Календарно-тематичне планування з української мови для 4 класу 2 семестр
(за підручником Вашуленко, Васильківська, Дубовик) – 3,5 години на тиждень
№ урока |
Тема уроку |
Сторінки підручн. |
Дата |
Примітки |
|
Частини мови Іменник |
|
|
|
55. |
Поняття про іменники з абстрактним значенням. Навчаюся розпізнавати іменники з абстрактним значенням. |
с. 76 - 77 |
10.01 |
|
56. |
Рід і число іменників. Навчаюся визначати рід і число іменників. |
с. 78 - 79 |
11.01 |
|
57. |
Відмінки іменників. Відмінювання іменників. Навчаюся визначати відмінок іменника в реченні та початкову форму іменника. |
с. 80 - 82 |
12.01 |
|
58. |
Навчаюся змінювати іменники за числами і відмінками. |
с. 83 - 84 |
14.01 |
|
59. |
Навчаюся змінювати у процесі словозміни іменників приголосні г, к, х перед закінченням –і на з’, ц’,с’. |
с. 84 - 87 |
17.01 |
|
60. |
Навчаюся змінювати у процесі словозміни іменників голосний (і) на (о), (е). |
с..87-90 |
18.01 |
|
61. |
Розвиток зв’язного мовлення №9. |
|
21.01 |
|
62. |
Навчаюся писати закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини. |
с.90-92 |
24.01 |
|
63. |
Навчаюся писати закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини. |
с.92-94 |
25.01 |
|
64. |
Навчаюся писати закінчення іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини. |
с.95-97 |
26.01 |
|
65. |
Навчаюся писати закінчення іменників чоловічого роду на –р в орудному відмінку однини. |
с.98-100 |
28.01 |
|
66. |
Навчаюся використовувати в мовленні паралельні форми іменників чоловічого роду – назв істот у давальному й місцевому відмінках однини. |
с.100-103 |
31.01 |
|
67. |
Діагностувальна робота. Списування. |
|
01.02 |
|
68. |
Розвиток зв’язного мовлення №10.
|
|
04.02 |
|
69. |
Навчаюся писати закінчення іменників жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку однини. |
с.104-107 |
07.02 |
|
70. |
Навчаюся правильно вживати літературні форми іменників у місцевому відмінку множини із прийменником по. |
с.107-109 |
08.02 |
|
71. |
Узагальнення і систематизація знань за розділом «Іменник». |
с.109 |
09.02 |
|
72. |
Діагностувальна робота. Мовна тема «Іменник». |
|
11.02 |
|
|
Прикметник як частина мови |
|
|
|
73. |
Навчаюся визначати прикметники в тексті.
|
с.110-111 |
14.02 |
|
74. |
Рід і число прикметників. Навчаюся змінювати прикметники за родами і числами. |
с.112-113 |
15.02 |
|
75. |
Розвиток зв’язного мовлення №11.
|
|
18.02 |
|
76. |
Відмінювання прикметників. Навчаюся правильно записувати прикметники із твердим приголосним основи в різних відмінкових формах. |
с.114-116 |
21.02 |
|
77. |
Навчаюся правильно записувати прикметники з м’яким приголосним основи у різних відмінкових формах. |
с.116-118 |
22.02 |
|
78. |
Навчаюся визначати рід, число, відмінок прикметника за іменником, з яким він зв’язаний. |
с.118-119 |
23.02 |
|
79. |
Утворення ступенів порівняння прикметників. Навчаюся утворювати форми прикметників. |
с.120-121 |
25.02 |
|
80. |
Вимова і написання прикметників на –ський, -зький, -цький. Навчаюся правильно вимовляти і записувати прикметники на –ський, -зький, -цький. |
с.122-123 |
28.02 |
|
81. |
Пряме і переносне значення прикметників. Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми. Навчаюся використовувати прикметники у прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми. |
с.124-125 |
01.03 |
|
82. |
Розвиток зв’язного мовлення №12.
|
|
04.03 |
|
83. |
Узагальнення і систематизація знань за розділом «Прикметник». |
с.125 |
09.03 |
|
84. |
Діагностувальна робота. Диктант. |
|
11.03 |
|
|
Числівник як частина мови |
|
|
|
85. |
Навчаюся розпізнавати в мовленні числівники, які відповідають на питання скільки? Котрий? |
с.126-127 |
12.03 |
|
86. |
Навчаюся правильно вимовляти і писати форми родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80, 90, 100.
|
с.128-129 |
14.03 |
|
87. |
Навчаюся вживати правильні форми числівників на позначення часу протягом доби. |
с.129-130 |
15.03 |
|
88. |
Навчаюся вживати числівники у власному мовленні.
|
с.131 |
18.03 |
|
89. |
Узагальнення і систематизація знань за розділом «Числівник». |
с.131 |
21.03 |
|
90. |
Розвиток зв’язного мовлення №13.
|
|
22.03 |
|
|
Займенник як частина мови. Особові займенники. |
|
|
|
91. |
Навчаюся розпізнавати займенники і пояснювати їхню роль. |
с.132-133 |
23.03 |
|
92. |
Навчаюся визначати особові займенники, ставити до них питання. |
с.134-135 |
25.03 |
|
93. |
Навчаюся відмінювати особові займенники.
|
с.135-138 |
28.03 |
|
94. |
Навчаюся правильно вживати займенники з прийменниками. |
с.138-139 |
29.03 |
|
95. |
Навчаюся використовувати займенники у власному мовленні. Узагальнення і систематизація знань за розділом «Займенник». |
с.139 |
01.04 |
|
|
Дієслово як частина мови. |
|
|
|
96. |
Навчаюся визначати дієслова в реченнях і текстах.
|
с.140-141 |
11.04 |
|
97. |
Розвиток зв’язного мовлення №14.
|
|
12.04 |
|
98. |
Неозначена форма дієслова. Навчаюся розпізнавати неозначену форму дієслів.
|
с.142-143 |
13.04 |
|
99. |
Діагностувальна робота. Диктант. |
|
15.04 |
|
100. |
Час дієслова. Змінювання дієслів за часами. Навчаюся вживати дієслова у відповідних часових формах. |
с.144-145 |
18.04 |
|
101. |
Навчаюся правильно записувати особові закінчення дієслів у теперішньому часі. |
с.145-147 |
19.04 |
|
102. |
Навчаюся правильно записувати особові закінчення дієслів у майбутньому часі. |
с.147-148 |
22.04 |
|
103. |
Навчаюся писати закінчення дієслів 1-ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу. |
с.148-149 |
26.04 |
|
104. |
Розвиток зв’язного мовлення №15.
|
|
27.04 |
|
105. |
Навчаюся писати закінчення дієслів 2-ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу. |
с.150-151 |
29.04 |
|
106. |
Навчаюся писати закінчення дієслів 3-ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу. |
с.151-153 |
03.05 |
|
107. |
Навчаюся ставити дієслова минулого часу у відповідну родову форму. |
с.154-155 |
06.05 |
|
108. |
Вимова і написання дієслів на –ся. Навчаюся правильно вимовляти і записувати дієслова на –ся. |
с.156-157 |
10.05 |
|
109. |
Навчаюся вживати дієслова у власному мовленні.
|
с.158-159 |
13.05 |
|
110. |
Розвиток зв’язного мовлення №16.
|
|
16.05 |
|
111. |
Узагальнення і систематизація знань за розділом «Дієслово». |
с.159 |
17.05 |
|
112. |
Діагностувальна робота. Мовна тема «Дієслово». |
|
20.05 |
|
|
Прислівник як частина мови |
|
|
|
113. |
Навчаюся розпізнавати прислівники. |
с.160-161 |
23.05 |
|
114. |
Прислівники-синоніми й прислівники-антоніми. Навчаюся добирати до прислівників синоніми та антоніми. |
с.162-163 |
24.05 |
|
115. |
Написання найуживаніших прислівників. Навчаюся правильно писати найуживаніші прислівники. |
с.164-165 |
25.05 |
|
116. |
Навчаюся доречно вживати прислівники у власному мовленні. Узагальнення і систематизація знань за розділом «Прислівник». |
с.165-167 |
27.05 |
|
117. |
Розвиток зв’язного мовлення №17.
|
|
30.05 |
|
118. |
Узагальнюю знання про частини мови.
|
с.167-168 |
31.05 |
|
119. |
Узагальнення та систематизація знань учнів.
|
|
01.06 |
|
120. |
Підсумковий урок за рік.
|
|
03.06 |
|