Орієнтовне календарно - тематичне планування 4 клас, індивідуальне навчання, I семестр
Українська мова (2 год на тиждень) за підручником
К.І. Пономарьова, Л.А. Гайова
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
|
|
Повторення вивченого (8 год) |
|
1. |
|
Повторення знань про звуки та букви. Побудова звукових схем і звуковий аналіз слів. |
|
2. |
|
Написання слів з ненаголошеними голосними е та и в коренях. Добір перевірних слів. |
|
3. |
|
Написання слів з подовженими приголосними звуками й апострофом. |
|
4. |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свої враження. |
|
5. |
|
Вправляння в правильному наголошенні слів. |
|
6. |
|
Розташування слів в алфавітному порядку. Пошук слів в орфографічному словнику за алфавітом. |
|
7. |
|
Повторення та застосування правил переносу слів. Добір заголовка до тексту. |
|
8. |
|
Діагностична робота з теми « Звуки та букви» |
|
|
|
Лексика. Будова слова (8 год) |
|
9. |
|
Повторення знань про лексичні групи слів. Вживання слів у прямому та переносному значенні. |
|
10. |
|
Синоніми та антоніми. Багатозначні слова. Фразеологізми. |
|
11. |
|
Повторення знань про будову слова. Розбір слів. |
|
12. |
|
Розрізнення співзвучних префіксів та прийменників. |
|
13. |
|
Написання слів з префіксами пре-, при- |
|
14. |
|
Розвиток мовлення. Написання казки з використанням порівняльного опису. |
|
15. |
|
Утворення слів за допомогою префіксів та суфіксів. |
|
16. |
|
Діагностична робота з теми «Лексика. Будова слова». |
|
|
|
Іменник. Прикметник (16 год) |
|
17. |
|
Повторення знань про іменник: істоти, неістоти, власні та загальні назви. |
|
18. |
|
Визначення роду та числа іменників. |
|
19. |
|
Ознайомлення з відмінками. Визначення початкової форми іменників. |
|
20. |
|
Написання закінчень іменників жіночого роду в родовому відмінку. |
|
21. |
|
Вживання паралельних форм іменників чоловічого роду та в давальному та місцевому відмінках. |
|
22. |
|
Чергування приголосних звуків у давальному та місцевому відмінках однини. |
|
23. |
|
Чергування голосних звуків при відмінюванні іменників. |
|
24. |
|
Написання закінчень іменників жіночого та чоловічого роду в орудному відмінку однини. |
|
25. |
|
Написання закінчень іменників у родовому та місцевому відмінках множини. |
|
26. |
|
Повторення знань про прикметник. Визначення роду та числа. |
|
27. |
|
Відмінювання прикметників. Визначення відмінка прикметників. |
|
28. |
|
Розвиток мовлення. Написання розповіді за поданим планом. |
|
29. |
|
Визначення початкової форми прикметників. |
|
30. |
|
Написання закінчень прикметників жіночого роду в давальному та місцевому відмінках. |
|
31. |
|
Діагностична робота «Іменник. Прикметник» |
|
32. |
|
Узагальнення вивченого. |
|
|
|
|
|