Календарно-тематичне планування з української мови для 5 класу складено за модельною програмою «Українська мова 5 кл.» за ред. О.Заболотного, В. Заболотного та ін.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови для 5 класу складено за модельною програмою «Українська мова 5 кл.» за ред. О.Заболотного, В. Заболотного та ін. на ІІ семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з української мови для 5 класу складено за модельною програмою «Українська мова 5 кл.»

за ред. О.Заболотного, В. Заболотного та ін.

ІІ семестр – 76 год.

Усього – 140 год.

(4 год. на тиждень)

№ з/п

 

Тема уроку

К-сть год

 

Дата

 

Прим

Ключові компетентності

*Уміння вчитися упродовж життя: удосконалювати знання мови і власне мовлення упродовж життя.

*Екологічна грамотність: бережливо ставитись до природи.

*Соціальні та громадянські компетентності: аргументовано й грамотно висловлювати власну думку.

*Спілкування державною мовою.

 

Наскрізні лінії

*«Екологічна безпека і сталий розвиток»: сприяти усвідомленню ролі навколишнього середовища для здоров’я.

*«Здоров’я і безпека»: сприяє усвідомленню значення здорового способу життя.

*«Громадянська відповідальність»: сприяє відчувати себе частиною свого роду.

*«Підприємливість і фінансова грамотність»: усвідомлення необхідності грамотного спілкування в усіх галузях суспільства.

65

Вимова голосних звуків

1

 

 

66

Орфограма. Орфографічна помилка

1

 

 

67

Вимова приголосних звуків. Написання сумнівних приголосних.

1

 

 

68

Уподібнення приголосних звуків

1

 

 

69

Вимова голосних і приголосних звуків ( орфоепічний тренінг)

1

 

 

70

РМ № 13. Виразне читання текстів уголос із дотриманням правил орфоепії

1

 

 

71

Вимова та написання префіксів з – ( зі -, с -), роз -, ( розі -), без -

1

 

 

72

Спрощення в групах приголосних

1

 

 

73

74

Чергування голосних звуків

2

 

 

75

Чергування приголосних звуків

1

 

 

76

Основні випадки чергування

у – в, і - й

1

 

 

77

Уживання прийменника з

1

 

 

78

РМ №14. Есе. Редагування есе

1

 

 

79

Вимова й чергування голосних і приголосних звуків. Правопис префіксів. Тренувальні вправи. Узагальнення вивченого матеріалу

1

 

 

80

Діагностична (контрольна) робота № 5. Вимова й чергування голосних і приголосних звуків. Правопис префіксів ( тест )

1

 

 

Орфографія

Ключові компетентності

*Уміння вчитися упродовж життя: удосконалювати лінгвістичні навики протягом життя.

*Екологічна грамотність: бережливе ставлення до навколишнього середовища.

*Соціальні та громадянські компетентності: зв’язно, аргументовано висловлювати власну думку.

*Спілкування державною мовою.

*Інформаційно – цифрова компетентність: здійснювати пошукову, дослідницьку діяльність, аналізувати зроблене.

Наскрізні лінії

*«Екологічна безпека і сталий розвиток»: покращення довкілля.

*«Здоров’я і безпека»: мова і безпека країни.

*«Громадянська відповідальність»: відповідальність українців за долю своєї мови.

*«Підприємливість і фінансова грамотність»: мовний етикет майбутнього фахівця.

 

81

82

Аналіз ДКР. Позначення м’якості приголосних на письмі. Уживання м’якого знака

2

 

 

83

Сполучення букв йо, ьо

1

 

 

84

85

Апостроф

2

 

 

86

РМ № 15. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму

1

 

 

87

Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних

1

 

 

88

Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних

1

 

 

89

РМ № 16. Твір – роздум на тему, пов’язану із життєвим досвідом, у художньому стилі

(за колективно складеним планом)

1

 

 

90

РМ № 17. Аналіз письмового твору - роздуму

1

 

 

91

М’який знак. Апостроф. Подвоєння букв. Тренувальні вправи

1

 

 

92

Діагностична (контрольна) робота № 6. М’який знак. Апостроф. Подвоєння букв

(тест).

1

 

 

Синтаксис і пунктуація. Словосполучення й речення. Головні та другорядні члени речення

Ключові компетентності

*Уміння вчитися упродовж життя: удосконалювати знання мови.

*Інформаційно – цифрова компетентність: задовольняти пізнавальний інтерес.

*Компетентність у природничих науках і технологіях: готовність захищати сьогодення й майбутнє.

*Спілкування державною мовою.

Наскрізні лінії

*«Екологічна безпека і сталий розвиток»: людина і природа – друзі.

*«Здоров’я і безпека»: здоровий спосіб життя; турбота про власне здоров’я та рідних.

*«Громадянська відповідальність»: перші кроки до досягнення мети.

*«Підприємливість і фінансова грамотність»: історії успіхів відомих людей.

93

Аналіз ДКР. Словосполучення

1

 

 

94

95

Речення. Граматична основа речення

2

 

 

96

Види речень за метою висловлювання та емоційним забарвленням

1

 

 

97

Другорядні члени речення. Додаток

1

 

 

98

Другорядні члени речення. Обставина

1

 

 

99

Другорядні члени речення. Означення

1

 

 

100

РМ № 18. Твір – роздум у художньому стилі ( за колективно складеним планом)

1

 

 

101

РМ № 19. Аналіз письмового твору - роздуму

1

 

 

102

Словосполучення й речення. Головні та другорядні члени речення. Тренувальні вправи. Узагальнення вивченого матеріалу

1

 

 

103

Діагностична (контрольна) робота № 7. Словосполучення й речення. Головні та другорядні члени речення (тест)

1

 

 

Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова

Ключові компетентності

*Уміння вчитися упродовж життя: усвідомлення потреби вчитися.

*Математична компетентність: прагнення висловлюватись точно, логічно, послідовно.

*Спілкування державною мовою.

*Інформаційно – цифрова компетентність: задовольняти пізнавальний інтерес.

Наскрізні лінії

*«Екологічна безпека і сталий розвиток»: екологія і тривалість життя людини.

*«Здоров’я і безпека»: межі безпеки віртуального простору.

*«Громадянська відповідальність»: фан – клуби в Україні, український гопак – вид бойового мистецтва.

*«Підприємливість і фінансова грамотність»: репутація і її значення.

104

Аналіз ДКР. Однорідні члени речення

1

 

 

105

Кома між однорідними членами

1

 

 

106

Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами

1

 

 

107

Звертання

1

 

 

108

Розділові знаки для виділення звертань

1

 

 

109

Вставні слова

1

 

 

110

Відокремлення вставних слів на письмі комами

1

 

 

111

РМ № 20. Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних слів

1

 

 

112

РМ № 21. Коротке повідомлення ( на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально – етичну або суспільну тему

1

 

 

113

Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова. Тренувальні вправи. Узагальнення вивченого матеріалу

1

 

 

114

Діагностична (контрольна) робота № 8. Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова ( тест )

1

 

 

115

Аналіз ДКР. Навчальний диктант на вивчені орфограми й пунктограми

1

 

 

Ключові компетентності

*Уміння вчитися упродовж життя: удосконалювати мовні навички упродовж життя.

*Екологічна грамотність: бережне ставлення до навколишнього середовища.

*Соціальні та громадянські компетентності: зв’язно, аргументовано висловлювати власну думку.

*Спілкування державною мовою.

Наскрізні лінії

*«Екологічна безпека і сталий розвиток: покращення

довкілля.

*«Здоров’я і безпека»: мова і безпека країни.

*«Громадянська відповідальність»: відповідальність українців за долю своєї мови. *«Підприємливість і фінансова грамотність»: мовний етикет майбутнього фахівця.

116

Складне речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком

1

 

 

117

Кома між частинами складного речення

1

 

 

118

РМ № 22. Усний твір – роздум у художньому стилі

1

 

 

119

Пряма мова й діалог

1

 

 

120

Розділові знаки для оформлення прямої мови

1

 

 

121

Складне речення. Пряма мова. Діалог. Тренувальні вправи. Узагальнення вивченого матеріалу

1

 

 

122

РМ № 23. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення

1

 

 

123

РМ № 24. Аналіз письмового переказу

1

 

 

124

Діагностична (контрольна) робота № 9. Складне речення. Пряма мова. Діалог ( тест )

1

 

 

Повторення та узагальнення вивченого в 5 класі

125

126

Аналіз ДКР. Лексикологія

2

 

 

127

128

Будова слова й орфографія

2

 

 

129

130

Фонетика й графіка. Орфоепія й орфографія

2

 

 

131
132

Синтаксис і пунктуація

2

 

 

133

134

Орфограми й пунктограми

2

 

 

135

Контрольний диктант

1

 

 

136

Аналіз контрольного диктанту

1

 

 

137

РМ № 25. Усний твір – роздум у художньому стилі

1

 

 

138

РМ № 26. Складання оголошення для розміщення на вебсайті про очікувану подію ( екскурсію, поїздку до музею, відвідання театру та ін.)

1

 

 

139

Аналіз оголошень

1

 

 

140

Підсумковий урок за рік

1

 

 

Форми контролю:

ДКР – 4/5

Письмовий переказ – 1/1

Диктант – 1/1

РМ – 12/14

ПОГОДЖЕНО

Заступник директора з НВР

Охтирської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 11

________Галина ЯРМАК

___  _________2023

Календарно-тематичне планування з української літератури для 5 класу складено за модельною програмою «Українська література 5 кл.»

за ред. В.П.Архипова, С.І.Січкар, С.Б.Шило

ІІ семестр – 38 год.

Усього годин - 70

(2 год. на тиждень)

№ з/п

 

Тема уроку

К-сть год

 

Дата

 

Прим

Малює світ поезія. Музика поетичного слова

Ключові компетентності

*Уміння вчитися упродовж життя: удосконалювати знання мови і власного мовлення.

*Соціальні та громадянські компетентності: дотримання україномовного законодавства.

*Спілкування державною мовою.

*Загальнокультурна грамотність: отримання естетичного задоволення від творів мистецтва.

Наскрізні лінії

*«Екологічна безпека і сталий розвиток»: українські звичаї на сторожі безпеки.

*«Здоров’я і безпека»: повага до себе й свого здоров’я.

*«Громадянська відповідальність»: повага до родини; відповідальність за добробут батьків.

*«Підприємливість і фінансова грамотність»: пунктуальність– риса успішної людини.

 

33

Лірика, її види. ТЛ: ліричний твір

1

 

 

34

35

Картини природи рідного краю в поезіях Т. Шевченка «За сонцем хмаронька пливе…» та «Садок вишневий коло хати». ТЛ: пейзаж, персоніфікація

2

 

 

36

37

Художні описи природи як вияв патріотичних почуттів ліричного героя в поезіях П. Тичини «Не бував ти у наших краях!» та «Гаї шумлять …» ТЛ: ліричний герой

2

 

 

38

39

Відтворення краси рідного краю засобами образної мови в поезіях Є. Гуцала «Зірка», «Чарівники» та «Журавлі високо пролітають…»

2

 

 

40

41

Пейзаж у поезіях М. Рильського «Дощ» та «Осінь – маляр із палітрою пишною…»

2

 

 

42

43

Художні образи в поезіях М.Вінграновського «Бабунин дощ» та «Сама собою річка ця тече…»

2

 

 

44

Діагностична (контрольна) робота № 3. Краса природи в ліричних творах українських поетів (тест)

1

 

 

Від казки до книги буття. Книжка вчить, як у світі жить

Ключові компетентності

*Спілкування державною мовою.

*Уміння вчитися упродовж життя: любов до читання для власного розвитку, усвідомлення потреби вчитися.

*Підприємливість: готовність брати на себе відповідальність.

*Загальнокультурна грамотність: отримання естетичного задоволення від творів мистецтва.

Наскрізні лінії

*«Екологічна безпека і сталий розвиток»: вияви гуманності у ставленні до всього живого.

*«Здоров’я і безпека»: бадьорий і веселий настрій – найдієвіші ліки для фізичного здоров’я.

*«Громадянська відповідальність»: критичне ставлення до переконань.

*«Підприємливість і фінансова грамотність»: гарні стосунки з людьми – запорука успіху.

 

45

46

Аналіз ДКР. Історичне минуле в літописних оповіданнях «Три брати – Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь» та «Святослав укладає мир із греками…»

ТЛ: літопис

2

 

 

47

48

Казкові й історичні мотиви в літописних оповіданнях «Володимир вибирає віру» та «Розгром Ярославом печенігів. Початок великого будівництва в Києві. Похвала книгам»

2

 

 

49

Давня Україна у вірші Олександра Олеся «Заспів»

1

 

 

50

Природа та язичницькі боги у вірші Олександра Олеся «Україна в старовину». Оспівування князя Олега у творі «Похід на Царгород»

1

 

 

51

Образ Ярослава Мудрого в однойменному віршованому творі Олександра Олеся

1

 

 

52

РМ № 3. Діагностична (контрольна) робота № 4. Твір на тему «Мій герой (героїня) із сивої давнини» (за літописними оповіданнями або творами Олександра Олеся)

1

 

 

53

Аналіз ДКР. Осмислення минулого в казці І. Нечуя – Левицького «Запорожці»

1

 

 

54

Фантастичне і реальне в казці

І. Нечуя – Левицького «Запорожці»

1

 

 

55

ПЧ № 3. Славне минуле в художніх творах українських письменників / письменниць («Ольга Перевізниківна» А.Лотоцького або «Таємниця козацької шаблі» З.Мензатюк).

1

 

 

56

Людина і природа в оповіданні Є.Гуцала «Лось». ТЛ: оповідання

1

 

 

57

Характеристика героїв оповідання Є.Гуцала «Лось»

1

 

 

58

Герої оповідання В. Винниченка «Федько – халамидник».

ТЛ: головний герой, другорядні герої

1

 

 

59

Виховне значення оповідання

 В.Винниченка «Федько – халамидник».

1

 

 

60

Любов до природи в оповіданні Гр.Тютюнника «Дивак»

1

 

 

61

Пригоди і фантастика в повісті Г.Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»

1

 

 

62

63

Вчинки й характери персонажів повісті Г.Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». ТЛ: повість

2

 

 

64

Зохопливі події повісті В.Нестайка «Чарівний талісман»

1

 

 

65

Галерея портретів повісті В.Нестайка «Чарівний талісман». ТЛ: портрет, портретна деталь

1

 

 

66

Діагностична (контрольна робота №5. Пригоди у творах І.Нечуя – Левицького, Є.Гуцала, Гр.Тютюнника, В.Винниченка, Г.Малик та В.Нестайка (тест)

1

 

 

67

Аналіз ДКР. Науково – художня та науково – популярна література. Оповідання Д.Касицького «Дитинство Тараса»

1

 

 

68

Твори про життя видатних дітей. Оповідання А.Багряної «Маленька Ляпутета»

1

 

 

69

Література рідного краю № 2. Проза письменників рідного краю

1

 

 

70

ПЧ № 4. РМ № 4. Усний переказ сюжету улюбленого художнього твору ( на вибір учня)

1

 

 

 

Для вивчення напам’ять:

  • М. Вінграновський « Бабунин дощ » або

« Сама собою річка ця тече…» ( на вибір)

 

Форми контролю:

ДКР – 2 / 3

Твір – 0 / 1

РМ – 2 / 2

ПЧ – 2 / 2

ЛРК – 1 / 1

Виразне читання – 1 / 1

 

ПОГОДЖЕНО

Заступник директора з НВР

Охтирської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 11

_____Галина ЯРМАК

___  _________2023

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Малина Татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Коренєва Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 січня 2023
Переглядів
12425
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку