Календарно-тематичне планування
Українська мова
(за підручником Пономарьова К. І. Українська мова та читання: Підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2 частинах) : частина 1)
4 клас
ІІ семестр
№ уроку |
Дата |
Скоригована дата |
Тема уроку |
Повторення |
Примітка |
57 |
16.01 |
|
Досліджую займенник. Розпізнаю займенники |
Звуки і букви |
С. 86-88. Вправа 9 |
58 |
17.01 |
|
Досліджую займенник. Досліджую особові займенники |
Звуки і букви |
С. 88-89. Вправа 8 |
59 |
18.01 |
|
Досліджую займенник. Спостерігаю за відмінюванням займенників 1 та 2 особи |
Ненаголошені [е], [и] в коренях |
С. 90-92. Вправа 8 |
60 |
20.01 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення №9. Переказую текст |
|
|
61 |
23.01 |
|
Досліджую займенник. Досліджую відмінювання займенників 3 особи |
Ненаголошені [е], [и] в коренях |
С. 92-94. Вправа 10 |
62 |
24.01 |
|
Досліджую займенник. Розбираю займенники як частину мови |
Ненаголошені [е], [и] в коренях |
С. 94-96. Вправа 9 |
63 |
25.01 |
|
Діагностувальна робота № . Списування |
|
|
64 |
30.01 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Дізнаюся більше про дієслово. Розпізнаю дієслова |
Слова з подовженими приголосними звуками |
С. 97-99. Вправа 10 |
65 |
31.01 |
|
Розпізнаю неозначену форму дієслова |
Слова з подовженими приголосними звуками |
С. 99-101. Вправа 8 |
66 |
01.02 |
|
Змінюю дієслова за числами |
Слова з подовженими приголосними звуками |
С.101 – 103. Вправа 7 |
67 |
03.02 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення №10. Пишу переказ тексту. Загублені рукавички. За Борисом Комаром |
|
|
68 |
06.02 |
|
Визначаю часи дієслів |
Слова з апострофом |
С. 103-105. Вправа 9 |
69 |
07.02 |
|
Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часу |
Слова з апострофом |
С. 106-107. Вправа 7 |
70 |
08.02 |
|
Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу |
Слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу |
С. 108-109. Вправа 8 |
71 |
13.02 |
|
Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу |
Правильно наголошую слова |
С. 110-111. Вправа 8 |
72 |
14.02 |
|
Утворюю дієслова минулого часу |
Правильно наголошую слова |
С. 112-113. Вправа 10 |
73 |
15.02 |
|
Досліджую дієслова на -ся |
Алфавіт |
С. 114-115. Вправа 9 |
74 |
17.02 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення №11. Висловлюю своє ставлення до персонажів тексту. Дражнилка. |
|
|
75 |
20.02 |
|
Розбираю дієслово як частину мови |
Алфавіт. Розташування слів у алфавітному порядку |
С. 116-117. Вправа 8 |
76 |
21.02 |
|
Діагностувальна робота № . Робота з мовними одиницями. Займенник. Дієслово |
|
|
77 |
22.02 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками |
Поділ слів на склади для переносу |
|
78 |
27.02 |
|
Досліджую прислівник. Спостерігаю за прислівниками |
Пряме і переносне значення слів |
С. 118-120. Вправа 8 |
79 |
28.02 |
|
Розрізняю прислівники і прикметники |
Синоніми |
С. 120-122. Вправа 10 |
80 |
01.03 |
|
Розрізняю прислівники і прикметники |
Антоніми |
С. 120-122. |
81 |
03.03 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення №12. Письмовий твір. Розповідаю про своє хобі |
|
|
82 |
06.03 |
|
Правильно записую прислівники |
Багатозначні слова |
С. 123-124. Вправа 10 |
83 |
07.03 |
|
Правильно записую прислівники |
Фразеологізми |
С. 123-124 |
84 |
08.03 |
|
Утворюю прислівники |
|
С. 124-125. Вправа 8 |
85 |
13.03 |
|
Повторюю вивчене про прислівники |
Будова слова |
|
86 |
14.03 |
|
Діагностувальна робота № . Диктант |
|
|
87 |
15.03 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками |
Префікси і прийменники |
|
88 |
17.03 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення №13. Письмовий твір. Бурулька |
|
|
89 |
20.03 |
|
Будую речення. Пригадую знання про речення |
Префікси пре- і при- |
С. 126-127. Вправа 10 |
90 |
21.03 |
|
Пригадую знання про речення |
Розбір слів за будовою |
С. 126-127 |
91 |
22.03 |
|
Розпізнаю і будую речення різних видів |
Розбір слів за будовою |
С. 128-129. Вправа 6 |
92 |
03.04 |
|
Розпізнаю і будую речення різних видів |
Іменники істоти та неістоти |
С. 128-129 |
93 |
04.04 |
|
Визначаю головні і другорядні члени речення |
Власні та загальні назви |
С. 130-131. Вправа 7 |
94 |
05.04 |
|
Визначаю головні і другорядні члени речення |
Рід і число іменників |
С. 130-131 |
95 |
07.04 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення №14. Діагностувальна робота № . Письмовий твір |
|
|
96 |
10.04 |
|
Встановлюю зв'язок слів у реченні |
Відмінки і відмінкові питання |
С. 132-133. Вправа 10 |
97 |
11.04 |
|
Встановлюю зв'язок слів у реченні |
Відмінки і відмінкові питання |
С. 132-133 |
98 |
12.04 |
|
Спостерігаю за однорідними членами речення |
Змінювання іменників за відмінками |
С. 134-135. Вправа 6 |
99 |
17.04 |
|
Спостерігаю за однорідними членами речення |
Змінювання іменників за відмінками |
С. 134-135 |
100 |
18.04 |
|
Складаю речення з однорідними членами |
Визначення відмінків іменників |
С. 136-137. Вправа 10 |
101 |
19.04 |
|
Складаю речення з однорідними членами |
Визначення відмінків іменників |
С. 136-137 |
102 |
21.04 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення №15. Розмірковую про рідний край |
|
|
103 |
24.04 |
|
Застосовую знання про речення |
Початкова форма іменника |
С. 138-139. Вправа 8 |
104 |
25.04 |
|
Застосовую знання про речення |
Р. в. іменників жіночого роду |
С. 138-139 |
105 |
26.04 |
|
Діагностувальна робота № . Диктант |
|
|
106 |
01.05 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками |
Давальний та місцевий відмінки іменників чоловічого роду |
|
107 |
02.05 |
|
Застосовую знання про текст. Пригадую будову тексту |
Чергування приголосних |
С. 140-141. Вправа 11 |
108 |
03.05 |
|
Визначаю тему і мету тексту |
Чергування голосних |
С. 142-143. Вправа 8 |
109 |
05.05 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення №16. Складаю план тексту |
|
С. 144-145. Вправа 7 |
110 |
08.05 |
|
Розрізняю різновиди текстів |
Закінчення іменників в орудному відмінку |
С. 146-148. Вправа 8 |
111 |
09.05 |
|
Будую текст-опис |
Відмінювання іменників у множині |
С. 149- 150. Вправа 8 |
112 |
10.05 |
|
Будую текст-міркування |
Відмінювання іменників у множині |
С. 150-152. Вправа 8 |
113 |
15.05 |
|
Складаю есе |
Розбір іменника як частини мови |
С. 152-154. Вправа 8 |
114 |
16.05 |
|
Розрізняю стилі текстів |
Прикметник. Відмінювання прикметників |
С. 154-155. Вправа 6 |
115 |
17.05 |
|
Діагностувальна робота № . Робота з мовними одиницями. Речення. Текст |
|
|
116 |
19.05 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення №17. Складаю есе |
|
|
117 |
22.05 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками |
Прикметники із суфіксами –ськ-, -цьк-, -зьк- |
|
118 |
23.05 |
|
Повторюю і застосовую вивчене. Пригадую вивчене |
Розбір прикметника як частини мови |
С. 156-157 |
119 |
24.05 |
|
Застосовую знання з мови |
Числівник. Змінювання числівників |
С. 158-159 |
120 |
29.05 |
|
Застосовую знання з мови |
Правильне вживання форм числівників на позначення часу |
С. 158-159 |
121 |
30.05 |
|
Застосовую знання з мови |
Правильне вживання форм числівників на позначення часу |
|
122 |
31.05 |
|
Підсумковий урок за ІІ семестр |
|
|
123 |
02.06 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення №18. Розповідаю про свою заповітну мрію |
|
|