Опис персонажів малюнків близькими за значенням прикметниками. Вибір найточнішого прикметника з групи близьких за значенням

с.80-81

66

 

Розпізнавання і добирання прикметників, протилежних за значенням. Перетворення тексту шляхом заміни прикметників на протилежні за значенням. Складання опису тварини за малюнком

с.82-83

67

 

Розрізнення прикметників, ужитих у прямому і переносному значеннях. Складання загадок з прикметниками. Побудова і записування розповіді за коміксами

с.83-84

68

 

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань

 

69

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую прикметники»

 

 

Досліджую дієслова

70

 

Формування уявлення про слова — назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? що роблять? Знаходження слів — назв дій у тексті, доповнення ними речень. Обговорення форми, змісту і призначення реклами

с.85-86

71

 

Ознайомлення з терміном «дієслово». Добирання дієслів до поданих іменників. Пошук потрібної інформації в запрошенні. Складання розповіді за світлинами

с.87-88

72

 

Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. Читання діалогу за ролями. Пошук інформації в різних джерелах. Побудова речень за світлинами. Складання розповіді про власні вподобання

с.89-90

73

 

Розвиток зв’язного мовлення.  Складання розповіді про власні вподобання. Побудова діалогу з дотриманням правил мовленнєвого етикету. Тема для спілкування: «Зимові розваги»

с.28-30

74

 

Змінювання дієслів за числами. Прогнозування змісту книжки за її обкладинкою й анотацією. Утворення словосполучень дієслова з іменником

с.90-91

75

 

Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Встановлення відповідності між сталими висловами і близькими за значенням дієсловами. Складання розповіді за світлинами

с.92-93

76

 

Розпізнавання і добирання протилежних за значенням дієслів. Написання смс-повідомлення. Складання розповіді за світлинами. Побудова і записування речень з поданими дієсловами

с.93-94

77

 

Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами. Пошук інформації на схемі. Складання розповіді за поданими світлинами

с.95-96

78

 

Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. Висловлення власної думки на основі прочитаного тексту. Аналіз інформації в рекламному тексті

с.96-97

79

 

Повторення і закріплення вивченого про дієслово

 

80

 

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями

 

81

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок

 

82

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків і запитаннями. Тема для спілкування: «Допомога птахам узимку»

 с.31-33

83

 

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань

 

84

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую дієслова»

 

Досліджую числівники

85

 

Формування уявлення про слова — назви чисел. Розпізнавання їх за питанням скільки? Доповнення речень словами — назвами чисел. Добирання близьких за значенням слів до поданих

с.98-99

86

 

Ознайомлення з терміном «числівник». Розпізнавання числівників у тексті. Записування відповідей на подані запитання

с.100-101

87

 

Вправляння у правильному написанні і наголошуванні числівників п’ять, шість, дев’ять, одинадцять, чотирнадцять, шістнадцять. Записування власної думки

с.102-103

88

 

Встановлення зв’язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником. Застосування числівників у зв’язних висловленнях

с.103-104

89

 

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань

 

90

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Домашні улюбленці»

с.34-36

91

 

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань

 

92

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу “Досліджую числівники”

 

Досліджую службові слова

93

 

Формування уявлення про службові слова. Розпізнавання їх у реченнях і текстах. Доповнення речень службовими словами. Складання розповіді за малюнком з використанням службових слів

с.105-106

94

 

Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добору службових слів. Побудова тексту з опорою на відгадані загадки

с.106-107

95

 

Утворення словосполучень і речень з використанням службових слів. Складання усної розповіді за серією малюнків з використанням службових слів. Написання тексту про улюблену казку

с.108

96

 

Використання службових слів у мовленні. Записування відповіді на запитання за змістом прочитаного. Висловлення свого ставлення до книжки. Складання розповіді про прочитану книжку

с.109

97

 

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань

 

98

 

Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями. Написання розповіді про улюблене заняття

с.110

99

 

 Діагностувальна робота. Списування

 

100

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок

 

101

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за кадрами фільму. Тема для спілкування: «У бібліотеці»

с.37-39

102

 

Узагальнення знань про частини мови. Добирання частин мови за поданими малюнками. Побудова інтерв’ю на основі серії малюнків. Складання розповіді про улюблений вид спорту

с.111

103

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую службові слова»

 

Досліджую речення

104

 

Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. Написання тексту на задану тему з опорою на малюнки

с.112-113

105

 

Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. Вправляння у визначенні межі речень у тексті. Складання розповіді за поданими запитаннями

с.114-115

106

 

Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті. Побудова питальних речень у діалозі, за малюнками

с.115-116

107

 

Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень за малюнками. Написання рекламного тексту з використанням спонукальних речень

с.117-118

108

 

Ознайомлення з терміном «окличні речення». Розрізнення окличних і неокличних речень. Побудова окличних речень за малюнками. Складання розповіді за малюнком

с.118-119

109

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за малюнком. Тема для спілкування: «Весна»

с.40-42

110

 

 Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв’язку між головними словами в реченні за питаннями. Складання розповіді за малюнком і опорними словами

с.120-121

111

 

Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні. Складання розповіді за малюнком і поданими словами

с.122-123

112

 

Складання речень за малюнком. Розпізнавання і побудова речень, різних за метою висловлювання. Поширення речень за питаннями. Складання казки за малюнком

с.123-124

113

 

Повторення, закріплення і застосування знань про речення

 

114

 

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань

 

115

 

Діагностувальна робота. Діалог

 

116

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженям помилок

 

117

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту для святкової листівки. Тема для спілкування: «Вітання зі святом»

с.43-45

118

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую речення»

 

Досліджую текст

119

 

Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення. Пошук потрібної інформації у квитку до театру. Складання тексту за малюнком

с.125-126

120

 

Добирання заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Редагування деформованого тексту. Побудова тексту за поданим заголовком і малюнком

с.127-128

121

 

Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Відновлення деформованого тексту. Складання тексту за серією малюнків

с.129-130

122

 

Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. Розпізнавання тварини за її описом. Доповнення оголошення про загублену тварину за її описом

с.131-132

123

 

Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту виражальними засобами. Написання тексту за малюнком і запитаннями

с.133-134

124

 

Добирання виражальних засобів мови для поширення речень. Відновлення деформованих речень. Використання виражальних засобів під час побудови текстів. Складання тексту за малюнком і поданим початком

с.135-136

125

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання опису весняної квітки. Тема для спілкування: «Весняні квіти»

с.46-48

126

 

Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. Складання усної розповіді за малюнком. Добирання заголовка до тексту. Написання тексту про події з власного життя

с.137-138

127

 

Повторення, закріплення і застосування знань про текст

 

128

 

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань

 

129

 

Діагностувальна робота. Диктант

 

130

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок

 

131

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу “Досліджую текст”

 

132

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за кадрами мультфільму. Тема для спілкування: «Звідки взявся дубок?»

с.49-51

133

 

Повторюю вивчене про звуки і букви, склад, наголос

 

134

 

Повторюю вивчене про слово

 

135

 

Повторюю вивчене про частини мови

 

136

 

Повторюю вивчене про службові слова

 

137

 

Повторюю вивчене про реченя і текст

 

138

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про власні мрії і бажання. Тема для спілкування: «Мрію про канікули»

с.52-55

139

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
7 січня
Переглядів
358
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку