Календарно-тематичне планування
з української мови для 8 класу
(українська мова навчання)
за оновленою навчальноюпрограмою 2017 року
«Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів»
(затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України
від 07.06.2017 №804 зі змінами)
Усього: 70 годин.
Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
Перевірка мовної теми* |
2 |
2 |
Письмо: переказ |
1 |
1 |
твір |
1 |
1 |
Правопис: диктант** |
1 |
1 |
Говоріння: діалог |
1 |
- |
усний переказ |
1 |
- |
усний твір |
- |
1 |
читання вголос |
- |
1 |
Перевірка зошитів |
4 |
5 |
* Основною формою перевірки мовної теми, аудіювання і читання мовчки є тестові завдання.
** Основною формою перевірки орфографічної й пунктуаційної грамотності є контрольний текстовий диктант.
(70 год, 2 год на тиждень)
№ уроку |
Тема |
К-сть год |
Дата |
||
1 |
Вступ Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу |
1 |
|
||
Повторення та узагальнення вивченого |
|||||
2 |
Лексикологія. Фразеологія |
1 |
|
||
3 |
Основні правила правопису (основні орфограми) |
1 |
|
||
4 |
Морфолоія й орфографія |
1 |
|
||
5 |
РМ № 1. Повторення відомостей про текст, стилі та типи мовлення, вимоги до мовлення, ситуації спілкування |
1 |
|
||
Словосполучення й речення. Двоскладне речення.Головні та другорядні члени речення |
|||||
6 |
Словосполучення. Будова й види словосполучень за способами вираження головного слова |
1 |
|
||
7 |
Речення. Речення прості й складні, двоскладні та односкладні, поширені й непоширені |
1 |
|
||
8 |
Граматична помилка та її умовне позначення (практично) |
1 |
|
||
9 |
РМ № 2. Усний стислий переказ тексту публіцистичного стилю |
1 |
|
||
10 |
Підмет. Способи вираження підмета |
1 |
|
||
11, 12 |
Присудок. Простий і складений присудок. Способи вираження присудка. Узгодження головних членів речення |
2 |
|
||
13 |
Тире між підметом і присудком |
1 |
|
||
14 |
Порядок слів у реченні. Логічний наголос |
1 |
|
||
15 |
Означення як другорядний член речення |
1 |
|
||
16 |
РМ № 3. Опис місцевості. Усний твір-опис місцевості на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі |
1 |
|
||
17 |
Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки |
1 |
|
||
18 |
Додаток й обставина як другорядні члени речення |
1 |
|
||
19,20 |
РМ № 4. Контрольний письмовий твір-опис місцевості на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі |
2 |
|
||
21 |
Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами |
1 |
|
||
22 |
Узагальнення вивченого з теми «Словосполучення й речення. Головні та другорядні члени речення». РМ №5. Навчальне читання мовчки |
1 |
|
||
23 |
Контрольна робота №1.Словосполучення й речення. Головні та другорядні члени речення. (тест) |
1 |
|
||
24 |
Контрольна робота (диктант) |
1 |
|
||
Односкладне речення. Повне й неповне речення |
|||||
25 |
Односкладні прості речення. Види односкладних речень. Односкладне речення як частина складного речення |
1 |
|
||
26 |
Означено-особові, неозначено-особові, узагальнено-особові речення |
1 |
|
||
27, 28 |
РМ №6. Контрольний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі |
2 |
|
||
29 |
Безособові речення |
1 |
|
||
30 |
Називні речення |
1 |
|
||
31 |
Повні й неповні речення. Незакінчені речення. Тире в неповних реченнях |
1 |
|
||
32 |
Узагальнення вивченого з теми «Односкладне речення. Повне й неповне речення» |
1 |
|
||
33 |
Контрольна робота №2. Односкладне речення. Повне й неповне речення. (тест) |
1 |
|
||
34 |
РМ № 7. Діалогічне мовлення |
1 |
|
||
Речення з однорідними членами |
|||||
35 |
Однорідні члени речення (із сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком). Поширені й непоширені однорідні члени речення. Смислові відношення між однорідними членами речення. Речення з кількома рядами однорідних членів |
1 |
|
||
36 |
Однорідні й неоднорідні означення |
1 |
|
||
37 |
РМ № 8. Опис пам’яток історії та культури. Усний вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’ятки історії та культури в художньому стилі |
1 |
|
||
38 |
Кома між однорідними членами речення |
1 |
|
||
39 |
Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах |
1 |
|
||
40,41 |
РМ № 9. Контрольний письмовий докладний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’ятки історії та культури в публіцистичному стилі |
2 |
|
||
42 |
Узагальнення вивченого з теми «Речення з однорідними членами» РМ № 10. Діалогічне мовлення |
1 |
|
||
43 |
Контрольна робота №3. Речення з однорідними членами. (тест) |
1 |
|
||
Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями) |
|||||
44 |
Речення зі звертаннями. Звертання непоширені й поширені. Риторичне звертання. Розділові знаки при звертанні |
1 |
|
||
45 |
Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням. Розділові знаки при вставних словах |
1 |
|
||
46 |
Вставлені конструкції (вставні речення) |
1 |
|
||
47, 48 |
РМ №11. Контрольний письмовий твір-опис пам’ятки історії та культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі |
2 |
|
||
49 |
РМ №12. Усний твір-опис пам’ятки історії та культури за картиною в публіцистичному стилі |
1 |
|
||
50 |
Узагальнення вивченого з теми «Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями)» РМ №13. Навчальне аудіювання |
1 |
|
||
51 |
Контрольна робота №4. Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями) (тест) |
1 |
|
||
52 |
РМ №14. Ділові папери. Протокол |
1 |
|
||
Речення з відокремленими членами |
|||||
53 |
Поняття про відокремлення |
1 |
|
||
54, 55 |
Відокремлені означення |
2 |
|
||
56, 57 |
Відокремлені прикладки |
2 |
|
||
58 |
Контрольна робота №5. Відокремлені означення, прикладки (тест) |
1 |
|
||
59 |
РМ №15. Конспект прочитаного науково-навчального тексту. Тематичні виписки |
1 |
|
||
60 |
Відокремлені додатки |
1 |
|
||
61, 62 |
Відокремлені обставини |
2 |
|
||
63 |
Відокремлені уточнювальні члени речення |
1 |
|
||
64 |
Розділові знаки при відокремлених членах речення |
1 |
|
||
65 |
Узагальнення вивченого з теми «Речення з відокремленими членами» |
1 |
|
||
66 |
Контрольна робота №6. Відокремлені додатки, обставини, уточнювальні члени речення (тест) |
1 |
|
||
Повторення в кінці року |
|||||
67 |
Повторення відомостей про словосполучення та просте речення |
1 |
|
||
68 |
Контрольна робота (диктант) |
1 |
|
||
69 |
РМ № 16. Інтерв’ю в публіцистичному стилі |
1 |
|
||
70 |
Повторення відомостей про словосполучення та просте речення |
1 |
|
||
1