Календарно-тематичне планування з української мови для класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складено відповідно до програми «Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804») за підручником В.В.Заболотного, О.В.Заболотного (Українська мова: підр. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл. /В.В.Заболотний, О.В.Заболотний. − Київ: Генеза, 2017. – 272 с.) 122 години, 4 год./3 год. на тиждень II семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне  планування

з української мови  для  9  класу

Календарно-тематичне планування  складено  відповідно  до  програми  «Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами,   затвердженими наказом  МОН України від 07.06.2017 №804») за підручником В.В.Заболотного, О.В.Заболотного (Українська мова: підр. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл. /В.В.Заболотний, О.В.Заболотний. − Київ: Генеза, 2017.272 с.)

122 години, 4 год./3  год.  на  тиждень

II семестр

 

К-сть годин

Дата

Тема уроку

Примітки

 

 

 

ТЕМА 5. Безсполучникове складне речення

 

63

 

 

Безсполучникове складне речення.

 

64

 

 

Смислові відношення між  частинами безсполучникового складного речення.

 

65

 

 

Особливості інтонації безсполучникових складних речень.

 

66

 

 

Кома та крапка з комою між частинами безсполучникового складного речення.

 

67

 

 

Двокрапка між частинами безсполучникового складного речення.

 

68

 

 

Двокрапка між частинами безсполучникового складного речення. Тренувальні вправи

 

69

 

 

Тире між частинами безсполучникового складного речення.

 

70

 

 

Тире між частинами безсполучникового складного речення. Тренувальні вправи

 

71

 

 

РМ № 16 (п.) Есе «Як відшукати свій шлях у житті» з використанням безсполучникових речень.

РМ № 16 (п)

72

 

 

Розділові знаки між частинами безсполучникового складного речення. Тренувальні вправи

 

73

 

 

Синоніміка складних речень зі сполучниками і без сполучників.

 

74

 

 

Розділові знаки між частинами безсполучникового складного речення. Тренувальні вправи

 

75

 

 

РМ № 17 (у) Повідомлення(на основі кількох джерел)на морально-етичну тему в публіцистичному стилі «Молодіжний сленг як мовне явище»

РМ № 17 (у)

76

 

 

Контрольна робота № 5 з мовної теми «Безсполучникове складне речення» (тестові завдання

КР №5

 

 

 

ТЕМА 6. Складне речення з різними видами зв’язку

 

77

 

 

Аналіз контрольної роботи. Складне речення з різними видами зв’язку (сполучникового і безсполучникового).

 

78

 

 

Складні речення із сурядним і підрядним зв’язком. Розділові знаки в них.

 

 

79

 

 

РМ № 18 (у) Усний вибірковий переказ розповідного тексту наукового стилю з використанням складних речень з різними видами зв’язку «Зевс Олімпійський»

РМ № 18 (у)

80

 

 

Складне речення з різними видами зв’язку (сурядного, підрядного і безсполучникового).

 

81

 

 

РМ № 19 (п) Вибірковий контрольний письмовий переказ тексту наукового стилю з використанням складних речень з різними видами зв’язку «Архітектура Київської Русі» (підготовча робота)

МД Письмо: Контрольний письмовий переказ

РМ № 19 (п) 

МД Письмо: Контрольний письмовий переказ

82

 

 

РМ № 20 (п) Вибірковий контрольний письмовий переказ тексту наукового стилю з використанням складних речень з різними видами зв’язку «Архітектура Київської Русі» (написання переказу)

МД Письмо: Контрольний письмовий переказ

РМ № 20 (п)

МД Письмо: Контрольний письмовий переказ

83

 

 

Стилістичні особливості складних речень з різними видами зв’язку.

 

84

 

 

Розділові знаки між простими реченнями у складному з різними видами зв’язку.

 

85

 

 

РМ № 21 (у). Діалог-обговорення актуальної теми «Комп’ютерні ігри для підлітків – самовдосконалення чи саморуйнування?»

РМ № 21 (у).

86

 

 

Повторення вивчених пунктограм у простому і складному реченнях.

 

87

 

 

Контрольна робота № 6 з мовної теми «Складне речення з різними видами зв’язку» (різнорівневі тестові завдання)

КР №6

 

 

 

ТЕМА 7 Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності

 

88

 

 

Аналіз контрольної роботи. Текст і його основні ознаки.

 

89

 

 

Будова тексту. Мікротема й абзац.

 

90

 

 

Змістова цілісність тексту (тема, підтеми, головна думка тексту).

 

91

 

 

РМ № 22 (п). Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту «Вплив християнізації»

РМ № 22 (п).

92

 

 

Ключові слова в тексті й абзаці.

 

93

 

 

Види й засоби міжфразового зв’язку.

 

94

 

 

Актуальне членування речення: “дане” і “нове”. Типи мовлення.

 

95

 

 

РМ № 23 (у) Усний твір-роздум у публіцистичному стилі на суспільну тему: «Чи зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії?».

МД Говоріння: Усний контрольний твір

РМ № 23 (у) МД Говоріння: Усний контрольний твір

96

 

 

Текст. Ключові слова в тексті й абзаці.  Види й засоби міжфразового зв’язку. Практичні вправи на закріплення вивченого.

 

97

 

 

Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (узагальнення вивченого матеріалу).

 

98

 

 

РМ № 24 (п) Контрольний письмовий твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі «Як відшукати свій шлях у житті» (підготовча робота)

МД Письмо: Контрольний твір

РМ № 24 (п) МД Письмо: Контрольний твір

99

 

 

РМ № 25 (п) Контрольний письмовий твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі «Як відшукати свій шлях у житті» (написання твору)

МД Письмо: Контрольний твір

РМ № 25 (п) МД Письмо: Контрольний твір

100

 

 

Синоніміка складних синтаксичних конструкцій з простими.

 

101

 

 

РМ № 26 (у) Виразне читання текстів різних типів, стилів і жанрів мовлення.

МД Говоріння: Читання вголос

РМ № 26 (у) МД Говоріння: Читання вголос

102

 

 

Контрольний диктант №2 «Наші добрі символи»

МД Письмо: Контрольний диктант

КД №2

МД Письмо: Контрольний диктант

103

 

 

Текст. Будова тексту. Змістова цілісність тексту. Тренувальні вправи

 

104

 

 

Контрольна робота № 7 з мовної теми «Текст як одиниця мовлення» (робота з картками).

КР №7

 

 

 

ТЕМА 8 Узагальнення й систематизація вивченого в 5-9 класах

 

105

 

 

Аналіз контрольної роботи. Мовні аспекти вивчення речення. Порядок слів у реченні.

 

106

 

 

Уживання м’якого знака і апострофа.

 

107

 

 

Слово і його лексичне значення. Групи слів за значенням, походженням і використанням.

 

108

 

 

Значущі частини слова. Основні способи словотвору. Орфограми в префіксах і суфіксах.

 

109

 

 

Мовні аспекти вивчення речення. Граматична основа.

 

110

 

 

Словосполучення. Речення. Види речень.

 

111

 

 

Члени речення. Розділові знаки в простому та складному реченнях.

 

112

 

 

Складносурядне речення. Складнопідрядне речення.

 

113

 

 

Безсполучникове складне речення.

 

114

 

 

Контрольна робота № 8 з мовної теми «Узагальнення й систематизація вивченого в 5-9 класах» (тестові завдання).

КР №8

115

 

 

Аналіз контрольної роботи. Робота над помилками

 

116

 

 

Орфографія. Пунктуація. (повторення)

 

117

 

 

Словотвір (повторення)

 

118

 

 

Частини мови (повторення)

 

119

 

 

Словосполучення. Речення (повторення)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бондаренко Олена Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
3 квітня 2023
Переглядів
5607
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку