Календарно-тематичне планування уроків української мови в 2 класі
До підручника К. Пономарьової (частина 1) за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я. Савченко
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
|
Досліджую прикметники |
|
|
56 |
Розпізнаю слова - назви ознак. Доповнення речень. Інтерв’ю (впр. 1-9, с. 72-73 |
|
|
57 |
Добираю прикметники. Складання речень. Написання розповіді про свою улюблену пору року (впр. 1-11, с. 74-75). |
|
|
58 |
Утворюю прикметники. Складання речень (впр. 1-8, с. 76-77). |
|
|
59 |
Поєдную прикметники з іменниками. Записування відповідей на запитання (впр. 1-11, с. 77-78). |
|
|
60 |
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю зимові розваги |
|
|
61 |
Змінюю прикметники за числами. Складання рецепту за запитаннями (впр. 1-8, с. 79-80). |
|
|
62 |
Розпізнаю близькі за значенням прикметники. Складання речень (впр. 1-7, с. 80-81). |
|
|
63 |
Добираю прикметники, протилежні за значанням. Редагування тексту (впр. 1-8, с. 82-83). |
|
|
64 |
Розрізняю пряме і переносне значення прикметників. Складання і відгадування загадок. Складання речень (впр. 1-7, с. 83-84). |
|
|
65 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу “Досліджую прикметники”. |
|
|
66 |
Діагностувальна робота «Досліджую прикметники » |
|
|
67 |
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю про допомогу птахам |
|
|
|
Досліджую дієслова |
|
|
68 |
Розпізнаю слова - назви дій. Доповнення речень. Складання розповіді за |
|
|
|
світлиною (впр. 1-9, с. 85-86). |
|
|
69 |
Добираю дієслова. Складання відповіді на запитання за запрошенням. Складання речень за світлинами (впр. 1-10, с. 87-88). |
|
|
70 |
Використовую дієслова в мовленні. Читання в ролях. Квиток на атракціон. Доповнення речень (впр. 1-7, с. 89-90). |
|
|
71 |
Змінюю дієслова за числами. Читання в ролях. Складання речень (впр. 1-7, с. 90-91). |
|
|
72 |
Розпізнаю близькі за значенням дієслова. Складання речень про персонажів мультфільмів (впр. 1-8, с. 92-93). |
|
|
73 |
Розрізняю протилежні за значенням дієслова. Написання смс-повідомлення. Складання речень (впр. 1-9, с. 93-94). |
|
|
74 |
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю домашніх улюбленців |
|
|
75 |
Спостерігаю за багатозначними дієсловами. Складання речень (впр. 1-9, с. 95-96). |
|
|
76 |
Розрізняю пряме і переносне значення дієслів. Доповнення речень. Реклама (впр. 1-10, с. 96-97). |
|
|
77 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу "Досліджую дієслова". |
|
|
78 |
Діагностувальна робота . Диктант |
|
|
|
Досліджую числівники |
|
|
79 |
Розпізнаю слова - назви чисел. Інтерв’ю за поданими запитаннями. Складання речень (впр. 1-9, с. 98-99). |
|
|
80 |
Добираю числівники. Записування відповідей на запитання. Складання речень (впр. 1-11, с. 100-101). |
|
|
81 |
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю за кадрами фільму |
|
|
82 |
Утворюю числівники. Звуковий аналіз слів. Складання речень (впр. 1-12, 102-103). |
|
|
83 |
Поєдную числівники з іменниками. Складання розповіді про клас за поданими запитаннями (впр. 1-8, с. 103-104). |
|
|
84 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу “Досліджую числівники”. |
|
|
85 |
Діагностувальна робота . Діалог |
|
|
|
Досліджую службові слова |
|
|
86 |
Розпізнаємо службові слова. Складання і записування речень за малюнком (впр. 1-8, с. 105-106). |
|
|
87 |
Пишу службові слова окремо від інших. Складання речень. Відгадування загадок (впр. 1-8, с. 106-107). |
|
|
88 |
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю весну |
|
|
89 |
Використовую службові слова. Доповнення тексту службовими словами (впр. 1-14, с. 108-109). |
|
|
90 |
Розрізняю частини мови за питаннями. Складання речень (впр. 1-12, с. 110-111) |
|
|
91 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу “Досліджую службові слова”. |
|
|
92 |
Діагностувальна робота . Списування |
|
|
|
Досліджую речення |
|
|
93 |
Розпізнаю речення. Складання речень із поданих слів (впр. 1-10, с. 112-113). |
|
|
94 |
Досліджую розповідні речення. Розділові знаки наприкінці розповідних речень. Складання речень за коміксами (впр. 1-10, с. 114-115). |
|
|
95 |
Розвиток зв’язного мовлення. Підписую святкову листівку |
|
|
96 |
Досліджую питальні речення. Редагування тексту. Складання речень за малюнками (впр. 1-8, с. 115-116). |
|
|
97 |
Досліджую спонукальні речення. Розділові знаки наприкінці спонукальних речень. Складання тексту для реклами (впр. 1-8, с. 117-118). |
|
|
98 |
Розрізняю окличні і неокличні речення. Складання речень за малюнками (впр. 1-7, с. 118-119). |
|
|
99 |
Визначаю головні слова в реченні. Доповнення тексту. Написання розповіді за малюнком та поданими словами (впр. 1-11, с. 120-121). |
|
|
100 |
Поширюю речення за питаннями. Складання речень (впр. 1-10, с. 122-123). |
|
|
101 |
Складаю речення. Складання розповіді про весну (впр. 1-12, с. 123-124). |
|
|
102 |
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю весняні квіти |
|
|
103 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу “Досліджую речення |
|
|
104 |
Діагностувальна робота . Усний твір |
|
|
|
Досліджую текст |
|
|
105 |
Розпізнаю текст. Написання тексту за малюнком (впр. 1-10, с. 125-126). |
|
|
106 |
Добираю заголовок тексту. Складання тексту за поданим заголовком і світлиною (впр. 1-10, с. 127-128). |
|
|
107 |
Досліджую будову тексту. Редагування тексту. Складання тексту за серією малюнків (впр. 1-10, с. 129-130). |
|
|
108 |
Розрізняю текст-розповідь і текст-опис. Складання тексту- опису білки за поданими запитаннями. Оголошення (впр. 1-9, с. 131-132). |
|
|
109 |
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю за кадрами мультфільму |
|
|
110 |
Виявляю слова, які прикрашають текст. Доповнення тексту словами з довідки. Написання тексту за світлиною і поданими запитаннями (впр. 1-11, с. 133-134). |
|
|
111 |
Прикрашаю текст. Читання в особах. Інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за поданим початком (впр. 1-11, с. 135-136). |
|
|
112 |
Удосконалюю текст. Інтерв’ю за поданими запитаннями. Редагування тексту (впр. 1-10, с. 137-138). |
|
|
113 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу “Досліджую текст |
|
|
114 |
Діагностувальна робота . Досліджую текст |
|
|
|
Повторюю вивчене |
|
|
115 |
Повторюю вивчене (впр. 1-7, с. 139). |
|
|
116 |
Розвиток зв’язного мовлення. Мрію про канікули |
|
|
117 |
Повторюю вивчене (впр. 8-15, с.140). |
|
|
118 |
Закріплюю вивчене (впр. 1-6, с. 141). |
|
|
119 |
Закріплюю вивчене (впр. 7-14, с. 142). |
|
|
120 |
Діагностувальна робота . Диктант |
|
|
121 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр |
|
|
122 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
|
|
|
|
|