Клугино-Башкирівська ЗОШ
Назаренко Дарія Віталіївна
9-й клас
(70 год, 2 год на тиждень)
|
За програмою |
За планом |
|
І семестр |
ІІ семестр |
Контрольна робота |
2 |
2 |
Контрольний диктант |
1 |
1 |
Розвиток мовлення |
10 |
9 |
Контрольний переказ |
1 |
1 |
Контрольний твір |
1 |
1 |
Діалог |
1 |
|
Читання вголос |
|
1 |
Усний твір |
|
1 |
Усний переказ |
1 |
|
№з\п |
|
Тема уроку |
Дата |
Скоригована
|
|
1 |
|
Вступ. Розвиток української мови. Обговорення дискусійних пов’язаних з розвитком української мови «Чи пов’язані розвиток мови та розвиток суспільства». |
|
|
|
2 |
|
РМ №1 Повторення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Вимоги до мовлення. Мовленнєва ситуація. Особливості орієнтування в ситуації спілкування в інтернет-просторі, зокрема в соцмережах. Уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам |
|
|
|
3 |
|
РМ №2 Діалог. Складання та обговорення переліку умов успішного спілкування в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням мобільного зв’язку |
|
|
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого в 8-му класі |
|
|
|
4 |
|
Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення. |
|
|
|
5 |
|
РМ №3 Вибірковий усний переказ тексту художнього стилю. |
|
|
|
6 |
|
Розділові знаки у простому ускладненому реченні. Складання висловлення з використанням двоскладних й односкладних речень (орієнтовна тема: «Чому спілкуватися вважають успіху»). |
|
|
|
7 |
|
РМ №4 Ділові папери. Резюме. |
|
|
|
|
|
Пряма і непряма мова. Діалог. Цитата. |
|
|
|
8 |
|
Пряма і непряма мова як засоби передачі чужої мови. |
|
|
|
9 |
|
Пряма і непряма мова. Розділові знаки при прямій мові. (практично). |
|
|
|
10 |
|
Заміна прямої мови непрямою. |
|
|
|
11 |
|
РМ № 5.Контрольний усний переказ тексту публіцистичного стилю. |
|
|
|
12 |
|
Діалог. Розділові знаки при діалозі. |
|
|
|
13 |
|
Діалог(практично).Складання й розігрування діалогів – з різними співрозмовниками — товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації. |
|
|
|
14 |
|
Цитата як спосіб передачі чужої мови. |
|
|
|
15 |
|
Інтонація речень з прямою мовою, діалогом. |
|
|
|
16 |
|
РМ №6 Складання й розігрування діалогу-домовленості з відповідною аргументакцією(контроль). |
|
|
|
17 |
|
Контрольна робота №1. |
|
|
|
|
|
Складне речення. Складносурядне речення |
|
|
|
18 |
|
Складне речення і його ознаки. Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком. |
|
|
|
19 |
|
Складносурядне речення, його будова й засоби зв’язку. |
|
|
|
20 |
|
РМ №7 Докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням. |
|
|
|
21 |
|
Смислові зв’язки між простими реченнями в складносурядному. |
|
|
|
22 |
|
Інтонація та розділові знаки між простими реченнями в складносурядному. |
. |
|
|
23 |
|
РМ №8 Контрольний переказ. |
|
|
|
24 |
|
Розділові знаки між простими реченнями у складносурядному. Перевірочний диктант. |
|
|
|
25 |
|
РМ №9 Усний твір у публіцистичному стилі на морально-етичну тему. |
|
|
|
26 |
|
Синоніміка складносурядних речень з різними сполучниками, а також складносурядного речення й ряду простих речень. |
|
|
|
27 |
|
РМ №10 Контрольний твір-есе (орієнтовна тема: «Що робить мене щасливим(ою)»). |
|
|
|
28 |
|
Розділові знаки між частинами складносурядного речення. Створення исловлення-розповіді елементами опису з використанням складносурядних речень (орієнтовна тема: «Що нині означає красиво”?») |
|
|
|
29 |
|
Редагування речень, у яких допущено граматичні помилки. |
|
|
|
30 |
|
Контрольний диктант №1. |
|
|
|
31 |
|
Контрольна робота №2. РМ №11. Контрольне читання мовчки. |
|
|
|
Складнопідрядне речення |
|||||
32 |
|
Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв’язку в ньому. Підрядні сполучники й сполучні слова у складнопідрядних реченнях. |
|
|
|
33 |
|
Складнопідрядне речення з підрядним означальним |
|
|
|
34 |
|
Складнопідрядне речення з підрядними з’ясувальним |
|
|
|
35 |
|
РМ №12. Ділові папери. Заява. |
|
|
|
36 |
|
РМ №13. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему. |
|
|
|
37 |
|
Основні типи складнопідрядних речень з підрядними обставинними. Складнопідрядні речення з підрядними місця і часу. |
|
|
|
38 |
|
Складнопідрядні речення з підрядними місця і часу. Добір та обговорення питань, виражених складнопідрядними реченнями проведення в класі анкетування «Як ти ставишся до дистанційної самоосвіти». |
|
|
|
39 |
|
РМ №14. Складання твору- роздуму про роль спорту вжитті молоді, основну думку якого виражено епіграфом «Якщо ти хочеш зміцнити дух, підтримуй силу тіла!» звикористанням складнопідрядних речень.(усно.) |
|
|
|
40 |
|
Складнопідрядні речення з підрядними ступеня і способу дії, порівняльними. Створення для розміщення на блозі тексту звернення-прохання до однолітків про допомогу людям, які стали жертвами стихійного лиха (з уживанням складнопідрядних речень з підрядними способу дії та ступеня). |
|
|
|
41 |
|
РМ №15. Створення висловлення «Як уникнути залежності від Інтернету» з використанням складнопідрядних речень(письмово). |
|
|
|
42 |
|
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними мети і причини, умови Складання роздуму про необхідність підтримки Людей з обмеженими фізичними можливостями та те, як їм можна й потрібно допомагати (з використанням складнопідрядних речень з підрядними причини та мети). |
|
|
|
43 |
|
Складнопідрядні речення з підрядними допустовими, наслідку. |
|
|
|
44 |
|
Складнопідрядні речення з кількома підрядними. |
|
|
|
45 |
|
Розділові знаки в складнопідрядному реченні з кількома підрядними. |
|
|
|
46 |
|
Безсполучникове складне речення: смислові відношення між його частинами. Особливості інтонації безсполучникових складних речень. |
|
|
|
47 |
|
Кома та крапка з комою між частинами безсполучникового складного речення. Створення проекту статті до Вікіпедії «Безсполучникове складне речення». |
|
|
|
48 |
|
Тире між частинами безсполучникового складного речення. |
|
|
|
49 |
|
РМ №16. Контрольний письмовий твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі (орієнтовні теми: «Своє, рідне — своєрідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії») з використанням безсполучникових речень. |
|
|
|
50 |
|
Двокрапка між частинами безсполучникового складного речення. |
|
|
|
51 |
|
Синоніміка складних речень із сполучниками, без сполучників і простих речень Складання розповіді про людей, які подолали свої недуги, і тих, хто їм у цьому допоміг, з використанням безсполучникових складних речень. |
|
|
|
52 |
|
Контрольна робота №3 |
|
|
|
|
|
Складне речення з різними видами зв’язку. |
|
|
|
53 |
|
Складне речення з різними видами зв’язку (сполучникового і безсполучникового). |
|
|
|
54 |
|
Обговорення питання «Чи придатна рок-музика для передавання патріотичних настроїв, думок, закликів?» з ілюструванням виступів прикладами сучасних українських рокових пісень. |
|
|
|
55 |
|
Складні речення із сурядним і підрядним зв’язком. Розділові знаки в них. |
|
|
|
56 |
|
РМ№17. Контрольний письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку). |
|
|
|
57 |
|
Складне речення з різними видами зв’язку (сурядного, підрядного і безсполучникового). |
|
|
|
58 |
|
Складне речення з різними видами зв’язку (сурядного, підрядного і безсполучникового).(практично) Викладення підсумків обговорення для розміщення на шкільному веб-сайті у формі роздуму, що містить складні речення з різними видами зв’язку. |
|
|
|
|
|
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. |
|
|
|
59 |
|
Текст, його основні ознаки. |
|
|
|
60 |
|
Будова тексту. Мікротема і абзац. |
|
|
|
61 |
|
РМ№18. Конспектування сприйнятого на слух науково-навчального тексту. |
|
|
|
62 |
|
Види і засоби міжфразового зв’язку в тексті (повторення й узагальнення). Створення тексту-розповіді спілкування з людиною, яку ви вважаєте взірцем інтелігентності, з поясненням, які чесноти цієї особи є, на вашу думку, найціннішими для суспільства. |
|
|
|
63 |
|
Ключові слова в тексті й абзаці. Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення). |
|
|
|
64 |
|
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях. |
|
|
|
65 |
|
Диктант №2. |
|
|
|
66 |
|
Контрольна робота №4. |
|
|
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого. |
|
|
|
67 |
|
Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень). |
|
|
|
68 |
|
РМ №19. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей. |
|
|
|
69 |
|
Орфографія. Пунктуація. |
|
|
|
70 |
|
Підсумковий урок. |
|
|
|
Швидкість читання мовчки:140 – 270.
Обсяг диктанту: 140-160 слів.
Обсяг письмового твору, складеного учнем, орієнтовно: 2,5-3стор.
Обсяг творчого завдання до переказу, виконаного письмово: 0,75-1,0.
Тривалість звучання усного переказу : 3-5 хвилин.
У тому разі, коли матеріал читається безпосередньо перед контрольною роботою, обсяг тексту орієнтовно :300-350 слів.
Обсяг тексту для стислого чи вибіркового переказу має бути у 1,5-2 рази більшим за обсяг тексту для докладного переказу.
Обсяг діалогу: 12-14 реплік.