Презентація "Розвиток мовлення.№6. "Гроші.Фінансова грамотність.Читання. Види читання. Мета читання."" до уроку української мови 5 клас( Нова українська школа) за програмою Голуб. Горошкіна .За підручником Онатій . Ткачук
Розвиток мовлення 6. (Гроші, фінансова грамотність). Читання. Види читання. Мета читання
Номер слайду 2
Існує два види читання: вголос( або голосне) і мовчазне (або читання про себе). Індивідуальне читання. Хорове читання«Ланцюжкове» читання. Вибіркове читання. Читання в особах
Номер слайду 3
Ситуативне завдання: Яка ваша остання покупка? Скільки вона коштує?Де ви взяли на неї гроші?Що для вас гроші?Чи є гроші основним чинником вашого життя?
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Прочитати текст мовчки. Хочеш купити велосипед, поїхати з друзями/подругами до парку розваг, а ще піти в кіно, поїсти піци, придбати новий одяг… Стільки всього! Як це охопити кишеньковими грішми,які дають дорослі? Важливо навчитися планувати свої доходи та витрати. Для цього почни ставити прості запитання та шукати на них відповіді:► Скільки ти отримуєш кишенькових грошей?► Скільки витрачаєш?► Як щось відкладати?► Як заробити більше?Спочатку визнач, чого ти прагнеш найбільше. Кросівок,планшета, поїздки до парку розваг? Оформ дошку своїх прагнень, з’ясуй, скільки це коштує, і виріши, на що ти збиратимеш кошти. Якщо тобі дають кишенькові гроші чи ти сам щось заробляєш, то вже маєш:доходи (це ті гроші,які ти отримуєш)витрати (це все те,що ти витрачаєш)Якщо твої видатки будуть меншими за доходи, у тебе з’являються заощадження.
Номер слайду 7
Твоя ціль:
Номер слайду 8
Читаємо вголос: Щоб зберегти гроші, які вдалося заощадити, записуй кожнувитрату. Так ти побачиш, від чого можна було б відмовитисязадля твоєї мрії. Погана ідея — купувати одразу! Побачив брелок, який дужехочеться, — поклади його в кошик «на подумати» і повернисяза тиждень. Гарна ідея — заощаджувати частину кишенькових грошей. Визнач, скільки ти можеш відкладати, і не відступай від цьо-го правила.
Номер слайду 9
Прочитай та запам’ятай!Щоб не втратити заощадження, дотримуйся простих порад.1. Якщо маєш картку, ніколи нікому не повідомляй па-ролів і цифр, надрукованих на ній.2. Не давай у борг людям, яким не довіряєш.3. Якщо «друг»/«подруга» пише повідомлення з проханнямперекинути гроші, ліпше зателефонуй йому/їй й упевни-ся, що його/її сторінку не зламали.
Номер слайду 10
Дати відповіді на питання:1. Що таке доходи і як їх можна порахувати?2. Що таке дошка прагнень? Навіщо вона потрібна?3. Що таке видатки? Як їх контролювати? Наведіть реченняз тексту, які підтверджують вашу думку.4. Що таке заощадження? Коли вони з’являються?5. Яких правил варто дотримуватися, щоб не втратити гроші,які заощадили? Наведіть речення з тексту, які підтверджу-ють вашу думку.6. З’ясуйте за допомогою словника значення слова «бю-джет». Уведіть його в речення.
Номер слайду 11
Виконати творчі завдання1. Які із запропонованих заголовків будуть влучними до текстів 1-3? Свою відповідь поясніть. А. Як не витратити всі заощадження? Текст 1 Б. Що таке доходи та витрати? Текст 2 В. Як не втратити гроші через недбалість? Текст 32. Запропонуйте свої заголовки до текстів 1-3.3. Яка тема об’єднує тексти 1-3? Запропонуйте спільний заголовок, який може об’єднати всі три уривки.
Номер слайду 12
4. Яка інформація з поданого тексту була вам відомою, аяка — новою? Які поради щодо заощаджень ви додали би?5. Чи маєте ви якусь ціль і чи знаєте, скільки грошей на їїреалізацію потрібно? Опишіть свою ціль трьома-чотирмареченнями, використовуючи синоніми та антоніми.
Номер слайду 13
Опиши гроші різних країн від імені учасників та учасницьетнофестивалю. Під час опису розкажи про1) колір і форму купюр;2) зображення на купюрах;3) написи на купюрах;4) країни, у яких поширені гроші
Номер слайду 14
Мене звати Аґнешка, яприїхала з Польщі. Моя на-ціональна валюта — злоті,хоча багато де можна роз-платитися євро. На купюрі10 злотих зображено... (князь понян Мешко І)
Номер слайду 15
Девід. Країна: США. Валюта: долар.18-й президент США Улісс Грант
Номер слайду 16
Гійом. Країна: Франція. Валюта: євро. Мости та арки, архітектурні елементи епохи модерну (кінець XIX - початок XX століття н. е.)
Номер слайду 17
Божена. Країна: Україна. Валюта: гривня. Науковий діяч- Володимир Вернадський
Номер слайду 18
Домашня робота 1. Підготувати розповідь про українську національну валюту –гривню
Номер слайду 19
2. Намалюйте власну дошку прагнень за зразком, зробіть мі-ніпрезентацію для своїх однокласників та однокласниць. МОЯ ДОШКА ПРАГНЕНЬМоя ціль: … (картинка)Мої кроки: Мені потрібно … гривень.1. У мене є … гривень.2. Щоб отримати … гривень, я можу … .3. Щоб заощадити … гривень, я не буду … .4. Через … місяців я досягну своєї цілі.
Номер слайду 20
Дякую за роботу. Нехай в майбутньому ваша робота буде високооплачуваною. Щоб ви досягли всіх цілей