Календарно – тематичне планування уроків української мови
І семестр
№
|
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
Текст |
|||
1. |
|
Основні ознаки тексту. Розпізнаю текст за його основними ознаками. |
|
2. |
|
Засоби звязності тексту. Визначаю слова, які допомагають повязати речення в тексті. |
|
3. |
|
Заголовок тексту. Добираю заголовки до теми і головної думки тексту. |
|
4. |
|
Типи текстів. Розпізнаю типи текстів. |
|
5. |
|
Будова тексту. План. Визначаю структурні частини тексту. |
|
6. |
|
Навчаюся складати план тексту, створюю тексти за планом. |
|
7. |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Докладний переказ тексту «Як краса врятувала берізки» |
|
8. |
|
Тексти різних стилів. Медіатекст. Розрізняю тексти різних стилів. |
|
9. |
|
Досліджую медіатексти. |
|
10. |
|
Навчаюся творити медіатексти. |
|
11. |
|
Узагальнюю знання про текст. |
|
Речення |
|||
12. |
|
Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Розпізнаю та будую речення різні за метою висловлювання та інтонацією. |
|
13. |
|
Звертання. Розпізнаю, виокремлюю, правильно вживаю звертання. |
|
14. |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Текст – розповідь на основі спостережень за природою «Золота осінь» |
|
15. |
|
Головні і другорядні члени речення. Розпізнаю головні і другорядні члени речення. |
|
16. |
|
Установлюю звязок між членами речення. |
|
17. |
|
Складаю і поширюю речення. |
|
18. |
|
Однорідні члени речення. Навчаюся визначати однорідні члени речення. |
|
19. |
|
Навчаюся поєднувати однорідні члени речення за допомогою інтонації, сполучників. |
|
20. |
|
Діагностична робота. Диктант. «Веселка в небі» |
|
21. |
|
Розвиток звязного мовлення. Складання коротких письмових повідомлень. |
|
22. |
|
Будую речення із залежними словами при однорідних членах. |
|
23. |
|
Узагальнюю знання про речення. |
|
24. |
|
Мої навчальні досягнення. Мовна тема. «Речення» |
|
Слово. Значення слова |
|||
25. |
|
Багатозначні слова. Пряме і переносне значення слів. Розпізнаю багатозначні слова, використовую їх у мовленні. |
|
26. |
|
Синоніми. Розпізнаю синоніми, навчаюся вживати їх у мовленні. |
|
27. |
|
Антоніми. Розпізнаю антоніми, навчаюся їх вживати у мовленні. |
|
28. |
|
Розвиток звязного мовлення. Складання зв’язних висловлювань. |
|
29. |
|
Фразеологізми. Розпізнаю фразеологізми, навчаюся доречно вживати їх у мовленні. |
|
30. |
|
Застарілі слова. Нові слова. Розпізнаю застарілі слова. |
|
31. |
|
Розпізнаю нові слова. |
|
32. |
|
Походження слів. Досліджую походження слів. |
|
33. |
|
Узагальнюю знання про слово. Діагностична робота. Списування. «Де раки зимують» |
|
Будова слова |
|||
34. |
|
Частина слова. Творення слів за допомогою префіксів і суфіксів. Орфограми у префіксах. Визначаю закінчення слова і частини слова. |
|
35. |
|
Розвиток звязного мовлення. Текст – розповідь «Калина – символ України» |
|
36. |
|
Навчаюся утворювати нові слова і форми слів за допомогою префіксів. |
|
37. |
|
Навчаюся утворювати нові слова і форми слів за допомогою суфіксів. |
|
38. |
|
Розпізнаю і правильно пишу слова із префіксами пре, при. |
|
39. |
|
Правильно пишу апостроф після префіксів |
|
40. |
|
Розпізнаю і правильно пишу слова зі співзвучними префіксами і прийменниками. |
|
41. |
|
Застосування алфавіту. Розташовую слова за алфавітом, користуюся словником. |
|
42. |
|
Розвиток звязного мовлення. Текст – опис за світлиною. Науковий опис голуба. |
|
43. |
|
Наголошування загальновживаних слів. Правильно наголошую загальновживані слова. |
|
44. |
|
Правильно вимовляю і записую слова з ненаголошеними е, и. |
|
45. |
|
Вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу. Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу. |
|
46. |
|
Правопис слів із сумнівними приголосними. Навчаюся писати слова із сумнівними приголосними. |
|
47. |
|
Подовженні мякі приголосні звуки. Правильно вимовляю і записую слова з подовженими мякими приголосними звуками. |
|
48. |
|
Узагальнюю слова про будову слова. |
|
49. |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання текстів письмових привітань. |
|
50. |
|
Мої навчальні досягнення. Мовна тема. «Будова слова» |
|
51. |
|
Повторюю все про текст. |
|
52. |
|
Повторюю все про речення. |
|
53. |
|
Повторюю все про слово і значення слова. |
|
54. |
|
Повторюю все про будову слова. |
|
55. |
|
Підсумковий урок за семестр. |
|
56. |
|
Розвиток звязного мовлення. Складання привітань і запрошень. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|