Календарно-тематичне планування з української мови для 4 класу. ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування . Українська мова. За підручником К. І. Пономарьової "Українська мова та читання", І частина. 4 клас. Заплановано діагностувальні роботи, уроки зв'язного мовлення
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

Українська мова

 (за підручником Пономарьова К. І. Українська мова та читання: Підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2 частинах) : частина 1)

4 клас

ІІ семестр

№ уроку

Дата

Скоригована дата

Тема уроку

Повторення

Примітка

57

16.01

 

Досліджую займенник. Розпізнаю займенники

Звуки і букви

С. 86-88. Вправа 9

58

17.01

 

Досліджую займенник. Досліджую особові займенники

Звуки і букви

С. 88-89. Вправа 8

59

18.01

 

Досліджую займенник. Спостерігаю за відмінюванням займенників 1 та 2 особи

Ненаголошені [е], [и] в коренях

С. 90-92. Вправа 8

60

20.01

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №9. Переказую текст

 

 

61

23.01

 

Досліджую займенник. Досліджую відмінювання займенників 3 особи

Ненаголошені [е], [и] в коренях

С. 92-94. Вправа 10

62

24.01

 

Досліджую займенник. Розбираю займенники як частину мови

Ненаголошені [е], [и] в коренях

С. 94-96. Вправа 9

63

25.01

 

Діагностувальна робота № . Списування

 

 

64

30.01

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками.

Дізнаюся більше про дієслово. Розпізнаю дієслова

Слова з подовженими приголосними звуками

С. 97-99. Вправа 10

65

31.01

 

Розпізнаю неозначену форму дієслова

Слова з подовженими приголосними звуками

С. 99-101. Вправа 8

66

01.02

 

Змінюю дієслова за числами

Слова з подовженими приголосними звуками

С.101 – 103. Вправа 7

67

03.02

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №10. Пишу переказ тексту. Загублені рукавички. За Борисом Комаром

 

 

68

06.02

 

Визначаю часи дієслів

Слова з апострофом

С. 103-105. Вправа 9

69

07.02

 

Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часу

Слова з апострофом

С. 106-107. Вправа 7

70

08.02

 

Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу

Слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу

С. 108-109. Вправа 8

71

13.02

 

Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу

Правильно наголошую слова

С. 110-111. Вправа 8

72

14.02

 

Утворюю дієслова минулого часу

Правильно наголошую слова

С. 112-113. Вправа 10

73

15.02

 

Досліджую дієслова на -ся

Алфавіт

С. 114-115. Вправа 9

74

17.02

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №11. Висловлюю своє ставлення до персонажів тексту. Дражнилка.

 

 

75

20.02

 

Розбираю дієслово як частину мови

Алфавіт. Розташування слів у алфавітному порядку

С. 116-117. Вправа 8

76

21.02

 

Діагностувальна робота №  . Робота з мовними одиницями. Займенник. Дієслово

 

 

77

22.02

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками

Поділ слів на склади для переносу

 

78

27.02

 

Досліджую прислівник.

Спостерігаю за прислівниками

Пряме і переносне значення слів

С. 118-120. Вправа 8

79

28.02

 

Розрізняю прислівники і прикметники

Синоніми

С. 120-122. Вправа 10

80

01.03

 

Розрізняю прислівники і прикметники

Антоніми

С. 120-122.

81

03.03

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №12. Письмовий твір. Розповідаю про своє хобі

 

 

82

06.03

 

Правильно записую прислівники

Багатозначні слова

С. 123-124. Вправа 10

83

07.03

 

Правильно записую прислівники

Фразеологізми

С. 123-124

84

08.03

 

Утворюю прислівники

 

С. 124-125. Вправа 8

85

13.03

 

Повторюю вивчене про прислівники

Будова слова

 

86

14.03

 

Діагностувальна робота №   . Диктант

 

 

87

15.03

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками

Префікси і прийменники

 

88

17.03

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №13. Письмовий твір. Бурулька

 

 

89

20.03

 

Будую речення.

 Пригадую знання про речення

Префікси пре- і при-

С. 126-127. Вправа 10

90

21.03

 

Пригадую знання про речення

Розбір слів за будовою

С. 126-127

91

22.03

 

Розпізнаю і будую речення різних видів

Розбір слів за будовою

С. 128-129. Вправа 6

92

03.04

 

Розпізнаю і будую речення різних видів

Іменники істоти та неістоти

С. 128-129

93

04.04

 

Визначаю головні і другорядні члени речення

Власні та загальні назви

С. 130-131. Вправа 7

94

05.04

 

Визначаю головні і другорядні члени речення

Рід і число іменників

С. 130-131

95

07.04

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №14.

 Діагностувальна робота №   .  Письмовий твір

 

 

96

10.04

 

Встановлюю зв'язок слів у реченні

Відмінки і відмінкові питання

С. 132-133. Вправа 10

97

11.04

 

Встановлюю зв'язок слів у реченні

Відмінки і відмінкові питання

С. 132-133

98

12.04

 

Спостерігаю за однорідними членами речення

Змінювання іменників за відмінками

С. 134-135. Вправа 6

99

17.04

 

Спостерігаю за однорідними членами речення

Змінювання іменників за відмінками

С. 134-135

100

18.04

 

Складаю речення з однорідними членами

Визначення відмінків іменників

С. 136-137. Вправа 10

101

19.04

 

Складаю речення з однорідними членами

Визначення відмінків іменників

С. 136-137

102

21.04

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №15. Розмірковую про рідний край

 

 

103

24.04

 

Застосовую знання про речення

Початкова форма іменника

С. 138-139. Вправа 8

104

25.04

 

Застосовую знання про речення

Р. в. іменників жіночого роду

С. 138-139

105

26.04

 

Діагностувальна робота №   . Диктант

 

 

106

01.05

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками

Давальний та місцевий відмінки іменників чоловічого роду

 

107

02.05

 

Застосовую знання про текст.

Пригадую будову тексту

Чергування приголосних

С. 140-141. Вправа 11

108

03.05

 

Визначаю тему і мету тексту

Чергування голосних

С. 142-143. Вправа 8

109

05.05

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №16. Складаю план тексту

 

С. 144-145. Вправа 7

110

08.05

 

Розрізняю різновиди текстів

Закінчення іменників в орудному відмінку

С. 146-148. Вправа 8

111

09.05

 

Будую текст-опис

Відмінювання іменників у множині

С. 149- 150. Вправа 8

112

10.05

 

Будую текст-міркування

Відмінювання іменників у множині

С. 150-152. Вправа 8

113

15.05

 

Складаю есе

Розбір іменника як частини мови

С. 152-154. Вправа 8

114

16.05

 

Розрізняю стилі текстів

Прикметник. Відмінювання прикметників

С. 154-155. Вправа 6

115

17.05

 

Діагностувальна робота №   .

Робота з мовними одиницями. Речення. Текст

 

 

116

19.05

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №17. Складаю есе

 

 

117

22.05

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками

Прикметники із суфіксами –ськ-, -цьк-, -зьк-

 

118

23.05

 

Повторюю і застосовую вивчене. Пригадую вивчене

Розбір прикметника як частини мови

С. 156-157

119

24.05

 

Застосовую знання з мови

Числівник. Змінювання числівників

С. 158-159

120

29.05

 

Застосовую знання з мови

Правильне вживання форм числівників на позначення часу

С. 158-159

121

30.05

 

Застосовую знання з мови

Правильне вживання форм числівників на позначення часу

 

122

31.05

 

Підсумковий урок за ІІ семестр

 

 

123

02.06

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №18. Розповідаю про свою заповітну мрію

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
1 січня 2023
Переглядів
2156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку