Термінологічний диктант. Тип мовлення, у якому описуються ознаки предмета чи особи. Тип мовлення, у якому послідовно повідомляється про якісь події. Тип мовлення, у якому пояснюються причини ознак та дій. Стиль художньої літератури. Сукупність знань, навичок, здобутих у житті. описрозповідьроздумхудожнійдосвід
Орфографічні помилки. Неправильне написання слів. Вживання апострофа пятниця – п’ятниця. Вживання м’якого знака каміньчик - камінчик. Правопис складних слів чорнобілий – чорно-білий. Подвоєння віконий - віконний. Правопис прислівників у літку - улітку. Правопис частин мови із не, ні нехотіти – не хотіти. Правопис ненаголошених голосних в коренях слів зема – зима ие
Пунктуаційні помилки. Відсутність розділового знаку. Вживання одного розділового знаку замість іншого. Однорідні члени речення. Ходили в зоопарк, кінотеатр. Складні речення. У суботу вимкнули будильник, щоб поспати довше. Розділові знаки наприкінці речень: крапка, знак оклику, знак питання. Що будемо робити?Тире між підметом і присудком. Літо – моя найулюбленіша пора року.
Граматичні помилки. Неправильні закінчення іменників, прикметників,числівників, займенників, дієслів. Мама! – Мамо! Хотять - хочуть. Неправильний рід іменника чи прикметника. велика собака - великий собака. Помилки у вживанні прийменників. по четвергам - щочетверга. Неправильне вживання іменника з числівником. два брата – два братиrrrrr
Аналіз учнівського твору. Я дуже люблю вихідні дні. В вихідний день мені непотрібно некуди поспішати. У вихідні ми з сім’єю можемо зібратися та начати гратися у настольну гру. Потім можемо піти до парку, подихати свіжим повітрям. І можливо піти на ігрову площадку щоб побігати та погратися з моєю систрою. Та на кінець під вечір ми ідемо до дому повечеряти та пійти лягти спати.
Аналіз учнівського твору. Я дуже люблю вихідні дні. В вихідний день мені непотрібно некуди поспішати. У вихідні ми з сім’єю можемо зібратися та начати гратися у настольну гру. Потім можемо піти до парку, подихати свіжим повітрям. І, можливо, піти на ігрову площадку, щоб побігати та погратися з моєю систрою. Та на кінець під вечір ми ідемо до дому повечеряти та пійти лягти спати. ЛЛVVЛVЛЛУііей
Аналіз учнівського твору. Я дуже люблю вихідні, бо мені не потрібно нікуди поспішати. У ці дні ми з сім’єю можемо зібратися та пограти у настільну гру. Потім піти до парку, подихати свіжим повітрям. І, можливо, відвідати ігровий майданчик, щоб побігати та погратися з моєю сестрою. Та нарешті під вечір ми йдемо додому повечеряти та лягти спати.
Прочитайте уривок розповіді. Які з її частин (початок, розгортання дії, завершення) відсутні? Ми чесно пообіцяли батькам дотримуватися розпорядку дня. Пообіцяли, що будемо допомагати мамі у веденні господарства. Для цього ми склали список правил, які необхідно виконувати кожного дня. Швидко пообідавши, сіли виконувати домашнє завдання.
Аналіз учнівського твору. Усе за планом, або Мій робочий день Я прокидаюсь о сьомій ранку. Потім застилаю ліжко, умиваюсь і снідаю. Після цього повторюю уроки і йду до школи. Там я кожного дня здобуваю нові, цікаві й корисні знання. Крім цього, щопонеділка й щочетверга відвідую факультатив з німецької мови, а щосереди займаюсь у спортивній секції з баскетболу. Після школи приходжу додому й обідаю. Потім я відпочиваю: дивлюся телевізор, читаю цікаві книжки або слухаю музику. Після нетривалого відпочинку починаю вчити уроки: спочатку ті, що треба робити письмово, потім — усні. Вечеряю о сьомій годині вечора, а близько дев’ятої лягаю спати. Так проходить мій робочий день.
Пам’ятка щодо аналізу твору. Зміст твору повинен відповідати загальній темі; нічого зайвого, що її не стосується. Має бути дотримана чітка структура твору: вступ, основна частина, закінчення. Усі елементи повинні бути логічно пов’язаними. Твір має відповідати заданому обсягу, бути завершеним та зв’язним. Перевірте слова, у написанні яких ви сумніваєтесь, за орфографічним словником. Прочитайте текст вголос, перевірте правильність розстановки розділових знаків відповідно до змісту та пауз. Зверніть увагу на однорідні члени, складні речення. Не можна допускати тавтології – невиправданого повтору однакових чи спільнокореневих слів. Слідкуйте за милозвучністю: чергуванням і-й, у-в.
Домашнє завдання. Виконати роботу над помилками. Проаналізуйте власний твір за поданою пам’яткою, за необхідністю заповніть таблицю за зразком нижче. Повторіть правила, у яких ви допустили помилки{93296810-A885-4 BE3-A3 E7-6 D5 BEEA58 F35}Написано неправильно. Як правильно. Помилка. Правило. Систрою Сестрою Орфографічна. Ненаголошені е, и в корені слова. Можна перевірити наголосом: сестри