Календарно-тематичне планування складено відповідно до програми «Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804»
Календарно-тематичне планування
з української мови для 9-их класів
Календарно-тематичне планування складено відповідно до програми «Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804»
Підручник: Глазова О.П. Українська мова: підруч. для 9 класу загальноосвіт. навч. закладів/О.П. Глазова. – Харків: Вид-во «Ранок», 2017. – 240 с.: іл.
105 годин, 3 години на тиждень
|
І семестр |
ІІ семестр |
к-сть
|
к-сть
|
|
Перевірка мовної теми▫ (тестові завдання) |
2 |
2 |
Письмо: |
|
|
Переказ |
1 |
1 |
Твір |
1 |
1 |
Правопис: |
|
|
Диктант |
1 |
1 |
Усний переказ |
1 |
- |
Діалог |
1 |
- |
Усний твір |
- |
1 |
Читання вголос |
- |
1 |
№ п/п |
Дата |
Зміст
|
К-сть год. |
Вступ |
|||
1 |
|
Вступ. Розвиток української мови |
1 |
2 |
|
РМ. Повторення відомостей про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Навчальне аудіювання. Навчальне читання мовчки |
1 |
Повторення вивченого у 8 класі |
|||
3 |
|
Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення |
1 |
4
|
|
Розділові знаки в реченнях, ускладнених однорідними та відокремленими членами речення |
1 |
5 |
|
Розділові знаки в реченнях, ускладнених звертаннями та вставними словами |
1 |
6 |
|
Основні правила правопису. Навчальний диктант |
1 |
7 |
|
РМ. Усний вибірковий переказ тексту художнього стилю Усний переказ |
1 |
8 |
|
РМ. Контрольний письмовий вибірковий переказ тексту художнього стилю (на основі кількох джерел) |
1 |
Пряма, непряма мова. Діалог. Цитата |
|||
9 10 |
|
Аналіз контрольного переказу. Пряма і непряма мова як засоби передачі чужої мови (повторення, поглиблення). Розділові знаки при прямій мові |
2 |
11 |
|
Речення з непрямою мовою. Заміна прямої мови непрямою |
1 |
12 |
|
Цитата як засіб передачі чужої мови |
1 |
13 |
|
Діалог. Розділові знаки при діалозі |
1 |
14 |
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми |
1 |
15 |
|
Тематична контрольна робота №1 |
1 |
Тематична оцінка |
|||
Складне речення, його ознаки. Складносурядні речення |
|||
16 |
|
Складне речення і його ознаки |
1 |
17 |
|
Складні речення сполучникові та безсполучникові |
1 |
18 |
|
Складні речення із сурядним і підрядним зв'язком |
1 |
19 |
|
ССР, його будова і засоби зв’язку в ньому. Смислові зв’язки між частинами ССР |
1 |
20 21 |
|
Розділові знаки між частинами ССР |
2 |
22 |
|
РМ. Створення власних висловлювань. Складання діалогу відповідно до запропонованої ситуації, обговорення самостійно обраної теми, розігрування діалогу Діалог |
1 |
23 |
|
Синоніміка ССР з різними сполучниками, а також ССР і простих речень |
1 |
24 |
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми |
1 |
25 |
|
Тематична контрольна робота №2 |
1 |
Тематична оцінка |
|||
Складнопідрядне речення |
|||
26 |
|
СПР, його будова і засоби зв’язку в ньому. Підрядні сполучники й сполучні слова в СПР |
1 |
27 |
|
Основні види СПР: означальні, з’ясувальні, обставинні |
1 |
28 |
|
Розділові знаки в СПР |
1 |
29 |
|
РМ. Контрольний твір у публіцистичному стилі на суспільну тему |
1 |
30 |
|
СПР з підрядними означальними |
1 |
31 |
|
СПР з підрядними з’ясувальними |
1 |
32 |
|
СПР з підрядними обставинними. Підрядні місця, часу |
1 |
33 |
|
СПР з підрядними умови |
1 |
34 |
|
СПР з підрядними допустовими |
1 |
35 |
|
СПР з підрядними способу дії і ступеня |
1 |
36 |
|
СПР з підрядними порівняльними |
1 |
37 |
|
СПР з підрядними причини і мети |
1 |
38 |
|
СПР з підрядними наслідковими |
1 |
39 40 |
|
СПР з кількома підрядними частинами. Розділові знаки |
2 |
41 |
|
Навчальний диктант |
1 |
42 |
|
Контрольна робота (диктант) |
1 |
43 |
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми |
1 |
44 |
|
Тематична контрольна робота № 3 |
1 |
45 |
|
РМ. Аналіз контрольної роботи. Написання твору-есе |
1 |
46 |
|
Узагальнення вивченого у І семестрі |
1 |
Тематична оцінка |
|||
ІІ семестр |
|||
Безсполучникове складне речення |
|||
47 48 |
|
БСР. Змістові відношення між частинами БСР |
2 |
49 |
|
Кома та крапка з комою у БСР |
1 |
50 51 |
|
Двокрапка і тире у БСР |
2 |
52 |
|
Розділові знаки в БСР (тренувальні вправи) |
1 |
53 |
|
РМ. Усний твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі Усний твір |
1 |
54
|
|
РМ. Контрольний письмовий твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі (орієнтовні теми: «Своє, рідне — своєрідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії») з використанням безсполучникових речень |
1 |
55 |
|
Аналіз контрольної роботи. БСР і синонімічні конструкції |
1 |
56 |
|
Навчальний диктант |
1 |
57 |
|
Узагальнення й систематизація вивченого про БСР |
1 |
58 |
|
Тематична контрольна робота №4 |
1 |
Тематична оцінка |
|||
Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку |
|||
59 60 |
|
Аналіз контрольної роботи. Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку |
2 |
61 62 |
|
Розділові знаки між простими реченнями в складному з різними видами зв’язку |
2 |
63 64 |
|
РМ. Контрольний письмовий вибірковий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку) |
2 |
65 |
|
Аналіз контрольного переказу. Використання складних речень з різними видами зв’язку в текстах різних стилів |
1 |
66 67 |
|
РМ. Письмовий твір-роздум у форматі ЗНО (структура, формат) |
2 |
68 |
|
Синонімія сполучникових і безсполучникових складних речень |
1 |
69 |
|
РМ. Ділові папери. Заява. Автобіографія |
1 |
70 |
|
Навчальний диктант |
1 |
71 |
|
Узагальнення й систематизація вивченого про складне речення з різними видами зв’язку |
1 |
72 |
|
Тематична контрольна робота № 5 |
1 |
Тематична оцінка |
|||
Текст як одиниця мовлення та продукт мовленнєвої діяльності |
|||
73 |
|
Аналіз контрольної роботи. Текст і його основні ознаки |
1 |
74 |
|
Будова тексту. Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці |
1 |
75 |
|
Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему |
1 |
76 |
|
РМ. Есе (орієнтовна тема: «Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складних речень з різними видами зв’язку |
1 |
77 |
|
РМ. Аудіювання тексту публіцистичного стилю |
1 |
78 |
|
Види й засоби міжфразного зв'язку |
1 |
79 |
|
Актуальне членування речень у висловлюванні: дане (відоме) і нове |
1 |
80 |
|
РМ. Читання вголос текстів різних стилів, жанрів мовлення Читання вголос |
1 |
81 |
|
Лінгвістичний аналіз тексту. Тренувальні вправи |
1 |
82 |
|
РМ. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей. Конспектування як різновид стислого переказу почутого |
1 |
83 |
|
РМ. Конспектування як різновид стислого переказу почутого |
1 |
84 |
|
РМ. Ділові папери. Резюме |
1 |
85 |
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми про лінгвістику тексту та складне синтаксичне ціле |
1 |
86 |
|
Тематична контрольна робота №6 (диктант) |
1 |
Повторення. Систематизація вивченого |
|||
87 88 |
|
Аналіз контрольної роботи. Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень) |
2 |
89 90 |
|
Повторення основних орфограм |
2 |
91 |
|
Основні пунктограми в простому реченні |
1 |
92 93 |
|
Основні пунктограми в складному реченні |
2 |
94 |
|
РМ. Ділові папери. Резюме |
1 |
95 96 |
|
Синтаксичний практикум |
2 |
97 |
|
Підсумковий урок |
1 |
Тематична оцінка |