Календарно-тематичне планування з української мови для 9 клас
І семестр
Кількість уроків – 30 Контрольний переказ – 1 Усний переказ – 1
Розвиток мовлення – 12 Контрольний твір – 1 Діалог – 1
Контрольний диктант – 1 Контрольних робіт – 2
№ з/п |
Зміст програмового матеріалу |
К/ год |
Дата |
1 |
Вступ. Розвиток української мови. |
1 |
|
2 |
Розвиток мовлення. Повторення й узагальнення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання та читання. Стилі, типи мовлення (повторення). Жанри мовлення. |
1 |
|
3 |
Розвиток мовлення. Вимоги до мовлення. Мовленнєва ситуація. Особливості спілкування в інтернет-просторі. Уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам. |
1 |
|
4 |
Розвиток мовлення. Складання діалогів відповідно на актуальні й цікаві для учнів теми. Складання та обговорення переліку умов успішного спілкування в сучасному молодіжному середовищі. |
1 |
|
Повторення вивченого у 8 класі
|
|||
5 |
Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення. |
1 |
|
6 |
Розділові знаки у простому ускладненому реченні. |
1 |
|
7 |
Розвиток мовлення. Вибірковий усний переказ тексту художнього стилю. |
1 |
|
8 |
Розвиток мовлення. Ділові папери. Резюме. |
1 |
|
Синтаксис. Пунктуація. Пряма і непряма мова
|
|||
9 |
Пряма і непряма мова. Заміна прямої мови непрямою. |
1 |
|
10 |
Розділові знаки при прямій мові. |
1 |
|
11 |
Цитата як спосіб передачі чужої мови. |
1 |
|
12 |
Діалог. Інтонація речень із діалогом. Розділові знаки при діалозі. |
1 |
|
13 |
Розвиток мовлення. Складання й розігрування діалогів-обговорень з різними спів-розмовниками — товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації та діалогу-домовленості з відповідною аргументацією. |
1 |
|
14 |
Контрольна робота. Повторення вивченого. Синтаксис. Пунктуація. Пряма і непряма мова. Тест. |
1 |
|
Складне речення, його ознаки. Складносурядне речення
|
|||
15 |
Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв'язком. |
1 |
|
16 |
Складносурядне речення, його будова й засоби зв'язку між його частинами. |
1 |
|
17 |
Розвиток мовлення. Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом). |
1 |
|
18 |
Розвиток мовлення. Контрольна робота. Докладний письмовий переказ тексту публіци-стичного стилю з творчим завданням. |
1 |
|
19 |
Розвиток мовлення. Аналіз письмового переказу. |
1 |
|
20 |
Смислові зв'язки між частинами складносурядного речення. |
1 |
|
21 |
Розділові знаки між частинами складносурядного речення. |
1 |
|
Складнопідрядне речення
|
|||
22 |
Складнопідрядне речення, його будова і засоби зв'язку в ньому. |
1 |
|
23 |
Підрядні сполучники й сполучні слова у складнопідрядних реченнях. |
1 |
|
24 |
Розвиток мовлення. Усний твір-роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему. |
1 |
|
25 |
Розвиток мовлення. Контрольна робота. Есе на тему «Що робить мене щасливим(ою)» з використанням складнопідрядних речень. |
1 |
|
26 |
Основні види складнопідрядних речень. Складнопідрядні речення з підрядними означальними. |
1 |
|
27 |
Складнопідрядні речення з підрядними з'ясувальними. |
1 |
|
28 |
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними місця та часу. |
1 |
|
29 |
Контрольний семестровий диктант. |
1 |
|
30 |
Аналіз семестрового диктанту. |
1 |
|
31 |
Розвиток мовлення. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему. |
1 |
|
32 |
Повторення й узагальнення вивченого. |
1 |
|
ІІ семестр
Кількість уроків – 36 Розвиток мовлення – 7 |
Контрольних робіт – 3 Контрольний диктант – 1 |
Контрольний переказ – 1 Контрольний твір – 1 |
Усний твір – 1 Читання вголос – 1 |
№ |
Зміст програмового матеріалу |
К-ть год. |
Дата |
|
33 |
Складнопідрядні речення з підрядними частинами способу дії й ступеня та з підрядними порівняння. |
1 |
|
|
34 |
Складнопідрядні речення з підрядними частинами причини та наслідку. |
1 |
|
|
35 |
Розвиток мовлення. Ділове мовлення. Заява. |
1 |
|
|
36 |
Складнопідрядні речення з підрядними частинами мети, умови, допусту. |
1 |
|
|
37 |
Розділові знаки між частинами складнопідрядного речення. |
1 |
|
|
38 |
Розділові знаки у складнопідрядному реченні з кількома підрядними частинами. |
1 |
|
|
39 |
Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами. |
1 |
|
|
40 |
Контрольна робота. Складносурядне і складнопідрядне речення. Тест. |
1 |
|
|
Безсполучникове складне речення
|
||||
41 |
Безсполучникове складне речення. Смислові відношення між його частинами. |
1 |
|
|
42 |
Розділові знаки в безсполучникових реченнях (кома і крапка з комою). |
1 |
|
|
43 |
Розділові знаки в безсполучникових реченнях (двокрапка). |
1 |
|
|
44 |
Розділові знаки в безсполучникових реченнях (двокрапка). |
1 |
|
|
45 |
Розвиток мовлення. Діалог-обговорення актуальної теми. |
1 |
|
|
4647 |
Розвиток мовлення. Контрольна робота. Написання твору-роздуму на морально-етичну тему в публіцистичному стилі на одну з тем: «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть із часом селфі замінити родинні фотографії» з використанням безсполучникових речень. |
2 |
|
|
48 |
Розділові знаки в безсполучникових реченнях (тире). |
1 |
|
|
49 |
Розділові знаки в безсполучникових реченнях (тире). |
1 |
|
|
50 |
Контрольна робота. Складнопідрядне речення. Безсполучникове складне речення . Тест. |
1 |
|
|
Складне речення з різними видами зв'язку
|
||||
51 |
Складне речення із сурядним і підрядним зв’язком. |
1 |
|
|
52 |
Розділові знаки у складному реченні із сурядним і підрядним зв’язком. |
1 |
|
|
53 54 |
Складне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв’язком, розділові знаки у них. |
2 |
|
|
55 |
Використання складних синтаксичних конструкцій у художніх описах. |
1 |
|
|
56 |
Розвиток мовлення. Вибірковий усний переказ тексту наукового стилю (із використанням складних речень з різними видами зв’язку). |
1 |
|
|
57 |
Розвиток мовлення. Контрольна робота. Вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (із використанням складних речень з різними видами зв’язку). |
1 |
|
|
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності
|
||||
58 |
Текст, його основні ознаки. Будова тексту. Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці. |
1 |
|
|
59 |
Види й засоби міжфразового зв’язку. |
1 |
|
|
60 |
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях. |
1 |
|
|
61 |
Контрольна робота. Складне речення з різними видами зв'язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. Тест. |
1 |
|
|
62 |
Розвиток мовлення. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей. |
1 |
|
|
63 |
Розвиток мовлення. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту. |
1 |
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого |
||||
64 |
Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа). |
1 |
|
|
65 |
Мовні аспекти вивчення речення (види речень). |
1 |
|
|
66 |
Орфографія. |
1 |
|
|
67 |
Пунктуація. |
1 |
|
|
68 |
Контрольний семестровий диктант. |
1 |
|
|
69 |
Аналіз контрольного диктанту. |
1 |
|
|
70 |
Підсумковий урок |
1 |
|
|