Календарно-тематичне планування з української мови для 5 класу НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови для 5 класу НУШ складено відповідно до Модельної навчальної програми О. Авраменка. Матеріал містить очікувані результати (відповідно до Стандарту) та параграфи для теоретичного опрацювання (відповідно до підручника О. Авраменка)
Перегляд файлу

140 год. (3,5 год на тиждень + 0,5 год.)

 

Форми контролю

Кількість

І семестр

ІІ семестр

Перевірка мовної теми

4

5

Переказ

1

1

Твір

-

-

Диктант

1

1

Усний переказ

1 (індив.)

 

Діалог

1 (індив.)

 

Усний твір

 

1 (індив.)

Читання вголос

 

1 (індив.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ з/п

Тема уроку

Очікувані результати

Учень/учениця:

К-ть год.

Дата

Параграф

 

Вступ.  Значення мови в житті суспільства. Українська мова – державна мова України

НЛ: «Громадянська відповідальність»

(діалог, диктант, лінгвістичні ігри)

1

Мова як основний засіб спілкування.

Інші функції мови: формування думки, пізнавальна, об'єднувальна.

Мовні й немовні засоби спілкування.

Значення української мови як державної в житті Української держави та її громадян.

Розуміє та відтворює зміст почутого; характеризує порушені у тексті проблеми; формулює тему та основну думку; формулює висновки; проєктує власну поведінку; дотримується норм етикету; розуміє фунції мови; розрізняє мовні та немовні засоби спілкування; коментує зміст статті 10 Конституції України; виявляє повагу до права та законодавства щодо забезпечення функціонування української мови як державної; прагне використовувати українську мову в усіх сферах життя; розуміє засади ненасильницької комунікації.

1

05.09

П. 1-2

2

РМ. Мовлення та спілкування. Види мовленнєвої діяльності.

Доброзичливо висловлює своє ставлення до думок інших осіб; використовує потрібні вербальні чи невербальні засоби навчання; використовує різні види мовленнєвої діяльності; розрізняє види мовленнєвої діяльності; висловлює власні почуття, викликані прочитаним; складає та оформлює власне висловлення; дотримується норм етикету; виявляє повагу до культурних та особистісних відмінностей співрозмовника; розуміє засади ненасильницької комунікації.

1

05.09

П. 3

3

Диктант. Навчальне аудіювання

Дотримується правил орфографії та пунктуації; уважно слухає висловлювання; вичерпно відповідає на питання за змістом почутого; толерантно реагує, використовуючи формули мовного етикету; етично висловлює своє ставлення до почутого; виражає емоції, викликані почутим.

1

07.09

 

4

РМ. Складання та розігрування діалогів, зокрема в онлайн-середовищі відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов'язаної із життєвим досвідом учнів із використанням етикетних формул

Взаємодіє з іншими особами в цифровому середовищі, дбаючи про безпеку; перетворює інформацію з однієї форми в іншу; толерантно реагує на висловлювання інших осіб, навіть якщо вони не збігаються з його/її думкою; використовує вербальні та невербальні засоби комунікації (міміку, емоції, жестикуляцію); виявляє толерантність; до  дотримується норм етикету; за потреби грамотно перепитує співрозмовника; розуміє засади ненасильницької комунікації.

1

07.09

 

5

РМ. Навчальне читання мовчки

Читає та розуміє зміст прочитаного (без коментарів учителя); розширює читацький досвід; дотримується авторського права;

1

10.09

 

 

Повторення та узагальнення вивченого в початкових класах

НЛ: «Екологічна безпека і сталий розвиток», «Здоров'я і безпека»

(діалог, комунікативно-ситуативні вправи, творчі роботи, робота з текстом)

 

6-7

Текст. Речення. Слово. Усні й письмові висловлення.

РМ. Будова тексту

Вичерпно відповідає на питання за змістом прочитаного та почутого; передає свої враження від почутого чи прочитаного;

знає основні елементи будови тексту; складає та оформлює власне висловлення; порівнює та зіставляє мовні одиниці різних видів (слово, речення, текст)

2

10.09-

12.09

П. 4-5

8

Поділ тексту на речення. Інтонація речень, різних за метою висловлювання.

Вичерпно відповідає на питання за змістом прочитаного та почутого; передає свої враження від почутого чи прочитаного; виділяє ключові слова та словосполучення; виразно читає та правильно інтонує речення; правильно наголошує слова; розуміє для чого потрібні розділові знаки в кінці речень; перетворює речення одного виду на інші;

1

12.09

П. 6-7

9

РМ. Типи мовлення. Особливості будови опису предмета

Вичерпно відповідає на питання за змістом прочитаного та почутого; передає свої враження від почутого чи прочитаного; розрізняє тексти різних типів та стилів; обгрунтовує достовірність, повноту інформації створює та оформлює власне висловлення з елементами опису предмета; виправляє допущені помилки та пояснює їх суть;

1

14.09

П. 8

10

Слово як компонент речення.

Порівнює та зіставляє мовні одиниці різних видів (слово, речення, текст); розрізняє форми одного слова; розповідає про власний емоційний стан; піддає сумніву інформацію, отриману з тексту;

1

14.09

П. 9

11

Лексичне значення слова.

Вичерпно відповідає на питання за змістом прочитаного та почутого; передає свої враження від почутого чи прочитаного; виділяє ключові слова

тлумачить лексичне значення слова; правильно користується тлумачним словником; розрізняє лексичне та граматичне значення слова;

1

19.09

П. 10

12-13

Слово як частина мови.

Роль слів різних частин мови.

Вичерпно відповідає на питання за змістом прочитаного та почутого; передає свої враження від почутого чи прочитаного; виділяє ключові слова у реченні; розрізняє частини мови; пояснює логіку поділу слів на частини мови;

2

19.09-

21.09

П. 11-12

14

Граматичні форми слів різних частин мови (практично)

Добирає слова у потрібних формах; визначає орфограми у словах; розв’язує ситуативні завдання, пов’язані з неправильним вживанням слів; пояснює роль закінчення слова;

1

21.09

 

15

РМ. Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним простим планом

Вичерпно відповідає на питання за змістом прочитаного та почутого; передає свої враження від почутого чи прочитаного; виділяє ключові слова у реченні; переказує текст вибірково (приділяючи більше уваги опису предмета);

1

26.09

П. 13

16

Діагностувальна (контрольна) робота. Повторення та узагальнення вивченого у початкових класах (різнорівневі завдання)

Дотримується засад академічної доброчесності;

1

26.09

 

 

 

Лексикологія. Групи слів за значенням

НЛ: «Підприємливість і фінансова грамотність», «Громадянська відповідальність»

(лінгвістичні ігри, діалог, комунікативно-ситуативні вправи, творчі роботи, редагування текстів)

17

Робота над помилками, допущеними в контрольній роботі

Лексичне значення слова

Тлумачить лексичне значення слова; вирізняє лексичні помилки у своєму та чужому мовленні (тавтологію, плеоназм, росіянізми, просторіччя); редагує речення, у яких допущені помилки, пов’язані зі слововживанням; працює зі словниками та довідковими джерелами;

1

28.09

П. 14

18

Однозначні й багатозначні слова  (повторення)

Розрізняє однозначні та багатозначні слова; розуміє та пояснює пряме та переносне значення слова; редагує речення, у яких допущені помилки, пов’язані з багатозначністю слів;

1

28.09

П. 15

19

Використання багатозначних слів у прямому й переносному значеннях (повторення).

Роль слів у переносному значенні в художньому стилі мовлення

Розуміє та пояснює пряме та переносне значення слова; редагує речення, у яких допущені помилки, пов’язані з прямим та переносним значенням слова; складає речення та висловлення за малюнками; поєднує інформацію, подану різними способами;

1

03.10

П. 16

20-21

Синоніми (повторення і поглиблення).

Синонімічний ряд. Роль синонімів у мовленні

Добирає синоніми до запропонованих слів; продовжує синонімічний ряд; замінює слова синонімами для уникнення тавтології; знаходить та виправляє помилки у слововживанні у своєму та чужому мовленні;

2

03.10-

05.10

П. 17

22

Антоніми (повторення і поглиблення).

Добирає антоніми до слів; пояснює цінність антонімів для художнього мовлення; визначає антоніми в текстах; пояснює допущені помилки та виправляє їх;

1

05.10

П. 18

23

Омоніми

Розрізняє омоніми та багатозначні слова, пояснює суть різниці; творчо використовує лексичні засоби мовлення, зокрема омоніми; дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів;

1

08.10

П. 19

24

Пароніми

Добирає пароніми до запропонованих слів; пояснює суть паронімії; тлумачить лексичне значення  слів; працює зі словниками та довідковими джерелами;

1

08.10

П. 20

25-26

Лексична помилка

дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів; розпізнає виражальні норми мови, зокрема синоніми, антоніми, омоніми; вирізняє лексичні помилки у словосполученнях та реченнях; пояснює суть помилки, добирає правильний відповідник; усвідомлює причину допущення помилок.

2

10.10-

10.10

П. 21

27

РМ. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним простим планом)

Докладно переказує текст; використовує доречні виражальні засоби у власному висловленні; створює невеликі типові повідомлення; знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові та мовному оформленні; пояснює власні виправлення; дотримується засад академічної доброчесності;

1

12.10

П. 22

28

РМ. Докладний письмовий переказ розповідного характеру з елементами опису предмета (або тварини), що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним простим планом).

Докладно переказує текст; використовує доречні виражальні засоби у власному висловленні; створює невеликі типові повідомлення; знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові та мовному оформленні; пояснює власні виправлення; дотримується засад академічної доброчесності;

1

12.10

П. 22

29

Узагальнення вивченого з теми «Лексикологія. Групи слів за значенням»

Дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів; розпізнає виражальні норми мови, зокрема синоніми, антоніми, омоніми; вирізняє лексичні помилки у словосполученнях та реченнях; пояснює суть помилки, добирає правильний відповідник; усвідомлює причину допущення помилок;

1

17.10

 

30

Діагностувальна (контрольна) робота.. Лексикологія. Групи слів за значенням (різнорівневі завдання)

Дотримується засад академічної доброчесності.

1

17.10

 

 

Будова слова. Орфографія

НЛ: «Екологічна безпека і сталий розвиток», «Здоров'я і безпека»

(твір, лінгвістичні ігри, діалог, комунікативно-ситуативні вправи, редагування текстів)

31

Аналіз контрольного письмового переказу.

Основа слова й закінчення. Незмінні й змінні слова

Пояснює суть допущених помилок; порівнює та зіставляє мовні одиниці різних видів (слово, афікс); розуміє різницю між зміним та незмінним словом; усвідомлює, що незмінне слово не може мати закінчення; перетворює інформацію з однієї форми в іншу;

толерантно реагує на висловлювання інших осіб, навіть якщо вони не збігаються з його/її думкою;

1

19.10

П. 23

32

Корінь слова.

Спільнокореневі слова та форми слова (повторення і поглиблення).

Усвідомлює різницю між формами слова та спільнокореневими словами; добирає спільнокореневі слова; змінює слова, розуміючи, о це форми слова; визначає у словах закінчення, основу та корінь, розуміє важливість чіткого алгоритму визначення афіксів у словах; порівнює тексти на наявність у них спільнокореневих слів;

1

19.10

П. 24

33

Префікс

Визначає у словах префікси; розуміє їхнє призначення; розрізняє префікси та прийменники; знаходить та виправляє помилки у слововживанні, своєму та чужому, толерантно вказує на них; передає свої враження від почутого чи прочитаного;

перетворює інформацію з однієї форми в іншу (добирає слова до схем);

1

22.10

П. 25

34

Правопис префіксів

Визначає у словах префікси; розуміє їхнє призначення; розрізняє префікси та прийменники; доцільно використовує префікси у своєму мовлення для увиразнення мовлення; дотримується правил орфографії при написанні префіксів при-, при-, прі-, з-(с-);

1

22.10

П. 26

35

Суфікс

Визначає у словах суфікси; розуміє їхнє призначення; доцільно використовує суфікси у своєму мовлення для увиразнення мовлення, зокрема суфікси пестливості та згрубілості; розповідає про власний емоційний стан; виявляє та відтворює прихований зміст повідомлення;

1

24.10

П. 27

36

Правопис значущих частин слова

Вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого чи прочитаного повідомлення; критично оцінює інформацію, отриману з різних джерел; збагачує словниковий запас; діє за чітким алгоритмом; продукує нові ідеї; перетворює інформацію з однієї форми в іншу; дотримується норм орфографії;

1

24.10

П. 28

37

РМ. Письмовий твір-опис тварини (або предмета) з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності (у художньому стилі)

Дотримується засад академічної доброчесності; толерантно реагує на висловлювання інших осіб, навіть якщо вони не збігаються з його/її думкою;

виявляє повагу до культурних та особистісних відмінностей співрозмовника;

використовує вербальні та невербальні засоби комунікації (міміку, емоції, жестикуляцію); використовує відомі йому/їй засоби виразності для власного висловлення; дотримується структури тексту; діє за алгоритмом його створення; колективно складає простий план висловлення; критично оцінює інформацію, отриману з різних джерел; збагачує словниковий запас; знаходить та виправляє помилки у слововживанні у своєму та чужому мовленні;

1

26.10

П. 29

38

Розбір слів за будовою

Вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого чи прочитаного повідомлення; критично оцінює інформацію, отриману з різних джерел; збагачує словниковий запас; діє за чітким алгоритмом; продукує нові ідеї; перетворює інформацію з однієї форми в іншу;

1

26.10

 

39

Узагальнення вивченого з теми «Будова слова. Орфографія»

Вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого чи прочитаного повідомлення; критично оцінює інформацію, отриману з різних джерел; збагачує словниковий запас; діє за чітким алгоритмом; продукує нові ідеї; перетворює інформацію з однієї форми в іншу; дотримується норм орфографії при написанні афіксів; пояснює суть помилок; розуміє різницю між змінними і незмінними словами; префіксом і суфіксом; спільнокореневими словами та формами слова;

1

07.11

 

40

Діагностувальна (контрольна) робота. Будова слова. Орфографія (різнорівневі завдання)

Дотримується засад академічної доброчесності;

1

07.11

 

 

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія

Звуки мови й звуки мовлення. Позначення звуків мовлення на письмі.

Склад. Наголос

НЛ: «Екологічна безпека і сталий розвиток», «Здоров'я і безпека», «Громадянська відповідальність»

(твір, лінгвістичні ігри, діалоги, комунікативно-ситуативні вправи, есе, редагування текстів)

41

Робота над помилками, допущеними в контрольній роботі

Звуки мови і звуки мовлення. Голосні і приголосні звуки.

Пояснює суть помилок, виправляє їх; виявляє і відтворює прихований зміст повідомлення, розрізняючи невербальні засоби (інтонацію, силу голосу, логічні наголоси, темп, паузи, міміку); виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (звуки, склади слова, слова)

порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів за визначеними ознаками (голосні-приголосні); вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть;

урізноманітнює власне мовлення завдяки роботі із словниками та довідковими джерелами;

1

09.11

П. 30

42-43

Приголосні тверді, м’які та напівпом’якшені

виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (звуки, склади слова, слова)

порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів за визначеними ознаками (тверді-мякі); вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть; передає свої враження від почутого чи прочитаного;

перетворює інформацію з однієї форми в іншу; записує слова фонетичною транскрипцією;

2

09.11-14.11

П. 31

44

Приголосні дзвінкі та глухі

виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (звуки, склади слова, слова)

порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів за визначеними ознаками (дзвінкі-глухі); вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть; критично оцінює інформацію, отриману з різних джерел; збагачує словниковий запас; діє за чітким алгоритмом; усвідомлює суть поділу приголосних на дзвінкі та глухі та чому вони утворюють пари; записує слова фонетичною транскрипцією;

1

14.11

П. 32

45-46

Позначення звуків мовлення на письмі.

Алфавіт  

Розуміє залежність букв і звуків; розрізняє звук і букву; записує слова фонетичною транскрипцією; вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть; діє за чітким алгоритмом; використовує вербальні та невербальні засоби комунікації (міміку, емоції, жестикуляцію);

2

16.11-

16.11

П. 33

47-48

Запис слів фонетичною транскрипцією

Аргументовано зіставляє почуте з життєвим досвідом; визначає основну та другорядну інформацію; розрізняє відому і невідому для себе інформацію; розуміє залежність букв і звуків; розрізняє звук і букву; записує слова фонетичною транскрипцією; вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть; діє за чітким алгоритмом;

2

21.11-21.11

 

49-50

РМ. Діагностувальний (контрольний) переказ розповідного тексту з елементами опису

Уважно слухає висловлювання; вичерпно відповідає на питання за змістом; розуміє та відтворює зміст почутого;  толерантно реагує на висловлювання інших осіб, навіть якщо вони не збігаються з його/її думкою; самостійно складає простий план; використовує елементи конспектування; відтворює основні думки і факти; унаочнює та візуалізує почуте; дотримується норм орфографії та засад академічної доброчесності;

2

23.11-

23.11

 

51

Діагностувальний (контрольний) диктант

Дотримується норм орфографії та пунктуації; передає свої враження від почутого чи прочитаного;

перетворює інформацію з однієї форми в іншу;

толерантно реагує на висловлювання інших осіб, навіть якщо вони не збігаються з його/її думкою;

1

26.11

 

52

Склад. Основні правила переносу

Розуміє суть поділу слова на склади, прямий зв'язок з кількістю голосних ; усвідомлює різницю між поділом на склади та для переносу; знаходить помилки та виправляє їх, пояснюючи суть; передає свої враження від почутого чи прочитаного;

перетворює інформацію з однієї форми в іншу;

толерантно реагує на висловлювання інших осіб, навіть якщо вони не збігаються з його/її думкою;

1

26.11

П. 36-37

53

Наголос. Орфоепічна помилка

Використовує вербальні та невербальні засоби комунікації (міміку, емоції, жестикуляцію);

порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів; знаходить та виправляє орфоепічні помилки у своєму та чужому мовленні; користується орфоепічними словниками;

1

28.11

П. 38-39

54

РМ. Письмовий твір-розповідь на основі власного досвіду в художньому стилі (за планом)

Створює власне висловлення на основі плану; толерантно реагує на висловлювання інших осіб, навіть якщо вони не збігаються з його/її думкою; використовує елементи конспектування; наводить аргументи для підтвердження власної думки; використовує типові мовленнєві конструкції (вставні слова та словосполучення); логічно структурує своє висловлення; добирає стиль мовлення відповідно до мети та теми; використовує засоби художньої виразності (епітети, метафори, гіперболи); наводить приклади з текстів; дотримується норм орфографії та засад академічної доброчесності;

1

28.11

П. 40

55

Орфоепічний словник.

Порівнює та зіставляє мовні одиниці різних видів;

Вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого чи прочитаного повідомлення; передає свої враження від почутого чи прочитаного;

перетворює інформацію з однієї форми в іншу; урізноманітнює власне мовлення завдяки роботі із словниками та довідковими джерелами;

1

30.11

 

56

Тренувальні вправи

Аргументовано зіставляє почуте з життєвим досвідом; визначає основну та другорядну інформацію; розрізняє відому і невідому для себе інформацію; розуміє залежність букв і звуків; розрізняє звук і букву; записує слова фонетичною транскрипцією; вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть; діє за алгоритмом;

1

30.11

 

57

Узагальнення вивченого з теми «Звуки мови й звуки мовлення. Позначення звуків мовлення на письмі. Склад. Наголос»

Розуміє залежність букв і звуків; розрізняє звук і букву; мякі і тверді, дзвінкі та глухі приголосні,  записує слова фонетичною транскрипцією; вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть; діє за алгоритмом;

1

05.12

 

58

Діагностувальна (контрольна) робота. Звуки мови й звуки мовлення. Позначення звуків мовлення на письмі. Склад. Наголос

Дотримується засад академічної доброчесності;

1

05.12

 

 

 

 

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія

Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-

«Екологічна безпека і сталий розвиток», «Підприємливість і фінансова грамотність»

(робота з текстами, тематичні уроки, лінгвістичні ігри, діалоги, комунікативно-ситуативні вправи, творчі роботи, редагування текстів)

59

Робота над помилками, допущеними в контрольній роботі

Вимова голосних звуків

Пояснює суть помилок, виправляє їх; виявляє і відтворює прихований зміст повідомлення, розрізняючи невербальні засоби (інтонацію, силу голосу, логічні наголоси, темп, паузи, міміку); виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (звуки, склади слова, слова); усвідомлює різницю між голосними та приголосними звуками; розуміє, яка кількість голосу і шуму потрібна для правильної вимови приголосних;

1

07.12

П. 41

60-61

Орфограма. Орфографічна помилка

Розпізнає наявні в почутому повідомленні факти, судження та аргументи;

дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів; знаходить та виправляє помилки у слововживанні у своєму та чужому мовленні;

порівнює та зіставляє мовні одиниці різних видів; розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них; дотримується норм орфографії;

2

07.12-

12.12

П. 42-43

62

Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків за твердістю/м’якістю

Пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил;

вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть; усвідомлює суть явища уподібнення; вимовляє та записує транскрипцією слова враховуючи уподібнення; передає свої враження від почутого чи прочитаного;

перетворює інформацію з однієї форми в іншу;

перетворює інформацію з однієї форми в іншу;

толерантно реагує на висловлювання інших осіб, навіть якщо вони не збігаються з його/її думкою;

продукує нові ідеї;

1

12.12

П. 44-45

63-64

Уподібнення приголосних за глухістю/дзвінкістю

Пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил;

вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть; усвідомлює суть явища уподібнення; вимовляє та записує транскрипцією слова враховуючи уподібнення; вимовляє та записує транскрипцією слова враховуючи уподібнення; передає свої враження від почутого чи прочитаного;

перетворює інформацію з однієї форми в іншу;

перетворює інформацію з однієї форми в іншу;

толерантно реагує на висловлювання інших осіб, навіть якщо вони не збігаються з його/її думкою;

продукує нові ідеї;

2

14.12-14.12

 

65-66

Уподібнення приголосних за місцем та способом творення

Пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил;

вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть; усвідомлює суть явища уподібнення; вимовляє та записує транскрипцією слова враховуючи уподібнення; вимовляє та записує транскрипцією слова враховуючи уподібнення; передає свої враження від почутого чи прочитаного;

перетворює інформацію з однієї форми в іншу;

перетворює інформацію з однієї форми в іншу; вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого чи прочитаного повідомлення; передає свої враження від почутого чи прочитаного;

2

19.12-

19.12

 

67-68

Запис слів фонетичною транскрипцією

Порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів за визначеними ознаками (голосні-приголосні); розуміє суть явища уподібнення; порівнює тексти щодо наявності в них слів, у яких відбувається уподібнення;

2

21.12-

21.12

 

69

Проєкт. Аудіо- чи відеорекомендації стосовно вимови приголосних звуків

Передає свої враження від почутого чи прочитаного;

перетворює інформацію з однієї форми в іншу;

толерантно реагує на висловлювання інших осіб, навіть якщо вони не збігаються з його/її думкою;

виявляє повагу до культурних та особистісних відмінностей співрозмовника;

використовує вербальні та невербальні засоби комунікації (міміку, емоції, жестикуляцію);

дотримується засад академічної доброчесності

виявляє толерантність;

дотримується норм етикету;

за потреби грамотно перепитує співрозмовника; розуміє засади ненасильницької комунікації;

1

26.12

 

70

Написання слів із сумнівними голосними і приголосними

Розуміє алгоритм перевірки написання сумнівних голосних і приголосних; порівнює тексти на наявність слів із сумнівними голосними і приголосними; урізноманітнює власне мовлення завдяки роботі із словниками та довідковими джерелами

1

26.12

 

71

Вимова та правопис префіксів

з- (зі-, с-), роз- (розі-) , без-.

Визначає у словах префікси; розуміє їхнє призначення; дотримується правил орфографії при написанні префіксів при-, при-, прі-, з-(с-); використовує вербальні та невербальні засоби комунікації (міміку, емоції, жестикуляцію);

порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів за визначеними ознаками (голосні-приголосні);

1

28.12

П. 46

72

Спрощення в групах приголосних

Перетворює інформацію з однієї форми в іншу; розуміє причини спрощення, залежність милозвучності; порівнює речення та тексти на наявність слів, у яких відбувається чи не відбувається спрощення; пояснює чому в певних словах спрощення не відбувається;

1

28.12

П. 47

73

Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (практично)

Перетворює інформацію з однієї форми в іншу; розуміє причини чергування, залежність милозвучності; порівнює речення та тексти на наявність слів, у яких відбувається чи не відбувається чергуання голосних; пояснює чому в певних словах чергування не відбувається; передає свої враження від почутого чи прочитаного;

1

 

П. 48-49

74

Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків (практично)

 

Знаходить та виправляє помилки у слововживанні у своєму та чужому мовленні;

порівнює та зіставляє мовні одиниці різних видів;

передає свої враження від почутого чи прочитаного;

перетворює інформацію з однієї форми в іншу; розуміє причини спрощення, залежність милозвучності; порівнює речення та тексти на наявність слів, у яких відбувається чи не відбувається спрощення; пояснює чому в певних словах спрощення не відбувається;

1

 

П. 50

75-76

Основні випадки чергування [у] — [в], [і] — [й]; уживання прийменника з і його варіантів із, зі (зо) (правила милозвучності).

Знаходить та виправляє помилки у слововживанні у своєму та чужому мовленні;

порівнює та зіставляє мовні одиниці різних видів;

передає свої враження від почутого чи прочитаного;

перетворює інформацію з однієї форми в іншу; розуміє причини спрощення, залежність милозвучності; порівнює речення та тексти на наявність слів, у яких відбувається чи не відбувається спрощення; пояснює чому в певних словах спрощення не відбувається;

2

 

П. 51-52

77

РМ. Особливості написання есе. Написання есе про транспорт майбутнього, воду в природі тощо

Складає та оформлює власне висловлення згідно з алгоритмом; знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень; добирає доречні засоби мовної виразності для оформлення власного висловлення; добирає аргументи; наводить приклади з текстів;

1

 

П. 53

78

Узагальнення вивченого з теми «Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без»

Знаходить та виправляє орфоепічні помилки  у своєму та чужому мовленні;

порівнює та зіставляє мовні одиниці різних видів;

передає свої враження від почутого чи прочитаного;

перетворює інформацію з однієї форми в іншу; розуміє причини спрощення, чергування та уподібнення, залежність милозвучності від цих явищ; порівнює речення та тексти на наявність слів, у яких відбувається чи не відбувається спрощення, чергування та уподібнення; пояснює чому в певних словах спрощення не відбувається;

1

 

 

79

Контрольна робота. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-

Дотримується засад академічної доброчесності;

1

 

 

 

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія

Уживання м'якого знака. Апостроф.

Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв

НЛ: «Екологічна безпека і сталий розвиток», «Здоров'я і безпека», «Громадянська відповідальність»

(твір, лінгвістичні ігри, діалоги, комунікативно-ситуативні вправи, есе, редагування текстів)

80-81

Робота над помилками, допущеними в контрольній роботі

Позначення м’якості приголосних на письмі. Уживання м'якого знака (повторення і поглиблення)

Пояснює суть помилок, виправляє їх; виявляє і відтворює прихований зміст повідомлення, розрізняючи невербальні засоби (інтонацію, силу голосу, логічні наголоси, темп, паузи, міміку); виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (звуки, склади слова, слова); усвідомлює різницю між мяким і твердим приголосним; дотримується норм орфографії;

2

 

П. 54-55

82

Сполучення букв ьо, йо

Дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів

знаходить у тексті відому і нову інформацію

розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них; усвідомлює залежність правопису від фонетичних явищ;

1

 

П. 56

83-84

Апостроф

Усвідомлює залежність правопису від фонетичних явищ; знаходить та виправляє помилки у слововживанні у своєму та чужому мовленні;

порівнює та зіставляє мовні одиниці різних видів;

 використовує вербальні та невербальні засоби комунікації (міміку, емоції, жестикуляцію);

2

 

П. 57-58

85

РМ. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму (за планом)

Уважно слухає висловлювання; вичерпно відповідає на питання за змістом; розуміє та відтворює зміст почутого;  толерантно реагує на висловлювання інших осіб, навіть якщо вони не збігаються з його/її думкою; самостійно складає простий план; використовує елементи конспектування; відтворює основні думки і факти; унаочнює та візуалізує почуте; дотримується норм орфоепії та засад академічної доброчесності

1

 

П. 59

86

Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних

Усвідомлює, що подвоєння це не фонетичне явище, а збіг двох афіксів, називає, яких саме; пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил

вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть

порівнює тексти щодо наявності в них подовження звуків; використовує елементи конспектування; відтворює основні думки і факти;

1

 

П. 60

87-88

Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних

Усвідомлює, що подовження це фонетичне явище; пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил

вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть

порівнює тексти щодо наявності в них подовження звуків; використовує елементи конспектування; відтворює основні думки і факти;

2

 

П. 61

89

РМ. Твір-роздум на тему, пов’язану із життєвим досвідом учнів, у художньому стилі (за колективно складеним планом)

Створює власне висловлення на основі плану; толерантно реагує на висловлювання інших осіб, навіть якщо вони не збігаються з його/її думкою; використовує елементи конспектування; наводить аргументи для підтвердження власної думки; використовує типові мовленнєві конструкції (вставні слова та словосполучення); логічно структурує своє висловлення; добирає стиль мовлення відповідно до мети та теми; використовує засоби художньої виразності (епітети, метафори, гіперболи); наводить приклади з текстів; дотримується норм орфографії та засад академічної доброчесності

1

 

П. 62

90

Узагальнення вивченого з теми «Уживання м'якого знака. Апостроф. Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв»

Усвідомлює, що м’який знак та апостроф це знаки, які мають антонімічне значення; дотримується орфографічних норм; перетворює інформацію з однієї форми в іншу; порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів за визначеними ознаками; відповідає на запитання за змістом почутого чи прочитаного повідомлення; передає свої враження від почутого чи прочитаного;

1

 

 

91

Контрольна робота. Уживання м'якого знака. Апостроф. Сполучення букв йо, ьо. Подвоєння букв

Дотримується засад академічної доброчесності;

1

 

 

 

Відомості із синтаксису і пунктуації.

Словосполучення і речення. Головні члени речення

НЛ: «Екологічна безпека і сталий розвиток», «Підприємливість і фінансова грамотність»

(робота з текстами, тематичні уроки, лінгвістичні ігри, діалоги, комунікативно-ситуативні вправи, творчі роботи, редагування текстів)

92

Робота над помилками, допущеними в контрольній роботі

Словосполучення

Виправляє та пояснює помилки; вказує на конструктивні думки; визначає спільне й різне у повідомленнях інших осіб; виявляє повагу до культурних та особистісних відмінностей співрозмовника;

використовує вербальні та невербальні засоби комунікації (міміку, емоції, жестикуляцію);

порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів за визначеними ознаками (слово, словосполучення, речення);

1

 

П. 63

93

Головне і залежне слово в словосполученні

Обґрунтовує достовірність, повноту інформації; визначає тему та основну думку; формулює запитання для уточнення інформації; розповідає про власний емоційний стан;

1

 

П. 63

94

Редагування словосполучень з граматичними помилками

Піддає сумніву інформацію з текстів; визначає головну і другорядну інформацію; поєднує інформацію, подану в різні способи; формулює висновки; розуміє різницю між головним і залежним словом; усвідомлює залежність між словами; доцільно ставить питання від головного до залежного слова; дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів;

1

 

 

95-96

Речення, його граматична основа

Визначає головну і другорядну інформацію; поєднує інформацію, подану в різні способи; формулює висновки; розуміє різницю між словосполученням та реченням; усвідомлює залежність між словами; доцільно ставить питання від одного слова до іншого; визначає граматичну основу, виражену різними способами; дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів;

2

 

П. 64-65

97

Речення з одним головним членом

Поєднує інформацію, подану в різні способи; формулює висновки; розуміє різницю між словосполученням та реченням; усвідомлює залежність між словами; доцільно ставить питання від одного слова до іншого; визначає граматичну основу, виражену одним головним членом речення (або підметом, або присудком); дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів;

1

 

 

98

Тренувальні вправи. Підкреслення граматичних основ

Визначає головну і другорядну інформацію; поєднує інформацію, подану в різні способи; формулює висновки; усвідомлює залежність між словами; доцільно ставить питання від одного слова до іншого; визначає граматичну основу, виражену різними способами; дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів; формулює висновки; висловлює власні почуття та емоції;

1

 

 

99

Види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням: окличні й неокличні (повторення)

Розрізняє види речень за метою висловлювання, за емоційним забарвленням; дає оцінку почутому; розуміє призначення видів речень; доцільно висловлює почуття та емоції; перефразовує думки; змінює види речень; толерантно реагує на висловлювання інших осіб, навіть якщо вони не збігаються з його/її думкою;

виявляє повагу до культурних та особистісних відмінностей співрозмовника;

використовує вербальні та невербальні засоби комунікації (міміку, емоції, жестикуляцію);

1

 

П. 66

100

РМ. Контрольний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму

Уважно слухає висловлювання; вичерпно відповідає на питання за змістом; пояснює функції основних складників тексту; розуміє та відтворює зміст почутого;  толерантно реагує на висловлювання інших осіб, навіть якщо вони не збігаються з його/її думкою; самостійно складає простий план; використовує елементи конспектування; відтворює основні думки і факти; унаочнює та візуалізує почуте; дотримується норм орфографії та засад академічної доброчесності;

1

 

 

101

Робота над помилками, допущеними в переказі

Диктант. Навчальне читання мовчки

Знаходить, виправляє та пояснює помилки у слововживанні; дотримується правил орфографії та пунктуації; уважно читає та розуміє зміст прочитаних тексти різних типів;

1

 

 

 

Відомості із синтаксису і пунктуації.

Другорядні члени речення

НЛ: «Здоров'я і безпека», «Громадянська відповідальність»

(робота з текстами, тематичні уроки, переказ, лінгвістичні ігри, діалоги, комунікативно-ситуативні вправи, творчі роботи, лист, редагування текстів)

102-103

Робота над помилками, допущеними в контрольному диктанті

Додаток

Знаходить, виправляє та пояснює помилки у слововживанні; визначає актуальність і несуперечливість тексту (наприклад, чи наведена інформація є правдивою, актуальною, не містить суперечностей) на основі власного досвіду та досвіду інших осіб; виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (слова, словосполучення, речення, тексти); порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів за визначеними ознаками (підмет і додаток); усвідомлює різницю між підметом (предметом, про який повідомляється в реченні у Н.В. і предметом, на який спрямована дія у З.В.);

2

 

П. 67

104-105

Обставина

Виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (слова, словосполучення, речення, тексти); вирізняє окремі синтаксичні явища у своєму та чужому мовленні; використовує обставини у своєму мовленні для поширенні речень; передає свої враження від почутого чи прочитаного;

перетворює інформацію з однієї форми в іншу; проєктує власну поведінку;

виявляє та відтворює прихований зміст повідомлення;

2

 

П. 68

106

РМ. Складання діалогу-розпитування з використанням обставин

Створює власне висловлення-діалог; толерантно реагує на висловлювання інших осіб, навіть якщо вони не збігаються з його/її думкою; використовує елементи конспектування; наводить аргументи для підтвердження власної думки; використовує типові мовленнєві конструкції (вставні слова та словосполучення, звертання); логічно структурує своє висловлення; добирає стиль мовлення відповідно до мети та теми; розпізнає маніпулятивні технології; використовує засоби художньої виразності (епітети, метафори, гіперболи); перефразовує репліки; дотримується засад академічної доброчесності;

1

 

 

107-108

Означення

Виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (слова, словосполучення, речення, тексти); діє за алгоритмом; визначає основну мету почутого та прочитаного; розповідає про власний емоційний стан; поєднує інформацію, подану в різні способи; визначає означення різних видів (виражені прикметниками або іменниками в непрямих відмінках); діє за алгоритмом;

2

 

П. 69

109

РМ. Складання тексту про природні явища з використанням епітетів

Створює власне висловлення на основі плану; толерантно реагує на висловлювання інших осіб, навіть якщо вони не збігаються з його/її думкою; використовує елементи конспектування; наводить аргументи для підтвердження власної думки; використовує типові мовленнєві конструкції (вставні слова та словосполучення); логічно структурує своє висловлення; добирає стиль мовлення відповідно до мети та теми; використовує засоби художньої виразності (епітети, метафори, гіперболи); наводить приклади з текстів; дотримується норм орфографії та засад академічної доброчесності;

1

 

 

110-111

РМ. Письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі на тему «Чому потрібно берегти природу?»

Створює власне висловлення на основі плану; толерантно реагує на висловлювання інших осіб, навіть якщо вони не збігаються з його/її думкою; використовує елементи конспектування; наводить аргументи для підтвердження власної думки; використовує типові мовленнєві конструкції (вставні слова та словосполучення); логічно структурує своє висловлення; добирає стиль мовлення відповідно до мети та теми; використовує засоби художньої виразності (епітети, метафори, гіперболи); наводить приклади з текстів; дотримується норм орфографії та засад академічної доброчесності;

2

 

 

112

Визначення в реченні чи  тексті вказаних синтаксичних одиниць

Знаходить, виправляє та пояснює помилки у слововживанні; визначає актуальність і несуперечливість тексту (наприклад, чи наведена інформація є правдивою, актуальною, не містить суперечностей) на основі власного досвіду та досвіду інших осіб; виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (слова, словосполучення, речення, тексти); порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів за визначеними ознаками (підмет і додаток); усвідомлює різницю між підметом (предметом, про який повідомляється в реченні у Н.В. і предметом, на який спрямована дія у З.В.)

1

 

 

113

Узагальнення вивченого з теми «Головні та другорядні члени речення»

Визначає головну і другорядну інформацію; поєднує інформацію, подану в різні способи; формулює висновки; усвідомлює залежність між словами; доцільно ставить питання від одного слова до іншого; визначає граматичну основу, виражену різними способами; дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів; формулює висновки; висловлює власні почуття та емоції;

1

 

 

114

Контрольна робота. Головні та другорядні члени речення (різнорівневі завдання)

Дотримується засад академічної доброчесності;

1

 

 

 

Відомості із синтаксису і пунктуації.

Речення з однорідними членами. Звертання.

Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог

НЛ: «Підприємливість і фінансова грамотність»,  «Екологічна безпека і сталий розвиток», «Здоров'я і безпека»

(робота з текстами, тематичні уроки, лінгвістичні ігри, діалоги, комунікативно-ситуативні вправи, творчі роботи, редагування текстів)

115-116

Робота над помилками, допущеними в контрольній роботі

Речення з однорідним членами. Кома між однорідними членами речення

Виправляє та пояснює помилки; вказує на конструктивні думки; визначає спільне й різне у повідомленнях інших осіб; визначає ключові слова в почутому повідомленні; проєктує власну поведінку в ситуаціях, подібних до тих, що зображено в тексті

обґрунтовує значення інформації, здобутої в прочитаному тексті; діє за алгоритмом; дотримується норм пунктуації; усвідомлює логіку однорідності/неоднорідності;

2

 

П. 71-72

117-118

Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами.

Двокрапка і тире при однорідних членах

Діє за алгоритмом; дотримується норм пунктуації; усвідомлює логіку однорідності/неоднорідності; добирає узагальнювальні слова до груп слів; складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними

пунктуаційними нормами; вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого чи прочитаного повідомлення; передає свої враження від почутого чи прочитаного;

перетворює інформацію з однієї форми в іншу;

2

 

П. 73

119

Звертання. Розділові знаки для виділення звертань  

Використовує вербальні та невербальні засоби комунікації (міміку, емоції, жестикуляцію);

порівнює та зіставляє мовні одиниці різних рівнів за визначеними ознаками; усвідомлює суть визначення «звертання»; використовує звертання у правильних формах; ефективно використовує інформаційні ресурси; створює висловлювання/медіатексти за визначеними характеристиками;

1

 

П. 74

120

Кличний відмінок у звертаннях

Висловлюється у захищеному цифровому середовищі щодо проблем, повязаним із життєвим досвідом; дотримується орфографічних та орфоепічних норм; знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень

пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил;

аналізує зміст написаного з погляду цілісності та повноти викладу;

1

 

 

121

Вставні слова. Виділення вставних слів комами.

Знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень; пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил;

аналізує зміст написаного з погляду цілісності та повноти викладу; дотримується правил орфографії та пунктуації; визначає способи виправлення помилок у власному мовленні; використовує вербальні та невербальні засоби комунікації (міміку, емоції, жестикуляцію);

виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів за визначеними ознаками; творчо використовує мовні засоби;

1

 

П. 75-76

122

РМ. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів

Створює власне висловлення на основі плану; толерантно реагує на висловлювання інших осіб, навіть якщо вони не збігаються з його/її думкою; використовує елементи конспектування; наводить аргументи для підтвердження власної думки; використовує типові мовленнєві конструкції (звертання, вставні слова та словосполучення); логічно структурує своє висловлення; добирає стиль мовлення відповідно до мети та теми; використовує засоби художньої виразності (епітети, метафори, гіперболи); наводить приклади з текстів; дотримується норм орфографії та засад академічної доброчесності

1

 

П. 75-76

123

Доповнення речень ускладнювальними елементами

Знаходить і виправляє недоліки та помилки в змісті, будові й мовному оформленні власних висловлень; пояснює окремі виправлення з урахуванням вивчених правил; аналізує зміст написаного з погляду цілісності та повноти викладу; розрізняє мовні одиниці (вставні слова, однорідні члени, звертання) та доповнює ними речення;

1

 

 

124-125

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв`язком. Кома між частинами складного речення

Створює текст за визначеними характеристиками на основі певної графічної інформації (діаграми, графіка тощо);

записує власні міркування або інформацію з інших джерел;

створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід; складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними

пунктуаційними нормами; добирає доречні засоби мовної виразності; розрізняє просте та складне речення; порівнює та зіставляє речення різних видів за будовою; дотримується правил пунктуації;

2

 

П. 77-78

126-127

Пряма мова. Діалог

Використовує для розяснення завдань актуальні та достовірні джерела інформації; добирає стиль мовлення відповідно до мети; розповідає про власний емоційний стан; наводить аргументи; доброзичливо висловлює своє ставлення до думок інших осіб; розпізнає факти, судження та аргументи; формулює запитання; перефразовує репліки; зіставляє почуте з життєвим досвідом; толерантно реагує на висловлювання інших осіб, навіть якщо вони не збігаються з його/її думкою;

виявляє повагу до культурних та особистісних відмінностей співрозмовника;

використовує вербальні та невербальні засоби комунікації (міміку, емоції, жестикуляцію);

2

 

П. 79-80

128

РМ. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення

Уважно слухає висловлювання; вичерпно відповідає на питання за змістом; розуміє та відтворює зміст почутого;  толерантно реагує на висловлювання інших осіб, навіть якщо вони не збігаються з його/її думкою; самостійно складає простий план; використовує елементи конспектування; відтворює основні думки і факти; унаочнює та візуалізує почуте; дотримується норм орфографії та засад академічної доброчесності

1

 

П. 81

129

Узагальнення вивченого з теми «Речення з однорідними членами. Звертання.

Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог»

Створює текст за визначеними характеристиками на основі певної графічної інформації (діаграми, графіка тощо);

записує власні міркування або інформацію з інших джерел;

створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід; складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними

пунктуаційними нормами; добирає доречні засоби мовної виразності; розрізняє просте та складне речення, звертання, вставні слова та однорідні члени речення; порівнює та зіставляє речення різних видів за будовою; дотримується правил пунктуації;

1

 

 

130

Контрольна робота. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог (різнорівневі завдання)

Дотримується засад академічної доброчесності;

1

 

 

 

Повторення та узагальнення вивченого в 5 класі

НЛ: «Громадянська відповідальність»,  «Екологічна безпека і сталий розвиток», «Здоров'я і безпека»

(твір, лінгвістичні ігри, діалоги, комунікативно-ситуативні вправи, есе, редагування текстів)

131

Робота над помилками, допущеними в контрольній роботі

Лексикологія

Дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів; розпізнає виражальні норми мови, зокрема синоніми, антоніми, омоніми; вирізняє лексичні помилки у словосполученнях та реченнях; пояснює суть помилки, добирає правильний відповідник; усвідомлює причину допущення помилок;

1

 

 

132

Контрольний диктант

Дотримується правил орфографії та пунктуації;

1

 

 

133-134

Будова слова і орфографія

Вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого чи прочитаного повідомлення; критично оцінює інформацію, отриману з різних джерел; збагачує словниковий запас; діє за чітким алгоритмом; продукує нові ідеї; перетворює інформацію з однієї форми в іншу; дотримується норм орфографії при написанні афіксів; пояснює суть помилок; розуміє різницю між змінними і незмінними словами; префіксом і суфіксом; спільнокореневими словами та формами слова;

2

 

 

135

Фонетика і графіка

Розуміє залежність букв і звуків; розрізняє звук і букву; м’які і тверді, дзвінкі та глухі приголосні,  записує слова фонетичною транскрипцією; вирізняє фонетичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть; діє за алгоритмом;

1

 

 

136

Орфоепія та орфографія

Знаходить та виправляє орфоепічні помилки  у своєму та чужому мовленні;

порівнює та зіставляє мовні одиниці різних видів;

передає свої враження від почутого чи прочитаного;

перетворює інформацію з однієї форми в іншу; розуміє причини спрощення, чергування та уподібнення, залежність милозвучності від цих явищ; порівнює речення та тексти на наявність слів, у яких відбувається чи не відбувається спрощення, чергування та уподібнення; пояснює чому в певних словах спрощення не відбувається;

1

 

 

137

Синтаксис та пунктуація

Створює текст за визначеними характеристиками на основі певної графічної інформації (діаграми, графіка тощо);

записує власні міркування або інформацію з інших джерел;

створює письмові тексти визначених типів, стилів і жанрів, зважаючи на мету, адресата, власний життєвий досвід; складає та оформлює власне висловлення згідно з усталеними

пунктуаційними нормами; добирає доречні засоби мовної виразності; розрізняє просте та складне речення, звертання, вставні слова та однорідні члени речення; порівнює та зіставляє речення різних видів за будовою; дотримується правил пунктуації;

2

 

 

138

Контрольна робота. Повторення та узагальнення вивченого в 5 класі

Дотримується правил академічної доброчесності;

1

 

 

139

Робота над помилками, допущеними в контрольній роботі

РМ. Створення дописів-рекомендацій з культури мовлення для розміщення в соціальних мережах

Створює власне висловлення на основі плану; толерантно реагує на висловлювання інших осіб, навіть якщо вони не збігаються з його/її думкою; використовує елементи конспектування; наводить аргументи для підтвердження власної думки; використовує типові мовленнєві конструкції (вставні слова та словосполучення); логічно структурує своє висловлення; добирає стиль мовлення відповідно до мети та теми; використовує засоби художньої виразності (епітети, метафори, гіперболи); наводить приклади з текстів; дотримується норм орфографії та засад академічної доброчесності.

1

 

 

140

Підсумковий урок

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Благовіщенський академічний ліцей «Лідер»

Благовіщенської міської ради


 

Розглянуто і схвалено                                                    ПОГОДЖЕНО

на засіданні ШМО                                                          Заступник директора

вчителів_____________________                                 з навчально-виховної роботи

Протокол №___від________20__р.                              ____________Луценко М.Г.

Голова ШМО________________                                  Дата_________________ 

                                           ___________Луценко М. Г.

                 Дата________________

                


 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з української мови

в  5-І класі на І -II семестр 2022 /2023 н. р.

 

 

 

 

Річна кількість годин - 140

Кількість годин на тиждень – 4

 

 

 

 

 

Учитель: Рябоконь О. В.

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 січня 2023
Переглядів
676
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку