Календарно-тематичне планування з української мови для 4 класу 2 семестр (за підручником Вашуленко, Васильківська, Дубовик) – 3,5 год

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови для 4 класу 2 семестр (за підручником Вашуленко, Васильківська, Дубовик) – 3,5 години на тиждень
Перегляд файлу

                                               Календарно-тематичне планування з української мови для 4 класу 2 семестр

(за підручником Вашуленко, Васильківська, Дубовик) – 3,5 години на тиждень

 

урока

                             Тема уроку

Сторінки

підручн.

Дата

                 Примітки

 

                      Частини мови

                          Іменник

 

 

 

55.

Поняття про іменники з абстрактним значенням. Навчаюся розпізнавати іменники з абстрактним значенням.

с. 76 - 77

10.01

 

56.

Рід і число іменників. Навчаюся визначати рід і число іменників.

с. 78 - 79

11.01

 

57.

Відмінки іменників. Відмінювання іменників. Навчаюся визначати відмінок іменника в реченні та початкову форму іменника.

с. 80 - 82

12.01

 

58.

Навчаюся змінювати іменники за числами і відмінками.

с. 83 - 84

14.01

 

59.

Навчаюся змінювати у процесі словозміни іменників приголосні г, к, х перед закінченням –і на з’, ц’,с’.

с. 84 - 87

17.01

 

60.

Навчаюся змінювати у процесі словозміни іменників голосний (і) на (о), (е).

с..87-90

18.01

 

61.

Розвиток зв’язного мовлення №9.

 

21.01

 

62.

Навчаюся писати закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини.

с.90-92

24.01

 

63.

Навчаюся писати закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини.

с.92-94

25.01

 

64.

Навчаюся писати закінчення іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини.

с.95-97

26.01

 

65.

Навчаюся писати закінчення іменників чоловічого роду на –р в орудному відмінку однини.

с.98-100

28.01

 

66.

Навчаюся використовувати в мовленні паралельні форми іменників чоловічого роду – назв істот у давальному й місцевому відмінках однини.

с.100-103

31.01

 

67.

Діагностувальна робота. Списування.

 

01.02

 

68.

Розвиток зв’язного мовлення №10.

 

 

04.02

 

69.

Навчаюся писати закінчення іменників жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку однини.

с.104-107

07.02

 

70.

Навчаюся правильно вживати літературні форми іменників у місцевому відмінку множини із прийменником по.

с.107-109

08.02

 

71.

Узагальнення і систематизація знань за розділом «Іменник».

с.109

09.02

 

72.

Діагностувальна робота. Мовна тема «Іменник».

 

11.02

 

 

Прикметник як частина мови

 

 

 

73.

Навчаюся визначати прикметники в тексті.

 

с.110-111

14.02

 

74.

Рід і число прикметників. Навчаюся змінювати прикметники за родами і числами.

с.112-113

15.02

 

75.

Розвиток зв’язного мовлення №11.

 

 

18.02

 

76.

Відмінювання прикметників. Навчаюся правильно записувати прикметники із твердим приголосним основи в різних відмінкових формах.

с.114-116

21.02

 

77.

Навчаюся правильно записувати прикметники з м’яким приголосним основи у різних відмінкових формах.

с.116-118

22.02

 

78.

Навчаюся визначати рід, число, відмінок прикметника за іменником, з яким він зв’язаний.

с.118-119

23.02

 

79.

Утворення ступенів порівняння прикметників. Навчаюся утворювати форми прикметників.

с.120-121

25.02

 

80.

Вимова і написання прикметників на –ський, -зький, -цький. Навчаюся правильно вимовляти і записувати прикметники на –ський, -зький, -цький.

с.122-123

28.02

 

81.

Пряме і переносне значення прикметників. Прикметники-синоніми та прикметники-антоніми. Навчаюся використовувати прикметники у прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми.

с.124-125

01.03

 

82.

Розвиток зв’язного мовлення №12.

 

 

04.03

 

83.

Узагальнення і систематизація знань за розділом «Прикметник».

с.125

09.03

 

84.

Діагностувальна робота. Диктант.

 

11.03

 

 

Числівник як частина мови

 

 

 

85.

Навчаюся розпізнавати в мовленні числівники, які відповідають на питання скільки? Котрий?

с.126-127

12.03

 

86.

Навчаюся правильно вимовляти і писати форми родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80, 90, 100.

 

с.128-129

14.03

 

87.

Навчаюся вживати правильні форми числівників на позначення часу протягом доби.

с.129-130

15.03

 

88.

Навчаюся вживати числівники у власному мовленні.

 

с.131

18.03

 

89.

Узагальнення і систематизація знань за розділом «Числівник».

с.131

21.03

 

90.

Розвиток зв’язного мовлення №13.

 

 

22.03

 

 

Займенник як частина мови. Особові займенники.

 

 

 

91.

Навчаюся розпізнавати займенники і пояснювати їхню роль.

с.132-133

23.03

 

92.

Навчаюся визначати особові займенники, ставити до них питання.

с.134-135

25.03

 

93.

Навчаюся відмінювати особові займенники.

 

с.135-138

28.03

 

94.

Навчаюся правильно вживати займенники з прийменниками.

с.138-139

29.03

 

95.

Навчаюся використовувати займенники у власному мовленні. Узагальнення і систематизація знань за розділом «Займенник».

с.139

01.04

 

 

Дієслово як частина мови.

 

 

 

96.

Навчаюся визначати дієслова в реченнях і текстах.

 

с.140-141

11.04

 

97.

Розвиток зв’язного мовлення №14.

 

 

12.04

 

98.

Неозначена форма дієслова. Навчаюся розпізнавати неозначену форму дієслів.

 

с.142-143

13.04

 

99.

Діагностувальна робота. Диктант.

 

15.04

 

100.

Час дієслова. Змінювання дієслів за часами. Навчаюся вживати дієслова у відповідних часових формах.

с.144-145

18.04

 

101.

Навчаюся правильно записувати особові закінчення дієслів у теперішньому часі.

с.145-147

19.04

 

102.

Навчаюся правильно записувати особові закінчення дієслів у майбутньому часі.

с.147-148

22.04

 

103.

Навчаюся писати закінчення дієслів 1-ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу.

с.148-149

26.04

 

104.

Розвиток зв’язного мовлення №15.

 

 

27.04

 

105.

Навчаюся писати закінчення дієслів 2-ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу.

с.150-151

29.04

 

106.

Навчаюся писати закінчення дієслів 3-ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу.

с.151-153

03.05

 

107.

Навчаюся ставити дієслова минулого часу у відповідну родову форму.

с.154-155

06.05

 

108.

Вимова і написання дієслів на –ся. Навчаюся правильно вимовляти і записувати дієслова на –ся.

с.156-157

10.05

 

109.

Навчаюся вживати дієслова у власному мовленні.

 

с.158-159

13.05

 

110.

Розвиток зв’язного мовлення №16.

 

 

16.05

 

111.

Узагальнення і систематизація знань за розділом «Дієслово».

с.159

17.05

 

112.

Діагностувальна робота. Мовна тема «Дієслово».

 

20.05

 

 

Прислівник як частина мови

 

 

 

113.

Навчаюся розпізнавати прислівники.

с.160-161

23.05

 

114.

Прислівники-синоніми й прислівники-антоніми. Навчаюся добирати до прислівників синоніми та антоніми.

с.162-163

24.05

 

115.

Написання найуживаніших прислівників. Навчаюся правильно писати найуживаніші прислівники.

с.164-165

25.05

 

116.

Навчаюся доречно вживати прислівники у власному мовленні. Узагальнення і систематизація знань за розділом «Прислівник».

с.165-167

27.05

 

117.

Розвиток зв’язного мовлення №17.

 

 

30.05

 

118.

Узагальнюю знання про частини мови.

 

с.167-168

31.05

 

119.

Узагальнення та систематизація знань учнів.

 

 

01.06

 

120.

Підсумковий урок за рік.

 

 

03.06

 

 


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Письменна Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Булава Аліна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Рубан Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
6 січня 2022
Переглядів
16357
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку